Niet lachen met inhoud!
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
McDonald's schrapt tomaten na salmonella-uitbraak
McDonald's, Burger King en andere restaurantketens serveren in de Verenigde Staten voorlopig geen verse tomaat meer op hun broodjes. Er bestaan namelijk vermoedens dat rauwe tomaat in meerdere Amerikaanse staten salmonellavergiftiging heeft veroorzaakt.
Zou het niet beter zijn om de hamburger weg te laten?
McDonald's, Burger King en andere restaurantketens serveren in de Verenigde Staten voorlopig geen verse tomaat meer op hun broodjes. Er bestaan namelijk vermoedens dat rauwe tomaat in meerdere Amerikaanse staten salmonellavergiftiging heeft veroorzaakt.
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
air schreef:
Duitsers uitsluiten ? Wat men nogal niet uitvindt om de discriminatie te verdoezelen...
-
Wat u nog niet wist over jarige Fabiola is de titel van een krantenartikel en tussen de prietpraat staat er iets frappants:
...De lievelingskleur van Fabiola is koningsblauw...
...De lievelingskleur van Fabiola is koningsblauw...
-
Uit de krant:
De andere tweeduizend waren eergisteren ontvoerd.De Vlaamse ufo-Ontmoetingsdag 2008 heeft vandaag in Izegem slechts een dertigtal mensen gelokt,
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja, dat was voorspeld ! Vergeet niet dat eergisteren een vrijdag de 13de was!air schreef:Uit de krant:De andere tweeduizend waren eergisteren ontvoerd.De Vlaamse ufo-Ontmoetingsdag 2008 heeft vandaag in Izegem slechts een dertigtal mensen gelokt,
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Bij zijn eerste verhoor dinsdag in zijn woning in Retie speelde Boonen de vermoorde onschuld. Hij ontkende dat hij cocaïne had gebruikt en gaf als enige mogelijke verklaring dat hij was geflikt, doordat iemand cocaïne in zijn drankje had gedaan. Normaal zou er geen nieuw verhoor komen, maar Boonens verklaringen een dag later maakten de speurders wantrouwig.
Tom Boonen bleef bij zijn oorspronkelijke verklaring dat hij werd geflikt, vermoedelijk op het terras van café Qué Pasa in Mol.
Qué pasa, Tommo?
Bwa, nogal naïef vandaag, jong, 'k ging naar 't wc en liet mijn fleske bier op tafel staan...
Fabeltjes waartegen ons moeder waarschuwde toen we voor het eerst uit mochten gaan! Tommeke, Tommeke, potverdommeke of hoe naïef hij denkt dat de rest wel is!
Tom Boonen bleef bij zijn oorspronkelijke verklaring dat hij werd geflikt, vermoedelijk op het terras van café Qué Pasa in Mol.
Qué pasa, Tommo?
Bwa, nogal naïef vandaag, jong, 'k ging naar 't wc en liet mijn fleske bier op tafel staan...
Fabeltjes waartegen ons moeder waarschuwde toen we voor het eerst uit mochten gaan! Tommeke, Tommeke, potverdommeke of hoe naïef hij denkt dat de rest wel is!
-
Air, 't zegt véél over de kleutertuin waarin de speurders les hebben geleerd. Spijkers op laag water zoeken is uiteraard makkelijker dan plonzen in deep dark water, donkere wateren waarin hun oversten die spijkers vermoeden... 
-
bocuse - Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Uiteindelijk berustte alles op een groot misverstand ...air schreef:Bij zijn eerste verhoor dinsdag in zijn woning in Retie speelde Boonen de vermoorde onschuld. Hij ontkende dat hij cocaïne had gebruikt en gaf als enige mogelijke verklaring dat hij was geflikt, doordat iemand cocaïne in zijn drankje had gedaan. Normaal zou er geen nieuw verhoor komen, maar Boonens verklaringen een dag later maakten de speurders wantrouwig.
Qué pasa, Tommo?
De waardin van Que Pasa heet Ine .( gepikt uit de Standaard
En toen ze vroeg: En Tommeke wat ist voor u ? antwoordde hij
Een coka, Ine .....
-
In de krant staat dat de koning legerjets gebruikt voor uitstapjes, las ik toch wel; legertjes ipv legerjets! 
Mij afvragend waaruit dat legertje wel zou bestaan, dacht ik eerst aan Carmiggelt met zijn Stoet van Dwergen, even later aan een kinderleger als aandenken aan de lustige avonturen van grootoom Leopold in Congo pas toen ik het volgende paragraafje las scheen het zonlicht in de brousse;
Leger betaalt miljoenen voor vakantie koning Albert.
Tussen 2004 en 2007 maakte koning Albert 105 privéreisjes met jets van het leger. Ook Filip en Astrid gebruiken de jets privé. Defensie betaalt meer dan een half miljoen euro per jaar om de koninklijke familie in de lucht te houden.
Conscience schreef er al over maar dat ging niet over een "t" maar over een nul (weliswaar teveel) hoewel... bij de Saksen-Coburgs en C° kijken ze ook niet op een nulleke meer of minder!
Mij afvragend waaruit dat legertje wel zou bestaan, dacht ik eerst aan Carmiggelt met zijn Stoet van Dwergen, even later aan een kinderleger als aandenken aan de lustige avonturen van grootoom Leopold in Congo pas toen ik het volgende paragraafje las scheen het zonlicht in de brousse;
Leger betaalt miljoenen voor vakantie koning Albert.
Tussen 2004 en 2007 maakte koning Albert 105 privéreisjes met jets van het leger. Ook Filip en Astrid gebruiken de jets privé. Defensie betaalt meer dan een half miljoen euro per jaar om de koninklijke familie in de lucht te houden.
Conscience schreef er al over maar dat ging niet over een "t" maar over een nul (weliswaar teveel) hoewel... bij de Saksen-Coburgs en C° kijken ze ook niet op een nulleke meer of minder!
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Misschien een hint; laat Prins Filip met zijne helicopter , maar denst doen voor de verplaatsingen van de koninklijke familie , de bagage moeten ze maar nasturen met de postkoets 
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Uit de krant:

't Is te hopen voor de vzw dat de neus van de miljardair niet groeide toen hij dat beloofde!De Russische miljardair Suleiman Kerimov schenkt 1 miljoen euro aan de vzw Pinocchio uit Neder-over-Heembeek. Dat is een organisatie die zich inzet voor kinderen met brandwonden.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
air schreef:Uit de krant:'t Is te hopen voor de vzw dat de neus van de miljardair niet groeide toen hij dat beloofde!De Russische miljardair Suleiman Kerimov schenkt 1 miljoen euro aan de vzw Pinocchio uit Neder-over-Heembeek. Dat is een organisatie die zich inzet voor kinderen met brandwonden.
Waar het geld vandaan kwam speelt gene rol voor de vzw Pinocchio , wel leuk als het van een verbrande kwam die goed verzorgd werd in den belgique en al zijn rekening betaalde ...
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Herinner de uitspraak van Van den Broecke, hij zou het liever opstoken... het geld, zolang hij er zelf maar niet aan verbrandt...