nieuw rapke
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
-
Silver, blij te horen dat je er goed bent geraakt! . . . maar ik vind wel dat ge nogal tralala gekregen hebt met al dat ' fransoos '
Iedereen de ogen uitsteken noem ik dat! en wij maar naar de regen kijken en naar al dat grijs.
Maak je maar klaar, we komen af en hebben alles mee wat nodig is, een fles voor jou en ene boekéé voor uw madam! Chique he!
Tot ziens,
Bommaman ( oef )
PS. Célestin waar blijft ge?
-
-
Silver, blij te horen dat je er goed bent geraakt! . . . maar ik vind wel dat ge nogal tralala gekregen hebt met al dat ' fransoos '
Iedereen de ogen uitsteken noem ik dat! en wij maar naar de regen kijken en naar al dat grijs.
Maak je maar klaar, we komen af en hebben alles mee wat nodig is, een fles voor jou en ene boekéé voor uw madam! Chique he!
Tot ziens,
Bommaman ( oef )
PS. Célestin waar blijft ge?
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
ria - Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
kreeg ik daarstraks een anoniem telefoontje, van iemand die anoniem
wil blijven, maar wel uit de entourage van grote rap.
zit die kerel, nu reeds twee dagen, bijna onafgebroken op het toilet,
ge kent dat wel, die vliegende dinges.
zo ben ik te weten gekomen dat hij dat eigenlijk niet ziet zitten met die
twee schoon madammen op reis te gaan.
hij weet nl. niet aan wie hij zijn rechter of zijn linker arm zal aanbieden.
hij veronderstelt - en dat zou wel eens waar kunnen zijn - dat het gaat uitdraaien op een groot jaloers gedoe. ge kunt zeggen ieder om beurten, maar dat is ook geen oplossing, want er is altijd een eerste keer, en wie mag eerst aan zijn rechterarm pronken.
enfin, ik ben blij dat ik niet in zijn plaats moet kiezen.
wat de vliegende dinges betreft, ik weet er alles van, toen in Mostar.
zaten we toen niet in de turkse wijk zeker, en ge weet wat dat is hé
een "turks gemak" - alles behalve "op oe gemak".
rapke, as et echt nie overgoat pak dan maar een immodiumke
en youhourt en bananen, dat helpt ook, ik spreek uit ondervinding.
dag lieve vriend, ik wens je een spoedig herstel, morgen is de grote dag
ria
wil blijven, maar wel uit de entourage van grote rap.
zit die kerel, nu reeds twee dagen, bijna onafgebroken op het toilet,
ge kent dat wel, die vliegende dinges.
zo ben ik te weten gekomen dat hij dat eigenlijk niet ziet zitten met die
twee schoon madammen op reis te gaan.
hij weet nl. niet aan wie hij zijn rechter of zijn linker arm zal aanbieden.
hij veronderstelt - en dat zou wel eens waar kunnen zijn - dat het gaat uitdraaien op een groot jaloers gedoe. ge kunt zeggen ieder om beurten, maar dat is ook geen oplossing, want er is altijd een eerste keer, en wie mag eerst aan zijn rechterarm pronken.
enfin, ik ben blij dat ik niet in zijn plaats moet kiezen.
wat de vliegende dinges betreft, ik weet er alles van, toen in Mostar.
zaten we toen niet in de turkse wijk zeker, en ge weet wat dat is hé
een "turks gemak" - alles behalve "op oe gemak".
rapke, as et echt nie overgoat pak dan maar een immodiumke
en youhourt en bananen, dat helpt ook, ik spreek uit ondervinding.
dag lieve vriend, ik wens je een spoedig herstel, morgen is de grote dag
ria
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Allemaal praat tegen de vaak....
Ik ben de reis aan het voorbereiden, niks houdt Rapke tegen
En Riaatje, mijn broer heeft ook een rechterarm, dus dat is zeker geen probleem.
Aan mijn twee uitverkorenen : tot morgen
Rapke en zijn broer
Ik ben de reis aan het voorbereiden, niks houdt Rapke tegen
En Riaatje, mijn broer heeft ook een rechterarm, dus dat is zeker geen probleem.
Aan mijn twee uitverkorenen : tot morgen
Rapke en zijn broer
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Neske en Bomi zijn dus de uitverkorenen,
en ik mag gratis mee... op mijn gemakje,
zonder dat me iemand stoort,
om een beetje beter te leren schrijven.
Ik word er even filosofisch van,
wat in de war, door zoveel goedheid.
Ik hou ervan te schrijven als de hele wereld slaapt. Ik hou ervan muziek of mooie woorden die ik vond, de nacht in te sturen. Naar die zonderlingen die ook nog wakker zijn waardoor de woorden of klanken meteen hun juiste plaats vinden. Of die al even liggen te slapen, met de mond half open, haren in alle richtingen, ondertussen kleine snurkgeluidjes makend met een gekrulde neus. Die ’s ochtends in de grootste staat van verwarring die woorden zullen slikken om daarna te tranen van ontroering.
Ik hou van het gevoel van macht over de nacht. Ik hou ervan woorden zacht, bijna bezwerend uit te spreken in het donker. En van de klank van mijn stem wanneer niemand luistert. Van op mijn vensterbank, mijn benen bengelend uit het raam, probeer ik aarzelend nieuwe woorden, nieuwe zinnen uit. Of ik zing heel zacht. Ik hou van de draagwijdte van de nacht. En van het zachte goedkeuren van de bomen als ik iets moois lees. Van de ingehouden adem van stille verwondering.

en ik mag gratis mee... op mijn gemakje,
zonder dat me iemand stoort,
om een beetje beter te leren schrijven.
Ik word er even filosofisch van,
wat in de war, door zoveel goedheid.
Ik hou ervan te schrijven als de hele wereld slaapt. Ik hou ervan muziek of mooie woorden die ik vond, de nacht in te sturen. Naar die zonderlingen die ook nog wakker zijn waardoor de woorden of klanken meteen hun juiste plaats vinden. Of die al even liggen te slapen, met de mond half open, haren in alle richtingen, ondertussen kleine snurkgeluidjes makend met een gekrulde neus. Die ’s ochtends in de grootste staat van verwarring die woorden zullen slikken om daarna te tranen van ontroering.
Ik hou van het gevoel van macht over de nacht. Ik hou ervan woorden zacht, bijna bezwerend uit te spreken in het donker. En van de klank van mijn stem wanneer niemand luistert. Van op mijn vensterbank, mijn benen bengelend uit het raam, probeer ik aarzelend nieuwe woorden, nieuwe zinnen uit. Of ik zing heel zacht. Ik hou van de draagwijdte van de nacht. En van het zachte goedkeuren van de bomen als ik iets moois lees. Van de ingehouden adem van stille verwondering.

'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Lieve BO59VR,
Indien ik vrouwen zou catalogeren (wat ik niet doe!!!), dan sta jij ook bovenaan mijn lijst.
MAAR ... Net als Bomi heb je mijn redenering niet gevolgd, of op zijn minst niet begrepen
Slechts twee dames mogen mee op reis, nl : Neske en Juf Mathilda.
Deze twee maagden zullen proeven van de verlokkingen die Lesbos biedt, echter wel onder de voortdurende hoede van mijzelf
Morgen zullen we ze afhalen, onverwachterwijze, zodat tegenstribbelen geen zin zal hebben (bij juf Mathilda geen probleem, maar bij Neske verwacht ik enkele moeilijkheden... alhoewel, alles is voorzien voor een kalme overtocht)
Dus, dames, de teerling is geworpen, de achterblijvende ontgoochelden zullen kunnen genieten van de dagelijkse rapporten van Rapke
ps : uit familiale bron heb ik vernomen dat de tijdelijke afwezigheid van Neske een zegen zal zijn voor bepaalde personen uit haar onmiddelijke omgeving, maar daarover morgen meer.....
Indien ik vrouwen zou catalogeren (wat ik niet doe!!!), dan sta jij ook bovenaan mijn lijst.
MAAR ... Net als Bomi heb je mijn redenering niet gevolgd, of op zijn minst niet begrepen
Slechts twee dames mogen mee op reis, nl : Neske en Juf Mathilda.
Deze twee maagden zullen proeven van de verlokkingen die Lesbos biedt, echter wel onder de voortdurende hoede van mijzelf
Morgen zullen we ze afhalen, onverwachterwijze, zodat tegenstribbelen geen zin zal hebben (bij juf Mathilda geen probleem, maar bij Neske verwacht ik enkele moeilijkheden... alhoewel, alles is voorzien voor een kalme overtocht)
Dus, dames, de teerling is geworpen, de achterblijvende ontgoochelden zullen kunnen genieten van de dagelijkse rapporten van Rapke
ps : uit familiale bron heb ik vernomen dat de tijdelijke afwezigheid van Neske een zegen zal zijn voor bepaalde personen uit haar onmiddelijke omgeving, maar daarover morgen meer.....
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Bo....juff Mathilda mooie tekst daar kan ik niet veel over zeggen,alleen maar dromen en de beelden voor ogen halen.
Rapke..zijn u dames gereed om te vertrekken het is er anders wel mooi
dat is dus Lesbos Dames,

Silver-Wolf voeld zich daar wel goed in de Provence,zon lekkere wijn
ben benieuwd wie het wordt Rapke of Silver-Wolf,
Assa
Rapke..zijn u dames gereed om te vertrekken het is er anders wel mooi
dat is dus Lesbos Dames,

Silver-Wolf voeld zich daar wel goed in de Provence,zon lekkere wijn
Assa
Groetjes van assa
-
Lieve Assa, in de vraag ligt het antwoord reeds vervatAssa schreef: Silver-Wolf voeld zich daar wel goed in de Provence,zon lekkere wijn
Assa
Silver Wolf voelt zich goed, zullen we daar nu verandering in brengen door toevoeging van twee veeleisende dames ??? Neen dus, ze gaan mee met Rapke, point final!!!!
Indien u zich de moeite had getroost om u te verdiepen in Rapkes verleden, dan zou u weten dat Rapke in het verleden het hoofd heeft moeten bieden aan een huisbaas die duizend keer veeleiserend was dan die twee dames tesamen, vandaar ....
mvg
Rapke
-
Wat betreft de sponsoring : indien u wenst te genieten van de wedervaren van Neske en juf Mathilda op Lesbos gelieve de som van €33 te storten op Rek Nr 0305/797304 van Sennet.
Het boek zal gratis te verkrijgen zijn bij de uitgave eerste week van December van het weekblad Boemo, inbegrepen pikante foto's!!!!
Neske en Juf Mathilda, 't is niet lang niet meer zunne
Het boek zal gratis te verkrijgen zijn bij de uitgave eerste week van December van het weekblad Boemo, inbegrepen pikante foto's!!!!
-
ria - Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
rapke schreef:Wat betreft de sponsoring : indien u wenst te genieten van de wedervaren van Neske en juf Mathilda op Lesbos gelieve de som van €33 te storten op Rek Nr 0305/797304 van Sennet.
ik ben terug gekomen met een zuiver zieltje
voor mij dus geen pikante foto's, rapke deugeniet,
daar is het om te doen hé
een bezorgde ria
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.
-
Allerbestebovenstelieve Ria
Natuurlijk wil ik niet van die twee lieve bloedjes van vrouwkes profiteren om pikante foto's te bekomen
Wat denkt gij wel van Rapke ???
Ik had het over de tussenlanding in Napels, waar een badmodeshow van mij doorgaat, net toevallig op het moment dat wij gaan noodlanden!!!!!
Wees gerust Riaaaaaatje, uw vriendinnekes zal niks ernstigs overkomen.
Ik ben bijna klaar om te vertrekken, want ik wil die vogeltjes vroeg op hun nest vangen he, dat begrijpt ge wel natuurlijk
Natuurlijk wil ik niet van die twee lieve bloedjes van vrouwkes profiteren om pikante foto's te bekomen
Ik had het over de tussenlanding in Napels, waar een badmodeshow van mij doorgaat, net toevallig op het moment dat wij gaan noodlanden!!!!!
Wees gerust Riaaaaaatje, uw vriendinnekes zal niks ernstigs overkomen.
Ik ben bijna klaar om te vertrekken, want ik wil die vogeltjes vroeg op hun nest vangen he, dat begrijpt ge wel natuurlijk
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Rapke,
Door jouw manier van spreken, raken de dames hier onnodig bezorgd.
Alles ligt natuurlijk anders, onrust is verre van nodig.
Wat lief dat je schrijft :'lieve bloedjes van vrouwkes'.
Wij hebben veel om te dragen, onze laptop moet mee, vele boeken, remember... om te leren schrijven... Zou jij een nieuwe man zijn?
juf mathilda
Door jouw manier van spreken, raken de dames hier onnodig bezorgd.
Alles ligt natuurlijk anders, onrust is verre van nodig.
Wat lief dat je schrijft :'lieve bloedjes van vrouwkes'.
Wij hebben veel om te dragen, onze laptop moet mee, vele boeken, remember... om te leren schrijven... Zou jij een nieuwe man zijn?
juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Oké,we gaan nu vertrekken, Klein Rapke en ik. Eerst gaan we passeren in ergens om Juf Mathilda op te halen, en dan naar den Brabant voor ons Neske
Alles wat ge vanaf nu hoort, tot we geland zijn op Lesbos, gaat via satteliet, dus als het soms wat onduidelijk overkomt, nema problema he, we melden ons wel
De achterblijvers zeggen (roepen) nu : 'goede reis Rapkeeeeeeeee'
Alles wat ge vanaf nu hoort, tot we geland zijn op Lesbos, gaat via satteliet, dus als het soms wat onduidelijk overkomt, nema problema he, we melden ons wel
De achterblijvers zeggen (roepen) nu : 'goede reis Rapkeeeeeeeee'