Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Goeienavond,
Beste mense, 't is ie gedoan me de droogte sé....het hemelwoater is ie al iel goe oan 't valle zenne!!
Ik hoop da da vies weer nie te grote stukke goa moake......moar de hofkes en den boer zijne akker zulle iel kontent z'en sé! De bloemmekes kunne oek wa woater bezige.... joa doar is't oek nou fiest veur hee.....!!
Ons Sonneke zal eur tuinstukke goe moete vastzette peis ik??Zien da die wiekskes nie te rap goan droaie me diene wind...diene reiger een supporke geve!
Allee nou is 't den Drash National percies sé en ie bove is 't kleinen oorlog..pff ! Just ne serieuzen knal en wa gerommel.
'k goan zien sé, en tot loaters hee...!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Beste mense, 't is ie gedoan me de droogte sé....het hemelwoater is ie al iel goe oan 't valle zenne!!
Ons Sonneke zal eur tuinstukke goe moete vastzette peis ik??Zien da die wiekskes nie te rap goan droaie me diene wind...diene reiger een supporke geve!
Allee nou is 't den Drash National percies sé en ie bove is 't kleinen oorlog..pff ! Just ne serieuzen knal en wa gerommel.
'k goan zien sé, en tot loaters hee...!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goeijen avond allemaal,
Pppfff, da blijft warm hé... jonge jonge, ge zoe mij moeten zien. 'k zijn precies een vers gekookte kreeft. Ik heb toch bekans een iel fles zonnecreme gebruikt de leste week. Den Edwin noemt mij nu oek al ... zijn kreefteke !!!!! en als em 's avonds komt sloapen, dan ziet em precies een rijpe tomaat op bed liggen zegt em ... hij zou der zoe in bijten
De ventilator draait den ielen nacht zenne en de vensters stoan wagewijd open zodat er toch een beke frisse wind binnen kan 's nachts. Anders doe ne mens geen oeg toe hé!!!
Allee, dezen achternoen mee de klein noar 't Schateiland geweest. Nen groten speeltuin. Mee nog 2 andere mama's op een dekentje gezeten en iest de bokes opgegeten. Gelukkig hadden we genoeg te drinken mee want 't was weer 27 groaden zenne.
In den hof stoat den thermometer nog altijd op 25 groaden. Tegen vrijdag zou het ineens 10 groaden koeler worden zeggen ze. Awel, k zijn ne kier curieus se !!!
Hier in de buurt ( awel ja. zoe een 20 km verder) zoe het al goe geregend en gedonderd emmen moar ier emmen we niks gezien zenne. Just a poar donkere wolken rond een uur of 4 moar 10 minuten laoter was de lucht weer iel blau en de zon scheen vollen bak!!! 'k geloof da we ier toch iets TE DICHT bij 't water zitten want alles trekt over.
Jonges, 'k gon jullie laten se.
Nog ne goeien avend hé
sonneke
Pppfff, da blijft warm hé... jonge jonge, ge zoe mij moeten zien. 'k zijn precies een vers gekookte kreeft. Ik heb toch bekans een iel fles zonnecreme gebruikt de leste week. Den Edwin noemt mij nu oek al ... zijn kreefteke !!!!! en als em 's avonds komt sloapen, dan ziet em precies een rijpe tomaat op bed liggen zegt em ... hij zou der zoe in bijten
De ventilator draait den ielen nacht zenne en de vensters stoan wagewijd open zodat er toch een beke frisse wind binnen kan 's nachts. Anders doe ne mens geen oeg toe hé!!!
Allee, dezen achternoen mee de klein noar 't Schateiland geweest. Nen groten speeltuin. Mee nog 2 andere mama's op een dekentje gezeten en iest de bokes opgegeten. Gelukkig hadden we genoeg te drinken mee want 't was weer 27 groaden zenne.
In den hof stoat den thermometer nog altijd op 25 groaden. Tegen vrijdag zou het ineens 10 groaden koeler worden zeggen ze. Awel, k zijn ne kier curieus se !!!
Hier in de buurt ( awel ja. zoe een 20 km verder) zoe het al goe geregend en gedonderd emmen moar ier emmen we niks gezien zenne. Just a poar donkere wolken rond een uur of 4 moar 10 minuten laoter was de lucht weer iel blau en de zon scheen vollen bak!!! 'k geloof da we ier toch iets TE DICHT bij 't water zitten want alles trekt over.
Jonges, 'k gon jullie laten se.
Nog ne goeien avend hé
sonneke
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Hallo mensen,
veel gerommel in de lucht maar nog geen drupke gezien.
Op andere ploatsen est anders emme al gezien.
Allei, en vanaf morgen 'n beetsen kouer, veur te werken es da nu uuk ni zu slecht. Als 't moar weet van ophouen en daarachter were goe wordt.
Allei slukes allemoal.
BJ
veel gerommel in de lucht maar nog geen drupke gezien.
Op andere ploatsen est anders emme al gezien.
Allei, en vanaf morgen 'n beetsen kouer, veur te werken es da nu uuk ni zu slecht. Als 't moar weet van ophouen en daarachter were goe wordt.
Allei slukes allemoal.
BJ
-
Goeiemorgie!!!!
En....mense, edde zoe al een bitsje beter kunne sloape??
Ikke nog nie zenne!! Manman, wa hangt die warmte nog in m'en huis sé.pfff, de ventilateur is al flink bezig overure oan 't droaie, en praktisch alle roame stoan bekanst vierkant ope!! Veur vandoag geve ze iel doeffes weer sé..nogal een chance da menne hof al gedoan is? en veur binnewerk hangt dan die warmte dan wer binne !!
Joa , d'er is moar ien oeplossing...goan shoppe!! 't is nog gien solde moar 'k em nog wa t- shirtekkes vandoen.Joa, 't is 't seizoen hee...!!
Joa mense 'k em ne mier verteld over "TOEN" heee....?? In princiep was da het dagdalijkse gangeske in Brakel! Nie veel te vertelle, moar......wel woare al serieus oan 't aftelle veur den allerieste kier me verlof te goan....yesyes!!
Den 23 mei 78 oem 5 uure 's oavens sé!!
En..... Sonneke ge het mij flink woaterachtig gemoakt me diene BBQss zenne!!
Die plakkes da ge doar verteld.....mmmmmmm zenne, surtout diene T-bone.....diene goe gemarineerd en me wa saussekes.....milj....r !!PPff
Mense, 'kgoan ulder loate !! Effed kool vandoag!
GRTZ,
EMTEEKEN
En....mense, edde zoe al een bitsje beter kunne sloape??
Joa mense 'k em ne mier verteld over "TOEN" heee....?? In princiep was da het dagdalijkse gangeske in Brakel! Nie veel te vertelle, moar......wel woare al serieus oan 't aftelle veur den allerieste kier me verlof te goan....yesyes!!
En..... Sonneke ge het mij flink woaterachtig gemoakt me diene BBQss zenne!!
Mense, 'kgoan ulder loate !! Effed kool vandoag!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!!!
Hoi beste mense, edde goe gesloape??? Ik al wa betere zenne..joa da begint 's nachts al iel wa frisser te weurre!! 'k hoop da ge me da onweer gienen aftrekker en oepneemvot et moete bezige??Want 'k em 't in m'en veurige meellekes al gezei heee..!! En ie just oep de radio zegge ze da ze op sommige ploatse serieus prijs hebbe gehad!!
Allee 'k had gistere nog wa geshopt dus.....moar m'en investerinkskes zulle percies nie zoe goe mier rendeere..pff....'t woare nog wa zomerspullekes...!!
Joa, ge zie da allemoal ligge en ge zegt zoe" Da kan ik nu es goe gebruike!!" Ge koopt da en den dag nadien z'en ze al bezig me te regene....
Moar ja 't eet gien brood zegge ze ie en in passant z'en ik bezig me mijne uitzet oan 't vernieuwe!! 'k em de loatste weke al zekers ne zak of zes in zone bak van spullenhulp goan kappe!! Nie da da nie goe ne mier was moar mijnen omtrek is een klein bitsje veranderd en passe is iet ielemoal anders sé!!
Subiet nog es efkes wa goan shoppe da we veur 't weekend alles in uis hebbe hee...!! In 't weekend is da ie nie te doen en nummerookes trekke veur mennen toer af te wachte is nie m'en ding zenne!!
'k moet ieverans kunne binne goan en direkt geholpe worde zenne..wachte brrr nie mij mij!!
Mense , heft het droog en bon weekend!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Hoi beste mense, edde goe gesloape??? Ik al wa betere zenne..joa da begint 's nachts al iel wa frisser te weurre!! 'k hoop da ge me da onweer gienen aftrekker en oepneemvot et moete bezige??Want 'k em 't in m'en veurige meellekes al gezei heee..!! En ie just oep de radio zegge ze da ze op sommige ploatse serieus prijs hebbe gehad!!
Allee 'k had gistere nog wa geshopt dus.....moar m'en investerinkskes zulle percies nie zoe goe mier rendeere..pff....'t woare nog wa zomerspullekes...!!
Joa, ge zie da allemoal ligge en ge zegt zoe" Da kan ik nu es goe gebruike!!" Ge koopt da en den dag nadien z'en ze al bezig me te regene....
Subiet nog es efkes wa goan shoppe da we veur 't weekend alles in uis hebbe hee...!! In 't weekend is da ie nie te doen en nummerookes trekke veur mennen toer af te wachte is nie m'en ding zenne!!
Mense , heft het droog en bon weekend!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Hallo mennekes,
ja, de warmte zit nog binne en slopae es moar azu en azu.
Alménekier peisde 'k op iets : wij woaren supers mei : dus wij zwaaiden eind mei af
't gezegend joar '77.
Wa da'k nog goe weet, plots werd da van den ene dag op den anderen vrie goe weer. 'k Geloog da da zo ongeveer eind april moe geweest zen, 't was nog gelijk winter, en de volgenden dag konde in uw opgerolde hemdsmouwen buiten lopen.
Ja, de loatste moand emme doar ni veel ne mier uitgestoken in Essentho,
ze woaren ons doar ne kier nen gansen dag kwijt op den site.......
der was doar ergens azu nen groten berm, doar hadden wij langs den buitenkant nen gansen dag in de zonne liggen bruinen
Totdat ter 'savonds nen adjudant, 't was den verantwoordelijken veur den site, moar zijnen naam bennik vergeten, ons vond.
Moar ja dienen mens wist uk da me gingen afzwaaien en dat hij mé ons ni vele ne mier konst aanvangen.......
Ja, van verloren tijd bij 't leger gesproken.
Allabonheur, onzen minister van den défense van de week op televisie bezig gezien ??????????
Jaja, den afzwaai....hihi, messchien 'n gedacht veur hier uk af te zwaaien.
Grtz,
BJ
ja, de warmte zit nog binne en slopae es moar azu en azu.
Alménekier peisde 'k op iets : wij woaren supers mei : dus wij zwaaiden eind mei af
Wa da'k nog goe weet, plots werd da van den ene dag op den anderen vrie goe weer. 'k Geloog da da zo ongeveer eind april moe geweest zen, 't was nog gelijk winter, en de volgenden dag konde in uw opgerolde hemdsmouwen buiten lopen.
Ja, de loatste moand emme doar ni veel ne mier uitgestoken in Essentho,
ze woaren ons doar ne kier nen gansen dag kwijt op den site.......
der was doar ergens azu nen groten berm, doar hadden wij langs den buitenkant nen gansen dag in de zonne liggen bruinen
Totdat ter 'savonds nen adjudant, 't was den verantwoordelijken veur den site, moar zijnen naam bennik vergeten, ons vond.
Moar ja dienen mens wist uk da me gingen afzwaaien en dat hij mé ons ni vele ne mier konst aanvangen.......
Ja, van verloren tijd bij 't leger gesproken.
Allabonheur, onzen minister van den défense van de week op televisie bezig gezien ??????????
Jaja, den afzwaai....hihi, messchien 'n gedacht veur hier uk af te zwaaien.
Grtz,
BJ
-
Goede morgen iedereen,
'k Zijn content se want ... 't is hier eindelijk on t regenen. Tot gisterenoavend em ek alle doagen den hof moeten sproeien se ... wa een warmte jonge jonge ...
Allee, nie dat aan 't gieten is hé ,,,nee nee, zo een zacht buitje. Just genoeg om het stof overal af te spoelen. Van mij mag het zo een uurke of 2 deurgoan se. Dan is de grond weer goe nat!!!
Tegen volgende week geven ze weer iets warmer weer. Ik hoop dat het nie TE warm wordt zenne want we lopen de avond-vierdaagse. Van de maandag tot en met den donderdag ... iederen oavend 10 km. Der doet dor zo een kleine 4000 man on mee. Dees joar lopen we nie mee de school mee zenne. Die slenteren veel te veel. Ik loop liever mijn eigen tempo en Anne-Greth kan da best volgen
En 30 jaar terug ... toen mocht ik veur den ieste kier postcommandant spelen se in de fameuzen aquarium. En vermits dat het den ieste kier was moest ik natuurlijk dubbel opletten hé!!! Den ieste keer een vrouw in de wachtlokaal .... Ik heb dus verschillende kieren die consignes deurgelezen zenne. Mijnen brigadier-aflosser kende ik nie dus wilde ik oek nie te veel vroagen hé. Hij keek allien iel stom noar mij toen dak zei dat ik na middernacht mijn ronde ging lopen. Eeeuuuhhh.... niemand doet da hier zei em
Awel, ik ben nie niemand en ik doe mijn ronde wel ... zei ik.
En toen hij weer": ja moar, gij zij toch een vrouw en die zijn toch bang in den donker?????
'k Had em verdorie nen draai rond zijn oren kunnen geven
Kem dus wel mijn ronde gedoan he en diene schildwacht die van achter bij de camions zijn ronde moest lopen, die verschoot nogal zenne toen ik opeens veur zijne neus stond. Hij had het zich gemakkelijk gemoakt on den achterkant en zat op een grassprietje te kauwen. Awel, diene was rap recht zenne
Goe dat ek goe gezind was .... ik heb hem allien moar efkes op zijnen donder gegeven. Veur 't zelfde had ek a verslag kunnen schrijven moar doar was ek nie veur. Allien in uiterste gevallen em ek da gedoan
zelfs 1 keer tegen een dokter (dienstplichtig). Hij mocht dan wel officier zijn moar de reglementen waren er oek veur em hé
Allee, 'k gon ne kier zien se. Mijn vriendin zou vandoag terugkomen uit Suriname. Kem ze 3 weken nie gezien dus ze zal wel veel te vertellen emmen peis ek.
Nog ne goeien dag he
doedoei....sonneke
'k Zijn content se want ... 't is hier eindelijk on t regenen. Tot gisterenoavend em ek alle doagen den hof moeten sproeien se ... wa een warmte jonge jonge ...
Allee, nie dat aan 't gieten is hé ,,,nee nee, zo een zacht buitje. Just genoeg om het stof overal af te spoelen. Van mij mag het zo een uurke of 2 deurgoan se. Dan is de grond weer goe nat!!!
Tegen volgende week geven ze weer iets warmer weer. Ik hoop dat het nie TE warm wordt zenne want we lopen de avond-vierdaagse. Van de maandag tot en met den donderdag ... iederen oavend 10 km. Der doet dor zo een kleine 4000 man on mee. Dees joar lopen we nie mee de school mee zenne. Die slenteren veel te veel. Ik loop liever mijn eigen tempo en Anne-Greth kan da best volgen
En 30 jaar terug ... toen mocht ik veur den ieste kier postcommandant spelen se in de fameuzen aquarium. En vermits dat het den ieste kier was moest ik natuurlijk dubbel opletten hé!!! Den ieste keer een vrouw in de wachtlokaal .... Ik heb dus verschillende kieren die consignes deurgelezen zenne. Mijnen brigadier-aflosser kende ik nie dus wilde ik oek nie te veel vroagen hé. Hij keek allien iel stom noar mij toen dak zei dat ik na middernacht mijn ronde ging lopen. Eeeuuuhhh.... niemand doet da hier zei em
Awel, ik ben nie niemand en ik doe mijn ronde wel ... zei ik.
En toen hij weer": ja moar, gij zij toch een vrouw en die zijn toch bang in den donker?????
'k Had em verdorie nen draai rond zijn oren kunnen geven
Kem dus wel mijn ronde gedoan he en diene schildwacht die van achter bij de camions zijn ronde moest lopen, die verschoot nogal zenne toen ik opeens veur zijne neus stond. Hij had het zich gemakkelijk gemoakt on den achterkant en zat op een grassprietje te kauwen. Awel, diene was rap recht zenne
Goe dat ek goe gezind was .... ik heb hem allien moar efkes op zijnen donder gegeven. Veur 't zelfde had ek a verslag kunnen schrijven moar doar was ek nie veur. Allien in uiterste gevallen em ek da gedoan
Allee, 'k gon ne kier zien se. Mijn vriendin zou vandoag terugkomen uit Suriname. Kem ze 3 weken nie gezien dus ze zal wel veel te vertellen emmen peis ek.
Nog ne goeien dag he
doedoei....sonneke
-
Hoi Sonneke!!
Da z'en weer Sweet Memoriekes zenne!!
Joa, diene visbak......nu doe da dienst as een beautysalon.....iel veel gepasseerd me de camions en TE VOET!!! Hahaha!!
'k Em zelf doar ne kier of zes me te moake gehad....zoeveel kiere kwartierwacht gedoan!! En dan odde doar nog da iel klein visbakske oep den trottoir woar diene schildwacht inzat as 't slecht weer was veur de barreele te bediene!! Doar moeste nie mee XXXL moate inkruipe, want dan ging de deur nie mier goe toe!!
Allee 'k z'en just terug van bekanst nen ielen veunoen kommskes doen, joa, in passant m'en vriendin meegedoan da die eur oek kost doen, dus dubbel tarief heee..!!
'k goan zien sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Da z'en weer Sweet Memoriekes zenne!!
Allee 'k z'en just terug van bekanst nen ielen veunoen kommskes doen, joa, in passant m'en vriendin meegedoan da die eur oek kost doen, dus dubbel tarief heee..!!
'k goan zien sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeienavond!
Amai, beste mense 't weerekke is ielemoal iet anders hee..!!
Moar veur de hofkes is da nou fiest zenne!! Menne gazon stoa redelijk schoon!
Normoal was da voorzien da 'k bij m'en zus vandoag in den hof ging goan, moar diene regen was de spelbreker...pfffff
As ge me elektrieke machiene bezig zij moete vried attense doen zenne! Dus goan we morge nog es een poginkske doen as 't een uurke of twee droog wil blijve !! Fingerscross!!
Veur de rest nie zoe veel gedoan vandoag....allien iel veel bij m'en vriendinekke geweest..mmmm.....joa doar is da voddeweer iel goe veur zenne!!
Ze was iel content me het dagske sé!! En es een goe babbelke gedoan...sebiet es ne nescafee moake veur den dorst....een Senseooke emmek nog nie zoe as ons Sonneke ei !! Zoveel koffiekes droai ik d'er nie door zenne.dus een moorekke woater warm make en 't is Ok sé!!
Allee Sweet Dreams!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai, beste mense 't weerekke is ielemoal iet anders hee..!!
Normoal was da voorzien da 'k bij m'en zus vandoag in den hof ging goan, moar diene regen was de spelbreker...pfffff
Veur de rest nie zoe veel gedoan vandoag....allien iel veel bij m'en vriendinekke geweest..mmmm.....joa doar is da voddeweer iel goe veur zenne!!
Allee Sweet Dreams!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goede middag iedereen,
Ja, 't is zover hé. Dezen oavend start de oavend-vierdaagse. Ik heb mijn wandelschoenen al kleir stoan ze. Deze morgen nog a poar pakskes druivensuiker goan hoalen se en genoeg te drinken ingesloagen.
Mijn controlekoart zit oek al op eur plek. Een beke vroeg eten dezen oavend se zoeda we mee gien te volle maag moeten stappen.
Sebiet nog ne kier noar de Kruidvat ze veur tabletjes veur in 't woater.Ja hé, a goe voetbadje zal wel deugd doen dezen oavend peis ek.
Intussen oak al de sloapzakken gewassen veur volgende week. Die hangen buiten oan de waslijn se. Dan zijn die oak al geried en weer lekker fris.
Allee, k gon nog wa doen zenne.
salukes, sonneke
Ja, 't is zover hé. Dezen oavend start de oavend-vierdaagse. Ik heb mijn wandelschoenen al kleir stoan ze. Deze morgen nog a poar pakskes druivensuiker goan hoalen se en genoeg te drinken ingesloagen.
Mijn controlekoart zit oek al op eur plek. Een beke vroeg eten dezen oavend se zoeda we mee gien te volle maag moeten stappen.
Sebiet nog ne kier noar de Kruidvat ze veur tabletjes veur in 't woater.Ja hé, a goe voetbadje zal wel deugd doen dezen oavend peis ek.
Intussen oak al de sloapzakken gewassen veur volgende week. Die hangen buiten oan de waslijn se. Dan zijn die oak al geried en weer lekker fris.
salukes, sonneke
-
Hallookes!!sonneke44 schreef:Goede middag iedereen,
salukes, sonneke
Alleez, alleez, alleez Sonneke alleez!! Joa Sonneke doe da goe zenne!!
Joa 't is ter gistere van gekome sé...die haag van m'en zus.iel goe weer gehad!!
Veur de rest alles Easy going sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN DEN SUPPORTER VAN SONNEKE!!!!!!!!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!
Oei, oei, ik peis da we ons Sonneke nie goan taste vandoag!!
Joa , die lei me eur voettekes oemhoog en en in een fris kommeke woater veur af te koele!! Ik hoop da doar gien goei bleine van gekome z'en sé,....pffff 't zal voetsje veur voetsje z'en en pikkel pikkel!!
Den Edwin zal moete geried stoan me de massaagezalf!!
Joa, binne een goei drie moand is da ie den Dodentocht in Bornem....pff dan ziede oek wa zenne!!
Veur de rest nie zoe veel niefs, allien da we toen serieus oan 't aftelle woare sé, een dagske of twee, drie en 't was fiest sé!!Na praktisch ien moand konde we terug efkes Tzum Hausse!!veur een weekske of wat......Ik von da wel iel bangelijk zenne da we na zoelang terug thuis kwoame!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Oei, oei, ik peis da we ons Sonneke nie goan taste vandoag!!
Joa, binne een goei drie moand is da ie den Dodentocht in Bornem....pff dan ziede oek wa zenne!!
Veur de rest nie zoe veel niefs, allien da we toen serieus oan 't aftelle woare sé, een dagske of twee, drie en 't was fiest sé!!Na praktisch ien moand konde we terug efkes Tzum Hausse!!veur een weekske of wat......Ik von da wel iel bangelijk zenne da we na zoelang terug thuis kwoame!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Joa mense, 't is triestig zenne moar 'k zijn der mee moete stoppen. Iel mijne rug noar de mallemoere. Moandag 10 km gelopen, dinsdag oek maor toen dak thuiskwam (nog es a poar km extra hé) toen was t gedoan mee de leute. Ik kon me nie iens mier bukken om mijn schoenen uit te doen. Gisteren mee veel misere mijn bed uit ... amaai, ik dacht da mijne rug ging breken ....Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
Oei, oei, ik peis da we ons Sonneke nie goan taste vandoag!!![]()
Joa , die lei me eur voettekes oemhoog en en in een fris kommeke woater veur af te koele!! Ik hoop da doar gien goei bleine van gekome z'en sé,....pffff 't zal voetsje veur voetsje z'en en pikkel pikkel!!
![]()
Den Edwin zal moete geried stoan me de massaagezalf!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Allee, just de klein noar 't Zuigerplasbos gebracht se. Die emmen Survival vandoag. rugzak mee, extra set droge kleren en extra eten en drinken
Jonges, 'k zijn der mee weg. Een afspraak mee den dokteur. Ne kier kijken wa da diene mij goat vertellen i.v.m mij rugske.
salukes hee, sonneke
-
Goeiemorgie!!
Amai Sonneke,da moet gien goe gedoan hemme veur doar te moete stoppe!!
Joa , as da ruggeske ne mier mee wil is da vried ambetant zenne!!
En zegge da we vruuger bij den ABL zoeveel " gewandeld" hemme!Pfff
En we z'en oek gien 18 joar ne mier zenne! Moar soit in ieder geval nen dikke proficiat veur de courrage en den inzet!! Veur 't goe doel moet ne mens al es iet over hemme heee..!! Hihi!
In ieder geval soigneerd U goe en veur een tetsje diene rug spoare, 'k an der zelf oek over meeklappe zenne !
Jiehaa, beste mense toen woare we iel zenuwachtig zenne, 't zal nie z'en!!
Den 23 mei 78 oem 17:00U mochte we veur den ieste kier mee verlof goan!!
Joa, ik vond da iel speciaol sé...'t was den ieste kier in ons leve da we mier as en moand van huis woare! Enneuhh oek was ons derde moand bekanst fini!! Doar in Brakel ging da verbazend goe voorruit sé!!
Ons moeke had toen mijn bedde extra goe gepreparreerd d'ak ne kier es goe kon sloape !!Allee volgens eur!!
En mense, ze 'en hie bezig me de blaffeture toe te doen...ik peis da da weer nie goa goen z'en vandoag !!
Allee, 'k goan starte sé!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai Sonneke,da moet gien goe gedoan hemme veur doar te moete stoppe!!
En we z'en oek gien 18 joar ne mier zenne! Moar soit in ieder geval nen dikke proficiat veur de courrage en den inzet!! Veur 't goe doel moet ne mens al es iet over hemme heee..!! Hihi!
In ieder geval soigneerd U goe en veur een tetsje diene rug spoare, 'k an der zelf oek over meeklappe zenne !
Joa, ik vond da iel speciaol sé...'t was den ieste kier in ons leve da we mier as en moand van huis woare! Enneuhh oek was ons derde moand bekanst fini!! Doar in Brakel ging da verbazend goe voorruit sé!!
Ons moeke had toen mijn bedde extra goe gepreparreerd d'ak ne kier es goe kon sloape !!Allee volgens eur!!
En mense, ze 'en hie bezig me de blaffeture toe te doen...ik peis da da weer nie goa goen z'en vandoag !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes allemoal,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
Amai Sonneke,da moet gien goe gedoan hemme veur doar te moete stoppe!!![]()
Joa , as da ruggeske ne mier mee wil is da vried ambetant zenne!!
En we z'en oek gien 18 joar ne mier zenne! Moar soit in ieder geval nen dikke proficiat veur de courrage en den inzet!! Veur 't goe doel moet ne mens al es iet over hemme heee..!! Hihi!![]()
![]()
In ieder geval soigneerd U goe en veur een tetsje diene rug spoare, 'k an der zelf oek over meeklappe zenne !![]()
Joa, ik vond da iel speciaol sé...'t was den ieste kier in ons leve da we mier as en moand van huis woare! Enneuhh oek was ons derde moand bekanst fini!! Doar in Brakel ging da verbazend goe voorruit sé!!![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, k zijn gisteren noar den dokteur geweest se. Kem ne lumbago ... dus moet veel bewegen ... en weette wa dak gedoen em
Moar allee, de 4-daagse zit er op en we emmen ons medaille gekregen.
De kleine mocht vandoag uitslapen want de kids die meegedaan hadden mochten een uur later op school zijn, dus ... beginnen om 09.30.
Ik goan der sebeit nortoe se. "t is hier fantastisch schoen weer en ik heb beloofd om op schateiland (diene groten speeltuin) te picknicken dezen noen. Der komt oek nog a klasgenootje mee dus da word een plezierige bende peis ek.
Jonges, mokt er nen schoenen dag van hé
dada, sonneke