Katana's hoekje
-
bakker
Katana, bedankt voor je wensen , maar het zijn een beetje vijgen na pasen hé, paas zaterdag is al voorbij, pasen zelf ook en paasmaandag is al halverwege

-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
I am living in a dream...katana schreef:I'm dreaming of a hot summerED. schreef:I'M DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Denk er aan om deze namiddag eens mijn fiets , van stal te halen om een fietstocht te wagen om als tussenpunt , een Limburgse Herberg met een vriendelijke waardin te vragen een dorstige te laven 
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
bakker
Te lang bij die vriendelijke waardin blijven hangen Katana en is dat Lady ter ore gekomen ?? 
-
bakker schreef:Te lang bij die vriendelijke waardin blijven hangen Katana en is dat Lady ter ore gekomen ??
Voor U beste Bakker , meer uitleg
Gisteren stelde katana voor om zijn bureel en garage te kuisen , terwijl Lady boven de living en de hal en nog meer onder handen nam .
Lady als prachtvrouw ,pragmatisch , kontroleerde katana af en toe met sluikend oog en viel toen uit met een franse kolérie uit tegen katana , is dat kuisen , je zit meer achter je pc , dan aan kuiswerk , afstoffen doe je niet en spinnekoppen neutraliseren , is je ook niet bekend enzv....
Voel mij nu nog niet goed ,een helpende mannenhand , ZO beoordelen , afschuwelijk , dat was het min of meer beste bakker , tot nader orde , een berichtgeving uit Leopoldsburg
-
Het onbehachelijk gevoel van de maagbelasting is verdwenen , na de jaarlijkse bijeenkomst in de Prins Albertclub in Brussel de vrijdag , Lady beweerde dat katana zijn angst voor neutraal water zou moeten overwinnen , maar ja deze veteranen bijeenkomst 
Iets te rumoerig vondt de Generaal DEBADTS ex-Gidsen die zijn krant aan 't lezen was, even verder in de salons
Gelezen in de folder ; le bar du Club, conçu, dans un style chalereux et raffiné, est l'endroit idéal pour rencontrer vos amis et vos collèges
Iets te rumoerig vondt de Generaal DEBADTS ex-Gidsen die zijn krant aan 't lezen was, even verder in de salons
Gelezen in de folder ; le bar du Club, conçu, dans un style chalereux et raffiné, est l'endroit idéal pour rencontrer vos amis et vos collèges
-
Vraag aan de collegas !
Betaald katana te veel aan luminus ?
Afrekening
Elektriciteit 12.04.2007 - 15.04.2008 803.86 eur
BTW 168.81
Factuurbedrag 217.59
Vanaf nu bedraagt uw eerste nieuw voorschotbedrag 168.28 EUR twee maandelijks .
Wij twee senioren , hebben een electrisch kookfornuis en een builer voor warm water , één tv , een pc , één radio op het net , en voor de rest het licht verbruik ,!
Graag jullie mening hier ....
Betaald katana te veel aan luminus ?
Afrekening
Elektriciteit 12.04.2007 - 15.04.2008 803.86 eur
BTW 168.81
Factuurbedrag 217.59
Vanaf nu bedraagt uw eerste nieuw voorschotbedrag 168.28 EUR twee maandelijks .
Wij twee senioren , hebben een electrisch kookfornuis en een builer voor warm water , één tv , een pc , één radio op het net , en voor de rest het licht verbruik ,!
Graag jullie mening hier ....