1954/56 SOEST kazerne kol adam, 4de brigade
-
Josi - Lid geworden op: 12 jul 2007, 21:55
Ik ben de dochter van Paul Tilkin van Limburg, hij is geboren in 1935.. Ik zou graag de kameraden van mijn vader tergvinden. Hij zat in kazerne kolonel Adam, 4de brigade van augustus '54 tot januari '56. Hij was klaroenblazer.
Namen van zijn kameraden waren zekere VERRECAS uit Brugge, BUYSSE uit Kuurne, LAPIN uit Blankenberge, VAN SLAMBROECK uit Roeselare,..
Het was voor hem een heel mooie tijd en praat er zo vaak van, als iemand mij kan voorthelpen? Zou een enorme verrassing voor hem zijn..
Namen van zijn kameraden waren zekere VERRECAS uit Brugge, BUYSSE uit Kuurne, LAPIN uit Blankenberge, VAN SLAMBROECK uit Roeselare,..
Het was voor hem een heel mooie tijd en praat er zo vaak van, als iemand mij kan voorthelpen? Zou een enorme verrassing voor hem zijn..
-
Tarzan
Ik ben er ok geweest!
Maar een beetje later .............62/63
Maar vrienden terug vinden...........denk dat ze allemaal naar Spanje zijn , voor de zon!

Maar vrienden terug vinden...........denk dat ze allemaal naar Spanje zijn , voor de zon!
-
stevens-willy - Lid geworden op: 24 jul 2005, 11:25
Hier see, daar see, onze Tarzan ik zie U niet meer? Kom nog eens langs hè maker.Tarzan schreef:Ik ben er ok geweest!
Willy
-
Tarzan
Als ik eens 5min. tijd heb!!!stevens-willy schreef:Hier see, daar see, onze Tarzan ik zie U niet meer? Kom nog eens langs hè maker.Tarzan schreef:Ik ben er ok geweest!
Willy