Ben ik dan niets ???
-
nightwish - Lid geworden op: 18 apr 2008, 18:16
lieve kwibus, heb je verhaal zonet gelezen omdat ik nog maar pas op 'tseniorennet ben.
ik voel met je mee hoor, heb zelf ook ouders(mijne pa is er ni meer sinds 1990), die ni van me moeten weten, mijne man was en is ni goe genoeg, en sinds mijn zoon 6 maanden oud was(hij is nu 26j.) hebben we gebroken met familie, ook langs kant van mijne man(problemen).
wij(mijne man en ik komen nog goe overeen, awel ja als je het goe kunt noemen) vroeger was hij liever, maar met al onze problemen is hij wa onrustiger en vlug kwaad, ni op mij of mijn zoon maar op de omgeving.
ik kan je ni ten volle begrijpen, want ik ben jou ni he meisje, maar ik probeer het toch, kom hier da ik je een dikke knuffel geef.
liefs jenny
ik voel met je mee hoor, heb zelf ook ouders(mijne pa is er ni meer sinds 1990), die ni van me moeten weten, mijne man was en is ni goe genoeg, en sinds mijn zoon 6 maanden oud was(hij is nu 26j.) hebben we gebroken met familie, ook langs kant van mijne man(problemen).
wij(mijne man en ik komen nog goe overeen, awel ja als je het goe kunt noemen) vroeger was hij liever, maar met al onze problemen is hij wa onrustiger en vlug kwaad, ni op mij of mijn zoon maar op de omgeving.
ik kan je ni ten volle begrijpen, want ik ben jou ni he meisje, maar ik probeer het toch, kom hier da ik je een dikke knuffel geef.
liefs jenny

vrienden zijn als sterren, je kunt ze niet altijd zien maar ze zijn er!
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Wij wensen je STERKTE en zouden og eens iets van jou willen vernemen hoor ???
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE