Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Tja Sonneke heeft der eigen goe geamuseerd op der kamp mensen maar wat een raar weer os da nu toch geen vis noch vlees geen zon en geen regen
ik had weer eens een weekje verlof morgen weer aan het werk wedden dat het morgen goe weer is enfin we zien wel de groeten
ik had weer eens een weekje verlof morgen weer aan het werk wedden dat het morgen goe weer is enfin we zien wel de groeten
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoi Mucki,mucki schreef:Tja Sonneke heeft der eigen goe geamuseerd op der kamp mensen maar wat een raar weer os da nu toch geen vis noch vlees geen zon en geen regen
Joa, da weer doar kunde nou es effenaf giene staat ne mier oep goan zenne!!
Echt, k 'em vandoag nog nie de moeite gedoan veur een weerbericht te leze of te hore sé!!Hie emme nogal veel chanse, moar as ge da zie doar in de Limburg.....nie die mense z'en doar oep 't ranneke van een zenuwkries ofzo!!
En , zoe as ge zei ei ons Sonneke eur iel goe geamuseerd sé,zoe een kamp is niks veur den deze zenne...pff...doar in Brakel ne kier onder de camion gesloape me een oefeninkske....goe is iet ielemoa anders zenne!!
Deze noen ne kier een vot deur mijne benede gesmete , en 't is weeral es proper sé..;'k moest da al dees week gedoan hemme, moar onverwachte omstandighede woare doar sé!
Voorlopig is 't er hie alles normoal oep de baan en 't spoor, dus goe niefs veur onze vriend Mucki!!
'k weet nie, moar de lucht is percies kure oan 't krijge!
Zo sé, sloppel iedereen !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goede morgen iedereen,
Allee, 't is hier nie te doen zenne!!!! Zoeeeeeeee warm ... en dat om dees uur. Da beloofd veur de rest van den dag
De klein is weer op 't school se enne ... ze krijgt eur rapport vandoag. K zijn ne kier curieus.
Oek de ieste negatieve berichten over 't kamp gekregen. Der kwam een moeder mee eur zeuneke .. zoe e strontbedorve rotventje (mama en papa bouwen een huis van 600.000 euro, kledij moet uit Amerika komen en kereltje draagt enkel Italiaans schoeisel) ... ge weet wel wa dak wil zeggen hé ...... Zijn moeder was me dor a potje colleirig .... wie durfde het aan om haar zoontje te terroriseren !!!!! Der was nie genoeg aandacht geweest voor hem enz. enz
Jawatte, we hadden 25 kids mee dus ... iedereen gelijk veur de wet hé.
Mor ... de leiding steunt mekaar en de meester staat achter ons jiehaaaaaaaa!!!
We emmen zoe efkes 215 fotokes gemokt se ... tof joh!!!
Ze ston allemol op een CD'ke veur de meester en de bestanden blijven hier. Diegene die foto's willen moeten ze mor vroagen zenne!!!
Jonges, k gon hier nog wa doen se!!!
Nog nen goeien dag hé
Allee, 't is hier nie te doen zenne!!!! Zoeeeeeeee warm ... en dat om dees uur. Da beloofd veur de rest van den dag
De klein is weer op 't school se enne ... ze krijgt eur rapport vandoag. K zijn ne kier curieus.
Oek de ieste negatieve berichten over 't kamp gekregen. Der kwam een moeder mee eur zeuneke .. zoe e strontbedorve rotventje (mama en papa bouwen een huis van 600.000 euro, kledij moet uit Amerika komen en kereltje draagt enkel Italiaans schoeisel) ... ge weet wel wa dak wil zeggen hé ...... Zijn moeder was me dor a potje colleirig .... wie durfde het aan om haar zoontje te terroriseren !!!!! Der was nie genoeg aandacht geweest voor hem enz. enz
Jawatte, we hadden 25 kids mee dus ... iedereen gelijk veur de wet hé.
Mor ... de leiding steunt mekaar en de meester staat achter ons jiehaaaaaaaa!!!
We emmen zoe efkes 215 fotokes gemokt se ... tof joh!!!
Ze ston allemol op een CD'ke veur de meester en de bestanden blijven hier. Diegene die foto's willen moeten ze mor vroagen zenne!!!
Jonges, k gon hier nog wa doen se!!!
Nog nen goeien dag hé
-
Halloo Sonneke,
Joa, ik ken da volk.....zoonnekkelief weurd alle doage me den dikke BMW ofzo noar 't school gebracht, allien moet veur diene otto nog 10 joar of mier afbetoald weurre, in ploats van caviaar en Champagne is da slechts een dieet coollaake me een broodje kroket! En as 't er dan iet passeerd me da menneke is 't groete ambras....want zoe efkes oep kamp z'en is nie goe veur de ontwikkeling en eule pakske van Kweeniewa is nie berekend oem da kampgeweld te overleve.....allee veur ne appel en een chik kunde in de zeeman ofzo wegwerptenuukes oale......amai tege z'oen gezever kan ik oek nie zenne!!
Joa, 't is de nief Beau Monde heee....!!
Die gasjes hemme nie het brave Balkenende gehalte hoor!!BRrrrrrrr !!
Joa Sonneke ie is da weer oek nie zoe goe zenne....pff... ik peis da da hie nie mier lang goa dure veur een goei vlaag!!Da is hie zoe broeierig, die zon steekt...niee gien weer veur in den hof te z'en sé!!
Allee 'k z'en just terug sé, 'k em me m'en vriendin hie in 't bos een terraske gedoan, en es een goe etentsje gedoan......mense, mense da ei
iel goe gedoan sé...amai en ze was iel content !!
Veur de rest alles kits,......ge weet wel woar he!!!
Mense, tot loaters hee....!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, ik ken da volk.....zoonnekkelief weurd alle doage me den dikke BMW ofzo noar 't school gebracht, allien moet veur diene otto nog 10 joar of mier afbetoald weurre, in ploats van caviaar en Champagne is da slechts een dieet coollaake me een broodje kroket! En as 't er dan iet passeerd me da menneke is 't groete ambras....want zoe efkes oep kamp z'en is nie goe veur de ontwikkeling en eule pakske van Kweeniewa is nie berekend oem da kampgeweld te overleve.....allee veur ne appel en een chik kunde in de zeeman ofzo wegwerptenuukes oale......amai tege z'oen gezever kan ik oek nie zenne!!
Joa Sonneke ie is da weer oek nie zoe goe zenne....pff... ik peis da da hie nie mier lang goa dure veur een goei vlaag!!Da is hie zoe broeierig, die zon steekt...niee gien weer veur in den hof te z'en sé!!
Allee 'k z'en just terug sé, 'k em me m'en vriendin hie in 't bos een terraske gedoan, en es een goe etentsje gedoan......mense, mense da ei
iel goe gedoan sé...amai en ze was iel content !!
Veur de rest alles kits,......ge weet wel woar he!!!
Mense, tot loaters hee....!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes,mucki schreef:Ja da ziet ter hier nie goe uit pikkendonker oem zes uur dat ga hier seffens kletteren ik hoop maar dat er nie te veel kapot gaat want das altijd spijtig effkens rap de vensters toedoen tot de volgende
Amai, da gekletter is hie nog bezig zenne, moar we zien al oepklaringe verschijne sé
Ik peis da ze weer stukke hemme gemoakt....direkt ne kier den TV oepzette veur 't niefs!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes,
Amai, da gekletter is hie nog bezig zenne, moar we zien al oepklaringe verschijne sé
!! Zoe as 'k kan zien is da oan 't wegtrekke noar de Mechelkant! Veur de bloemekkes enzo is 't fiest zenne!

Ik peis da ze weer stukke hemme gemoakt....direkt ne kier den TV oepzette veur 't niefs!!
GRTZ,
EMTEEKEN[/quote]
Goeie morgen jongens,
Goe gesloapen??? Awel, ons maske hier nie zenne. Veeeeeeeel te warm op de sloapkoamer. 'k zijn om 23.00 uur mijn beddeke ingekropen en 't was toen nog 25 groaden boven
Efkes noar de klein gon zien ... got o got, eur lang haar plakte op eur gezichtje van 't zweet. Kleddernat was ze. Eure ventilator ongezet, da voelde direct a stuk beter.
Op ons koamer van 't zelfde loaken a pak.
Van pure ellende dan mor boven op het donsdeken goan liggen en de ventilator oek on. Da bracht toch een beetje koelte. En toen, rond een uur of 4 dezen morgen was t fiest zenne... ne gratis klank en licht show en nie zoe een klein beke. De klein zat recht in eur bed en direkt dorna kwam ze ons koamer instormen ... doodsbang van da onweer. Da knalde nogal zenne
Deze morgen dan mor dan otto gepakt want ik goan nie in de gietende regen en mee onweer mee de velo zenne om ze nor 't school te brengen.!!!!!!!!!!!
Ast a wa droger word goan ik een paar boodschapkes doen en veur de rest binnen blijven. 't is gien weer om nen hond deur te joagen.
Jonges, hou jullie goed he
PS. Emteeke ... nog 22 doagen he
groetjes, sonneke
GRTZ,
EMTEEKEN[/quote]
Goeie morgen jongens,
Goe gesloapen??? Awel, ons maske hier nie zenne. Veeeeeeeel te warm op de sloapkoamer. 'k zijn om 23.00 uur mijn beddeke ingekropen en 't was toen nog 25 groaden boven
Op ons koamer van 't zelfde loaken a pak.
Van pure ellende dan mor boven op het donsdeken goan liggen en de ventilator oek on. Da bracht toch een beetje koelte. En toen, rond een uur of 4 dezen morgen was t fiest zenne... ne gratis klank en licht show en nie zoe een klein beke. De klein zat recht in eur bed en direkt dorna kwam ze ons koamer instormen ... doodsbang van da onweer. Da knalde nogal zenne
Deze morgen dan mor dan otto gepakt want ik goan nie in de gietende regen en mee onweer mee de velo zenne om ze nor 't school te brengen.!!!!!!!!!!!
Ast a wa droger word goan ik een paar boodschapkes doen en veur de rest binnen blijven. 't is gien weer om nen hond deur te joagen.
Jonges, hou jullie goed he
PS. Emteeke ... nog 22 doagen he
groetjes, sonneke
-
Hallookes Sonneke!!
Sonneke, ik peis da au huis te veel geisoleerd is.....da van mij ei wel dubbel glas en da is 't!! Die warmte kan gewoen ne mier weg en da edde da veur zenne !! Niee niks veur mij! 'k em constante ventilatie langs de kiere van de rame en de deure en nen dikke massieve muur zonder isolatie...dus iel friskes in zomer en warmkes in de winter!!
Veur de rest hemme we ie gistere iel veel chanse gehad sé.....'t was een schampschot me de donderwolken!! Wel veel gerommel enzo en wa Drasj National!
Joa, 'k em wel te doen me de klein zenne.....'t is iel bangelijk zo'n weer zenne!! En zoe bezweet!!??
Enneeuhhhh Sonneke veur mij z'en 't nog 21 doage!!
Joa, den 25ste weurre we een joarke ouwer heeee.....!!!!
49 Lentekkes, jiehaaaa !! Tenoste joar zemme bij de club van de 50 joarige....pff..'k z'en gevroagd oem mee te doen me da fiest van de schoolmakkers van 't zesde joar.......amai zie da 'k die gaste nog moar ken??
Zo se!
GRTZ,
EMTEEKEN
Sonneke, ik peis da au huis te veel geisoleerd is.....da van mij ei wel dubbel glas en da is 't!! Die warmte kan gewoen ne mier weg en da edde da veur zenne !! Niee niks veur mij! 'k em constante ventilatie langs de kiere van de rame en de deure en nen dikke massieve muur zonder isolatie...dus iel friskes in zomer en warmkes in de winter!!
Veur de rest hemme we ie gistere iel veel chanse gehad sé.....'t was een schampschot me de donderwolken!! Wel veel gerommel enzo en wa Drasj National!
Joa, 'k em wel te doen me de klein zenne.....'t is iel bangelijk zo'n weer zenne!! En zoe bezweet!!??
Enneeuhhhh Sonneke veur mij z'en 't nog 21 doage!!
Zo se!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!mucki schreef:Ja Emtee da 50 jaar da doe geen zeer se ik kan t weten ik ben er juist 57 geworden Ha ha Enfin voor t moment weer volop zonneschijn ik begrijp er niks meer van bij het Kmi noemen ze dat onstabiel weer
Mense, mense 'k em eindelijk een bitsje redelijk gesloape sé....moar 'k vin da da zoe doeffes is hiebuite!!
Vandoag is 't shopdag.......
Toen had menne verjaardag een specioal betekenis, da was den dag da 'k veur de tweede kier noar Brakel reed uit verlof, joa da moete kunne zenne, oep auwe verjoardag terug binne goan....pfff..moar 't belangrijkste was da da zoe die periode was da we ons matras keerde.....joa, beste mense we waore bekanst half weg toen me onze term!!
Mense, 'k goan afsluite want 'k moet iel dringend noar 't kleinste koamerke!!Hihihi!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!
Amai mense, 't weer is weeral es giene stoef oep zenne!! Ons Frankske ei ie just oep de radio nie veel goe verteld.....
Allee, ons shoppingtrippeke van gistere is iel goe gegoan sé......den otto vol en de portomonee leeg.....
In passant zemme dan nog es langs nog wa winkels gebold....pff... 'k was content da da halfeen was.....joa pas dan konde wij een terraske doen!!
En dan z'en ik nog es goe verlore gerede in een groot industrieterrein......amai me die sansunikke enzo....as ge da riskeert van ieverans een poar joarkes nie mier te kome zedde verlore zenne....mense zoe veranderd allemoal!! 'k was content da'k een plakkaat richting A-12 en N-16 zag stoan!!
En 'k em gien tomtomekke in m'en ottooke zenne !! En m'en kaart lag thuis sé!!
Subiet ne kier goan zien veur wa gerief oem nen TV oep m'en kamer te plasseere.....ik peis d'ak nie zoe veel van doen zal hemme, allien veur dienen draad te legge zal ik nog es goe moete zien.... da contactdozekke zal gien probleem z'en!! 'k em zoene versterker van telenet en doar kunde nen TV of 4 oankoppele, moar 'k em zo'n specioal attashke nodig veur oep de coaxial te steke en da zal 't grootste probleem z'en peis ik sé!!
Mense, 'k goan starte sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai mense, 't weer is weeral es giene stoef oep zenne!! Ons Frankske ei ie just oep de radio nie veel goe verteld.....
Allee, ons shoppingtrippeke van gistere is iel goe gegoan sé......den otto vol en de portomonee leeg.....
En dan z'en ik nog es goe verlore gerede in een groot industrieterrein......amai me die sansunikke enzo....as ge da riskeert van ieverans een poar joarkes nie mier te kome zedde verlore zenne....mense zoe veranderd allemoal!! 'k was content da'k een plakkaat richting A-12 en N-16 zag stoan!!
Subiet ne kier goan zien veur wa gerief oem nen TV oep m'en kamer te plasseere.....ik peis d'ak nie zoe veel van doen zal hemme, allien veur dienen draad te legge zal ik nog es goe moete zien.... da contactdozekke zal gien probleem z'en!! 'k em zoene versterker van telenet en doar kunde nen TV of 4 oankoppele, moar 'k em zo'n specioal attashke nodig veur oep de coaxial te steke en da zal 't grootste probleem z'en peis ik sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Emteeke,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
Amai mense, 't weer is weeral es giene stoef oep zenne!! Ons Frankske ei ie just oep de radio nie veel goe verteld.....![]()
![]()
Allee, ons shoppingtrippeke van gistere is iel goe gegoan sé......den otto vol en de portomonee leeg.....In passant zemme dan nog es langs nog wa winkels gebold....pff... 'k was content da da halfeen was.....joa pas dan konde wij een terraske doen!!
![]()
![]()
En dan z'en ik nog es goe verlore gerede in een groot industrieterrein......amai me die sansunikke enzo....as ge da riskeert van ieverans een poar joarkes nie mier te kome zedde verlore zenne....mense zoe veranderd allemoal!! 'k was content da'k een plakkaat richting A-12 en N-16 zag stoan!!![]()
En 'k em gien tomtomekke in m'en ottooke zenne !! En m'en kaart lag thuis sé!!
![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKEN
ja, ik snap da goe zenne da ge al ies verkeerd kunt rijden. As ik eens noar den Belgique kom, en da gebeurt nie alle moanden se, dan ist oek veur mij uitkijken wor dak terecht kom. Zoe rap veranderd da!!!
Ge zij precies veel van plan vandoag zie ik.
Ikzelf rij sebeit eens noar den Intratuin se. Nief plantjes hoalen veur de bloembakken on de veurkant van ons huizeke. Die vioolkes emmen unnen besten tijd gehad dus .. tijd veur iets nieuws!!!
Gisteren mee de klein nor de coiffeur geweest. Eur haar is den helft korter. Iets kwam het nog tot op eur billekes en nu tot just over eur schouders. Wel a verschil zenne. De kids keken nogal vanmorgen op school zenne moar ... 't stoat eur iel goe!!! 'k Zal es a fotoke moaken se as ze thuiskomt vandoag!!
Oh ja, morgen avond ben ik er niet. we hebben ons jaarlijks team-uitje van de overblijfouders. We goan der mee zijn 15en op uit noar Putten. Een avondje midget-golven, gevolgd deur nen BBQ.
't zal wel loat worden veuralier dak weer thuis zal zijn peis ek.
Mannekes, 'k zijn der vandeur zenne. Nog ne iel goeien dag hé.
Salukes, sonneke
-
Hoi iedereen!!
Amai mense , 'k wil nie in herhaling valle zenne,.....moar 't is hie weer gien weer veur een terraske te doen sé!!!
As ge nou nie wist da da de moand juni was zodde gepeist hemme da we ieverans in oktober woare sé!!
Pffff....wa moete dan doen???? Just, probere veur wa binnejobkes te doen, moar veur de moment giene goesting!!
Sonneke, da vin ik iel moedig van de klein zenne oem zoemoar ne serieuse hap van eur haar te late doen!! Sommige meide hemme al depris as 't er ne centimeter afgoat! Ikke zelf gien probleem me menne Mr. proper!!
'k was efkes oan 't zoeke woar as Putten lag, iest docht ik da da oan de Noord- Ollanse kust was, moar da is Petten!!
Allee 'k goan mij kleirmoake sé, deze nanoen weeral oep radoel, pffffff, joa nu da we definitief bijeen z'en kunde doar ne mier van tusse heee....!!
Mense, mense allemoal en goe weekend en tot loaters hee...!!
Ons Anneke???
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai mense , 'k wil nie in herhaling valle zenne,.....moar 't is hie weer gien weer veur een terraske te doen sé!!!
Pffff....wa moete dan doen???? Just, probere veur wa binnejobkes te doen, moar veur de moment giene goesting!!
Sonneke, da vin ik iel moedig van de klein zenne oem zoemoar ne serieuse hap van eur haar te late doen!! Sommige meide hemme al depris as 't er ne centimeter afgoat! Ikke zelf gien probleem me menne Mr. proper!!
'k was efkes oan 't zoeke woar as Putten lag, iest docht ik da da oan de Noord- Ollanse kust was, moar da is Petten!!
Allee 'k goan mij kleirmoake sé, deze nanoen weeral oep radoel, pffffff, joa nu da we definitief bijeen z'en kunde doar ne mier van tusse heee....!!
Ons Anneke???
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Voila se mijn werkweek zit er op een weekje vrijaf begint en de zon is ook nog van de partij wat wil een mens nog meer Wat me wel verwondert ik hoor hier zo weinig van de reunie in Wetteren op 28/6 wie gaat er ik kan spijtig genoeg niet ben der mee weg nog wat van de zon genieten wie weet hoelang het nog duurt
-
Goeie morgen allemaal,Emteechauffeurke schreef:Hoi iedereen!!
Amai mense , 'k wil nie in herhaling valle zenne,.....moar 't is hie weer gien weer veur een terraske te doen sé!!!![]()
As ge nou nie wist da da de moand juni was zodde gepeist hemme da we ieverans in oktober woare sé!!
'k was efkes oan 't zoeke woar as Putten lag, iest docht ik da da oan de Noord- Ollanse kust was, moar da is Petten!!![]()
![]()
Ons Anneke???
GRTZ,
EMTEEKEN
ik weet nie hoe dat het weer in den Belgique is mor hier ist om te bakken ... zoe warm!!!Gisteren stond den thermometer in den hof op 30 groaden. We wilden BBQ'en mor 't was nie te doen om buiten te zitten ... gien zuchtje wind
Vrijdag dus ons uitje gehad nor Petten. Awel, 't was iel plezant. Veel gelachen bij de midget-golf, goe gegeten en gedronken. Om een uur of 11.00 's avonds was ik weer thuis.
Got o got, 'k mag er nie on peizen ... vandoag spelen d'hollanders in Zwitserland tegen d'Italianen. Jonges, ge zou dat hier moeten zien. Alles in oranje ... zelfs de pateekes bij den bakker... nie normal die hollanders zenne. Der zijn zelfs hele straten in het oranje ...vlaggetjes, balonnen, slingers, toeters en bellen ... zelfs de gevels zijn met oranje doeken bespannen ... ge kunt het zo zot nie bedenken of ze doen het!!!!!!!!!!!!!!! En vermits ze pas om 20.45 uur spelen betekent da dus giene rustigen oavend zenne.
Allee, 'k gon rap mijne was buiten hangen om te drogen ... nu dat het nog een beetje te doen is .... dezen achternoen em ek het laatste gesprek op school veur de klein eur rapport. 'k zijn curieus wat er uit de bus komt ....
Ien ding is zeker ... ze mag over nor de volgende groep .... jieHaaaaaaa.
Oh ja Emteeke ... kijk ne kier op www.terranova-putten.nl
dor zijn we geweest vrijdag.
Nog ne goeien dag he.
salukes, sonneke