Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

23 apr 2008, 18:35

Hallo Anneke !!

Amai, nu moete wel zien da da volk van 't stroat nie peisd dat da koerrekke een terraske is veur es af te spanne, me diene wijnaroma!! :P :P Hihi!!
Pertang een goe wijnbodegaake oep da koerrekke zou nie slecht z'en sé! :idea: :idea: Een tafelke of twee, drie me stoelekkes zien 'k wel zitte sé! :P :P Een goe Duits moezelwijnneke is al iel goe zenne!! Prosit!

Pfffff.......'t goe weer is hie percies partittos....dienne rege valt 't er goe uit zenne...wel goe veur de nief plantsjes!!Want de grond is al wa noar den droge kant!!Misschien is da wel goe veur de lucht es te wasse, want da fijn stof doe giene goe veur m'en valling sé! Ge weurt da al gewaar da ge wa beter kunt asemme... :P :P

Zo sé

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

24 apr 2008, 08:01

Goeiemorgie!!

Amai, en 't is nen iele goeie zenne!! :P :P 't Zonneke is hie al goe z'en bestje oan 't doen en 't ziet er nie slecht uit!! :lol: 8) 'k zal m'en sjortekkes uit de kast moete hale....as ze nog wille passe?? :oops: :oops: Want da buikske hee....!! Anders iniens een koppel nief kope sé...'k em al zo een gedacht!!
't ienigste probleemmeke z'en die verschrikkelijke witte bene.pfff :oops: :oops: Joa, ik z'en zoe ne bleekscheet as ze zegge, as 'k te veel in de zon loop zie ik d'er uit as een kreeftsje!! Zoene schoene bruine kadee moete bij mij nie kome zoeke.... :oops: :oops:

Subiet goan shoppe sé....nie veel moar toch es langs de vitriennekes lope.......ennnneuh 't is nou goe weer!

Zo sé

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

24 apr 2008, 13:43

anneke57 schreef:Hoi Anneke,

Ja, dat zijn inderdaad bekende namen. Zeker Etienne Demaret. Was een goede vriend van mijn man. Er was ook een zekere adjt. De Keyzer. Nogal een flamboiyant figuur. Kwam die ook niet van Essentho. Hij is toen bij ons beheerder van de bar O/Offr. geworden
Enne ... volgens Emteeke zit jij toch in Evere hé. Zeggen de namen Guido Fannes en Suzy Van Gysel je iets. Op de Reunië hoorde ik dat ze nl. ook in Evere zitten. Maar ja, Evere is nu precies geen kleine kazerne hé :oops: Ik ben er een paar keer geweest om mijn man, die toen bij SGR werktte, op te halen. Amaai, vooraleer je daar naar binnen kon moest je diverse deuren door hoor.

groetjes, sonneke

Hoi sonneke,

ja adjt de keyser heb ik gekend....die was beheerder van de keuke dacht ik....mijne ex heeft nog voor hem gewerkt ...die was kok....
maar guido en suzy ken ik heel goe zenne...die zie ik bijna alle dagen in de eetzaal...ik heb ze leren kennen in altenrath....met guido heb ik daar samen "gewerkt"...hihi...op secpers...amai we hebbe capriolen uitgehaald zenne....en suzy deed de post voor 17ra....die kwam alle dage langs op secpers en dan begon het getetter....hihi....da guido soms buite ging....haha....guido is nu adjtMaj geworde en suzy 1kplchef....goe he....leuk koppel se.....
jouw man werkte op sgr?....dan kan het zijn da we elkaar gepasseerd zijn zonder het te wete....ik ben al op secpers in evere van feb 95....

dikke knuf ann[/quote]

Hoi Anneke,

Wa is de wereld toch klein hé!!! Da ge de Guido en Suzy bijna alle dagen ziet. Ja. 't is inderdaad een iel tof koppel. De Guido is zelfs dooppeter van mijn oudste dochter. Op de Reunié heeft de kleinste nu kennig gemaakt mee de Guido en hij heeft haar hartje gestolen zenne !!! Amaai, ze tettert er nog over. As ge de Guido ziet mag je hem da wel vertellen hoor. Hij heeft er een aanbidster van 9 jaar bij :wink: :wink:
Wil je hem misschien eens vragen om contact met mij op te nemen want ik heb geen enkel gegeven van hen. Wil toch wel graag contact houden met die 2 hoor.
Zeg ... die Adjt Maj. is da een nieuwe graad. Nog nooit van gehoord. In mijnen tijd ging dat maar tot AdjtChef zenne.
Over de Guido kan ik ganse verhalen vertellen hoor .... ge komt nie bij van het lachen mee diene kerel :wink:
Allee, 'k hoop gauw wat nieuws te horen zenne.

groetjes, sonneke

sonneke44

24 apr 2008, 13:58

Goede middag iedereen,

'k Zijn weer een klein beetje bij mijn positieven. Amaai, deze nacht wakker geworde mee een ferm migraine. En misselijk dak was. Nie normal.
Ik peis dat da komt van gisteren. De klein had nen vrijen dag van 't school en we zijn noar de cinema geweest. Joa, k had da beloofd en dan moette da doen hé. Mor zoe ne slechte lucht in diene cinema. Ik kreeg der koppijn van en ge zit doar toch direct een uurke of 2 hé.
dorna noar 't gemientenhuis geweest om ons in te schrijven veur 'd avondvierdaagse. Die begint de 19e mei. De kleine wil dees joar mee mij meelopen ee ze gezei. 'k Zijn ne kier curieus ze want mama loopt de 10 km hé. We lopen dees joar individueel. Da goat veel beter dan mee de school meelopen want da schiet nie op zenne. Die gasten slenteren veel te veel en bij mij moet dat opschieten hé. Verleden joar was ik altijd binnen na 75 minuten veur de 10 km dus da is te doen hé. De laatsten dag moeten we normaal gezien mee nen grote stoet meelopen mor da doek nooit nie meer. Amaai ... das een echt drama. Ge doet een dik uur over 3 km :evil: :evil: Der lopen zoe van die muziekkapellen tussen de groepen en die doen af en toe zo een demonstratie hé en dan moeten de wandeleers weer blijven stoan en wachten tot da die pipoos gedoan emmen !!! Das nie goe veur de spierkes zenne!!! Verleden joar em ek achteraf 3 dagen last had van mijne rug deur da gedoe :evil: :evil:

Allee, 'k gon nen een beetje in de zetel liggen se. Da koppeke wil nog nie goe mee vandoag.

salukes, sonneke
PS. De wijkagent is ook langs geweest moar da vertel ek loater nog wel.

Emteechauffeurke

24 apr 2008, 19:44

Goeienavond!!

Amai sonneke, da z'en weer verhaaltsjes da ge doar verteld zenne.....pffff, joa 't is gelijk ge zegt......d'as percies de processie van Echternach!! wat een gesemmel!! Zoe traag avanseere.....d'as veur de weubbes te krijg sé!!

Allee, da shoppinkske is goe meegevalle sé....in passant had ik m'en vriendinneke meegepakt en dan zedde nie alien heee...!! :P :P Die moest een poar grote stukke kope en me de velo is da nie te doen zenne!! :? :?
En mense, 't is er van gekome sé....'k em een nief scheermachienneke.....'t is een iel zacht zenne!! Da oerde nie droaien...een groet verschil me diene ouwen brol!! Hihi...!! :P :P

Wemme ier 't spek oan ons been sé! de boere z'en hie vollen bak bezig me hun beerkar oep den akker te spuite!!Nou zemme wel van den boerenbuite en dus teen en tander gewoen qua geurrekes enzo, moar deze kier is 'm van een iel goe joar.......PPPfffffffff....zoene stank!! Gelukkig zit de wind wa mee!! :P :P Anders is da nie te doen zenne !!

Amai, 't is percies spitsuur oep Zaventem.....'k zien hie den iene achter den andere oepstijge.....bij sommige kunde nog leze wa 't er oepstoa!!

Allee 'k goan zien sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

26 apr 2008, 18:21

Amaai t is te zien dat goe weer is geen kat op t forum Spijtig ik kan er nie veel van genieten k moe werken morgen 5 uur de boe enfin dan een week verlof zegt dien De boosere toch dat weer wisselvallig wordt zeker miljaar weer geen chance ha ha de groetjes

Emteechauffeurke

27 apr 2008, 07:50

mucki schreef:Amaai t is te zien dat goe weer is geen kat op t forum Spijtig ik kan er nie veel van genieten k moe werken morgen 5 uur de boe enfin dan een week verlof zegt dien De boosere toch dat weer wisselvallig wordt zeker miljaar weer geen chance ha ha de groetjes
Hallookes gut meuning!!

Joa mense, 'k z'en hie nog es geraakt sé...pfffff z'on goe weer en dan goade iel veel de route oep hee...!!Gistere in de nanoen hemme 'k me mijn vriendin noar een openluchttentoonstelling geweest en da was iel schoen zenne !!

En deze veunoen goan 'k me men zus noar nen opendeur in een garagebedrijf woar ze me eure otto oep onderhoud goa!! Deze nanoen weet ik nog nie zoe goe moar we zien wel sé!!

Allee morge is 't just kop oep kop 30 joar gelede d'ak me den DVT noar Brakel gemuteerd z'en....hihi!!Joa dan woare we toen vandoag al begonne me de uurkes af te telle... :? :? Ons tikkerke was een bitsje in overdrive oan 't goan van oepwinding, want noa 2 moande ginge ma dan Heverlee baaibaai zegge!! We vuulde ons toen al zoe een beke ne grote soldoat hee....!!Moar as we doar in Brakel toekwoame woare terug ieniens een iel kleintsje zenne!! :oops: :oops:Oek realiseerde we da we iel veel langer ginge weg z'en dan de weekskes in Heverlee!! Volgens men boekske ginge we mor pas veur den ieste kier oep 23 mei 1978 me verlof!! :cry: :cry: !!
joa doe dan die week van Heverlee doar bij en da moakt een iel moand hee....!!

Ik peis da da weerreke vandoag nie goa houde sé, want da begint ie al wa klammig te weurre,...nie 'k em d'er gie goe gevuul in sé!! :? :?

Allee 'k goan een bitsje voertdoen sé, profiteere van 't weer zenne!!
BTW. 'k em de vrijdag nief sjortekkes gekocht en die doen al wa dienst nou zenne!! :P :P :lol: :lol:

Zo sé

GRTZ,
EMTEEKEN IN SUMMERMOOD........YESYES!!!!!!!!!!!!
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

27 apr 2008, 15:12

Awel Emtee van de morgen moest ik toch gaan werken den iesten trein in Willebroek goe op tijd die reedt over de brug bang vuurwerk halve snelheid allee en bietje verder cafe de statie in Blaasveld allemaal uit den trein plezant zenne ze wouwen niet opendoen ver ne caffee enfin me veel zeveren en zagen toch op mijn werk geraaktJa da weer go niet houwen spijtig want kem een week conge de groeten

Emteechauffeurke

27 apr 2008, 19:01

mucki schreef:Awel Emtee van de morgen moest ik toch gaan werken den iesten trein in Willebroek goe op tijd die reedt over de brug bang vuurwerk halve snelheid allee en bietje verder cafe de statie in Blaasveld allemaal uit den trein plezant zenne ze wouwen niet opendoen ver ne caffee enfin me veel zeveren en zagen toch op mijn werk geraaktJa da weer go niet houwen spijtig want kem een week conge de groeten

Hoi Mucki,

Joa, de laatsten tijd is da doar oep diene spoorweg regelmatig troebbels!! :evil: :evil: dees week ginge de barreelen oek nie oep de mechelsteenweg!!

En die cafee ei just hunne sluitingsdag oep zondag!! :oops: :oops: Enneuuhh da cafeeke is moar een goei 6a700Meter van m'en deur!! :P :P

Amai, vandoag ne kier goe buite geweest zenne.....dienen opendeur dag is iel goe meegevalle......en deze noen ei m'en zus mij getrakteerd oep een dinneeke bij eur..mmmm!! :P :P Deze nanoen iel gezellig bij m'en vriendin gezete sé en zoe is den dag weeral deur hee....!

Allee voorlopig is da weer ie nog perfect zoe te zien!!Nog ielemoa gien grijze luchte te zien, moar 't zou kunne oemsloage zenne!!

Joa, toen ginge me doar in Heverlee veur de leste kier ons bedde in sé.....'s anderendoags den boemel oep noar Brakel....jiehaaa!!

Zo sé

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

28 apr 2008, 08:02

Goeimorgie!!

Allee laat da goe doar moar af!! PPfffff 'tis hie serieus oan 't regene zenne!! :evil: :evil: 'k Ging vandoag wa grote kuis doen........'k em weer vried goesting!! :? :? En mijne gazon afdoen?? :? :? Me ander woorde, da weurt weer niks peis ik.Moar toch moet er iet gebeure, want 't is al iel lang gelede.
En da's zoe nie van de gewoonte sé!!Iest en veural goan 'k es een beke courage bijmekoar zoeke sé!! :P :P

Amai, toen stonde we geried oan de camions oep 't paradeplein van Heverlee...... :? :? Die rede me ons noar de statie van Leuven!!Pfff!!
Ik kan nog goe herinnere da we iel stillekes woare..hihi!! Ik peis da ze doar in Brakel al oan 't schrikke en beve woare.....haha :P :P Joa, vanaf diene 28 april 78 ging Brakel nie mier zijn wa't oeit geweest was zenne!!'t moet z'en want 30 joar loater spreke ze nog over ons sé!! Dus , we zulle wel iel specioal gaste geweest...hihi!! BRAKEL HERE WE COME!!!
Doar in Brakel woare ze bezig me ons verwelkomingsmennuke te prepareere sé....." Kip met Ananas en Kroketten"" Ik weet nog da da iel goe smoakte want dienen brol oep den boemel...amai zenne sjeg!!
Oek het zangkoor was bezig veur ons te begroete me een variante van een bekend Sinterklaaslieke,

" Zie ginds komt de DVT uit Brussel weer aan
Hij brengt ons recruutjes, ik zie ze al staan enz, enz,"

Joa, en vanaf toen woonde ik,

SM BRUSSELMANS ROBERT
43A D-bij Kamer 117A
SPD 37 4090 BSD

ZO sé

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

28 apr 2008, 17:55

Amaai emtee gij kent je adres nog goe ik moet tot mijn schande bekennen dat ik mijn kamer nr niet meer weet ik weet wel dat ik eens van kamer moest wisselen omdat een of ander groot licht bij de staf had beslist dat alle diensten moesten ge groep peerd worden per kamer Ja vanmorgen rot slecht weer maar nu schijnt alweer de zon

Emteechauffeurke

29 apr 2008, 07:14

mucki schreef:Amaai emtee gij kent je adres nog goe ik moet tot mijn schande bekennen dat ik mijn kamer nr niet meer weet ik weet wel dat ik eens van kamer moest wisselen omdat een of ander groot licht bij de staf had beslist dat alle diensten moesten ge groep peerd worden per kamer Ja vanmorgen rot slecht weer maar nu schijnt alweer de zon
Hoi Mucki,

Joa, da kamernummer weet 'k nog goe zenne! In den tijd had ik de veurnaamste zoakes in m'en bekende boekske oepgekribbeld.......diene 117A was gewoen den trap oep en de ieste rechts....da was een klein kamer me moar 6 bedden! In priciep was da een BV kamer, moar ze hadde doar dus oek miliciens in gezet...as 'k doar binnekwam woare me d'r moar me z'en vijven en telkens d'er iene afzwaaide kwam d'er giene veur in de plek!
In de moand d 'ak afzwaaide zate we doar nog me twee...!! :P :P Dus de moand november van da joar zat er dus moar iene milicien oep! Moar in ieder geval was da iel plezant me zoe weinig sé!! Wa ander as die grote kamers!! Hihi!! :P :P Moar as z'on kamer veur BV's diende stonde doar moar twee beddes in !!In de ploats van zessen veur de miliciens ! :? :?

Allee beste mense, toen woare we nou oan 't wakker weurre van ons ieste nachtsje in Brakel!!! En 't was een nachtsje zenne....pffffff!! We hadde al iel wa ontgroeningstoestanden achter de rug die veurgoande oavend! Onderandere hadde we ons beddegoed al oep 't paradeplein moete goan recupereere, want die anciens hadde percies wa georganiseerd veur ons!!
Ons matras hadde we nog,moar die lakens en de dekens en 't kopkusse, joa moeste we goan zoeke!!! :oops: :oops: Oek hadde we 't bezoek gehad van diene pseudo-adjudant die ons oep ons rechte en plichte wees!!
Amai, oep diene moment is da allemoal zoe reeel hee!! Enneeuuhh ons kelekke stond mier oep "Bleite" as oep lache zenne.....'k zweer het!!
Achteraf bekeke kunne we doar es ieeeeeellllll goe me schatere sé!! :P :P :lol: :lol:
En oek diene zaterdag de 29 april 78 konde we veur den ieste kier in burger noar de refter goan sé...da was wel efkes wenne zenne!! :oops:

Zo sé

GRTZ,
EMTEEKEN

PS: Wemme ons Sonneke nog nie getast????? :? :?
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

29 apr 2008, 07:25

Hallookes ikke nog es!!

Om es een veurbeeld te geve hoe rap het in Brakel kon goan..een anekdote!!

Toen we doar me de bus arriveerde kon doar al direkt iene van die bleukes uitstappe en klaarmoake veur de kwartierwacht oep te goan !! :? :? Ik peis da da iene van den Bravo was, moar doar ben ik nie zeker van!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

29 apr 2008, 20:13

Ja Ik zat op zo n grote kamer Ja die eerste dag in Brakel echte bleukes he ja dan spelen ze met uw voeten ik dacht dat in mijn tijd de kwartier wacht enkel door de staf by gedaan werd

sonneke44

29 apr 2008, 21:29

hallo allemaal,

Ja, we zijn er nog zenne. Veurig week-end iel lang in den hof gezeten enne ... ne ferme zonnebrand opgedoan in mijne nek. Amaai, da doe zier!!!
Gisterenmorgen mee regen wakker geworden en deze morgen oek. Moar ... tegen een uur of 9 was t droeg en tot dezen oavend ist oek droeg gebleven. Morgen geven ze weer slecht weer ... gien goe weer veur Bea'ke se. Ze zal euren hoed goe moeten vastmoaken anders vliegt em gans Friesland deur. Mocht je 't nog nie weten ... 't is Koninginnedag morgen. Allee... veur 'd hollanders hee. Ik doe doar nie on mee zenne pppfff. Vanaf deze nacht 00.00 uur meugen de kids op de vrijmarkt goan zitte om hun spullekes te verkoepen. Ze kunnen mor beter warme kleren ontrekken peis ek want 't zal nie al te warm zijn deze nacht.

Ik ga morgen ne lekkere cake bakken se en veur morgenoavend em ek spaghetti op de menue stoan. Donderdag, den 1st mei ... geen mugeekes veur mij want da kennen ze ier nie. Hier noemen ze da ... Lelietje van Dalen en is allien as bloembol te krijgen :cry:

Allee, 'k gon nog es mijne nek insmeren ze want hij doe nog altijd zier !!! Ja, 'k weet het ... eigen schuld dikke bult :oops: :oops:

Jonges, nog ne goeien avond he

groetjes, sonneke