nieuw rapke
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Ik ben net thuis gebracht door enen vrais gentilhomme de bonne famille,
't is wij had een soiréé, champagne a volonté, ene buffèt complêt
avec tous que vous voulez. Et le service messieurs dammes, jij drink glas un fois et vous avez une autre immidiamento.
Et encore entre nous, sans payer tous est gratuit.Wij niks betalen hebben moeten. De seure van ons MatildA elle was la aussi. Veel aangeschoot! je le vu, ik gezien heb.
En die champoooeees pas de prul he! Dom Perignon of de madame van de dom, ik niet zo goed meer weet. Et toutes les dame in des robes soiré.
les modelles grand classe en de bijoux , mon dieux ca coute un petit peux prits de kapitalle.
Et la musique! magnifieke, on a danser tout le soir. Als gi dans gij moet drink gij hebt du soif wa drink gij dan, une coupe de champagne, et encore, et encore Naturellement nous avons besoein de l'air fraiche et on a fait des promenades, et parla, l'amour est arrivee. Entre noue et entre les autre.
Et des garcons mes amis ni te tellen, wij niet kunnen. Impossibilé. Dans ce troup des pauvres hommes on a trouvez un meuble curieusement. Un grande homme il sappelle Nouveau rappeke enen homme teribel avec deux mains gauches, il ne peut pas faire quelqeu chose. Ni slim genoek justement bien pour la vaiselle. Toen wij hadden gedaan ze moesten nettoyer cette grand chateaux, une grote travail
Les voitures arrivez pour allez bij ons et cest incroiable mes vrais het was de petite van de raps, een petite paysan tout court ene lummél Et puis jai rieeé rieé ,pas pour la premiere fois, no pour toutes da avond.
Enfin nous sommes ici chez nous, on va bien dormez ensemble, bien sur.
Peut etre a demain.
Oui encore une verre cherie, j'arrive mon cher, o oiu j'arrive mon chouchou. Nu es nie mie publiek, nu es privé.
- - - - -
-
Ik ben net thuis gebracht door enen vrais gentilhomme de bonne famille,
't is wij had een soiréé, champagne a volonté, ene buffèt complêt
avec tous que vous voulez. Et le service messieurs dammes, jij drink glas un fois et vous avez une autre immidiamento.
Et encore entre nous, sans payer tous est gratuit.Wij niks betalen hebben moeten. De seure van ons MatildA elle was la aussi. Veel aangeschoot! je le vu, ik gezien heb.
En die champoooeees pas de prul he! Dom Perignon of de madame van de dom, ik niet zo goed meer weet. Et toutes les dame in des robes soiré.
les modelles grand classe en de bijoux , mon dieux ca coute un petit peux prits de kapitalle.
Et la musique! magnifieke, on a danser tout le soir. Als gi dans gij moet drink gij hebt du soif wa drink gij dan, une coupe de champagne, et encore, et encore Naturellement nous avons besoein de l'air fraiche et on a fait des promenades, et parla, l'amour est arrivee. Entre noue et entre les autre.
Et des garcons mes amis ni te tellen, wij niet kunnen. Impossibilé. Dans ce troup des pauvres hommes on a trouvez un meuble curieusement. Un grande homme il sappelle Nouveau rappeke enen homme teribel avec deux mains gauches, il ne peut pas faire quelqeu chose. Ni slim genoek justement bien pour la vaiselle. Toen wij hadden gedaan ze moesten nettoyer cette grand chateaux, une grote travail
Les voitures arrivez pour allez bij ons et cest incroiable mes vrais het was de petite van de raps, een petite paysan tout court ene lummél Et puis jai rieeé rieé ,pas pour la premiere fois, no pour toutes da avond.
Enfin nous sommes ici chez nous, on va bien dormez ensemble, bien sur.
Peut etre a demain.
Oui encore une verre cherie, j'arrive mon cher, o oiu j'arrive mon chouchou. Nu es nie mie publiek, nu es privé.
- - - - -

Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Wacht eens een momentje
......................................................................................
Zo, dat lucht op, ben ff buiten luid gaan vloeken
Nu heeft die chichimadam met haar verfrommelde hoed mijn broerke toch wel mee gelokt zeker. Maar dat ventje heeft nog geen ervaring met madammen, laat staan met zulke gelijk Bomi
En hebt ge het uur bekeken ? Midden in de nacht, is dat nu een uur om in uw kot te komen ?! Hopelijk houdt Klein Rapke daar geen Stockholmsyndroom aan over. Zo mijn klein broerke gijzelen, en wie weet wat nog allemaal meer... Ik mag er niet aan denken
Maar dat laat ik niet toe, nooit zet die verbleekte kattenvelmanteldraagster nog een voet in mijn kasteeltje, nooit...

......................................................................................
Zo, dat lucht op, ben ff buiten luid gaan vloeken
Nu heeft die chichimadam met haar verfrommelde hoed mijn broerke toch wel mee gelokt zeker. Maar dat ventje heeft nog geen ervaring met madammen, laat staan met zulke gelijk Bomi
En hebt ge het uur bekeken ? Midden in de nacht, is dat nu een uur om in uw kot te komen ?! Hopelijk houdt Klein Rapke daar geen Stockholmsyndroom aan over. Zo mijn klein broerke gijzelen, en wie weet wat nog allemaal meer... Ik mag er niet aan denken
Maar dat laat ik niet toe, nooit zet die verbleekte kattenvelmanteldraagster nog een voet in mijn kasteeltje, nooit...
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
neske schreef:Zeg Rapke Daarbij, ik geef geen rondleidingen (ik wordt overal al zelf genoeg rond geleid (omweg door: werken, koersen enz....)
Ja, en vooral door de Bomi : om de tuin
Hahahahaha (medelevend lachje)
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Privébericht aan juf Mathilda
Zeg jufke, 't wordt tijd dat ge eens uit uw pijp komt he. Roep maar Assa bij u en begint maar met die lessen.
Als ge ooit nog uw styloke terug wilt zien wil ik hier binnen de veertien dagen een opgeleide gids zien rondlopen
Een werkgever die zijn geduld bijna kwijt is
Rapke dus
Zeg jufke, 't wordt tijd dat ge eens uit uw pijp komt he. Roep maar Assa bij u en begint maar met die lessen.
Als ge ooit nog uw styloke terug wilt zien wil ik hier binnen de veertien dagen een opgeleide gids zien rondlopen
Een werkgever die zijn geduld bijna kwijt is
Rapke dus
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Amaai, dat deed deugd (dat lachen hè)
Bomi meisje, ik ben blij voor u. Maar ge hebt mij toch een beetje (veel) jaloers gemaakt hoor.
En goesting doen krijgen naar al dat lekker eten en drinken.
Die romantische wandeling (het zal wel met je winterjas aan zijn geweest) maar soit... (ik ben toch wel jaloers, met of zonder jas aan).
Dan op die prachtige muziek gedanst, (lap, ik die ook zo graag dans was er niet bij)
En dan de romantiek.....(romantisch hè
)
Allé Bomi, dan heb je nogal werk gehad zeker om hem zo wat te leren in...
Maar wat me echt verwonderde dat Rapke daar was om te werken!!!!
Als ge hem bezig hoort over "mijn kasteel" is het net of hij is de eigenaar
Ge ziet het hè, van die "mooipraters" mag je niets geloven.
Rapke toch, nu nog een "woordje"
voor jou.
Blijft met je 2 linkerhanden van ons Assa. Ik ken die al veel langer dan gij. Die maakt mooie werkjes en gij zoudt daar weer van profiteren, ik ken je streken. Al dat een rok draagt (soms toch) daar zit je achter, om van te kunnen profiteren.
Assa, pas op voor die "charmeur", als je wil zal ik een fotootje opsturen van zijn krot (hij zegt daar kasteeltje tegen)
Rapke...nog iets... ik denk dat je kleine broertje valt voor "vrouwen met ervaring" zoals wij (ha ha ha) En wij op jonge kereltjes (hi hi hi)
Ria, gij gaat ook verschieten als ge uw (ex) ??vriendin zult lezen.
Hoera, WIJ (allé Bomi toch hè) de seniorenvrouwen zijn nog van bijlange niet afgeschreven.
Bomi meisje, ik ben blij voor u. Maar ge hebt mij toch een beetje (veel) jaloers gemaakt hoor.
En goesting doen krijgen naar al dat lekker eten en drinken.
Die romantische wandeling (het zal wel met je winterjas aan zijn geweest) maar soit... (ik ben toch wel jaloers, met of zonder jas aan).
Dan op die prachtige muziek gedanst, (lap, ik die ook zo graag dans was er niet bij)
En dan de romantiek.....(romantisch hè
Allé Bomi, dan heb je nogal werk gehad zeker om hem zo wat te leren in...
Maar wat me echt verwonderde dat Rapke daar was om te werken!!!!
Als ge hem bezig hoort over "mijn kasteel" is het net of hij is de eigenaar
Ge ziet het hè, van die "mooipraters" mag je niets geloven.
Rapke toch, nu nog een "woordje"
Blijft met je 2 linkerhanden van ons Assa. Ik ken die al veel langer dan gij. Die maakt mooie werkjes en gij zoudt daar weer van profiteren, ik ken je streken. Al dat een rok draagt (soms toch) daar zit je achter, om van te kunnen profiteren.
Assa, pas op voor die "charmeur", als je wil zal ik een fotootje opsturen van zijn krot (hij zegt daar kasteeltje tegen)
Rapke...nog iets... ik denk dat je kleine broertje valt voor "vrouwen met ervaring" zoals wij (ha ha ha) En wij op jonge kereltjes (hi hi hi)
Ria, gij gaat ook verschieten als ge uw (ex) ??vriendin zult lezen.
-
Zopas wou ik beginnen aan een verzoenend gedicht toen die lawine van Neske binnen rolde
Dus heb ik de tekst even aangepast
Ge krijgt uwe C4
Een nieuwe wind waait door de struiken
Rapke's geduld is op
dat wachten, ik krijg er kramp van in m'n kuiten
en indigestie bovenop
Wat is dat nu toch met al die vrouwen ?
werken wilt er geen één
klagen en zagen, en nooit te vertrouwen
blokken zijn 't aan m'n been
Wat moet ik met een juf die geen les wil geven
of met chichi's met een scheve hoed ?
moet ik nu zo als werkgever verder leven
tot ik weer op retraite moet ?
Veel beloven en weinig geven, zo zijn ze tegenwoordig
zelf hebben ze nooit genoeg
een zachtaardig man als ik wordt daardoor zo toornig
maar voor de zweep is 't nooit te vroeg
Bomi en Neske zitten altijd in mijn hart te kerven
en ook tante laat me in de steek
die is zogezegd haar hele huis aan het verven
dat duurt toch niet 'n hele week ?
Voor eens en voor altijd is 't gedaan met de revolutie
ik ontsla jullie allemaal
dan neem ik een Poolse aan, of eentje uit Albanie
die verstaan nog Rapke's taal!!!
Voila se, dat lucht op
Ge krijgt uwe C4
Een nieuwe wind waait door de struiken
Rapke's geduld is op
dat wachten, ik krijg er kramp van in m'n kuiten
en indigestie bovenop
Wat is dat nu toch met al die vrouwen ?
werken wilt er geen één
klagen en zagen, en nooit te vertrouwen
blokken zijn 't aan m'n been
Wat moet ik met een juf die geen les wil geven
of met chichi's met een scheve hoed ?
moet ik nu zo als werkgever verder leven
tot ik weer op retraite moet ?
Veel beloven en weinig geven, zo zijn ze tegenwoordig
zelf hebben ze nooit genoeg
een zachtaardig man als ik wordt daardoor zo toornig
maar voor de zweep is 't nooit te vroeg
Bomi en Neske zitten altijd in mijn hart te kerven
en ook tante laat me in de steek
die is zogezegd haar hele huis aan het verven
dat duurt toch niet 'n hele week ?
Voor eens en voor altijd is 't gedaan met de revolutie
ik ontsla jullie allemaal
dan neem ik een Poolse aan, of eentje uit Albanie
die verstaan nog Rapke's taal!!!
Voila se, dat lucht op
-
neske schreef:Assa, pas op voor die "charmeur", als je wil zal ik een fotootje opsturen van zijn krot (hij zegt daar kasteeltje tegen)![]()
![]()
Niks van geloven hoor Assa, en die C4 telt niet voor jou, ook niet voor Lotté noch voor Gustilpeke.![]()
Ge ziet, Rapke is nog niet van de slechtste he![]()
ps : dat katje hangt al boven mijn bed, en ik moet toegeven : véééééél beter dan die foto van Bomi![]()
Rapke
-
-
-
Wàààààààààààw mes amis, wat een nacht ! ! !
Oui oui cherie j'arive une petite instant silvousplait, . . . niet te geloven dat dat manneke het broerke is van dat ander exemplaar.
Et gentil incroiable, hij kan mij al niet meer missen, moet hem nog wel beaucuop bijleren surtout manger avec een mes et une fourchette. Maar j'ai du patience kezien waar dat manke vandaan komt.
Le jour quand je suis prêt avec lui hij is eene bijoux. Natuurelijk hij distancieert zich van zijn oude broer, c'est normal he'
Nu wij nemen enen brunch preparé par le petit, et tous ca pour moi.
Oui oui oui j' arrive mon cher, uit de cuisine komt eene odeur fantastiek. HHHmmmmm. La la la la la . . . .
Mijn dag niet meer kapot kan, la vie est belle, la la la . . . .bonjour krote frère, nous sommes presque du familie.

Ha ha ha ... Assa nie doen da, de rap vis achter de net! ha ha ha . . .
-
Wàààààààààààw mes amis, wat een nacht ! ! !
Oui oui cherie j'arive une petite instant silvousplait, . . . niet te geloven dat dat manneke het broerke is van dat ander exemplaar.
Et gentil incroiable, hij kan mij al niet meer missen, moet hem nog wel beaucuop bijleren surtout manger avec een mes et une fourchette. Maar j'ai du patience kezien waar dat manke vandaan komt.
Le jour quand je suis prêt avec lui hij is eene bijoux. Natuurelijk hij distancieert zich van zijn oude broer, c'est normal he'
Nu wij nemen enen brunch preparé par le petit, et tous ca pour moi.
Oui oui oui j' arrive mon cher, uit de cuisine komt eene odeur fantastiek. HHHmmmmm. La la la la la . . . .
Mijn dag niet meer kapot kan, la vie est belle, la la la . . . .bonjour krote frère, nous sommes presque du familie.
Ha ha ha ... Assa nie doen da, de rap vis achter de net! ha ha ha . . .
-
Beste leeftijdsgenoten (en - notinnen)
Rapke zal even afwezig zijn omdat hij nodig zijn klavier moet kuisen
Vooral de letters T,B,N,K,M,R,O,E,H,A,D,I,L, en de S zijn ontzettend vuil geworden, waarschijnlijk omdat ik die het meeste aantik
't Zou natuurlijk ook kunnen dat die letters veelvuldig voorkomen in namen van correspondentes van mij die ook niet vies zijn van een vuil woordje
Even geduld dus
Hoogachtend
Rapke
Rapke zal even afwezig zijn omdat hij nodig zijn klavier moet kuisen
Vooral de letters T,B,N,K,M,R,O,E,H,A,D,I,L, en de S zijn ontzettend vuil geworden, waarschijnlijk omdat ik die het meeste aantik
't Zou natuurlijk ook kunnen dat die letters veelvuldig voorkomen in namen van correspondentes van mij die ook niet vies zijn van een vuil woordje
Even geduld dus
Hoogachtend
Rapke
-
Rapkeeeeeee!!!
Zie dat "DIE" letters maar blinken hoor
Ge zult ze nog veeeeeel nodig hebben.
Oei, oei oei ons Bomike is met haar g....poepje in de boter gevallen.
En.... die kookt dan nog voor haar amaaiiiiii, ik moet zelf koken of hier is niks te eten.
ik ga ook een boke eten, vanavond mosselen!!!
Zie dat "DIE" letters maar blinken hoor
Ge zult ze nog veeeeeel nodig hebben.
Oei, oei oei ons Bomike is met haar g....poepje in de boter gevallen.
En.... die kookt dan nog voor haar amaaiiiiii, ik moet zelf koken of hier is niks te eten.
ik ga ook een boke eten, vanavond mosselen!!!
-
Jeen plubleem, Peske, uk jeb eeb anfer lakfier oonheskotel. 't ip wel QUERTY, laar tat jukt oop wel
paar jeen fedikhtjez, vand tat es de moejliek
froetjez,
Flakpe
paar jeen fedikhtjez, vand tat es de moejliek
froetjez,
Flakpe
-
Rapke, ik heb het met veel moeite kunnen lezen zenne.
Maar ik heb liever Azerty, dat leest gemakkelijker hè
Eigenlijk kent "Peske" dat lief (
) Flapke al een beetje, niet waar?
Ik ga selder kuisen voor mijn mosselen straks.
Dat moet Bomi weer niet meer doen, denk ik, je broerke zal daar wel veel (allé alles) doen.
Beuhhh, ze heeft gelijk potverdorie, dat ze haar maar goed laat "dienen."
Ze is een "edele dame" istnie??
Maar ik heb liever Azerty, dat leest gemakkelijker hè
Eigenlijk kent "Peske" dat lief (
Ik ga selder kuisen voor mijn mosselen straks.
Dat moet Bomi weer niet meer doen, denk ik, je broerke zal daar wel veel (allé alles) doen.
Beuhhh, ze heeft gelijk potverdorie, dat ze haar maar goed laat "dienen."
Ze is een "edele dame" istnie??
-
-
-
Hette antewoord va mène presque beau-frère kanik ni lees.
Sapper de patat, sa cest de yoegoslavie, wij nie spreek dat ici
seulement du francooi of de vlaanders.
ikke zal eens vraag an mijne nouveau cherie of hij kan lees.
J'ai changéé son nom, ikke zeg nu Célestin, c'est plus beua dan de petite rap nespas.
-
Hette antewoord va mène presque beau-frère kanik ni lees.
Sapper de patat, sa cest de yoegoslavie, wij nie spreek dat ici
seulement du francooi of de vlaanders.
ikke zal eens vraag an mijne nouveau cherie of hij kan lees.
J'ai changéé son nom, ikke zeg nu Célestin, c'est plus beua dan de petite rap nespas.