1971-72 - 43A Brakel
-
motorijder. - Lid geworden op: 03 apr 2008, 08:24
hallo kent er ook iemand van jullie jean-claude verheyen,die zat ook in 1980 in de delta,en op pagina 47 sprak er iemand van het beroemde trio,dan moet dat jean-pierre simoens zijn geweest,die zie ik nog zo voor me,we wonen is de zelfde streek ,maar nooit meer gezien.
GR JM
GR JM
hallo ik ben vermussche jean-marie,wie kent mij nog,ik zat in 43A in 1980.
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Dag Sonja of andere personen die op onderstaande vraag kunnen antwoorden?
Ja tis al een tijdje geleden he dat je nog iets van me hebt gehoord.
Ja een bruggepensioneerde heeft het druk he.
Ja ik heb iets ontdekt, en nu heb ik een vraagje aan U.
Zou jij volgende personen kennen, die hebben ook in Brakel gezeten.
Eddy & Denise Schobben.
Zo ja als je ze kent, waren die daar ook tijdens onze bijeenkomst aan de kust, in dit voorjaar?
Alvast bedankt voor de moeite he
PapaFreddy
Eddy & Denise Schobben.
Zo ja als je ze kent, waren die daar ook tijdens onze bijeenkomst aan de kust, in dit voorjaar?
PapaFreddy
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Hoi Freddy,papafreddy schreef:Dag Sonja of andere personen die op onderstaande vraag kunnen antwoorden?
Eddy & Denise Schobben.
PapaFreddy
Ook op deze groep even het antwoord. Ja, Eddy Schobben heb ik zeker gekend. Qua werk had ik niet met hem te maken maar mijn overleden echtgenoot David had heel veel contact met Eddy.
Ik geloof niet dat ze dit voorjaar op de reunie waren ...of ... ik moet ze over het hoofd gezien hebben.
groetjes, Sonja
-
Pollerman - Lid geworden op: 18 sep 2008, 21:26
Dag Luc,brulleke schreef:Heb een paar jaren doorgebracht op den Delta als launcher en nadien als mag.mmo bij adjt.DeRoo en Van Schandevijl en de Walter Vanden Abeele,dan ben ik een goed jaar ch.kolonel geweest om dan over te stappen naar de BOC met Pietje en co.
Gedurende het jaar dat jij Mag MMO was op de C-Bij was ik er OOffr Supply. We hebben dus nog samengewerkt en je zal me vast nog weg kennen. Jerome DeRoo was toen net weg. Polleke Van Schandevijl en Walter 'Tiets' Van Den Abeele waren er wel nog. De Offr MMO was toen Lt Rombouts. Nadat je chauffeur CO werd kwam Franky Van Thurenhout je vervangen als Mag MMO. Later ben ikzelf overgegaan naar de DSU (95 Cie Maint HAWK & LANCE - Detachement BRAKEL) als OOffr Supply tot onze terugkeer naar België in 1994.
Ikzelf ben ondertussen gestationeerd in mijn geboortedorp ZUTENDAAL. Bij ons in het kwartier zijn ook nog Jean Roex (ex HPIR hersteller C-Bij), Guy Neven, Stanny Kortzorg (ex Launcher C-By) en Denis Faes (ex TRO) gelegerd.
Voor ik in Zutendaal terecht kwam heb ik een dikke 10 jaar GROBBENDONK gedaan. Daar waren Eddy Willems en Marc Raus (Ex MT), Frans 'Sooike' Peeters (Ex Digitaal hersteller C-Bij), wijlen Hubert Luys (ex CSM DSU), John Verbeeck (ex Pulse hersteller ?-Bij en DSU) gestationeerd.
Ik was in Brakel van 1983 tot 1994 en had en een heel mooie tijd. Mijn echtegenote (afkomstig van Bad Driburg) en ik wonen nu in Zutendaal. Vorige week waren we nog in Riesel voor de zilveren bruiloft van Stanny Kortzorg. Mensenlief wat vliegt de tijd!
Groeten aan alle Ex 43A'ers.
Marc Geurts
-
hendrikvp - Lid geworden op: 21 sep 2008, 18:08
hallo anciens,
Ja ik was ook bij de gelukkigen die naar Brakel mocht.
Na een opleiding van 3 maand in Lombardsijde, van september 1974 tot februari 1975, en waarvan 2 weken bij de boer om suikerbieten uit te trekken wegens te nat voor de tractoren.
En maart 1975 dan naar Brakel tot en met september 1975.
Mijn functie in Brakel was refectorist
Ik zat ( of lag ) denk ik bij de C-Cite, alleszind een site die niet actief was, maar waar we wel regelmatig wacht moesten doen, met scherp, want Ulrike Meinhoff was die periode nogal tamelijk aktief in Duitsland.
Ik heb dit jaar nog de kazerne en het dorpje bezocht en ik moet eerlijk bekennen dat het u toch een beetje emotioneel iets doet, het was ten slotte toch een mooie tijd...Ik heb eveneens het belgisch museum bezocht in Soest waar een schat van herinneringen staat van alle kazernes van in de tijd, echt een aanrader.
Ik zal proberen enkele fotos door te sturen
Groetjes,
Hendrik
Ja ik was ook bij de gelukkigen die naar Brakel mocht.
Na een opleiding van 3 maand in Lombardsijde, van september 1974 tot februari 1975, en waarvan 2 weken bij de boer om suikerbieten uit te trekken wegens te nat voor de tractoren.
En maart 1975 dan naar Brakel tot en met september 1975.
Mijn functie in Brakel was refectorist
Ik zat ( of lag ) denk ik bij de C-Cite, alleszind een site die niet actief was, maar waar we wel regelmatig wacht moesten doen, met scherp, want Ulrike Meinhoff was die periode nogal tamelijk aktief in Duitsland.
Ik heb dit jaar nog de kazerne en het dorpje bezocht en ik moet eerlijk bekennen dat het u toch een beetje emotioneel iets doet, het was ten slotte toch een mooie tijd...Ik heb eveneens het belgisch museum bezocht in Soest waar een schat van herinneringen staat van alle kazernes van in de tijd, echt een aanrader.
Ik zal proberen enkele fotos door te sturen
Groetjes,
Hendrik