Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Goeiendag!!
Joa mense, da 's iel triestig zenne, moar wemme nog gien boan sé!!Amai de polies ei ie percies een goudmijntsje ontdekt veu prosseskes te kunne penne!!
Allee hoe zodde nu zelf z'en........'t is moar een meterke of 300, nog nie eigelijk , dan doede efkes den borduur oep 't veloopad veu toch moar nie iel ver oem te rijde heee.....! En de winkels enzo, as ge noar 't okeeke goa edde toch dikwijls kiloos bij hee!!Niee da mag dan wer nie, ge zij verplicht veu nen afstand van 50 METER langs den borduur oem te rije z'on kiloometerke of 4 a5!!!
En 't schoonste is da 't er een iel belangrijk plaatselijk kruispunt onderbroke is oek heee..!! Ge moettet nie riskere veu diepvries te kope want 't is plat as ge d'er mee thuis arriveerd!!
Veur de kadeeje is 't bekanst fiest sé.......ik peis da tenoste week d'er al een iel groot pak partittos zulle z'en......joa ze kunne blijkbaar nie wachte want de gaste goan zelfs eulen bulletin ne mier hale!!
zo sé, tot loaters hee...!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense, da 's iel triestig zenne, moar wemme nog gien boan sé!!Amai de polies ei ie percies een goudmijntsje ontdekt veu prosseskes te kunne penne!!
Veur de kadeeje is 't bekanst fiest sé.......ik peis da tenoste week d'er al een iel groot pak partittos zulle z'en......joa ze kunne blijkbaar nie wachte want de gaste goan zelfs eulen bulletin ne mier hale!!
zo sé, tot loaters hee...!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki schreef:Tja da blijft daar maar duren in Blaasveld ik moet met de bus ook ne helen tour doen enfin t zal wel eens gedaan geraken zeker en morgen voor de verandering nog eens regen dag allemaal
Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!
Joa mense, en 't is nen IELEN GOEIE ZENNE!!!!!!!!
Dus veur tees weekend zit da snor peis ik sé!!As ze een bitsje me da weer chanse hemme is 't ielemoal fieste.....jiehaa!! Allee mense 'k z'en vried content d'ak ne kier iel goe niefs kan vertelle!!
Ne mens zou t'er ne goeie veur goan pakke sé!!
Vandoag efkes platte rust sé..pfff..... gistere ne enerverende dag gehad!!
Me die wegmisere zedde ielemaal de kluts kwijt..veel toerekkes oep zeve gedoan en da me die mazoutprijze...........
Zo sé!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goeien avond iedereen,
Ja, k zen hier oek nog eens zenne. Een heel drukke week dees week. Den dag heeft uren tekort !!!
Alle, vandaag triestig nieuws bij het hollands elftal. Den Bouhlarouch heeft zijn dochterke verloren. Het kindje is te vroeg geboren gisteren en vandaag overleden. Nen ferme patat natuurlijk ... enne ... zaterdag spelen ze weer tegen de Russen ... de Van Basten tegen den Hiddink ... da beloofd dus .....
Veur de rest ist hier iel rustig. Volgende week de laatste week school, dan nog a weekske thuis en dan 3 weken de bergen in. Ik zien der al noar uit zenne!!!
in september ist ter een hobbybeurs in Mechelen ... in de Nekkerhal of zoiet. As alles goe meezit peis ik wel dak dor ne kier nortoe goan se. Es kijken of mijn vriendin oek meekan want allien is mor allien he.
Jonges, k gon nog iets doen he.
Profiteer van het goe weer ... allee ... hier ist goe zenne.
Nog nen goeien avond he
sonneke
Ja, k zen hier oek nog eens zenne. Een heel drukke week dees week. Den dag heeft uren tekort !!!
Alle, vandaag triestig nieuws bij het hollands elftal. Den Bouhlarouch heeft zijn dochterke verloren. Het kindje is te vroeg geboren gisteren en vandaag overleden. Nen ferme patat natuurlijk ... enne ... zaterdag spelen ze weer tegen de Russen ... de Van Basten tegen den Hiddink ... da beloofd dus .....
Veur de rest ist hier iel rustig. Volgende week de laatste week school, dan nog a weekske thuis en dan 3 weken de bergen in. Ik zien der al noar uit zenne!!!
in september ist ter een hobbybeurs in Mechelen ... in de Nekkerhal of zoiet. As alles goe meezit peis ik wel dak dor ne kier nortoe goan se. Es kijken of mijn vriendin oek meekan want allien is mor allien he.
Jonges, k gon nog iets doen he.
Profiteer van het goe weer ... allee ... hier ist goe zenne.
Nog nen goeien avond he
sonneke
-
Goeiemorgen,
Joa mense da goa goe kome zenne me ons boan!!
Zemme serieus kapiejet gegeve.......vandoag nog den afwerk......= toplaag....en dan zal da hie een fiestsje weurre !!
Enneuhh ons Sonneke ei terug appel gegeve.....iel content da k' ze nog es hoor!! Wa betreft diene Nekkerhal, da klopt zenne Sonneke!! Da 's nen iele groete....Zo 'n 300 meter lang en +- 70 meter breed! Redelijk wa parking in de buurt, en nog gien 10 minuutsjes van den afrit nr 9 E-19! Van bij mij is 't een kwartierke bolle sé!!
Mense we goan d'er oan beginne........pffffffffff........veel kommiskes vandoag
sé..zeker ne post of 8!!
En iest en vooral ne kier noar 't kleinste kotteke goan sé...hihi!! ge weet wel hee....!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense da goa goe kome zenne me ons boan!!
Enneuhh ons Sonneke ei terug appel gegeve.....iel content da k' ze nog es hoor!! Wa betreft diene Nekkerhal, da klopt zenne Sonneke!! Da 's nen iele groete....Zo 'n 300 meter lang en +- 70 meter breed! Redelijk wa parking in de buurt, en nog gien 10 minuutsjes van den afrit nr 9 E-19! Van bij mij is 't een kwartierke bolle sé!!
Mense we goan d'er oan beginne........pffffffffff........veel kommiskes vandoag
sé..zeker ne post of 8!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeienavond,
MENSE, iel goe niefs!!!!!!!!!!
Wemme ons boan terug sé!!
Joa, d'ieste ottoos z'en al oan't bolle sé!!Dus beste mense, ons dorp is terug kleir veu de gaste 't ontvange zenne!!
Allee deze veunoen hemme we ons kommiskes gedoan en es een terraske goan doen.....pffff......joa doar was nog ne post of twee bijgekome, dus oep 10 ploatse gesjopt!! Van teen noar tander!! Dus deze nanoen efkes de fauteul
gebezigd en sebiet misschien es een potteke goan pakke ??Veu as ons pakke!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN WITH UPDATES
MENSE, iel goe niefs!!!!!!!!!!
Joa, d'ieste ottoos z'en al oan't bolle sé!!Dus beste mense, ons dorp is terug kleir veu de gaste 't ontvange zenne!!
Allee deze veunoen hemme we ons kommiskes gedoan en es een terraske goan doen.....pffff......joa doar was nog ne post of twee bijgekome, dus oep 10 ploatse gesjopt!! Van teen noar tander!! Dus deze nanoen efkes de fauteul
gebezigd en sebiet misschien es een potteke goan pakke ??Veu as ons pakke!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN WITH UPDATES
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes!!!!!
Joa mense, iel groot niefs zenne!!!
Tees is m'en ieste berichtsje me menne nieve PC sé!! 'k z'en em nog oan 't lere........pfffffff amai zenne!!! Ik peis d'ak vandoag een dagske recup moet pakke!! Menne kop is een bitsje zot gedraaid. Ier as alles oep z'en punt sta zemme al een weekske of twee verder sé!!
Veu de rest nie zoe veel niefs, alleen da'k iel content z'en me m'en nief machien sé!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense, iel groot niefs zenne!!!
Veu de rest nie zoe veel niefs, alleen da'k iel content z'en me m'en nief machien sé!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeje morgen,Emteechauffeurke schreef:Hallookes!!!!!
Joa mense, iel groot niefs zenne!!!![]()
Tees is m'en ieste berichtsje me menne nieve PC sé!! 'k z'en em nog oan 't lere........pfffffff amai zenne!!! Ik peis d'ak vandoag een dagske recup moet pakke!! Menne kop is een bitsje zot gedraaid. Ier as alles oep z'en punt sta zemme al een weekske of twee verder sé!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Ik dacht al .. wor zit ons Emteeke nou??? Al a poar doagen niks gepost
Wel, wel Emteeke, nen nieven computer. Edde au zelf getrakteerd veur auwe verjoardag morgen
Hier is alles rustig. Alle oranje spullen in de stroaten zijn spoorloos verdwenen. Da ging hier rap zenne zondag hahaha.
En zelf ben ik al begonnen mee de spullekes veur de congé apart te leggen. dan moet ik die volgende week alleen nog in de valies pakken en dan zijn we ribbedebie.
Op 't school van de klein zijn ze oek alles al ont inpakken. Nog 3 doagen en de vakantie begint. 6 weken. Den 11 augustus mag ze dan weer beginnen ... in de nieuwe gebouwen van de school. Die zijn ze nog volop ont bouwen. Vrijdag den 08 augustus mogen we allemaal ne kier goan kijken hoe de nieuwe klassen der uitzien. Ze krijgen oek een spiksplinternieuwe turnzaal mee alles derop en deroan. Enne ... ik gon der oek noartoe veur den overblijf. Eigen keuken en zo ... gezellie!!!!!!!!!!1
Allee, 'k gon der hier on beginnen se.
Jonges, geniet van het schoen weer he. Hier emmen we al een week giene regen gezien. Allien iel veel wind in 't week-end.
doedoei, sonneke
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallokes iedereen,
allee ons emteeke zijn baan is weer vrij se...hij kan weer rondbolle.....yes....
amai...dees week geve ze goe weer he....k heb verlof gepakt tot zondag se....k heb effe genoeg van da werk.....maar ja t is toch nog druk zenne....morge da kot van t zoneke leeg make...want diene is weeral de pist in....en donderdag naar antwerpe met den trein....ma k ga t nie lang trekke daar zenne....en vanavond mag k sara nie missen he....t is t laatste feulleton....t is spannend zenne....
allee k heb jullie weer eens gehoord, want k had veel te leze weeral he...
groetjes ann
allee ons emteeke zijn baan is weer vrij se...hij kan weer rondbolle.....yes....
amai...dees week geve ze goe weer he....k heb verlof gepakt tot zondag se....k heb effe genoeg van da werk.....maar ja t is toch nog druk zenne....morge da kot van t zoneke leeg make...want diene is weeral de pist in....en donderdag naar antwerpe met den trein....ma k ga t nie lang trekke daar zenne....en vanavond mag k sara nie missen he....t is t laatste feulleton....t is spannend zenne....
allee k heb jullie weer eens gehoord, want k had veel te leze weeral he...
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Goeienavond!!
Amai mense, z'en hie nog es sé! Pffff 'k em ie just een probleemekke me den E-mail, moar da zal oan 't net ligge peis ik sé!!Da weurt wachte zenne!!
Ze goan wel weg moar ze kome nie binne.....Nief machienekkes moete oplere heeee.......!! As 'tokee is late kik iet wete sé!!
Joa mense, Sonneke ei 't al gezei moar morge weurre we een jaarekke ouwer zenne!!Pfff ben curieus wa den da goa brenge???
Allee we goan nog wa zien da we een beke verder lere oep 't machien!!
Tot morge hee.!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai mense, z'en hie nog es sé! Pffff 'k em ie just een probleemekke me den E-mail, moar da zal oan 't net ligge peis ik sé!!Da weurt wachte zenne!!
Joa mense, Sonneke ei 't al gezei moar morge weurre we een jaarekke ouwer zenne!!Pfff ben curieus wa den da goa brenge???
Allee we goan nog wa zien da we een beke verder lere oep 't machien!!
Tot morge hee.!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallokes emteeke,
oei emteeke, heb je nu ook vista....da s aanpassen he....k ben nog aan t zoeke en k heb da al van november....hihi....dus da belooft he.....k heb nog altijd nie gevonden as k mails binnekrijg met pps, bestande, je weet wel om fotokes te bekijke....hoe da k die ope moet krijge....k krijg altijd een bericht "wordt niet ondersteund"....dus voorlopig geen fotokes of tekeninkskes kijken he....maar t begint al te gaan zenne....stukske bij beetje vinde we da wel zenne.....maar as ge t begint te kenne vind k het toch gemakkelijker as xp zenne...ik wens je veel plezier met je nieuwe pc en proficiat he
en morge VERJAART ONS EMTEEKE t is maar da we da nie vergeten he....ik vind dat m een jaarke JONGER wordt....hihi....

ne dikke verjaardagskus ann
oei emteeke, heb je nu ook vista....da s aanpassen he....k ben nog aan t zoeke en k heb da al van november....hihi....dus da belooft he.....k heb nog altijd nie gevonden as k mails binnekrijg met pps, bestande, je weet wel om fotokes te bekijke....hoe da k die ope moet krijge....k krijg altijd een bericht "wordt niet ondersteund"....dus voorlopig geen fotokes of tekeninkskes kijken he....maar t begint al te gaan zenne....stukske bij beetje vinde we da wel zenne.....maar as ge t begint te kenne vind k het toch gemakkelijker as xp zenne...ik wens je veel plezier met je nieuwe pc en proficiat he
en morge VERJAART ONS EMTEEKE t is maar da we da nie vergeten he....ik vind dat m een jaarke JONGER wordt....hihi....

ne dikke verjaardagskus ann
my doggy is my baby
-
DER IST TER EEN JARIG HOERA HOERA
DAT KAN JE WEL ZIEN DAT IS .....
EMTEEKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emteeke, nen iel fijne verjaardag hé. Ik hoop dadde vandoag ne kier goe verwend word zenne.
Alvast een iel dikke bees van mij
sonneke
Emteeke, nen iel fijne verjaardag hé. Ik hoop dadde vandoag ne kier goe verwend word zenne.
sonneke
-
Hallookes,sonneke44 schreef:DER IST TER EEN JARIG HOERA HOERA
sonneke
Joa mense, bedankt veur de schoon wensen zenne!!!
Moar ik hem iel triestig niefs zenne!!!Gisterenoavend is ons moeke overleden sé!!het menske is 96 joar geweurre sé!! Dus zemme d'er efkes van tusse zenne!!
Tot loater hee.!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes,
Moar ik hem iel triestig niefs zenne!!!Gisterenoavend is ons moeke overleden sé!!het menske is 96 joar geweurre sé!! Dus zemme d'er efkes van tusse zenne!!
Tot loater hee.!!
GRTZ,
EMTEEKEN[/quote]
Verdorie zeg, da is iel triestig Emteeke. Oprecht gecondoleerd met het overlijden van je moeke. Moet wel zeggen dat ze een mooie leeftijd bereikt heeft maar ja, het is toch altijd iel triestig hé.
Alvast iel veel sterkte hé!!!
Ne knuffel van mij zenne
sonneke
Tot loater hee.!!
GRTZ,
EMTEEKEN[/quote]
Verdorie zeg, da is iel triestig Emteeke. Oprecht gecondoleerd met het overlijden van je moeke. Moet wel zeggen dat ze een mooie leeftijd bereikt heeft maar ja, het is toch altijd iel triestig hé.
Alvast iel veel sterkte hé!!!
Ne knuffel van mij zenne
sonneke