Katana's hoekje
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
bakker schreef:Naait Lady dan niet samen met Katana ?
Wij naaien samen ,maar wij gebruiken onze ogen zoals het hoort onafhankelijk en daar is niets mis mee hopelijk
Greif niemal in ein Wespennest ,doch wenn du greifst , so greife fest (naar Claudius ) ....
Grijp nooit in een wespennest maar als je grijpt , grijp dan flink toe
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Waarom geen afslag, zoals in een vismijn of groenteveiling ?katana schreef:Geen nieuws vandaag , nog gene opslag van mijn groot pensioen
Dan hoefde men zich geen zorgen te maken om de 'vergrijzing'... de goedkoopste mag'm hebben...
-
telloorlekker schreef:Waarom geen afslag, zoals in een vismijn of groenteveiling ?katana schreef:Geen nieuws vandaag , nog gene opslag van mijn groot pensioen
Dan hoefde men zich geen zorgen te maken om de 'vergrijzing'... de goedkoopste mag'm hebben...
Afslag , dan zitten ze op 't bot , bij katana ,, maar soit , als we maar gezond zijn in Limburg , goede lucht in Leopoldsburg , er wordt geen kruit meer verschoten door militairen hier
-
telloorlekker schreef:kruit allicht niet, maar wat met "kruid" ?
Op de grote heide van 't Kamp van Beverlo krioelt het van interessante vreemde kruiden , misschien daar buskruit van maken
-
Nu dat de Tour weer zal aanvangen , is dat een teken voor katana , om weer wat meer km met de fiets te verplaatsen , goede voornemens
Merk wel dat den eersten sprong op de velo wat moeizamer gebeurt en zeker na een paar Duvels bij een halte ergens in 't Limburgs groen in een verdoken afspanning
Zal nog eens naar Scherpenheuvel fietsen om wat kaarsen te laten branden , tegen de stramme knoken hihih.....
Merk wel dat den eersten sprong op de velo wat moeizamer gebeurt en zeker na een paar Duvels bij een halte ergens in 't Limburgs groen in een verdoken afspanning
Zal nog eens naar Scherpenheuvel fietsen om wat kaarsen te laten branden , tegen de stramme knoken hihih.....
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Misschien als je achterwaarts de berg van Scherpenheuvel op rijdt dat het dan iets makkelijker fietst en rechtover de basiliek naast de maagd Maria wacht de Duvel!
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
Na een paar Duvel's zal de Heilig Maagd haar zoon raadplegen of ze, al dan niet, het vermanende vingertje mag opsteken...=niet te verwarren met een oppositoireke... 
-
Hopelijk blijt de brouwerij Moortgat " Duvel" een Vlaamse brouwerijtelloorlekker schreef:Na een paar Duvel's zal de Heilig Maagd haar zoon raadplegen of ze, al dan niet, het vermanende vingertje mag opsteken...=niet te verwarren met een oppositoireke...
Daar tegen een vinger opsteken is ' doodzonde'
-
't Zal in Bourg Leopold veel stof doen opwaaien; het militaristische bastion des Belges Francofones... 
-
jeronimo - Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Hé katana en andere lezers,
Al " surfend" kwam ik toevallig op uw topic.
Proficiat, je hebt er een echte vriendenclub van gemaakt.
Ik zat er in geen geval tusen zulle toen Tilly je wou verwijzen
naar onze topic " de tijd van toen".
Het is bij ons ook wel komkommertijd geweest zodat ik aan Tilly voorstelde er een eind aan te maken ( aan onze topic )
Geloof het of niet maar 'k heb alle 18 bladen achtereen gelezen.
Zal voortaan ook een regelmatige lezer worden en misschien,
( tenminste als ge halve Brusselaars ttussen uw rangen wilt)
een woordje schrijven.
grtjs
Al " surfend" kwam ik toevallig op uw topic.
Proficiat, je hebt er een echte vriendenclub van gemaakt.
Ik zat er in geen geval tusen zulle toen Tilly je wou verwijzen
naar onze topic " de tijd van toen".
Het is bij ons ook wel komkommertijd geweest zodat ik aan Tilly voorstelde er een eind aan te maken ( aan onze topic )
Geloof het of niet maar 'k heb alle 18 bladen achtereen gelezen.
een woordje schrijven.
grtjs
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.
-
jeronimo schreef: Geloof het of niet maar 'k heb alle 18 bladen achtereen gelezen.
een woordje schrijven.
grtjs
Wees welkom jeronimo een halve of een hele Brusselaar stoort ons niet , als wij de taal maar verstaan hé pé