rap

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

rapke

17 jul 2008, 13:48

schone liedjes duren niet lang, da's al wat ik te zeggen heb :x
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Robol

17 jul 2008, 13:49

Afbeelding

PS
dat is geen stofzuiger maar de dwergolifant van Lila waarmee ze vroeger optrad in het circus...
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

rapke

17 jul 2008, 13:51

mijn onderbroeken op de wasdraad....

mvg

Robbe[/quote]

normaal HANGEN propere onderbroeken AAN de wasdraad
moet ik nog meer zeggen? :twisted:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Robol

17 jul 2008, 14:03

Bij harde wind kunnen ze ook staan, é
trouwens, ik zal eens een foto plaatsen van UW waslijn...

:roll:

Afbeelding

rapke

17 jul 2008, 14:15

beste robbe,
ik vind dat ge te ver gaat!
het zijn niemand zijn zaken dat ik (in 't zwart) de was doe voor uw andere (en overigens de enige betalende) huurster.
oma scherpendreve is maar wat content dat er nog iemand naar haar omkijkt. dat arme menske is elke maand na uw bezoek zo over haar toeren dat de was verdubbelt. ik denk dat dit hier op dit forum ook eens mag gezegd worden he!?
dus, als ik vragen mag : geen privé foto's meer aub? of denkt ge mss dat oma scherpendreve haar was niet zal herkennen ?
mvg
rapke!

neske

17 jul 2008, 16:32

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zeg, dat van die was op de draad vind ik heel goed :lol:

Ik dacht nog in mijn eigen:" Zou rapke nu in een nachtkleed slapen :roll:
Allé ja, tegenwoordig moet je van niks meer verschieten hè :o

Ik vind het wel spijtig dat ge niet meer huurt bij de Robbe hoor, waar moet je nu naartoe als lila terugkomt? :roll:
Of mag je daar blijven wonen.

Ps, van die stofzuiger, misschien had je de kruimeldief vast? :roll:

Ik ga eten maken
dag mannen :lol:
neske

Bomi

17 jul 2008, 18:15

----

Verdorie Robbe, hoe zijt ge aan die foto geraakt?

Dat is mijne wasdraad en spionage, nu moet ik iedereen gaan uitleggen van wie die twee langpijpers zijn, weet ge wel wat dat betekent!

Rapke bedankt dat je me hebt willen uit de wind zetten door over oma dinges te vertellen maar dat gelooft geen olifant want een kat zie ik niet.

Drie onze vaders en drie weesgegroetjes wil ik bidden om mijn zieleke te redden.

Zwaar verdrietig, toch ne goeden dag, bomi

-----
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

rapke

17 jul 2008, 18:42

dagboek van rapke

ik moet weg, lila komt thuis daaaaaaaaaag

lila

18 jul 2008, 15:02

Ramp ramp o ramp.....

Mijn huis aan rapke toe te vertrouwen zal in een vlaag van zinsverbijstering geweest zijn en medelijden. :roll: :roll:
We zijn gisterenavond laat thuisgekomen en verwachtte natuurlijk een net opgeruimd huis, maar owee.......we kregen de deur van de garage bijna niet open want wat bleek? In plaats dat de garagepoort openging begon de jacuzzi...(rapke let op je spelling 8) 8) :twisted: ) te borrelen.

Wat een toestand???? Buren hadden mij ge-smst (iemand had het over een naakte man(netje) 8) in de tuin) maar ik had het volste vertrouwen in Rapke, maar wat was ik lichtgelovig???

Gewerkt in de tuin??? Jawel: al wat eetbaar is, is weg enkel het onkruid staat er nog. De grasmachine is weg, het gras staat er nog.

In tijd van dure stookolie: het was hier 35 graden. Rapke waar is je respect gebleven voor de anderen. :twisted: :evil: :twisted: :evil:

En wat er met mijn hortensen gebeurd is weet ik niet...ze slaan paars uit en hangen met hun kop naar beneden. (zucht zucht zucht)

Dat van die wijnkelder moet ik niet meer vertellen zeker? En zo zou ik nog uren kunnen doorgaan, maar daar ontbreekt mij de tijd voor.
Ik ga nu alles vastleggen op foto ( mag mijn zijden lakens niet vergeten te fotograferen er is daar namelijk een stuk uitgesneden :roll: )en dan één van mijn advocaten raadplegen, want zo gemakkelijk komt hij niet van mij af
"Bezit je niet wat je op prijs stelt, stel dan op prijs wat je bezit."

rapke

18 jul 2008, 15:20

bomi,
zo ziet ge maar he, stank voor dank!
hebt gij niet toevallig een kamerke vrij?
't is allemaal Abroz zijn schuld zunne, en ik heb nog zo mijn best gedaan 8O
gelukkig regent het niet vandaag....
gegroet,
rapke

rapke

18 jul 2008, 16:09

@ iedereen
mijn probleem is opgelost
ik belde bij mijn vroegere huisje aan en er deed een mooi meisje open.
ik zei : "goeien dag, mijn naam is ignace" met een :twisted: glimlachje.
miss framboos heeft direct haar koffers gepakt en is met de noorderzon verdwenen!
mijn meubeltjes staan terug op hun plaats, ik ben gelukkig :lol:

Robol

18 jul 2008, 17:55

verdomme verdomme verdomme

meer kan ik momenteel niet zeggen...

rapke

18 jul 2008, 18:05

:D :D :D :D :D :D :D :D
meer zeg ik ook niet :twisted:

neske

18 jul 2008, 20:44

Hewel hewel, rapke terug in zijn gezellig huizeke van Robbe. :roll:
(Joepie) Voor mij is dat goed nieuws, (want nu vroeg hij Bomi ook al een kamer).

Maar of Robbe er zo gelukkig mee zal zijn dat betwijfel ik, hij kan nog niks zeggen, ik denk dat hij een beetje in shock is 8O

Ik zie er toch naar uit naar hun vriendelijke gesprekjes :lol: :lol:

Dag iedereen :wink:
neske

Bomi

18 jul 2008, 22:33

------

Grrrr . . . Grrrr. . . en ik had nogwel JA willen zeggen. Robbe wat doet ge me toch aan, alles gebeurt altijd achter mijne rug.

Nu speel je weer twéé handen op één buik, trek uwen plan zolang het de mijne ( buik dan ) maar niet is .

Rapke kom nu niet meer zagen he, dan wil een vrouw al eens goed doen, lila heeft haar les wel geleerd. Vertrouw nooit de schoon ogen van een man !!!!

Om mij te troosten ga ik me een glaasje wijn inschenken, overschot van gisteren, in en bij de mosselen.

Slukes.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!