Limburg*De Vallei van de Zwarte Beek
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
Knappe foto's Robbe, heerlijk om er tussen te wandelen met rubberlaarzen aan en een waterdichte jas bij de hand om een onverwachtte regenbui te trotseren.
Hebben Jos en ik veel gedaan met ons drietal in Bokrijk aan de waterkant.
Groetjes en liefs,
Bomi
Hebben Jos en ik veel gedaan met ons drietal in Bokrijk aan de waterkant.
Groetjes en liefs,
Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Als we vanaf de Stalse molen de Zwartebeek stroomafwaarts volgen, komen we zo'n 100 m. verder aan de Vurtense molen. Onderstaande foto nam ik in 1984. Het molenrad is allang verdwenen...

walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Heel mooie foto's Robbe
We zullen deze zomer daar eens gaan fietsen of wandelen.
Zeker weten.
Mag ik daar een foto van gebruiken voor op oefentopic? Indien niet, dan is het ook oke hoor. Daarom vraag ik het eerst hè
groetjes
neske
Zeker weten.
Mag ik daar een foto van gebruiken voor op oefentopic? Indien niet, dan is het ook oke hoor. Daarom vraag ik het eerst hè
groetjes
neske
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Neskeneske schreef:Heel mooie foto's Robbe
Zeker weten.
groetjes
neske
natuurlijk mag je dat !
bedankt voor het bezoek, dwars door de vallei loopt er een geasfalteert fietspad, geef je ogen de kost!
walk on with hope in your heart
-
Tillie - Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Hallo Robbe, van die met de gele bloempjes denk ik dat het koolzaad is.
Mooi die klaprozen. Waar schrale grond werd omgewoeld komt die boven. De zaadjes blijven lang kiemkrachtig.
De struiken met die trosjes, waarschijnlijk vogelkers. Als het de Amerikaanse is, die zaait zich geweldig uit.
Mooi die klaprozen. Waar schrale grond werd omgewoeld komt die boven. De zaadjes blijven lang kiemkrachtig.
De struiken met die trosjes, waarschijnlijk vogelkers. Als het de Amerikaanse is, die zaait zich geweldig uit.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
.
Robbe, wat is ons Limburgse stukje grond toch mooi, zeker wanneer je het op foto's bekijkt.
Het zijn die dingen die zo alledaags mooi zijn waar je gewoonweg aan voorbij loopt. Zouden wij met oogkleppen of een zonnebril op rondlopen? vraag ik me soms wel af. Je ziet dat het gras niet altijd groener is aan de andere kant!
Mvg, bomi
. . . . . . . .
Robbe, wat is ons Limburgse stukje grond toch mooi, zeker wanneer je het op foto's bekijkt.
Het zijn die dingen die zo alledaags mooi zijn waar je gewoonweg aan voorbij loopt. Zouden wij met oogkleppen of een zonnebril op rondlopen? vraag ik me soms wel af. Je ziet dat het gras niet altijd groener is aan de andere kant!
Mvg, bomi
. . . . . . . .

Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!