DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
DannyBassy - Lid geworden op: 05 jul 2008, 13:09
Hey iedereen,
Schijnbaar heeft alleman een geslaagde zondag achter de rug. Ikzelf was mee met de ardennenrijders en dat was een toffe rit.
Het eerste stukje binnendoor na de autostrade was zo mooi dat we dat alvast twee keer hebben gereden. Dit konden we de ganse dag niet volhouden want dan hadden we nog niet thuis geweest.
Wie er nu gelijk had met de keuze wel of niet naar de ardennen laat ik in het midden. Ik denk dat iedereen zich wel heeft vermaakt.
Onze versbakken koprijder met zijn landkaart wegwijs machien heeft da prima gedaan en de algemene snelheid was best aangenaam rijden.
We hebben er dus nog ne kopman bij en op die manier krijgen we op den duur een hele hoop opties voor de te rijden routes.
Jullie zijn natuurlijk benieuwd voor de foto's. Bij gebrek aan tijd en wegens te omslachtig ga ik ze niet op het forum plaatsen.
Als er iemand de foto's wil zien moet ge maar langs komen............
Allee, t'is goe, k'zal ze op picasa zetten en de link doorgeven.
Ge zult er wel zelf den tekst moeten bij fantazeren want mijn tijd is opgebruikt.
http://picasaweb.google.com/danny.verel ... clVrKZOGWE
Nog ne goeien avond en tot de volgende rit
Schijnbaar heeft alleman een geslaagde zondag achter de rug. Ikzelf was mee met de ardennenrijders en dat was een toffe rit.
Het eerste stukje binnendoor na de autostrade was zo mooi dat we dat alvast twee keer hebben gereden. Dit konden we de ganse dag niet volhouden want dan hadden we nog niet thuis geweest.
Wie er nu gelijk had met de keuze wel of niet naar de ardennen laat ik in het midden. Ik denk dat iedereen zich wel heeft vermaakt.
Onze versbakken koprijder met zijn landkaart wegwijs machien heeft da prima gedaan en de algemene snelheid was best aangenaam rijden.
We hebben er dus nog ne kopman bij en op die manier krijgen we op den duur een hele hoop opties voor de te rijden routes.
Jullie zijn natuurlijk benieuwd voor de foto's. Bij gebrek aan tijd en wegens te omslachtig ga ik ze niet op het forum plaatsen.
Als er iemand de foto's wil zien moet ge maar langs komen............
Allee, t'is goe, k'zal ze op picasa zetten en de link doorgeven.
Ge zult er wel zelf den tekst moeten bij fantazeren want mijn tijd is opgebruikt.
http://picasaweb.google.com/danny.verel ... clVrKZOGWE
Nog ne goeien avond en tot de volgende rit
Four wheels move the body,Two wheels move the soul.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
[quote="Softail"]Schoon foto's DannyBassy.
Die tekst is niet nodig, mee wa fantasie bedenken we zelf wel iets as da nodig is. :wink:
Van wie is da zwart slagschip? 8O
[img]http://i38.tinypic.com/e7gj1l.jpg[/img][/quote]
Da is ni van mij , mor is wel mijne natten droom ,Fadre wet da wel oeoeoeoeoeoeoeoe
Ppg
Die tekst is niet nodig, mee wa fantasie bedenken we zelf wel iets as da nodig is. :wink:
Van wie is da zwart slagschip? 8O
[img]http://i38.tinypic.com/e7gj1l.jpg[/img][/quote]
Da is ni van mij , mor is wel mijne natten droom ,Fadre wet da wel oeoeoeoeoeoeoeoe
Ppg
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Halo mannen juist naar de foto's gezien 't zag er goed uit,spijtig dat ik er ni bij was maar had reeds andere afspraak.
Verschillende nieuwe mensen erbij,graag hun naam , type motor en eventueeL nicknaam om bij het forum te zetten.
Hier wat foto's van de rit in Kortrijk die ik was gaan doen met een paar vrienden van mijn vrouw haar werk.
Vertrekplaats kinepolis te Kortrijk,door omstandigheden kwamen we pas om 10u30 aan .De inschrijving was van 9 tot 11u maar de parking stond nog vol er waren dan ook 3229 officiéle inschrijvingen.

Even een stop voor een plasje en de inwendige mens te versterken

Daarna nog eens een halte voor een drankje en het water dat te hoog stond.

En dan verder tot aan de samenkomst voor de verdere rit maar in groep en onder begeleiding van de collega's van Redtail en kyss

Alhoewel er met een groep van meer dan 3000 moto's werd gereden moesten we maar af en toe filerijden of stilstaan

Bij het binnenrijden van Kortrijk stond er een massa volk te kijken naar al die motors,ook de grote markt was overrompeld maar er werd wel een grote plaats vrijgehouden om de moto's te plaatsen.

Het was een mooie rit goed georganiseerd en prachtig weer
Verschillende nieuwe mensen erbij,graag hun naam , type motor en eventueeL nicknaam om bij het forum te zetten.
Hier wat foto's van de rit in Kortrijk die ik was gaan doen met een paar vrienden van mijn vrouw haar werk.
Vertrekplaats kinepolis te Kortrijk,door omstandigheden kwamen we pas om 10u30 aan .De inschrijving was van 9 tot 11u maar de parking stond nog vol er waren dan ook 3229 officiéle inschrijvingen.

Even een stop voor een plasje en de inwendige mens te versterken

Daarna nog eens een halte voor een drankje en het water dat te hoog stond.

En dan verder tot aan de samenkomst voor de verdere rit maar in groep en onder begeleiding van de collega's van Redtail en kyss

Alhoewel er met een groep van meer dan 3000 moto's werd gereden moesten we maar af en toe filerijden of stilstaan

Bij het binnenrijden van Kortrijk stond er een massa volk te kijken naar al die motors,ook de grote markt was overrompeld maar er werd wel een grote plaats vrijgehouden om de moto's te plaatsen.

Het was een mooie rit goed georganiseerd en prachtig weer
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Toch mee oppassen met zo een slagschipPPG schreef:Da is ni van mij , mor is wel mijne natten droom ,Fadre wet da wel oeoeoeoeoeoeoeoeSoftail schreef:Schoon foto's DannyBassy.
Die tekst is niet nodig, mee wa fantasie bedenken we zelf wel iets as da nodig is.![]()
Van wie is da zwart slagschip?![]()
Ppg
Blijkbaar worden de eitjes ter plaatse gekookt
Rudy zal den uitleg ten gepaste wel eens geven denk ik
Hou doe,
Redtail
-
Wat bedoeld ge redtail is die Triumph een eirenkoker ook of word het aan't zadel zo warm als de fan van de waterkoeling begint te blazen.
-
Volgens rudy wordt het zadel zeer warm,door wat ....Benson schreef:Wat bedoeld ge redtail is die Triumph een eirenkoker ook of word het aan't zadel zo warm als de fan van de waterkoeling begint te blazen.
En idd ik heb eens getast en het wordt behoorlijk warm.
Maar de Rudy heeft er wel wat op gevonden,nml een speciaal ontworpen kussen voor dergelijke gevallen
Redtail
-
Hela redtail het was toch aan het zadel dat je getast hebt

-
-
De volgende motorfanaten zitten op het motorrijders forum
Bandido ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max ( H.D. Electra glide classic)
Cozy (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy ( BMW R1200RT )
den buldog ( Suzuki 1500 Intruder )
De Warre ( Bonville T100 )
DIETE( Honda Pan )
Fadre ( Honda VFR 800 )
Jaeck ( Faser S2 )
Kalieber ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Magnus ( Honda Pan )
Mazo ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul ( Burgman 400cc )
PPG ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail ( BMW R1100R )
rhorho ( Honda Deauville 650 cc )
Rolija ( Scooter 100 cc )
Ronny & Sandra ( BMW 1200 )
Ropas ( BMW 1100 RS )
Rudybie ( Triumph Rocket 2294cc )
Sabre ( Yamaha Virago 525cc )
Schanulekes ( Honda Pan )
Siegy ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver ( Honda Goldwing )
Softail ( H.D )
Wili ( Honda Goldwing 1800 GL )
Yess ( Honda Pan)
Welkom Rudybie ( Rudy & Bie )

Lijst aangepast en herplaatst .
Als er fouten in staan of ik ben iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan een berichtje.
--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.
Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor geen ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor dat je rijd of het nu een 125 cc of een 1800 cc is , en het merk is ook al eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.
De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.
Cozy (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy ( BMW R1200RT )
den buldog ( Suzuki 1500 Intruder )
De Warre ( Bonville T100 )
DIETE( Honda Pan )
Fadre ( Honda VFR 800 )
Jaeck ( Faser S2 )
Kalieber ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Magnus ( Honda Pan )
Mazo ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul ( Burgman 400cc )
PPG ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail ( BMW R1100R )
rhorho ( Honda Deauville 650 cc )
Rolija ( Scooter 100 cc )
Ronny & Sandra ( BMW 1200 )
Ropas ( BMW 1100 RS )
Rudybie ( Triumph Rocket 2294cc )
Sabre ( Yamaha Virago 525cc )
Schanulekes ( Honda Pan )
Siegy ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver ( Honda Goldwing )
Softail ( H.D )
Wili ( Honda Goldwing 1800 GL )
Yess ( Honda Pan)
Welkom Rudybie ( Rudy & Bie )

Lijst aangepast en herplaatst .
Als er fouten in staan of ik ben iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan een berichtje.
--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.
Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor geen ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor dat je rijd of het nu een 125 cc of een 1800 cc is , en het merk is ook al eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.
De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.
Laatst gewijzigd door Benson op 03 sep 2008, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
-
'k zal eens naar die fotoows gaan piepen redtail