Spelletjes

Kettinggesprek

Gestart door lotte op 04 mei 2008, 08:39 11133 berichten 1.754.176 keer gelezen Gesloten
lotte Startte dit onderwerp 04 mei 2008, 08:39 Tielt 6.226 berichten
Lieve mensen,

Deze topic is te zwaar geworden en wordt afgesloten.
Je mag een nieuwe openen als je wil.
Prettige zondag,
Mod. Swakke

Een fijne zondag swakke :wink:
    lotte Startte dit onderwerp 04 mei 2008, 08:55 Tielt 6.226 berichten
    Geplaatst: Za 03 Mei 2008, 22:15 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

straf hé dag op dag een jaar na ons huwelijk, zitten we morgen te feesten en vooral te playbacken, in dezelfde zaal
      lila 04 mei 2008, 10:06 West Vlaanderen 1.271 berichten
      een nieuwe topic beginnen met een (prille) huwelijksverjaardag...kan niet beter
      Tant Tina: Proficiat en geniet van jullie feest
      Afbeelding
      "Bezit je niet wat je op prijs stelt, stel dan op prijs wat je bezit."
        nina51 04 mei 2008, 19:55 veurne 779 berichten
        feesten jullie maar lekker door,proficiat :wink:
        Alles verslijt door gebruik,behalve ervaring
          tante Tina 04 mei 2008, 23:30 Mechelen 78.094 berichten
          huwelijksverjaardag... en tegelijk ook onze grote playback was ronduit een geslaagd, geweldig succes :lol: Bedankt trouwens allemaal voor de lieve wensen! :wink:
          Make today something to smile about tomorrow
            chérie 05 mei 2008, 18:55 provincie antwerpen 24.566 berichten
            wensen zijn er in overvloed, zo te zien! maar ik heb ook gemerkt dat ge ons eerste playbackoptreden in beeld hebt gebracht in de vrolijke babbelhoek! (nicole en hugo) is het geen schoon nicolleke, die zus van mij?
            een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
              tante Tina 05 mei 2008, 19:05 Mechelen 78.094 berichten
              zus van mij scoorde anders ook enorm goed :lol: en zelfs nog een kort live optreden onvoorzien :lol: :lol: 't was een onvergetelijke dag he!

:wink: Ladyluck en Lila , nog bedankt voor de lieve wensen!
                chérie 05 mei 2008, 19:35 provincie antwerpen 24.566 berichten
                hé ja! was er in dat zaaltje ernaast ook een feestje, en ze zagen me lopen met het wallykostuurm en vroegen of ik daar ook eens kon komen!
                geen probleem natuurlijk, de wally is ne lieve mens hé, maar daar was geen discobar, dus kon ik "vliegmachien" a capella zingen, maar we hebben toch gelachen
                  xofie 05 mei 2008, 19:37 Antwerpen 676 berichten
                  onvergetelijke dag, helemaal geslaagd, dat is het voornaamste en het weer deed het ook heel goed
                  geef mensen een pluim en ze krijgen vleugels
                    tante Tina 05 mei 2008, 21:46 Mechelen 78.094 berichten
                    goed genoeg voor ons ook zenne, als je zo tekeer moet gaan :lol: :lol:
                      chérie 05 mei 2008, 22:46 provincie antwerpen 24.566 berichten
                      gaan we weer een slapeloze snurknacht tegemoet
                        tante Tina 05 mei 2008, 22:46 Mechelen 78.094 berichten
                        moet wel zijn , vrees ik... want de mijne is al goed bezig :roll:
                          chérie 05 mei 2008, 22:55 provincie antwerpen 24.566 berichten
                          bezig met iets zult ge wel geweest zijn, maar hier miste ik je toch wel even
                            tante Tina 05 mei 2008, 23:01 Mechelen 78.094 berichten
                            even een paar fotokes aan het bekijken en nog eens goed gelachen :lol:
                              chérie 05 mei 2008, 23:04 provincie antwerpen 24.566 berichten
                              galachen dat zal wel, wacht maar tot ge die foto van ons in de kleedkamer ziet

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp