Het foto hoekje.
-
hild - Lid geworden op: 23 aug 2005, 16:05
Mira,amai ,mooie natuurfoto's !!En 't is zoals muiske reeds heeft gezegd , ook ik herrinner me ,dat we die uitleg over het dansende huis gehad hebben tijdens de rondvaart , toch fijn dat jij het nog eens vertelde ! We hebben daar ook zoveel gehoord in die enkele dagen !!
Muiske,bedankt dat we mee mogen kijken naar de bloemenstoet van Blankenberge !!mooi getrokken ! Bravo !!Ikzelf xwas toen in Westende en die dag uitstapje naar Oostende gemaakt! en dit gevonden !!

Heb er nog meer fotokes van ,zal ze hier nog wel zetten !!moet nu gaan slapen !!doeiiiiiiiiiiiiiii
Muiske,bedankt dat we mee mogen kijken naar de bloemenstoet van Blankenberge !!mooi getrokken ! Bravo !!Ikzelf xwas toen in Westende en die dag uitstapje naar Oostende gemaakt! en dit gevonden !!

Heb er nog meer fotokes van ,zal ze hier nog wel zetten !!moet nu gaan slapen !!doeiiiiiiiiiiiiiii
De groetjes aan iedereen ook aan hen die ik vergeten ben
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Wauw mooi !
Mira , kent ze haar toestel nog niet helemaal....als je het mij vraagt hebben we nog veel moois te verwachten.
Ook muiske wist me te boeien, de bloemenstoet trekt telkens veel volk en dit jaar heb ik gehoord dat hij heel mooi was...moet ze geloven als ik hier de foto's bekijk.
Hild, in mijn wensboekje staat Zwitserland ....hoop dat je veel foto's meebrengt.
Groetjes en tot dan ik kom zeker weer
Corry
Mira , kent ze haar toestel nog niet helemaal....als je het mij vraagt hebben we nog veel moois te verwachten.
Ook muiske wist me te boeien, de bloemenstoet trekt telkens veel volk en dit jaar heb ik gehoord dat hij heel mooi was...moet ze geloven als ik hier de foto's bekijk.
Hild, in mijn wensboekje staat Zwitserland ....hoop dat je veel foto's meebrengt.
Groetjes en tot dan ik kom zeker weer
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Zwitserland ,héél mooi !!Om terug heen te gaan !!Hopelijk volgensd jaar !!
Mooie wandelingen gemaakt ! En Sankt-Moritz is heel mooie stad !!

foto genomen vanuit ons hotelkamer !!Logeerde er samen met vriendin van nordic walking !!toffe week doorgebracht en chapeau voor m'n maatje zij is 75 jaar en kon best mee!!
Mooie wandelingen gemaakt ! En Sankt-Moritz is heel mooie stad !!

foto genomen vanuit ons hotelkamer !!Logeerde er samen met vriendin van nordic walking !!toffe week doorgebracht en chapeau voor m'n maatje zij is 75 jaar en kon best mee!!
-

talrijke mooie watervallen gezien van de smeltende sneeuw van op de bergtoppen !!mooi,mooi !!

Af en toe even pauze ,dat moet kunnen en genieten van al wat er te zien was!!
We waren er met een groep van 38 die gedeeld is door de vlugge,jongere en meer gevorderden die grotere uitstappen deden !!maar of die meer gezien hebben dan wij??dat betwijfel ik !!In ieder gevan het was een toffe bende en we hebben allemaal samen veel,heel veel plezier gehad !!

af en toe efkes rusten !!We hadden een mooi t-shirt gekregen om mooi gelijk te zijn en zo zijn er mooie fotos genomen !
Ja de organisatie was afgewerkt tot in de puntjes ,met alles erop en eraan !!niets aan op te merken !het was ..AF!!
-

Sankt-Moritz ,mooie stad !!

mooie uitzichten uiteraard !!

helemaal vanachter,tegen het gebergte aan ,het breed wit gebouw,dat was ons hotel !!
Ik laat jullie nog veel fotos zien de volgende keer,heb er meer dan 100 en de laatste avond hebben we onze fotostick aan de begeleider gegeven die heeft ze allemaal samen op z'n pc gezet en gaat ze voor ons allemaal op cd zetten ,als dat geen service is ??