Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallo allemaal,mucki schreef:vooreerst innige deelneming en toch een gelukkige verjaardag gewenst
Iest en veural iel veel dank voor het medeleven! Joa, we wiste da ons moeke al nen ielen tijd nie mier goe was moar blijkbaar was eur ingesteldheid sterker dan eur lichaam! En idd. gezien eure leeftijd hoopte we stiekum dat ze misschien 100 joarkes kon weurre!!
Morgen goan we afscheid neme van ons moeke en ik hoop dat ze hierboven gelukkig mag z'en sé!!
Joa, we goan ne kier starte sé.......d'er is nog wa geloop veur morge...pff...en ge ga zien da ge altij wa vergeet zenne!!
Zo sé,
GRTZ,EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Joa, we goan ne kier starte sé.......d'er is nog wa geloop veur morge...pff...en ge ga zien da ge altij wa vergeet zenne!!
Zo sé,
GRTZ,EMTEEKEN[/quote]
Goeje morgen iedereen,
Zeg Emteeke, doede gij wel een beke rustig oan!!! Ik weet uit ervaring dat er bij zoiet iel veel komt kijken. Ik heb het in den tijd ielemoal allien moeten doen, en da mee e kleintje van 10 moand dus ik weet wor dak over spreek hé
Rustig on, dan breekt het lijntje niet!!!!
Lieve groetjes en ... ik peis on au zenne
sonneke
Zo sé,
GRTZ,EMTEEKEN[/quote]
Goeje morgen iedereen,
Zeg Emteeke, doede gij wel een beke rustig oan!!! Ik weet uit ervaring dat er bij zoiet iel veel komt kijken. Ik heb het in den tijd ielemoal allien moeten doen, en da mee e kleintje van 10 moand dus ik weet wor dak over spreek hé
Rustig on, dan breekt het lijntje niet!!!!
Lieve groetjes en ... ik peis on au zenne
sonneke
-
Hallookes,
Joa mense 't heeft gisteren nen ielen nerveuezen dag geweest zenne!!
Ons moeke ei ne schonen dienst gehad en ik ben zeker da ze nou iel gelukkig is hierbove sé!!Nou da ze voelde da eur jongste zonekke goe oep z'en ploats was terecht gekomen vond ze den tijd rijp oem te goan.allee zoe peis ik d'erover sé!!
Allee 't is weeral es weekend...en 't weer wil percies nie zoe goe mee, 't is hie oan 't motregene!!
Tees weekend goan ik gebruike veur iel veel te ruste zenne..zo'n week da gepasseerd is doe gien goe sé!!
Zo sé tot loaters hee.......!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense 't heeft gisteren nen ielen nerveuezen dag geweest zenne!!
Ons moeke ei ne schonen dienst gehad en ik ben zeker da ze nou iel gelukkig is hierbove sé!!Nou da ze voelde da eur jongste zonekke goe oep z'en ploats was terecht gekomen vond ze den tijd rijp oem te goan.allee zoe peis ik d'erover sé!!
Allee 't is weeral es weekend...en 't weer wil percies nie zoe goe mee, 't is hie oan 't motregene!!
Tees weekend goan ik gebruike veur iel veel te ruste zenne..zo'n week da gepasseerd is doe gien goe sé!!
Zo sé tot loaters hee.......!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes,mucki schreef:Wel dat is nog goed gekomen gisteren met dat weer genoten van de optredens van suske en wiske en van stan van samang vandaag opnieuw goed weer ik denk naar brussel te gaan de winkels in de nieuwtraat zijn open wa soldekens doen by by
Allee mense, 'k em een redelijk weekendsje gehad moar gistere kreeg ik zoe en bitsje wa klop sé.......joa na al da geloop en gedoe valde in een gat hee.!! En dan gistere nog es noar da graf geweest veur es goan te zien.pff...'t begint een bitsje deur te dringe bij mij sé, ik peis da'k dees week men eige wa zal moete in 't oog ouwe! Iel veel rust pakke zal goe doen, en da verstand wa oep nul zette!
Vandoag goan 'k nie veel doen sé, misschien es een boswandelinkske doen??As 't er nie teveel teeken z'en??? Pffff
Ondertusse z'en 'k al wa vertouwd oan 't gerake me m'en nief machienneke.........amai, nogal een chans da doar nie al te veel boekskes bij ware me den uitleg!!
Ons Sonneke zal eur vallieskes oan 't make z'en peis ik sé!! OM TZUM BERGENLAND te gaan.hihi!! Amai, ik krijg al goesting veur die Duitse speciallekes....mmmmmm, zenne!! En een goe potteke bier in zone aarden pot!!
Allee, dees week zulle we zonnebrand moete smere sé, sjortekkes en t-sjirtekkes uit de kast hale.jiepie!!Moar veur de woensdag geve ze weeral wa onweer!
We goan starte, moar me een viteske of drie lager sé!!Iel traag dus. 'k zal 't vandoen hemme!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!
Joa, we z'en hie nog es terug sé!! Druk, druk, druk!! Dees week nog wa geloop gehad ivm ons moeke! Amai ik peis da 't er nog wa teen en tander
in 't verschiet ligt!!
't Is iel kalm oep 't forummeke...da's normaal want d'er z'en veel mense me congee....pfffffff.....nie aan mij besteed zenne!!Wemme hie alles wa we moete hebbe...allien 't weerekke valt wa tege, moar vandaag zie da't er goe uit sé !!
Allee 'k em IEL GROOT niefs!! Tenoste week stoa 't er hie een nief ottokke veu de deur !! Eigelijk is 't een iel recent tweedehandske, een poar maandsjes oud!!
Begin tees jaar vername die mense da ze veur 5 jaar noar 't buitenland moeste gaan en da ottooke was justekkes
aangekocht....ze konne da nie mee neme en da moest dus rap terug terug verkocht weurre!! In princiep is da dus een nief zenne! Gistere
geweest veur de assuranse te regele en vandoag hebbe kik m'en plakke al sé!!
Joa, da goa iel rap tegenwoordig!!Allien moet ik nog een weekske wachte want zemme da tuutteke nog wa nodig!
't is een Renooke Twingoo!!Zo een zwart metallikske.....schoon zenne!!
Tees weekend al es wa spullekes kope sé......poetslappekes, polisch,
zeemvellekes, enz.!!Mmmmm!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, we z'en hie nog es terug sé!! Druk, druk, druk!! Dees week nog wa geloop gehad ivm ons moeke! Amai ik peis da 't er nog wa teen en tander
in 't verschiet ligt!!
't Is iel kalm oep 't forummeke...da's normaal want d'er z'en veel mense me congee....pfffffff.....nie aan mij besteed zenne!!Wemme hie alles wa we moete hebbe...allien 't weerekke valt wa tege, moar vandaag zie da't er goe uit sé !!
Allee 'k em IEL GROOT niefs!! Tenoste week stoa 't er hie een nief ottokke veu de deur !! Eigelijk is 't een iel recent tweedehandske, een poar maandsjes oud!!
aangekocht....ze konne da nie mee neme en da moest dus rap terug terug verkocht weurre!! In princiep is da dus een nief zenne! Gistere
geweest veur de assuranse te regele en vandoag hebbe kik m'en plakke al sé!!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Allez, 'k zen ier oek nog ne kier se. Emteeke, iest en veural proficiat mee den aankoop hé. Da zal nogal a verschil zijn zeg, van ne 4x4 noar nen Twingo! Wel makkelijker om te parkeren zeker!!!Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
in 't verschiet ligt!!![]()
![]()
't Is iel kalm oep 't forummeke...da's normaal want d'er z'en veel mense me congee....pfffffff.....nie aan mij besteed zenne!!Wemme hie alles wa we moete hebbe...allien 't weerekke valt wa tege, moar vandaag zie da't er goe uit sé !!![]()
Allee 'k em IEL GROOT niefs!! Tenoste week stoa 't er hie een nief ottokke veu de deur !! Eigelijk is 't een iel recent tweedehandske, een poar maandsjes oud!!![]()
Begin tees jaar vername die mense da ze veur 5 jaar noar 't buitenland moeste gaan en da ottooke was justekkes
geweest veur de assuranse te regele en vandoag hebbe kik m'en plakke al sé!!![]()
Joa, da goa iel rap tegenwoordig!!Allien moet ik nog een weekske wachte want zemme da tuutteke nog wa nodig!
![]()
![]()
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Awel, hier ston de valiezen geried zenne. Morgennacht ist zoever ... op noar de bergen. De temperaturen zien der goed uit ginder ... zo tussen de 20 en de 14 groaden en tot en met woensdag kans op een buitje moar ja, da kennen we hé. Kem 3 grote poncho's gekocht en veur de klein a poar nief bergschoenen ... maat 39 aub!!!!!Wor got da nortoe.
Seffens nog es de stad in se veur nog wa klein gerief, morgenvroeg nog es nor de car-wasch en den otto voltanken en dan ... wachten tot het middernacht is. In de nanoen toch een beke proberen te sloapen want ja, 't is toch 980 km bollen he.
Allez mannen, moest ek jullie nie mier horen ... tot volgende moand he.
salukes, sonneke
-
Hallookes!!mucki schreef:Iedereen al met verlof zeker? Wel ik nog niet nog even doorbijten op 26 juli een weekje Sicilie daar zal het weer wel beter zijn want hier is het toch wel niet te doen zeg wind en regen we zitten precies al in de herfst aan iedereen prettige vakantie
Joa we z'en hie nog zenne!!
Die spullekes d'ak gekocht heb ligge al gereed zenne!!m'en huisouwe in passant oek meegepakt! Kommiskes me m'en vrienndin gedoan, amai 'k zal content z'en da da weekeend is sé!!
Ons Sonneke zal IM BERGENLAND z'en peis ik...jonge, jonge die zal al wa Duitse speciallekes gegete hemme,MMMMMMMMM!!
Da weer is ie percies noar den herfstkant oan't gerake...'k an 't gelove da de lastminuukkes goe gebezigd weurre! Moar zemme gistere gezei da in 't zuide zo'n bakoventemperature z'en!! PPPffffff....dan is 't da weeral!!
Niks veur den deze!!
Zo se , tot loater heee..!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Mucki!!mucki schreef:Tja het wil hier nie zomeren niks aan te doen .Ja Emtee da ga plezant worden da nief voituurke veel succes gewenst
Amai sé, pffff eindelijk 't is vandaag den grooten dag!!
Moar subiet tege een uur of vijf is 't zoever!!Yesyes!!
Da nief tuuttekke!!
Mense, tot loaters zenne, want 'k goan voortdoen zenne!! Morge, as 'k tijd hem, doen 'k verslag sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN IN SPECIAL MOOD
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes!!
Allee beste mense, 't is nou zoever sé!!
Dus gistere oem vijf uure z'en m'en plakke oep da nief ottooke gevezen en 't is een schoneke zenne!! Sorry , 'k had geire en fotookke oep 't forummeke gezet, moar m'en kennis is nie zoe goe veur zoeiet te doen!!
'K Em wel een cameraakke moar zoeien van de kermis en doar zedde nie ver mee zenne!! Vruug of laat ga de wel es iet zien zenne!! Veur as da ottooke geleverd werd was 't nog es goe gekuist, moar van as die plakke d'er oep woare begost da toch te regene, amai zoe goa da hee..!!
Subiet ne kier es een toerrekke goan doen en es tanke....'t schijnt da vandoag de naft wa goeiekoper is?? Moar veur 't geen we winne kunne we nog gien half pint pakke!!
Zo sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Allee beste mense, 't is nou zoever sé!!
Subiet ne kier es een toerrekke goan doen en es tanke....'t schijnt da vandoag de naft wa goeiekoper is?? Moar veur 't geen we winne kunne we nog gien half pint pakke!!
Zo sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!