Het foto hoekje.
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
ZONNEKE en VIV zeer mooie foto's zoiets krijg ik niet gedaan met mijn bakske.
Dit jaar nog geen VLINDER gezien !!!
Dit jaar nog geen VLINDER gezien !!!
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
-
Tillie - Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Defensiedagen Florennes juli 2008
Aan de ingang werden we verwelkomd door het volgende vliegtuig. Het is niet voor niets een luchtmachtbasis.

In de verte luchtacrobatie

Maar deze dag zijn alle disciplines vertegenwoordigd

De Pits Special

Snelvuurkanonnen
En in de verte het Nato Awacs vliegtuig.

Dat we eens van dichterbij gaan bekijken.

De veteranen waren er ook. En materieel uit het Leger Museum

Een Pools lesvliegtuig ISKRA

Een F16-vliegtuig laat ondertussen zijn kunnen zien. Veilig, er werd niet boven publiek gevlogen. De foto zegt niets over de knappe prestatie van piloot en vliegtuig.

Verrassing: de oude cie van J. was er ook.

Het publiek mocht ook meevliegen.

De luchtshow ging ondertussen verder
met de demonstratie van de Patrouille de France.

En daarna de Turkish Stars.
Prachtig hoe alle piloten hun machine beheersten. Zij kruisten elkaar op een haar na. Kwamen dan weer frontaal aangevlogen om zich in een bocht van elkaar te verwijderen.
Op een bepaald moment vloog de ene met zijn machine omgekeerd boven dat van zijn collega met de staartvleugels boveneen.
Knap hoor.

helikopters mochten niet ontbreken.

Veel vliegtuigen op de grond te bewonderen.

Waaronder ook de Joint Strike Fighter F35 een Stealth vliegtuig dat de Amerikanen graag aan Europa hadden verkocht.

Een Russische MIG 21

Falcon

Mirage

En ook wat minder indrukwekkends
Een Sia Marchetti

Deze kwam van een UNO interventie denk ik, want hij was de letter O kwijt gespeeld. Hopelijk is het daar bij gebleven.

Dit was een kleine greep uit het aanbod. Dat was zo groot dat een dag niet voldoende was om alles te bekijken.
Aan de ingang werden we verwelkomd door het volgende vliegtuig. Het is niet voor niets een luchtmachtbasis.
In de verte luchtacrobatie
Maar deze dag zijn alle disciplines vertegenwoordigd
De Pits Special
Snelvuurkanonnen
En in de verte het Nato Awacs vliegtuig.
Dat we eens van dichterbij gaan bekijken.
De veteranen waren er ook. En materieel uit het Leger Museum
Een Pools lesvliegtuig ISKRA
Een F16-vliegtuig laat ondertussen zijn kunnen zien. Veilig, er werd niet boven publiek gevlogen. De foto zegt niets over de knappe prestatie van piloot en vliegtuig.
Verrassing: de oude cie van J. was er ook.
Het publiek mocht ook meevliegen.
De luchtshow ging ondertussen verder
met de demonstratie van de Patrouille de France.
En daarna de Turkish Stars.
Prachtig hoe alle piloten hun machine beheersten. Zij kruisten elkaar op een haar na. Kwamen dan weer frontaal aangevlogen om zich in een bocht van elkaar te verwijderen.
Op een bepaald moment vloog de ene met zijn machine omgekeerd boven dat van zijn collega met de staartvleugels boveneen.
Knap hoor.
helikopters mochten niet ontbreken.
Veel vliegtuigen op de grond te bewonderen.
Waaronder ook de Joint Strike Fighter F35 een Stealth vliegtuig dat de Amerikanen graag aan Europa hadden verkocht.
Een Russische MIG 21
Falcon
Mirage
En ook wat minder indrukwekkends
Een Sia Marchetti
Deze kwam van een UNO interventie denk ik, want hij was de letter O kwijt gespeeld. Hopelijk is het daar bij gebleven.
Dit was een kleine greep uit het aanbod. Dat was zo groot dat een dag niet voldoende was om alles te bekijken.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
Ik heb genoten van je reportage tillie, zo lukt het me!!
zou er niet zelf naartoe gaan en dus op deze manier wel! bedankt is mooi.
Wel naar de Rebelse paspoppen geweest.
ze veranderen elke dag want ze hebben gevoelens..)

zonneke
zou er niet zelf naartoe gaan en dus op deze manier wel! bedankt is mooi.
Wel naar de Rebelse paspoppen geweest.
ze veranderen elke dag want ze hebben gevoelens..)

zonneke
Vriendschap zet alles in beweging
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
In april ben ik met vakantie in Malta geweest. Heb nog geen tijd gemaakt om de foto’s te sorteren
Maar met het wisselvallige, natte Belgische zomerweer krijgt een mens heimwee naar het zonnige zuiden… Daarom wil ik jullie enkele foto’s laten zien van Malta, in het bijzonder van de straatkatten van Malta.

Hoe heerlijk een vakantie in het zonnige zuiden ook is, ik heb er toch altijd ook bedenkingen bij omdat niet alle schepselen Gods het even leuk hebben. Mensen ook niet, dat weet ik wel, maar de omstandigheden waaronder je sommige dieren aantreft, slaan alles. Al wandelend en genietend van mijn vakantie en de heerlijke temperaturen word je toch met de neus op de feiten gedrukt. Ik bespaar jullie de lelijkste beelden maar laat enkel de straatkatten zien die er ondanks alles het beste van maken…

18+

Hoe heerlijk een vakantie in het zonnige zuiden ook is, ik heb er toch altijd ook bedenkingen bij omdat niet alle schepselen Gods het even leuk hebben. Mensen ook niet, dat weet ik wel, maar de omstandigheden waaronder je sommige dieren aantreft, slaan alles. Al wandelend en genietend van mijn vakantie en de heerlijke temperaturen word je toch met de neus op de feiten gedrukt. Ik bespaar jullie de lelijkste beelden maar laat enkel de straatkatten zien die er ondanks alles het beste van maken…

18+

-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
De laatste dag op Malta, in Sliema, al kuierend langs Spinola Bay waar de rijken der aarde met hun bootjes tot aan hun hotel varen, zag ik in één van de zijstraatjes een waar “kattendorp”…

En toen ik een centje wou bijdragen aan het initiatief van Rosa werd ik nauwlettend in de gaten gehouden door één van de zwerfkatten… of ik niet te gierig was zeker …

groetjes,
Viv

En toen ik een centje wou bijdragen aan het initiatief van Rosa werd ik nauwlettend in de gaten gehouden door één van de zwerfkatten… of ik niet te gierig was zeker …

groetjes,
Viv
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Lieve deugd, wat prachtige foto's toch maar weer. Ik ben zo in de zonnige straten van Malta en voor de vitrines van A.
Prachtig gewoon, en ik krijg er niet genoeg van. Dus laat maar komen, wij genieten met z'n allen!
Michelly
Prachtig gewoon, en ik krijg er niet genoeg van. Dus laat maar komen, wij genieten met z'n allen!
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Prachtige foto's!
veel lawaai ook zekers tijdens het overvliegen van die stalen vogels
mooi die etalages, en ik waande me daarnet terug in Malta, we verbleven in het Hiltonhotel in 2001 in St.Julian's, maar mijn foto's van toen kunnen niet tippen aan deze fotograaf!
veel lawaai ook zekers tijdens het overvliegen van die stalen vogels
One life...live it !