DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Who in the hell is Receeredtail schreef:redtail schreef:Hey On-line bikers,
Zondag 31/8 als maand afsluitereen Gps-rit voorzien richting Ardennen
( +-450km als het volgens planning verloopt)
Samenkomst vanaf 8u & Vertrek 8u30 tankstation (Total) Rumst E19 richting Brussel.
Gr. Redtail
Gaat al mee,
Fadre
Bandido
Recee
DannyBassy
rudybie
Redtail
?
Laatst gewijzigd door redtail op 30 aug 2008, 16:06, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Yess - Lid geworden op: 06 apr 2007, 13:19
Yo de gasten,
Terug van geweest. Heb hier met zever uit de mond de fotos bekeken en de teksten gelezen. Ik zit echter de komende weekends met andere verplichtingen as zaterdag had gekunnen maar niet de zondag en het weekend daarop helemaal hopeloos! 13 en 14/09 vrij. Ik lees het wel als er iets op komst is. Veel gruuntes van den dezen en veel bromplezier in de Dardennen.
Terug van geweest. Heb hier met zever uit de mond de fotos bekeken en de teksten gelezen. Ik zit echter de komende weekends met andere verplichtingen as zaterdag had gekunnen maar niet de zondag en het weekend daarop helemaal hopeloos! 13 en 14/09 vrij. Ik lees het wel als er iets op komst is. Veel gruuntes van den dezen en veel bromplezier in de Dardennen.
't was neig
-
Voor diegene die eens een WE willen organiseren,zeker bij je favorieten klaseren.
http://www.hotelamceresplatz.com/
Redtail
http://www.hotelamceresplatz.com/
Redtail
-
DannyBassy - Lid geworden op: 05 jul 2008, 13:09
Ritje ardennen ?
Ben ik wel voor te vinden .
Tot morgen.
Ben ik wel voor te vinden .
Tot morgen.
Four wheels move the body,Two wheels move the soul.
-
DannyBassy - Lid geworden op: 05 jul 2008, 13:09
Hey Rudy en Bie, welkom bij De Online Bikers.
Tot morgen.
Tot morgen.
Four wheels move the body,Two wheels move the soul.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Halo mannen
wie er gisteren niet bij was te Kortrijk had ongelijk want het was een prachtige rit langs zeer mooie baantjes ,en ondanks de enorme opkomst was het eerste deel vrij rustig om te rijden maar het 2 gedeelte...was wat anders,soms stapvoets rijden en stoppen maar dat werd goedgemaakt door een massa toeschouwers die stonden te wuiven en foto's te maken.
Er waren honderden motors aanwezig met het goede weer en ook duizenden mensen op de been om naar de massa moto's te zien het was gewoon enorm overal over de rit zoveel volk op de straat.
Ongeveer halverwege de rit liet men alle motors samenkomen en werd er in massa onder begeleiding van de politie verder gereden alle straten waren afgesloten en waren enkel voor moto's toegankelijk.
Ook verschillende dorpscentrums afgesloten ,alleen motors mochten er door ,en allerlei activiteiten en bomvolle terrassen.
Bij aankomst in het centrum van Kortrijk was het alsof er een massa volk stond om naar een stoet te zien het was dan ook zo , maar dan geen praalwagens maar ik schat zo'n 4 à 5 duizend motors .
Op de markt was er geen vierkante meter vrij of er stonden mensen en moto's.
We konden spijtig genoeg niet blijven voor de optredens van de muziekbands daar we volk kregen om te kaarten.
Nog nooit zoiets meegemaakt ik ben er nog van onder de indruk.
Als ik een van de dagen tijd heb volgen er nog foto's.
wie er gisteren niet bij was te Kortrijk had ongelijk want het was een prachtige rit langs zeer mooie baantjes ,en ondanks de enorme opkomst was het eerste deel vrij rustig om te rijden maar het 2 gedeelte...was wat anders,soms stapvoets rijden en stoppen maar dat werd goedgemaakt door een massa toeschouwers die stonden te wuiven en foto's te maken.
Er waren honderden motors aanwezig met het goede weer en ook duizenden mensen op de been om naar de massa moto's te zien het was gewoon enorm overal over de rit zoveel volk op de straat.
Ongeveer halverwege de rit liet men alle motors samenkomen en werd er in massa onder begeleiding van de politie verder gereden alle straten waren afgesloten en waren enkel voor moto's toegankelijk.
Ook verschillende dorpscentrums afgesloten ,alleen motors mochten er door ,en allerlei activiteiten en bomvolle terrassen.
Bij aankomst in het centrum van Kortrijk was het alsof er een massa volk stond om naar een stoet te zien het was dan ook zo , maar dan geen praalwagens maar ik schat zo'n 4 à 5 duizend motors .
Op de markt was er geen vierkante meter vrij of er stonden mensen en moto's.
We konden spijtig genoeg niet blijven voor de optredens van de muziekbands daar we volk kregen om te kaarten.
Nog nooit zoiets meegemaakt ik ben er nog van onder de indruk.
Als ik een van de dagen tijd heb volgen er nog foto's.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hej Redtail
Mooie rit Ardennen gisteren,
voor onze normen zéér goei weer,
ne prachtige koptrekker, goei tempo voor het bochtenwerk;
ik heb ervan genoten, bedankt daarvoor.
Ook de Fadre moet ik bedanken omdat zijn GPS mij veilige naar huis heeft ge"Leffe"t ........eh sorry geleid.
Schitterende dag, zeker voor herhaling vatbaar.
Tot ne volgende keer.
Grtjs
Mooie rit Ardennen gisteren,
voor onze normen zéér goei weer,
ne prachtige koptrekker, goei tempo voor het bochtenwerk;
ik heb ervan genoten, bedankt daarvoor.
Ook de Fadre moet ik bedanken omdat zijn GPS mij veilige naar huis heeft ge"Leffe"t ........eh sorry geleid.
Schitterende dag, zeker voor herhaling vatbaar.
Tot ne volgende keer.
Grtjs
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ik lees dat julie ook een fijne rit hadden Bandido in ieder geval het was prachtig motorweer gisteren.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Hello bikers,
inderdaad gisteren een toffe rit gehad ,uitstekend uitgekiemd door Ronny Redtail.Mooi weer goeie tempo,nieuwe mensen erbij ,zelf een vrouw op een BMW chopper die haar manneke kan staan in de bochten proficiat Diane.Geen problemen gehad alles goed verlopen en zeker voor herhaling vatbaar.
Nogmaals bedankt Ronny.
inderdaad gisteren een toffe rit gehad ,uitstekend uitgekiemd door Ronny Redtail.Mooi weer goeie tempo,nieuwe mensen erbij ,zelf een vrouw op een BMW chopper die haar manneke kan staan in de bochten proficiat Diane.Geen problemen gehad alles goed verlopen en zeker voor herhaling vatbaar.
Nogmaals bedankt Ronny.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
hey manne,
bedankt voor de leuke reacties en je mag het gerust weten,ik ben fier op mijn TomTommeke
na zijn eerste nukkige beweging heeft hij de rest van ons ritje (
) goed afgewerkt 
Een goei rit,mooi weer en met een toffe groep ,meer moet da weer ni zijn
Nu enkel nog de reportage van den Danny afwachten sé
Redtail
bedankt voor de leuke reacties en je mag het gerust weten,ik ben fier op mijn TomTommeke
Een goei rit,mooi weer en met een toffe groep ,meer moet da weer ni zijn
Nu enkel nog de reportage van den Danny afwachten sé
Redtail