Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Peetje Maurice - Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:53
mucki, klein misverstandje, ik wou enkel zeggen dat dit onderwerp ook zwaar aan het worden is.mucki schreef:Wat is dat nu weer de topic is toch van emtee en niet van Peetje Maurice?
Ik bedoel hiermee dat men destijds op mijn lopende topic een slotje heeft gezet omdat er teveel postings waren.
Ben eens benieuwd of men op dit onderwerp dan ook een slotje gaat zetten - deze topic heeft dan dan nog niets met legerdienst te maken -eens er meer dan 1400 reacties worden geplaatst. Dat wou ik even kwijt.
De topic hier komt inderdaad van emtee!
Mvg
Der Peet
Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan (Ph. Bosmans)
-
Peetje Maurice - Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:53
Tuurlijk is de topic van emtee, niet van mij. Met zoiets zou ik trouwens nooit beginnen. We mogen toch nog onze mening zeggen nietwaar.mucki schreef:Wat is dat nu weer de topic is toch van emtee en niet van Peetje Maurice?
Er bestaat nog altijd iets zoals "chatboxen", of "blogs"
Mvg.
Der Peet
Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan (Ph. Bosmans)
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Het is hier geen kwestie van "MIJN" en/of "DIJN".
Deze website met bijhorende forum is opgezet door beheerder Pascal met de bedoeling zoveel mogelijk senioren te laten genieten!
Dus laat iedereen toch zijn pleziertje, zolang het binnen de normen van fatsoen blijft.
En ik ben ervan overtuigd dat het niet Pascal maar een moderator is geweest die de topic heeft afgesloten, om welke reden dan ook.
Maar de reden van "te zwaar" blijf ik flauwe kul noemen.
Het Genieterke
Deze website met bijhorende forum is opgezet door beheerder Pascal met de bedoeling zoveel mogelijk senioren te laten genieten!
Dus laat iedereen toch zijn pleziertje, zolang het binnen de normen van fatsoen blijft.
En ik ben ervan overtuigd dat het niet Pascal maar een moderator is geweest die de topic heeft afgesloten, om welke reden dan ook.
Maar de reden van "te zwaar" blijf ik flauwe kul noemen.
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Goeiemorgie!!
Eerst en vooral heel veel dank om jullie bezorgdheid! Ikzelf denk er ook ernstig over na om ev. na 1000 berichten over te gaan naar een tweede deel! Gelukkig beschikt mijn topic niet over al te veel fotos wat het al wat " LICHTER " maakt ! Wanneer het zover is zal ik wel in analogie met het topic van onze goeie vriend Peetje Maurice verwittigd worden door de mods!
Ook ben ik actief op andere forums en daar worden ook idd. te zwaar geworden topics verspreid over een aantal delen, sommige zijn al aan hun DERDE deel toe bijna reeds het VIERDE deel !!Maar dit zijn dus topics met massas piccies!! Maar wat er ook van zij, voorlopig ga ik hier verder en de toekomst zal het wel uitwijzen !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Eerst en vooral heel veel dank om jullie bezorgdheid! Ikzelf denk er ook ernstig over na om ev. na 1000 berichten over te gaan naar een tweede deel! Gelukkig beschikt mijn topic niet over al te veel fotos wat het al wat " LICHTER " maakt ! Wanneer het zover is zal ik wel in analogie met het topic van onze goeie vriend Peetje Maurice verwittigd worden door de mods!
Ook ben ik actief op andere forums en daar worden ook idd. te zwaar geworden topics verspreid over een aantal delen, sommige zijn al aan hun DERDE deel toe bijna reeds het VIERDE deel !!Maar dit zijn dus topics met massas piccies!! Maar wat er ook van zij, voorlopig ga ik hier verder en de toekomst zal het wel uitwijzen !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgieeee!!!!!
Joa mense en 'tis nen ieeelllle goeie zenne!!
Amai en veur dees week geve ze SUPERWEER!! Jiehaa!!
Allee, 'k z'en dus gistere noar de kermis geweest sé!! 't was wel nie veel moar toch...Zoe as gezei es een goe terraske gepakt me een goe kriekske en m'en oogskes es goe de kost gegeve zenne! D 'as zoe es de kans veur ouwe bekende terug te zien.... onder andere een tante van mij d'ak in gien joar ne mier em gezien en nog zoevele mense van de parochie!! Joa 'tis toch plezant zenne !!
Misschien goan 'k vandoag terug want t'is diene eiersmijtwedstrijd!! Yesyes!!
Moet ik goe zien woar as'k goan stoan sé... as 'k gien omelet oep m'en lijf krijg!!
Hihi!!
Veur de rest nie zoe veel niefs!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense en 'tis nen ieeelllle goeie zenne!!
Allee, 'k z'en dus gistere noar de kermis geweest sé!! 't was wel nie veel moar toch...Zoe as gezei es een goe terraske gepakt me een goe kriekske en m'en oogskes es goe de kost gegeve zenne! D 'as zoe es de kans veur ouwe bekende terug te zien.... onder andere een tante van mij d'ak in gien joar ne mier em gezien en nog zoevele mense van de parochie!! Joa 'tis toch plezant zenne !!
Misschien goan 'k vandoag terug want t'is diene eiersmijtwedstrijd!! Yesyes!!
Moet ik goe zien woar as'k goan stoan sé... as 'k gien omelet oep m'en lijf krijg!!
Veur de rest nie zoe veel niefs!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
He Emteeke,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
Eerst en vooral heel veel dank om jullie bezorgdheid! Ikzelf denk er ook ernstig over na om ev. na 1000 berichten over te gaan naar een tweede deel! Gelukkig beschikt mijn topic niet over al te veel fotos wat het al wat " LICHTER " maakt ! Wanneer het zover is zal ik wel in analogie met het topic van onze goeie vriend Peetje Maurice verwittigd worden door de mods!![]()
![]()
Ook ben ik actief op andere forums en daar worden ook idd. te zwaar geworden topics verspreid over een aantal delen, sommige zijn al aan hun DERDE deel toe bijna reeds het VIERDE deel !!Maar dit zijn dus topics met massas piccies!! Maar wat er ook van zij, voorlopig ga ik hier verder en de toekomst zal het wel uitwijzen !!![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKEN
Zolang as ge der mor nie mee stopt ben ik al iel content. Hier kunde tenminste al es a klapke doen se ... mee ne lach en een troan ... enne ...'t zijn toch allemoal Hawkisten hé ...allee, dan wel mee ienen TTR'ist dertussen moar da stoort nie hé
Gisteren zijn we dus noar Duitsland geweest (Nordhorn). Dor weunt de vader van Edwin, intussen al 83 ... mee zijn vriendin die morgen 80 word.
Ja ja, oude kachels branden het best hé
Den Edwin content en de klein content dus ... 't weer een tijdje rust.
Rond een uur of 6 woaren we weer thuis. 't Was wel tamelijk warm om te rijden moar allee ... 't was rustig op de weg.
Sebiet lekker in den hof zitten se. Wel het grote zonnescherm uitdraaien se enne ... de zonnecreme stoat al geried zenne
Ik geloof dat de kleine een goei 2de week vakantie tegemoet goat. Ze geven me dor toch goe weer veur de kommende doagen joepie!!!!!
Ze kan dus volop skeeleren en fietsen se ... nie tegelijk natuurlijk he
Emteeke, geniet van de kermis he enne .. .niet te veel smouttebollekes eten hé ... nie goe veur de lijn zenne!!
groetjes, Sonneke
-
Goeiemorgie!!
Joa, 'k z'en er iel vruug bij zenne!!
Buite schoen weer z'en en in ouwe tram blijve ligge???
Niee da kan nie z'en sé!!
Oem 6 uure had ik m'en bokes me choco al binne sé!!
Allee da kermis weekendsje is iel goe gepasseerd, sjiek weer en wa terraskes gedaan!! Jooepiie zenne !! Moar 'k em gien smouttebollekes gegete....pffff vriendineke had een beter veurstel...nie nie wa ge peisd..
moar wemme es en bistrooke goan doen en es een iel goe snackske gepakt sé...lekkere scampiekes in looksaus.yesyes!!
Gistere zemme dan noar 't bos geweest veur es een wandelinkske te doen, was veel volk oek doar es een terraske gedoan..mmmm zenne!! Vandoag is 't efkes een beke platte rust!!Jaja!!
Amai, mans 'k em just de weersvoorspellingen gezien....ik peis d'ak noar de winkel moe goan veur een buske zonnebrand.....pff! Nie van plan oem een rode tomaat te z'en sé!! Normoal was 't voorzien veur deze nanoen in den hof nog wa te doen, moar ik goan iet iel plezanter doen zenne!! Niee 't zal nie z'en!!
Allee we zulle es goan zien sé, een bitsje goan zonnekloppe!! Nie te veel want d'as oek nie goe!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, 'k z'en er iel vruug bij zenne!!
Allee da kermis weekendsje is iel goe gepasseerd, sjiek weer en wa terraskes gedaan!! Jooepiie zenne !! Moar 'k em gien smouttebollekes gegete....pffff vriendineke had een beter veurstel...nie nie wa ge peisd..
Gistere zemme dan noar 't bos geweest veur es een wandelinkske te doen, was veel volk oek doar es een terraske gedoan..mmmm zenne!! Vandoag is 't efkes een beke platte rust!!Jaja!!
Amai, mans 'k em just de weersvoorspellingen gezien....ik peis d'ak noar de winkel moe goan veur een buske zonnebrand.....pff! Nie van plan oem een rode tomaat te z'en sé!! Normoal was 't voorzien veur deze nanoen in den hof nog wa te doen, moar ik goan iet iel plezanter doen zenne!! Niee 't zal nie z'en!!
Allee we zulle es goan zien sé, een bitsje goan zonnekloppe!! Nie te veel want d'as oek nie goe!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
seg peetje....als het je hier niet aanstaat ....ga dan op een ander ....en laat ons gerust....het is niet de eerste keer dat je ons hier komt lastig vallen....als wij hawkisten nog wa goesting hebben om tegen mekaar wa te zeveren...dan is da ons goe recht....ook hier....Peetje Maurice schreef:Tuurlijk is de topic van emtee, niet van mij. Met zoiets zou ik trouwens nooit beginnen. We mogen toch nog onze mening zeggen nietwaar.mucki schreef:Wat is dat nu weer de topic is toch van emtee en niet van Peetje Maurice?
Er bestaat nog altijd iets zoals "chatboxen", of "blogs"
Mvg.
Der Peet
mvg ann
my doggy is my baby
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallo jullie,
zo da s van mijn hart....
sonneke ik heb guido nog nie gezien zenne....maar de eerste keer da ik hem zie dan ga ik hem verwittigen zenne....
amai lekker weertje he....en t zal voor heel de week zijn se....spijtig da ik moet werke se...maar bij mij thuis staan alle deuren en vensters open...amai da was lang geleden he....
emteeke wa ete we vanavond
....heb je nog sugesties
....maar ja met zo een weer zullen het alle soorten koude plakes zijn se....
dikke knuf ann
sonneke ik heb guido nog nie gezien zenne....maar de eerste keer da ik hem zie dan ga ik hem verwittigen zenne....
amai lekker weertje he....en t zal voor heel de week zijn se....spijtig da ik moet werke se...maar bij mij thuis staan alle deuren en vensters open...amai da was lang geleden he....
emteeke wa ete we vanavond
dikke knuf ann
my doggy is my baby
-
Hallookes Anneke!!anneke57 schreef:Hallo jullie,
emteeke wa ete we vanavond....heb je nog sugesties
![]()
....maar ja met zo een weer zullen het alle soorten koude plakes zijn se....
dikke knuf ann
joa 't is iniens iell goe weer zenne!
een suggestieke??Gistere ware da gewoon bokes me charcuterie zenne!
veur deze noen peis ik van es een martinooke me pikant goan 't hale...mmm!! Veu zwoare kost is 't al een beke te warm hee..!!
M'en vensterkes stoan oek ope zenne...spijtig me diene wind komt er oek wel wa stof mee binne..
Allee, 'k goan geniete van 't weer sé
Zo se
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goede morgen iedereen,
Oei, ons Anneke heeft ne keer eur hartje gelucht ... da doe goe hee maske. Moar, ge hebt gelijk zenne. We zijn tenslotte Hawkisten onder mekaar hé en der is meer dan alleen moar de souvenierkes uit het militair zijn hé.
'k Heb gisteren oek mee ne glimlach de topics op het forum van 43A zitten lezen zenne. Veural da lang epistel van ene Crew Chief.
Blijkbaar kon em nie tegen de mening die Emteeke en ikke van da ventje hadden. Enne ... as ge zijn bericht leest is em nog geen haar veranderd
Joa, 't is ier weer formidabel schoen weer. Het zonneke schijnt al volop en de tuindeur goat zo open se. Gisteren emmen we veur den ieste kier dees joar den BBQ gebruikt. Iel tof zenne. 't Was zoe goe dat we da dezen oavend weer goan doen. 't Moe mor zo goe nie zen hé
Jonges ... en maske, k gon der van profiteren se. De kleine slaapt nog moar da mag zenne want 't is tenslotte vakanse hé.
Salukes, Sonneke
Oei, ons Anneke heeft ne keer eur hartje gelucht ... da doe goe hee maske. Moar, ge hebt gelijk zenne. We zijn tenslotte Hawkisten onder mekaar hé en der is meer dan alleen moar de souvenierkes uit het militair zijn hé.
'k Heb gisteren oek mee ne glimlach de topics op het forum van 43A zitten lezen zenne. Veural da lang epistel van ene Crew Chief.
Blijkbaar kon em nie tegen de mening die Emteeke en ikke van da ventje hadden. Enne ... as ge zijn bericht leest is em nog geen haar veranderd
Joa, 't is ier weer formidabel schoen weer. Het zonneke schijnt al volop en de tuindeur goat zo open se. Gisteren emmen we veur den ieste kier dees joar den BBQ gebruikt. Iel tof zenne. 't Was zoe goe dat we da dezen oavend weer goan doen. 't Moe mor zo goe nie zen hé
Jonges ... en maske, k gon der van profiteren se. De kleine slaapt nog moar da mag zenne want 't is tenslotte vakanse hé.
Salukes, Sonneke
-
Goeienavond allemaal!!
Amai, 't is me een superdagske geweest sé!! Me m'en vriendinneke in alle vruugte wa kommiskes gedoan...joa dan goa da nog hee..!
En zoe as gezei deze noen ne goeie martinoo pikant goan hale en ....mmmmm zenne!! awel me tees weer smoakt da iel goe af sé!! Ne smos goa oek moar as da wa warmer weurt moete een beke noar 't pikant goan!!
Vleessla en krabsla vinnek wa zwoar sé!! Joa Sonneke ik weet het, ik hoop da ze da doar in Lelystad oek kenne !!
Deze nanoen ne kier van 't weerekke genote en justekkes een telloorke me vol-au-vent me krokettekes......iel goe sé!! een terraske stoa nie oep 't program want 't kan nie alle doage fiest z'en hee.!!
Allee 'k goan nog wa geniete sé!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai, 't is me een superdagske geweest sé!! Me m'en vriendinneke in alle vruugte wa kommiskes gedoan...joa dan goa da nog hee..!
En zoe as gezei deze noen ne goeie martinoo pikant goan hale en ....mmmmm zenne!! awel me tees weer smoakt da iel goe af sé!! Ne smos goa oek moar as da wa warmer weurt moete een beke noar 't pikant goan!!
Vleessla en krabsla vinnek wa zwoar sé!! Joa Sonneke ik weet het, ik hoop da ze da doar in Lelystad oek kenne !!
Deze nanoen ne kier van 't weerekke genote en justekkes een telloorke me vol-au-vent me krokettekes......iel goe sé!! een terraske stoa nie oep 't program want 't kan nie alle doage fiest z'en hee.!!
Allee 'k goan nog wa geniete sé!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Zo se nog een keer werken dees week en dan kan ik ook van da goe weer profiteren Want ga nog warmer weurre amaai da ga weer een gewriemel zijn aan de zee Maar ik ga toch proberen der een dagske kust af te pitsen allee k zen der mee weg de grote allemaal
-
Hoi Mucki!!mucki schreef:Zo se nog een keer werken dees week en dan kan ik ook van da goe weer profiteren Want ga nog warmer weurre amaai da ga weer een gewriemel zijn aan de zee Maar ik ga toch proberen der een dagske kust af te pitsen allee k zen der mee weg de grote allemaal
Allee joepie, jiehaa!!
Mier moe da nie z'en zenne !
En daarmee ie da hie weer marktdag!! ik peis da de terraskes goei zake goan doen sé..misschien plasseerre kik mij d'er es oep...hihi!!
Ons Sonneke ei iel veel chance sé......doar is iel veel waterkant, en me da goe weer moet da goe toeven z'en!! Zoe langs de jachthavens, de meren, misschien is doar wel een goe strandsje te vinde, wie weet?? Efkes den bikini oan en plons.. as 't water warm genoeg is!!
Mense , 'k goan starte sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN IN SUMMERMOOD!!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Ons Sonneke ei iel veel chance sé......doar is iel veel waterkant, en me da goe weer moet da goe toeven z'en!! Zoe langs de jachthavens, de meren, misschien is doar wel een goe strandsje te vinde, wie weet?? Efkes den bikini oan en plons.. as 't water warm genoeg is!!
't is zuut water , dus kwalle vinde nie! En es een goe creimglaske..mmmmm!
GRTZ,
EMTEEKEN IN SUMMERMOOD!!![/quote]
Goede morgen iedereen,
Joa, ik zijn al druk bezig geweest zenne. Kem just ne reiger gemoakt ... echt woar... zo een tuinbeeld hé .... mee Pretex (textiel verharder). Da biestje stoa nou te drogen se en dezen achternoen kan ek em brushen. 'k zal ne kier ne foto moaken se as em kleir is. Ge moet da 's morgens doen he want seffens is da veel te warm en droogt diene pretex veeeeeeel te rap!!!
Inderdaad emteeke, hier zijn strandjes genoeg zenne enne .... iel veel te zien hé want 't is hier doodnormaal om "oben ohne" op 't strand te liggen hé
Allien is die dorpkes as Urk en Staphorst en iel veel dorpkes op de Veluwe en zo is da verboden. Die leven echt noch in de joaren 1800 zenne. Da zijn zo van die heel streng christelijk gereformeerde. Het liefst zien ze doar van die badpakken tot on de nek gesloten en as 't kan ... mee broekpijpen on
Zo weinig mogelijk bloot
Doar is de vrouw echt allien goe veur in de keuken en om kids te krijgen. En veur de rest mag ze heur mondje dicht houden en de "heren der schepping" het woord laten voeren. 'k Zie mij da nou echt nie doen zenne
allee, 'k gon mijn hobbyspullen es noar buiten verhuizen ze. Den hof is al zonovergoten en de thermometer stoat al bekans op 22 groaden se.
Iest een beke zonnecréme smeren se en ... genieten!!!!
Jonges, geniet van 't zonneke hé
knuf veur iederien, Sonneke
GRTZ,
EMTEEKEN IN SUMMERMOOD!!![/quote]
Goede morgen iedereen,
Joa, ik zijn al druk bezig geweest zenne. Kem just ne reiger gemoakt ... echt woar... zo een tuinbeeld hé .... mee Pretex (textiel verharder). Da biestje stoa nou te drogen se en dezen achternoen kan ek em brushen. 'k zal ne kier ne foto moaken se as em kleir is. Ge moet da 's morgens doen he want seffens is da veel te warm en droogt diene pretex veeeeeeel te rap!!!
Inderdaad emteeke, hier zijn strandjes genoeg zenne enne .... iel veel te zien hé want 't is hier doodnormaal om "oben ohne" op 't strand te liggen hé
Allien is die dorpkes as Urk en Staphorst en iel veel dorpkes op de Veluwe en zo is da verboden. Die leven echt noch in de joaren 1800 zenne. Da zijn zo van die heel streng christelijk gereformeerde. Het liefst zien ze doar van die badpakken tot on de nek gesloten en as 't kan ... mee broekpijpen on
Doar is de vrouw echt allien goe veur in de keuken en om kids te krijgen. En veur de rest mag ze heur mondje dicht houden en de "heren der schepping" het woord laten voeren. 'k Zie mij da nou echt nie doen zenne
allee, 'k gon mijn hobbyspullen es noar buiten verhuizen ze. Den hof is al zonovergoten en de thermometer stoat al bekans op 22 groaden se.
Iest een beke zonnecréme smeren se en ... genieten!!!!
Jonges, geniet van 't zonneke hé
knuf veur iederien, Sonneke