Het foto hoekje.
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35

Viv
we hebben elkaar niet live ontmoet en toch via...
gisteren stelde jij je de vraag
Geringd, door wie, waarom ?
Vandaag mijn laatste dag, maar zonnig toch beetje,
maakte ik even korte wandeling naar staketsel,
en kon het niet laten camerake boven te halen.. want
ik stelde mij diezelfde vraag?

Vriendschap zet alles in beweging
-
oma rienke - Lid geworden op: 06 mei 2005, 18:40
vivke…
wauw !
bedankt !!!…
groetjes
m….
wauw !
bedankt !!!…
groetjes
m….
Where There is Great Love There Are Always Miracles.
-
mira
Het is een (vrouwelijk) boomblauwtje Robbe
http://waarnemingen.be/foto/view/516198
Bedankt voor de ontbrekende namen bij mijn insectenfoto's
http://waarnemingen.be/foto/view/516198
Bedankt voor de ontbrekende namen bij mijn insectenfoto's
-
mira
Heb erg genoten van alle natuur- en andere foto's.
Prachtige en uitgebreide reis door Praag dankzij Hild, Muiske en Robol
Het gebouw staat naast het huis waar de Tsjechische ex-president Vaclav Havel woonde van zijn kindertijd tot in de jaren 90. Hij steunde het plan om op de lege plek naast zijn huis een opvallend gebouw neer te zetten. Havel hoopte dat het een cultureel centrum zou worden. Dat werd het niet, het is een kantoorgebouw dat niet toegankelijk is voor publiek, met uitzondering van de bovenste etage. Daar bevindt zich het Frans restaurant La Perle de Prague
(bron : CitySpotters)
Viv.... Klasse !!!
Wat jouw vraagje betreft : (Met een D40... welke lens ?)
Voorlopig nog een 18-55 hoor
Tillie, ben de Nikon nog niet helemaal gewoon; nog te veel geneigd om op automatisch te gaan
Is de schuld van vorig toestel
In sommige omstandigheden kan je natuurlijk niet anders (allez, ik toch nog niet) ... bv bij opnamen van dieren of andere bewegende dingen
Muiske, mooie en uitgebreide reeks van de bloemenstoet !
Prachtige en uitgebreide reis door Praag dankzij Hild, Muiske en Robol
Een van de opvallendste gebouwen is het Dansende Huis, pal aan de Moldau vlak bij de Jirásküv-brug. Het gebouw met golvende lijnen werd ontworpen door de Amerikaanse architect Frank Gehry in opdracht van de Nederlandse ING-bank. Het zijn eigenlijk twee gebouwen die doen denken aan een danspaar, vandaar de bijnaam ‘Fred en Ginger’ (naar het legendarische dansduo Fred Astaire en Ginger Rogers).Muiske schreef:IK DACHT DAT HET SCHEVE GEBOUW IETS WAS
VOOR MUZIEK ............ MAAR ZEKER BEN IK NIET
Het gebouw staat naast het huis waar de Tsjechische ex-president Vaclav Havel woonde van zijn kindertijd tot in de jaren 90. Hij steunde het plan om op de lege plek naast zijn huis een opvallend gebouw neer te zetten. Havel hoopte dat het een cultureel centrum zou worden. Dat werd het niet, het is een kantoorgebouw dat niet toegankelijk is voor publiek, met uitzondering van de bovenste etage. Daar bevindt zich het Frans restaurant La Perle de Prague
(bron : CitySpotters)
Viv.... Klasse !!!
Wat jouw vraagje betreft : (Met een D40... welke lens ?)
Voorlopig nog een 18-55 hoor
Tillie, ben de Nikon nog niet helemaal gewoon; nog te veel geneigd om op automatisch te gaan
In sommige omstandigheden kan je natuurlijk niet anders (allez, ik toch nog niet) ... bv bij opnamen van dieren of andere bewegende dingen
Muiske, mooie en uitgebreide reeks van de bloemenstoet !
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Mira, bedankt !
Ik heb de naam aangepast in het topic "Langs het tuinpad"
Gisteren fotografeerde ik nog een vlinder, wiens naam ik niet kan vinden en die ik plaatste op topic 'Vallei van de Zwarte Beek"
en ook een nachtvlinder op topic "Tuinpad"
Indien je de naam weet...bedankt bij voorbaat!
Ik heb de naam aangepast in het topic "Langs het tuinpad"
Gisteren fotografeerde ik nog een vlinder, wiens naam ik niet kan vinden en die ik plaatste op topic 'Vallei van de Zwarte Beek"
en ook een nachtvlinder op topic "Tuinpad"
Indien je de naam weet...bedankt bij voorbaat!
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
And you'll never walk alone...
-
mira
Zwarte beek : nog moeilijk te zien hé, maar met dat blauwachtig vlekje is het volgens mij een soort eikenpage
Tuinpad : hier denk ik aan een dikkopje
't Was dit jaar gene vette met de vlinders
Tuinpad : hier denk ik aan een dikkopje
't Was dit jaar gene vette met de vlinders