nieuw rapke
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Geen probleem, we vliegen met air-congo, veel meer lawaai dan die mannen gaat ge niet kunnen makenBO59VR schreef:rapke
waarschuwing vooraf
De laatste maanden lijk ik een opgeschoten puber, en volg een cursus om kwaaie geesten uit te bannen en weg te jagen.
Dat gaat gepaard met veel lawaai, enfin hels getier.
Neem van mij aan, gezien het aantal decibel wat rond je oren vliegt, wanneer ik in je buurt zou vertoeven, zou je elk gevoel van richting kwijt zijn plus doof en lichtelijk in shock.
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
-
Silver Wolf,
Je weet toch dat het hier gevaarlijk is hoop ik!
Stomverbaasd zag ik je naam, dacht; 'het kan niet waar zijn,'
dat zijn parels voor de zwijnen gooien, aan rapzwans niet besteed.
Dan lees ik dat je nog reklame maakt voor dat stuk ongeluk zijn reis, nu ik toch niet mee op reis mag ( wat ik al langer wist ) kan ik eindelijk weer mijn gedacht zeggen. Een slag onder de gordel noem ik dat.
Shame on you

Lesbos, mijn klak ja!
' de Dame met de scheve hoed! '
-
-
Silver Wolf,
Je weet toch dat het hier gevaarlijk is hoop ik!
Stomverbaasd zag ik je naam, dacht; 'het kan niet waar zijn,'
dat zijn parels voor de zwijnen gooien, aan rapzwans niet besteed.
Dan lees ik dat je nog reklame maakt voor dat stuk ongeluk zijn reis, nu ik toch niet mee op reis mag ( wat ik al langer wist ) kan ik eindelijk weer mijn gedacht zeggen. Een slag onder de gordel noem ik dat.
Shame on you
Lesbos, mijn klak ja!
' de Dame met de scheve hoed! '
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Bomi (beste, laat staan liefste, krijg ik nog steeds niet door mijn strot geramd)
Bomi dus,
Onnodig van zo na te trappen meiske, ge hebt het zelf gezocht
Maar om de pijn wat te verzachten heb ik speciaal voor jouw een gedichtje gemaakt. Spijtig dat ik het niet voor jou kan zingen, want ik heb er zelfs enkele notenbalken bij gecreëerd, zodat juf Mathilda en Neske het zullen kunnen zingen terwijl ze de sirtaki dansen
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomiiiiiiiii
Verkeken kansen, geluk verkwanseld
ge moest maar zo dom niet zijn geweest
het meeste is hier verrapzwanseld *
en 't is al versleten voor ge 't leest
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomiiiiiiii
Bomi, ge hebt de keure gehad
ge moet niet komen zagen nu
Neske, Mathildeke zijn onze schat
zij moeten mee, wat zegt ge nu ?
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomiiiiiii
Nu staat ge daar met scheven hoed
en jaloerse tranen in jouw ogen
ik weet wel dat jouw hartje bloedt
ge had zo graag toch mee gemogen
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomi hihihihihiiiiiiii
* Verrapzwanzeld : nieuw Belgisch woord voor : dik gezever
Bomi dus,
Onnodig van zo na te trappen meiske, ge hebt het zelf gezocht
Maar om de pijn wat te verzachten heb ik speciaal voor jouw een gedichtje gemaakt. Spijtig dat ik het niet voor jou kan zingen, want ik heb er zelfs enkele notenbalken bij gecreëerd, zodat juf Mathilda en Neske het zullen kunnen zingen terwijl ze de sirtaki dansen
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomiiiiiiiii
Verkeken kansen, geluk verkwanseld
ge moest maar zo dom niet zijn geweest
het meeste is hier verrapzwanseld *
en 't is al versleten voor ge 't leest
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomiiiiiiii
Bomi, ge hebt de keure gehad
ge moet niet komen zagen nu
Neske, Mathildeke zijn onze schat
zij moeten mee, wat zegt ge nu ?
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomiiiiiii
Nu staat ge daar met scheven hoed
en jaloerse tranen in jouw ogen
ik weet wel dat jouw hartje bloedt
ge had zo graag toch mee gemogen
Refrein : Bomi Bomi Bomi Bomi hihihihihiiiiiiii
* Verrapzwanzeld : nieuw Belgisch woord voor : dik gezever
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Even als prelude op mijn antwoord aan Silver Wolf :
Bomi, wilt ge uw ongenoegen aan het adres van deze heer ergens anders plaatsen aub ? Dit is een vredelievend topic
Beste Silver Wolf,
Let maar niet op sommige dames die hier mijn stoffig tapijt plat lopen
Ik begrijp dat een toevallig bezoeker versteld staat van het geduld dat ik kan opbrengen t.a.v. deze deernen, maar ik ben er als het ware in opgegroeid.
Ik begrijp ook dat u naar dit topic werd gedreven door een onmogelijke liefde, maar laat u niet misleiden, Bomi zal u vroeg of laat ook wel teleurstellen in uw verwachtingen
, net zoals ik ook het slachtoffer werd van haar charmes
Maar uw gedicht over Lesbos kon me wel bekoren, en ik zal het - mits uw welwillende toestemming - dan ook voordragen op één van de vele culturele avonden die een verblijf in de infrastructuur van mijn vriend Abroz opluisteren.
Met dank
Rapke
Bomi, wilt ge uw ongenoegen aan het adres van deze heer ergens anders plaatsen aub ? Dit is een vredelievend topic
Beste Silver Wolf,
Let maar niet op sommige dames die hier mijn stoffig tapijt plat lopen
Ik begrijp dat een toevallig bezoeker versteld staat van het geduld dat ik kan opbrengen t.a.v. deze deernen, maar ik ben er als het ware in opgegroeid.
Ik begrijp ook dat u naar dit topic werd gedreven door een onmogelijke liefde, maar laat u niet misleiden, Bomi zal u vroeg of laat ook wel teleurstellen in uw verwachtingen
Maar uw gedicht over Lesbos kon me wel bekoren, en ik zal het - mits uw welwillende toestemming - dan ook voordragen op één van de vele culturele avonden die een verblijf in de infrastructuur van mijn vriend Abroz opluisteren.
Met dank
Rapke
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Eerst Silver Wolf begroeten: Hallooooo!!!
Ja inderdaad, dat mooie gedichtje had ik op je topic ook gelezen.
Mooi gedicht he Rapke, DIE meneer kan nogal schrijven hè.
Rapke, ik kan donderdag nie mee gaan zenne!!! Wie gaat er dan mijn kleindochtertje bijhouden????
Dat kleintje neem ik zeker niet mee, veel te warm voor dat meisje.
Enne.... ik heb nog nooit gevlogen,
ik...ik durf niet......
Maar Bomi die heeft al gevlogen hoor en al heeeel hoog, he Bomike.
PS. Rapke, ik ben toch wat "gecharmeerd" omdat ge MIJ als EERSTE op je lijstje hebt geplaatst. Dat vind ik heel erg veel lief van jou hoor.

Voila dit stuur ik al door en nu ga ik een mooi fotootje van mij zoeken want Bomi vroeg er al achter.
Ja inderdaad, dat mooie gedichtje had ik op je topic ook gelezen.
Mooi gedicht he Rapke, DIE meneer kan nogal schrijven hè.
Rapke, ik kan donderdag nie mee gaan zenne!!! Wie gaat er dan mijn kleindochtertje bijhouden????
Dat kleintje neem ik zeker niet mee, veel te warm voor dat meisje.
Enne.... ik heb nog nooit gevlogen,
ik...ik durf niet......
Maar Bomi die heeft al gevlogen hoor en al heeeel hoog, he Bomike.
PS. Rapke, ik ben toch wat "gecharmeerd" omdat ge MIJ als EERSTE op je lijstje hebt geplaatst. Dat vind ik heel erg veel lief van jou hoor.
Voila dit stuur ik al door en nu ga ik een mooi fotootje van mij zoeken want Bomi vroeg er al achter.
-
Tut tut, geen gezever Nes, gij gaat mee, punt uit!!!
Gij en juf Mathilda. Met of tegen je goesting.
Daarbij, gij zijt toch getrouwd he, ewel laat uw ventje maar een weekske voor dat schaapke zorgen. Punt uit!!!!
Donderdag kom ik je afhalen, verstoppen heeft geen enkele zin. Punt uit!!!
Hoor ik je nog ???
Tot donderdag zunne
Rap
Gij en juf Mathilda. Met of tegen je goesting.
Daarbij, gij zijt toch getrouwd he, ewel laat uw ventje maar een weekske voor dat schaapke zorgen. Punt uit!!!!
Donderdag kom ik je afhalen, verstoppen heeft geen enkele zin. Punt uit!!!
Hoor ik je nog ???
Tot donderdag zunne
Rap
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Neske en Juf Mathilda
Dat is nu de toon die jullie te wachten staat . . . TIRANIE
Het zou me niet verwonderen moest hij jullie ginder verpatsen
voor goed geld! Het belangrijkste wat er is voor rap!
Blijf op je hoede.

-
Neske en Juf Mathilda
Dat is nu de toon die jullie te wachten staat . . . TIRANIE
Het zou me niet verwonderen moest hij jullie ginder verpatsen
voor goed geld! Het belangrijkste wat er is voor rap!
Blijf op je hoede.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Zeg Rap,
Zo een toon dat je tegen mij aanslaat!!! Dat ben ik niet gewoon hoor.
Daarbij gij denkt zeker dat wij (mijn ventje en ik) al met pensioen zijn zeker???
Hij moet "congé" nemen voor op het kleinkindje te passen.
Dat schaapje (nee, niet mijn man) kan mij niet zolang missen.
Bomi jong, ik heb al spijt dat hij jou niet meegevraagd heeft.
(dieje bullebak
Daarom moest ik hem nog juist in mijn vorig schrijfsel zo bestoefen, nu tiraniseert hij mij zo, stank voor dank.
Zie je het nu!!! De waterlanders.... da's jouw fout. 
Zo een toon dat je tegen mij aanslaat!!! Dat ben ik niet gewoon hoor.
Daarbij gij denkt zeker dat wij (mijn ventje en ik) al met pensioen zijn zeker???
Hij moet "congé" nemen voor op het kleinkindje te passen.
Dat schaapje (nee, niet mijn man) kan mij niet zolang missen.
Bomi jong, ik heb al spijt dat hij jou niet meegevraagd heeft.
(dieje bullebak
-
Jamaar Neske, dat was zo niet bedoeld zunne
. Ge zult wel zien, Rapke is de beste reisbegeleider ter wereld, en van die congé van jouw ventje moet ge u niks aantrekken
Volgens de wet heeft hij nog recht op twee weken grootvaderschapsverlof, dus geen probleem
Juf Mathilda ziet het wel al helemaal zitten, ze heeft zelfs al een landkaartje van Lesbos opgescharreld, flink zo
Vanaf het vliegveld is het maar 30 Km naar het hotel van Abroz, en geen nood, we worden opgehaald in zijn witte limousine met airco
Tja, Abroz ziet het groot he
Juf Mathilda en Neske, in de loop van donderdagmorgen komen wij jullie onverwachts ophalen, ziet dat ge gereed zijt, en maak het afscheid kort he, geen getrunt met krokodilletranen zunne!!!!!
Tot donderdag
Juf Mathilda ziet het wel al helemaal zitten, ze heeft zelfs al een landkaartje van Lesbos opgescharreld, flink zo
Vanaf het vliegveld is het maar 30 Km naar het hotel van Abroz, en geen nood, we worden opgehaald in zijn witte limousine met airco
Juf Mathilda en Neske, in de loop van donderdagmorgen komen wij jullie onverwachts ophalen, ziet dat ge gereed zijt, en maak het afscheid kort he, geen getrunt met krokodilletranen zunne!!!!!
Tot donderdag
-
Aan alle thuisblijvers
Vanuit het internetcafé van Abroz, mijn goede vriend, zal ik u dagelijks op de hoogte houden van de wedervaren van Juf Mathilda en Neske.
De soap van hun leven zeg maar
Op vraag van VTM neem ik een cameraatje mee, zodat deze zender eindelijk een alternatief zal hebben voor dat triestig gedoe met die voetbalfamilie
Nu ga ik inpakken
mvg
Rapke
Vanuit het internetcafé van Abroz, mijn goede vriend, zal ik u dagelijks op de hoogte houden van de wedervaren van Juf Mathilda en Neske.
De soap van hun leven zeg maar
Op vraag van VTM neem ik een cameraatje mee, zodat deze zender eindelijk een alternatief zal hebben voor dat triestig gedoe met die voetbalfamilie
Nu ga ik inpakken
mvg
Rapke