DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ok Dianneke we gaan da direkt aanpassen,ik was aan't wachten op de reactie 
Laatst gewijzigd door Benson op 03 sep 2008, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
De volgende motorfanaten zitten op het motorrijders forum
Bandido ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max ( H.D. Electra glide classic)
Cozy (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy ( BMW R1200RT )
den buldog ( Suzuki 1500 Intruder )
De Warre ( Bonville T100 )
DIETE( Honda Pan )
Fadre ( Honda VFR 800 )
Jaeck ( Faser S2 )
Kalieber ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Magnus ( Honda Pan )
Mazo ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul ( Burgman 400cc )
PPG ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail ( BMW R1100R )
rhorho ( Honda Deauville 650 cc )
Rolija ( Scooter 100 cc )
Ronny & Sandra ( BMW 1200 )
Ropas ( BMW 1100 RS )
Rudybie ( Rudy : Triumph Rocket 2294cc & Bie : BMW Cruiser 1200cc )
Sabre ( Yamaha Virago 525cc )
Schanulekes ( Honda Pan )
Siegy ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver ( Honda Goldwing )
Softail ( H.D )
Wili ( Honda Goldwing 1800 GL )
Yess ( Honda Pan)
Welkom Rudybie ( Rudy & Bie )

Lijst aangepast en herplaatst .
Als er fouten in staan of ik ben iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan een berichtje.
--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.
Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor geen ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor dat je rijd of het nu een 125 cc of een 1800 cc is , en het merk is ook al eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.
De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.

Bandido ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max ( H.D. Electra glide classic)
Cozy (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy ( BMW R1200RT )
den buldog ( Suzuki 1500 Intruder )
De Warre ( Bonville T100 )
DIETE( Honda Pan )
Fadre ( Honda VFR 800 )
Jaeck ( Faser S2 )
Kalieber ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Magnus ( Honda Pan )
Mazo ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul ( Burgman 400cc )
PPG ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail ( BMW R1100R )
rhorho ( Honda Deauville 650 cc )
Rolija ( Scooter 100 cc )
Ronny & Sandra ( BMW 1200 )
Ropas ( BMW 1100 RS )
Rudybie ( Rudy : Triumph Rocket 2294cc & Bie : BMW Cruiser 1200cc )
Sabre ( Yamaha Virago 525cc )
Schanulekes ( Honda Pan )
Siegy ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver ( Honda Goldwing )
Softail ( H.D )
Wili ( Honda Goldwing 1800 GL )
Yess ( Honda Pan)
Welkom Rudybie ( Rudy & Bie )

Lijst aangepast en herplaatst .
Als er fouten in staan of ik ben iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan een berichtje.
--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.
Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor geen ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor dat je rijd of het nu een 125 cc of een 1800 cc is , en het merk is ook al eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.
De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.

-
Wel ik ook

-
DannyBassy - Lid geworden op: 05 jul 2008, 13:09
Na die twee laatste berichten is het hier stilgevallen ??????????
Four wheels move the body,Two wheels move the soul.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Hoi Bikers,
Ben juist , met S-reizen ,terug van 4 dagen Saarland waarvan 1 dagje Vogezen .2 dagen nog al goe weer maar 2 dagen slecht .
Gisteren heel de dag gereden in de gietende regen .Dan denkt ge er wel wa van .
De oogskes pikken nog van het turen .
Zondag laten namiddag was het ook heel druk op autostrade en het verhaal van ( sommige ) veel automobilisten moet ik hier niet meer vertellen he ..
Al bij al passen wij ons toch altijd aan en toch paar ontspannen dagen gehad .
Voor dit jaar zal het da wel geweest zijn denk ik ,heb er 15500 KM op de teller staan .
Groetjes van ....mij EN WELKOM AAN DE NIEUWKOMERS
PPG
Ben juist , met S-reizen ,terug van 4 dagen Saarland waarvan 1 dagje Vogezen .2 dagen nog al goe weer maar 2 dagen slecht .
Gisteren heel de dag gereden in de gietende regen .Dan denkt ge er wel wa van .
De oogskes pikken nog van het turen .
Zondag laten namiddag was het ook heel druk op autostrade en het verhaal van ( sommige ) veel automobilisten moet ik hier niet meer vertellen he ..
Al bij al passen wij ons toch altijd aan en toch paar ontspannen dagen gehad .
Voor dit jaar zal het da wel geweest zijn denk ik ,heb er 15500 KM op de teller staan .
Groetjes van ....mij EN WELKOM AAN DE NIEUWKOMERS
PPG
-
We kunnen eventueel zaterdag die rit van Cadzand toen er een Guzzi roet in het eten kwam strooien terug gaan doen,als Fadre tenminste kan want die rit staat op zijn GPS.
Zondag ben ik niet vrij ( ruilclub )

-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Hey bikers,
ik heb zojuist een nieuwe route uitgestippeld naar Cadzand en terug.
220 km maar kan ook ingekort worden indien nodig.
Het moet wel nu zaterdag gebeuren,heb zondag ander verplichtingen.
Indien belangstelling zal ik later een vertrekplaats aangeven.Ik dacht aan linkeroever.
Laat iets weten aub.
Groetjes Fadre
ik heb zojuist een nieuwe route uitgestippeld naar Cadzand en terug.
220 km maar kan ook ingekort worden indien nodig.
Het moet wel nu zaterdag gebeuren,heb zondag ander verplichtingen.
Indien belangstelling zal ik later een vertrekplaats aangeven.Ik dacht aan linkeroever.
Laat iets weten aub.
Groetjes Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
[quote="Benson"]We kunnen eventueel zaterdag die rit van Cadzand toen er een Guzzi roet in het eten kwam strooien terug gaan doen,als Fadre tenminste kan want die rit staat op zijn GPS.
[img]http://forumimages.seniorennet.be/Benso ... ade9b8.jpg[/img][/quote]
PLEZANT HE
DA VAN DIE GUZZI
[img]http://forumimages.seniorennet.be/Benso ... ade9b8.jpg[/img][/quote]
-
Ja PPG dat was gewoon even tegenslag hebben maar we hadden toen gezegd van die rit later eens te herdoen.
Daarom dat ik het nu voorstel en ja het was nu eenmaal een M.G. die het vertikte om zijn berijder nog een meter verder te brengen, het had evengoed een H.D. of iets anders kunnen zijn
Dus mannen als er geinteresseerden zijn om zaterdag mee naar Cadzand te rijden laat dan iets weten.Dan zal Fadre uur en plaats van afspraak plaatsen.
De groeten allemaal,Benson.

Daarom dat ik het nu voorstel en ja het was nu eenmaal een M.G. die het vertikte om zijn berijder nog een meter verder te brengen, het had evengoed een H.D. of iets anders kunnen zijn
Dus mannen als er geinteresseerden zijn om zaterdag mee naar Cadzand te rijden laat dan iets weten.Dan zal Fadre uur en plaats van afspraak plaatsen.
De groeten allemaal,Benson.

-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Cadzand trip , ooit nog eens van gehoord
Zaterdag eigenlijk wel wat verplichtingen,maar als ik er tussenuit kan rij ik mee
M.a.w. met mij geen rekening te houden voor verdere afspraken , je zal mij zien verschijnen of dan ook weer niet,who nows
groetjes,
Redtail
Zaterdag eigenlijk wel wat verplichtingen,maar als ik er tussenuit kan rij ik mee
M.a.w. met mij geen rekening te houden voor verdere afspraken , je zal mij zien verschijnen of dan ook weer niet,who nows
groetjes,
Redtail