1971-72 - 43A Brakel
-
Dobbie - Lid geworden op: 04 jul 2008, 21:01
Hallo,
Hey putte, ben je zeker dat 'der schwule leo' in Brakel woont?
Ik heb hem in ieder geval hier nog niet gezien sinds hij uit Bad Driburg weg is,en ik woon hier al een paar jaartjes.
'k Heb ook nog een paar foto's gevonden.

[/url]

groetjes dobbie
Hey putte, ben je zeker dat 'der schwule leo' in Brakel woont?
Ik heb hem in ieder geval hier nog niet gezien sinds hij uit Bad Driburg weg is,en ik woon hier al een paar jaartjes.
'k Heb ook nog een paar foto's gevonden.

[/url]

groetjes dobbie
Charlie Boys are the best
-
putte - Lid geworden op: 19 jul 2007, 19:21
hey dobbie,
ik dacht dat hij in brakel woont, kan me vergissen, moet het eens navragen.
en binnenkort annentag, ga weer veel volk tegen het lijf lopen.
mooie fotos, heb hier en daar een bekende gezien.
ik dacht dat hij in brakel woont, kan me vergissen, moet het eens navragen.
en binnenkort annentag, ga weer veel volk tegen het lijf lopen.
mooie fotos, heb hier en daar een bekende gezien.
met vriendelijke groeten stefke.
-
R52613 - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:11
Hallo Dobbie, plezant om nog een paar fotos uit de oude doos te zien.
Ik heb er nog een paar oude bekende op gezien zoals mezelf, DeKimpe, Kortzorg, Mooren, Sprotje(mijn kamergenoot. Weet je soms iets van Marc Gijbels?( was in de tijd samen met heise Petra, die bij den Hollander werkte) De kans is groot dat ik op het eind van de zomer eens kom kijken in Brakel.
Groeten
Gunther
Ik heb er nog een paar oude bekende op gezien zoals mezelf, DeKimpe, Kortzorg, Mooren, Sprotje(mijn kamergenoot. Weet je soms iets van Marc Gijbels?( was in de tijd samen met heise Petra, die bij den Hollander werkte) De kans is groot dat ik op het eind van de zomer eens kom kijken in Brakel.
Groeten
Gunther
FCO in de C-batterij van 83 tot 86
-
peetje40 - Lid geworden op: 15 jul 2008, 15:39
Hoi kd29,
Bedankt voor je reactie. Wat dat wachtkotje betreft was dat bij ons ook zonder dat muurtje voor de deur. Misschien ook interessant is dat mijn neef een paar jaar voor mij zijn legerdienst gedaan heeft in Brakel. Zijn naam is Alex De Vos en nog een dorpgenoot van mij Ronny Hertogs lagen toen in dezelfde kamer. Die lagen toen in de blok naast ons. Is dat de staf of de delta (chauffeurkes)?
Bedankt voor je reactie. Wat dat wachtkotje betreft was dat bij ons ook zonder dat muurtje voor de deur. Misschien ook interessant is dat mijn neef een paar jaar voor mij zijn legerdienst gedaan heeft in Brakel. Zijn naam is Alex De Vos en nog een dorpgenoot van mij Ronny Hertogs lagen toen in dezelfde kamer. Die lagen toen in de blok naast ons. Is dat de staf of de delta (chauffeurkes)?
-
fezojke - Lid geworden op: 31 jul 2008, 16:17
DEN BERRE IS NU NACHTWAKER IN LEOPOLSBURG,groetjesEmteechauffeurke schreef:Hallo allemaal,
Wat den BERNABE betreft kan ik bevestigen dat hij idd. bij den DELTA was!!
BERNABE was afkomstig van Mechelen, maar of hij daar domicilie had weet ik niet, waar hij nu uithangt evenmin!! Een bron meldde een tijdje geleden dat hij later naar WERL was gemuteerd !!
GRTZ,
EMTEEKE
jef schuurmans
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Jullie kazerne ziet er nog heel goed uit, ga maar eens kijken naar de kazerne van Essentho waar nu asielzoekers zitten. Het is om te wenen als je ziet wat er van die prachtige kazerne overgebleven is. Een ramp.
Viviane ex 62A'er van Essentho
Viv
Viviane ex 62A'er van Essentho
Viv
My dog is my live
-
motorijder. - Lid geworden op: 03 apr 2008, 08:24
tis hier precies wat kalm geworden,allemaal op reis.heb juist emil geevels op de hoogte gebracht ,en hij zal zich ook inloggen.groetjes jm
wie kent er die 2 nog in 1980 genomen
hallo ik ben vermussche jean-marie,wie kent mij nog,ik zat in 43A in 1980.
-
hallo diederiek ,ja dat is prijs,die andere ken je ook wel ,maar zijn naam ben ik vergeten,ik denk dat hij toen verkering had,met een meisje uit de cmc.
gr jm
gr jm
-
brulleke - Lid geworden op: 10 jun 2008, 12:24
Hallo allemaal, die linkse moet Prijs zijn en die rechtse tip ik op een zekere <Prosper> zo hebben wij hem genoemd op de D-Bat.In die tijd is hij toen gegaan met Karin Dedecker een dochter of stiefdochter van de Chef RP Voor velen van ons ook kop en kloten genoemd groetjes brulleke
-
hallo brulleke,dat is juist nu je het zegt ,tis proper,ik ken jou ook nog wel van naam ,maar voor de rest ben ik al veel vergeten.er is eindelijk weer wat beweging op het net.laatst ben ik nog geweest bij lucien vandebroeck,kende die nog,en ook bij johny rekaers ,die zijn ook van de delta.
gr jm
gr jm
-
fezojke - Lid geworden op: 31 jul 2008, 16:17
Ik ga ook eens pogingske doen ,en zend hier bij een fotoke dat toch vele herrinneringen op roept,groetjes hawkers!motorijder. schreef:tis hier precies wat kalm geworden,allemaal op reis.heb juist emil geevels op de hoogte gebracht ,en hij zal zich ook inloggen.groetjes jmwie kent er die 2 nog in 1980 genomen
-
danys - Lid geworden op: 04 jun 2007, 21:59
Goedemorgen iedereen,
Tis hier nogal stil de laatste tijd, verlofperiode zal er wel voor iets tussenzitten zeker.
Voor de geinteresseerden een interessante website : www.anciens62a.net
Spijtig dat er zoiets niet van 43a bestaat.
Groeten,
Dany, 43a 1986
Tis hier nogal stil de laatste tijd, verlofperiode zal er wel voor iets tussenzitten zeker.
Voor de geinteresseerden een interessante website : www.anciens62a.net
Spijtig dat er zoiets niet van 43a bestaat.
Groeten,
Dany, 43a 1986