nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

Bomi

07 sep 2008, 22:36

-
-

Mensen lieve,

Neske nu zit ik echt in de puree, gij zegt vasthouden die buit,
de juf zegt is het wel de juiste.
Rap zit natuurlijk de kat uit de boom te kijken.

Enfin, al bij al is het nog niet zo slecht met mijnen chou chou,
handig zo een gratis hulpje, dat laat ge niet zo snel weer vertrekken.

Ga proberen eens na te denken, mijn bovenkamer is niet meer
van de jongste, dat vraagt wat tijd he!

Verdorie en juist nu al ons koffers al ingepakt zijn !
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

rapke

09 sep 2008, 12:58

Bomi in de puree, houden zo :twisted:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

10 sep 2008, 17:15

-
-

Wie een put graaft voor een ander en . . . je weet wel !!!

:? :?

Nog ééntje . . . het moest maar zo goed niet zijn !!!

:oops: :oops:

bo'ke

10 sep 2008, 19:03

mededeling :

Na een laboratoriumonderzoek volgens de
strengste normen met een basis check-up
dat circa 40 essentiële verrichtingen omvat wordt
bevestigd dat célestin wel degelijk klein rapke is.

Onze excuses voor de lange duurtijd van resultaat.

via juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

neske

10 sep 2008, 19:34

Aha, eindelijk... resultaat van de juffrouw, ons Rapke zal er niet mee kunnen lachen, denk ik. 8)
Ons Bomike die zal blij zijn zeker. :wink: Ze heeft groot gelijk dat ze die niet meer loslaat.
Zo een crème van een vent. :oops: Wat een verschil dat er toch kan zijn tussen 2 broers hè. :roll:
De ene geeft alles (ook zijn centjes) aan een vrouwke, de andere boort ze de grond in. :?

Bomi

10 sep 2008, 20:16

-
-

Neske, even tussendoor ???

boort ze de grond in? de vrouwen of de centjes? :wink: :)

Ga me voor de TV installeren.

Mvg.

Bomi

rapke

10 sep 2008, 21:35

Eerst en vooral wil ik even mededelen dat ik wegens een enorme stress - en druktoestand blij was met een pause in de debatten.
Eerlijk gezegd dacht ik er mij van af te maken met enkele goed geplaatste one-liners. Tevergeefs dus :(
Ik reageer in chronologische volgorde : (anders is 't weer miserie :roll: )
@ Bomi
U zegt, en ik citeer : "Nog ééntje ... het moest maar zo goed niet zijn!!!" - einde citaat.
Hieruit besluit ik enkel - maar terecht - dat u de rangen van de beschonken vrouwen en bijgevolg de club van Neske hebt vervoegd :oops:

@ BO59VR
Geruggesteund door mijn nieuwe advocaat (Mr Denook werd onlangs ontslagen) durf ik ten zeerste uw "onderzoek" in twijfel trekken!
Indien u volhardt in de dwaling dat een zekere Célestin mijn broer zou zijn, dan verlangen wij van u per kerende een opsomming van de 40 essentiële verrichtingen die u ZOU hebben uitgevoerd (in détail) :!:
ps : hopelijk is uw antwoordtijd korter dan uw resultaatstijd :roll:

@ Neske
Toch opvallend hoe jij opeens van kamp verandert 8O .
Het volstaat dat Bomi bekent dat ze aan de fles is, en jullie zijn weer de beste vriendinnen 8)
"Ons Bomike" hahahaha, zo spreekt toch enkel een Neske dat haar rijbewijs beu is :twisted:

En dan tenslotte Bomi opnieuw, die weer het laatste woord wou hebben :roll: . Ik citeer nog maar eens : " Ga me voor TV installeren" - einde citaat.
Weet je hoe ik zoiets noem ? Ik noem dat moderne slavernij :!: Diene arme Célestin is de dupe natuurlijk :? Nog een geluk dat dat niet Klein Rapke is
Punt uit,
Rapke :evil:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

10 sep 2008, 22:39

-
-

Ge zoudtem hier eens moeten zien zitten naast mij, overgelukkig, eindelijk weet dat ventje wat ' leven ' is. Het doet deugd aan mijn oude hart, hij aanbidt me zoals vroeger zijn máman.

Nikske slavernij, gewoon vriendjes die elkaar begrijpen. Hij geniet ook van de TV. een chipske en wat nootjes, ik heb hem al leren eten zonder te smossen.

En natuurlijk, mijn toekomstige Schone Broer, staat er een glaasje op tafel en mijn lieve Célestin geniet ervan. Ook dát moet hij leren, een drankje of twee-drie . . . met mate he!

Juffrouw Mathilda je mag de rekening van de onderzoeken sturen naar mijn, U welbekende adres. Heel hartelijk dank!
Je weet dat we af en toe van adres veranderen, de oude grote rapke is niet te vertrouwen.

Neske wil je kontakt opnemen met mijn zaakvoerder, hij geeft je dan wel door waar we elkaar eens kunnen ontmoeten, ik trakteer.
Die uitnodiging geldt natuurlijk ook voor de andere dames.

Groetjes van ons,

Bomi en haar vriendje, Célestin.

rapke

11 sep 2008, 04:43

't Is ver gekomen dat ik er 's nachts wakker van lig :evil:
De vraag of Célestin nu mijn broer Klein Rapke is of niet blijft door mijn arme hoofd spoken :?
Er is maar één oplossing :idea: ik moet die Célestin in levende lijve zien, en dat kan enkel door zijn ontvoerdster op te sporen. Daar ben ik nu mee bezig 8)
Op vrijdag 6 Juni 2008 heeft Bomi ooit terloops een kasteel vermeld dat zou toebehoren aan een jong koppel. Waarschijnlijk is ze daar naartoe gevlucht. Ik laat dat kasteel in het oog houden 8O , en bij de minste glimp van dat mens sla ik toe :o

mvg (v = voorzichtige)
Rapke

neske

11 sep 2008, 08:39

Ja eerlijk gezegd, ik zou die Célestin ook eens in levende lijve willen zien.
Zo een "perfecte man" whaauw... 8)

Allé eens keuren zal ik maar zeggen hè. :lol: :lol:
Ge kent dat hè, vrouwen zijn zo curieus.
A Propos Rapke, lijkt uw broeder op jou, of is hij maar een halve... Ik bedoel een halfbroer. :oops: Dat zou toch kunnen.

Bomi, zie dat je op tijd verhuist hè meisje, want Rapke zoekt en wie zoekt die vindt (slim gevonden van mij hè) 8)

rapke

11 sep 2008, 09:50

Neske,
in plaats van te palaveren over al uw wensen omtrent 'de perfecte man' :roll: zou je mij hier beter wat komen aflossen voor dat kasteel in de gaten te houden.
Zet uwen auto of brommerke of fiets onopvallend voor de oprit, of kom te voet, da's nog onopvallender he. Ge krijgt dan van mij een zenderke dat ge in uw oor kunt steken, gelijk de echte :P
Eigenlijk zijn mijn broer en ik precies gelijk van uitzicht en karakter, alleen is hij wat kleiner en heeft hij een buikske.
8O En wij delen ook altijd alles :lol: . Bomi zal dat niet overleven ...

Bomi

11 sep 2008, 09:57

-
-

Het vorige bericht van DE grote rap wordt door ons volledig genegeerd.

Ik zou, een beetje menslievend kunnen zijn en rapke uit z’n twijfels halen . . .

Ik zou, bvb. een hint kunnen geven in welke richting hij moet zoeken . . .

Ik zou, een volledige beschrijving van zijn ( Célestin ) uiterlijk kunnen geven . . . mét de kleine geheimpjes, die alleen een ingewijde weten kan . . .

Ik zou, de lijst met de 40 punten, die juf MathildA zo doordacht heeft bekomen kunnen publiceren . . .

Ik zou kunnen, het type verblijfplaats zo secuur mogelijk beschrijven . . .

Ik zou, hier doodgewoon een foto van Célestin kunnen plaatsen . . . Wat hij voorlopig weigert, hij krijgt bijna ‘ ene crise cardiac ‘ als ik het voorstel !!!

Ik zou, nog heel veel kunnen en willen doen want familie uit elkaar halen is niet echt mijn ding. De vraag is ‘ hoe breng je de twee partijen, zonder trauma’s aan beide zijden ‘ weer bij elkaar?.

Ik zie een bos vol bomen en achter elke boom schuilt een vraag!

Suggesties ?

neske

11 sep 2008, 13:22

Bomi je moet eerst zeker weten OF die twee elkaar wel willen zien... en rieken, of..euh.. hoe gaat het ook alweer van niet kunnen rieken of zien? :roll: :oops:
Als je chèrie geen foto wil laten zien, dan moet je het maar niet doen zenne. Als hem "ene crisic cardiac" krijgt :roll: dan moet je terug zelf alwassen enzo. 8O

Rapke, dat buikje van "Célestin" dat zal vlug wegsmelten hoor, als hem nog enkele maanden bij Bomi verblijft, dan zie je alleen zijn broekje nog stappen. :lol:

Maar kom hè, ik weet dat hem daar bij Bomi in goede handen is. En zeg nu zelf, zo een buikje dat heeft toch 'iets' hè, zo een mals, rond tonneke. :wink:

Nu ga ik verder poetsen, tja ik heb geen Célestinke die hier alles doet hè. :(

rapke

11 sep 2008, 15:36

veel zou(t) in de patatten bij Bomi zo te zien :oops:

Assa

11 sep 2008, 20:24

Rapke,ik kom u een fijne avond wensen,

Afbeelding
Groetjes van assa