nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

neske

24 sep 2008, 21:09

Zeg Rapke, gij zult toch te laat komen zenne jong. :twisted:

Zoals ik zei, Bomi en ik vertrekken heeeeeel vroeg, wij reizen onze wolf achterna. :D :D

Hij heeft een plaatsje voor ons in zijn VILLA, zij gaan in het schuurke slapen schreef hij :lol:
Toch lief van hem hè, ja ons Bomi en ik hebben er nog nooit ruzie mee gehad. WIJ kunnen goed opschieten en dan kan ik elke dag naar zijn gedichtjes luisteren, ohhhh zoooo romantisch :)
Ook kan ik terug mijn frans wat bijschaven, want dat vlaanders! :roll:
Silver Wolf neemt geen camera mee, we gaan alleen foto's nemen.

Als er hier van de nacht de één of andere zot aan ons bel komt hangen hè :twisted: die krijgt de pi... pot eh, ik bedoel de po over zijn hoofd. 8)

Ik ga op tijd slapen want Bomi en Célestin komen vroeger zodat Rap achter het net vist.
Teejeevee, we komen eraan, de pampers heb ik mee van mijn kleindochtertje (als ik er maar in kan) :oops: :oops:

La douce France, we komen eraan!!!! Olé (dat is Spaans, maar kom da's niks.

Dag Bo dag Riaatje, en dag Assa en natuurlijk dat Rappeke (maar niet rap genoeg zenne!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

rapke

24 sep 2008, 21:25

Oké, ik leg er me bij neer, ik ga alleen naar Lesbos, ge zult het u allen beklagen :cry:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

24 sep 2008, 21:44

-
-

Beste iedereen,

Dit is geen grap, ik krijg geen berichten in mijn outlook, ik kwam net even kijken en zie dat hier zoveel gebeurd en geschreven is.

Sorry maar ik weet niet wat er met de berichtgeving van SN schort. Het laatste bericht dat ik heb binnen gekregen is dat van Ria met daarop het antwoord van rapke dat hij met de voorbereiding bezig is. Niet normaal he!

Veel plezier!

Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

neske

25 sep 2008, 09:15

Allee Bomi,

Jij bent hier nog niet, hopelijk krijg je dit bericht wel door. :(
Seffens kan ik nergens mee op reis!! :lol:

Den teejeevee gemist.... :(

Silver Wolf gemist.... :(

En Rapke :?: Ook al partie???

En ons Neske zit hier met haar 4 valiezen :roll: klaar,
14 bikini's + 7 badpakken
14 shorts
21 topjes (voor elke dag had ik een proper voorzien, dus voor 3 weken hè)
3 flesjes zonnemelk +1 grote tube tegen zonnebrand
enz... enz..
Oh ja, nog homeopatische druppeltjes (geur- en smaakloos) slaapmiddel om 's avonds in Rapke zijn drank te doen. Kwestie van toch 's avonds gerust te zijn zonder camera. :wink:

ria

25 sep 2008, 09:49

Bomi schreef:-
-

Beste iedereen,

Dit is geen grap, ik krijg geen berichten in mijn outlook, ik kwam net even kijken en zie dat hier zoveel gebeurd en geschreven is.

Sorry maar ik weet niet wat er met de berichtgeving van SN schort. Het laatste bericht dat ik heb binnen gekregen is dat van Ria met daarop het antwoord van rapke dat hij met de voorbereiding bezig is. Niet normaal he!

Veel plezier!

Bomi

Bomi, zo iets heet censuur.

Dag lieve vriendinnen, maak het jullie gezellig.
Ik zal een gebedje zeggen opdat je niet teveel turbulentie zou hebben,
tijdens de vlucht.
Rapke en klein broertje gedraag jullie hé, ik stuur mijn engelbewaarder
mee om jullie in het oog te houden.
Met of zonder camera, jullie zijn altijd in het vizier :lol:

smak-smak-smak
traan-traan-traan

nu is mijn liedje uit
en gedaan!!!
ria :wink:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

Bomi

25 sep 2008, 10:04

-
-

Lieve Neske,

Blijkbaar zijn mijn pc-problemen opgelost.

Alleen is het nu niet de pc die problemen heeft maar 'de bomi'
Kreeg net te horen van de bank dat mijn euro gezakt is, wat betekent geen buitenlandse reis geen uitspattingen meer!

Je mag natuurlijk altijd bij mij komen logeren, er staan 3 kamers onbewoond bij, in Limburg is zoveel te zien en in Hasselt zijn de bussen gratis. Terrasjes bij de vleet met alle soorten vocht.

Jammer voor je bikini's en zonne crème, probeer hem aan rapke te verpatsen! Ik kan je wel via via aan GRATIS zonnebank helpen, maar dat hoeft niemand te weten.

Heel lieve groetjes,

Bomi.

PS. Rapke goede reis gewenst, een mens moet beleefd blijven he!

neske

25 sep 2008, 13:38

Afbeelding

En ik die zo stond te springen om op reis te gaan.
Had ik het geweten, dan had ik toch met Rapke meegegaan, zenne.
Het geroddel achteraf had ik er graag bijgenomen.

Een zeer erg veel hard
ontgoochelde
neske :cry:

Nè, ik ga mijn valiezen terug uitpakken. (snik, snuf)

bo'ke

25 sep 2008, 13:51

Afbeelding

ik ben tevreden
reis gratis
cursus gratis
ook al wou niemand mee...

:) :) :)
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

Assa

25 sep 2008, 14:40

Juff Mathilda is druk bezig zal het verhaal van Lesbos wel doorsturen,
Neske en Bomi,hebben te lang getwijfeld denk ik :roll:
en Rapke en zijn broertje die zitten nu lekker te zonnen :)
Afbeelding
Groetjes van assa

rapke

25 sep 2008, 14:48

Rapke is helemaal niet tevreden :evil:
Door een samenloop van omstandigheden is de snoepreis naar Lesbos niet kunnen doorgaan :cry:
Ik hoor jullie wel denken : "jaja, uitvluchten!!!" maar niets is minder waar :?
Deze morgend in alle vroegte kreeg ik een telefoontje uit Schiphol dat de C130 met de twee russische piloten vaststond op de luchthaven nabij Parijs (Orly of zoiets).
Wat is er gebeurd ? 't Is gene zever he :cry:
Die piloten die al van zekere leeftijd zijn, volgen op hun laptopke al jaren lang de vertalingen van Sennet op het Russische net. Zelf hebben ze gene Pascal die dat allemaal regelt, dus zijn ze aangewezen op een site genaamd 'Oldski Netska' die alles van Sennet op het Russiche net overbrengt.
Toeval wil nu dat ik zelf de uitleg van ene Silver Wolf niet gelezen had wegens tijdsgebrek :oops: Maar die Russen dus wel, en toen ze vernamen dat motoren ook op rode wijn kunnen draaien zijn ze linea recta naar Parijs gevlogen om vol te tanken :roll:
Om een lang verhaal kort te maken, ze zitten nu alle twee in het Franse cachot op verdenking van alkoholsmokkel :x
En ik zit hier thuis op mijn nagels te bijten, dat verstaat ge wel zekers ?
Maar 't is nog niet alles :roll:
Ik wordt internationaal opgespoord wegens het aanzetten tot diene smokkel, want volgens de privacyverklaring van 'Oldski Netska' is de titularis van de topic aansprakelijk voor wat er in gepubliceerd wordt :roll: --- gebakken peren dus voor Rapke :cry: Ik kan België dus niet uit!!!!
Maar 't ergste moet nog komen :cry: :cry:
Abroz is gloeiend kwaad op mij, omdat hij nu twee inlandse deernen heeft moeten inhuren voor het werk dat voorzien was voor mijn begeleidsters :?
Hij wil mij nooit meer zien zegt hij, maar dat koelt wel zonder blazen, daar ben ik gerust in :D
Lieve Neske en juf Mathilda, de volgende keer beter he :wink:
Groetjes,
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

neske

25 sep 2008, 20:56

Silver Wolf
Tof hoor !!
:lol: :lol: :lol: goed geschreven.

Maar zie dat de "gendarmes" je ginder niet in het cachot zetten, dan eis je om je straf in België uit te zitten.

Maar nu zitten WIJ hier allemaal thuis. :(

Ik zie alleen de Silver zijn hondje met een bikini aan. :oops:
Pfff... die van mij (bikini's) zouden toch niet meer gepast hebben. :?
Nu heb ik daarom al mijn "chique" rokken verkort: mini mini 8O (hier durf ik die hier toch niet te dragen zenne en ginder wel, want ze kenden me daar toch niet).
Allé, hier ook niet, nogal een chance. :oops:

Rapke :evil: : Ik hoop dat uwe vriend Abroz je eens een goei Griekse pandoering geeft. IK dacht dat wij niet moesten werken!!

De ene het land niet meer in, de andere het land niet meer uit.
Over en uit! :?

Bomi

25 sep 2008, 22:54

-
-

Neske en al de andere vriendinnen,

Er moet mij iets van mijn lever, de berichten van rapke en silverwolf zijn in alles zo gelijklopend dat ik zo mijn twijfels heb, al een paar dagen trouwens.

Het lijkt wel of het broers zijn in plaats van internetkennissen, groot en klein rapke, remember!

Denken ze nu echt dat vrouwen zo dom zijn om de verhalen over russen, grieken, en auto's die rijden op rode wijn te geloven. Geleuter over vliegtuigen en geheime politie, je verstoppen in het bos, nonsens!

Doe me een plezier dames vergelijk die twee schrijfsels eens, of beter nog, begin te lezen vanaf dat silver hier ten tonele is verschenen.
Er klopt iets niet, wie is wie? wie is rapke, wie is de wolf? Welk is het verband tussen die twee?

Laat ons samen proberen het raadsel op te lossen! Spannend! misschien krijgen we een onverwachtte ontknoping.

Bomi, als speurderes cum laude.

rapke

26 sep 2008, 09:09

Bomi, ge zijt weer aan 't stoken he :x
Silver Wolf zijn teksten kunnen onmogelijk van Rapke, laat staan van Klein Rapke zijn, ver boven ons niveau, dat kun zelfs jij toch wel zien zekers :!:
Daarbij, ik mag het land niet uit, en Klein Rapke is zelfs nog niet in staat om de keuken te vinden als er moet afgewassen worden, dus zou het op zich al een onmogelijke opgave zijn voor dat ventje om op zijn eentje Frankrijk te gaan zoeken :roll:
En dat Silver Wolf in Frankrijk vertoeft, dat bewijst die foto van de villa met open poort toch wel overduidelijk.
Dus Bomi, stop maar met al die verdenkingen om zo aan een jobke van dedective te geraken, 't zal deze keer niet pakken zunne :x
Gegroet,
Rapke en Klein Rapke
in ballingschap in eigen land :cry:

neske

26 sep 2008, 09:47

Bomi,
Dus jij denkt dat "de wolf" nog een broer van die "Rappe" is????
Vanaf nu ben je inspecteur Poirot, of heb je liever dat ik je inspecteur Clouseau noem? :roll:

Maar inderdaad daar heb je een punt: ik heb ook opgemerkt dat ze beide uit dezelfde streek komen: de Vlaanders, het zijn beide mannen (allé, dat denk ik toch).
De ene is welopgevoed (lees beleefd) onze Wolf, de andere is rap in bedriegen en beliegen (Rapke). Beiden kunnen ze wel charmant hè. :oops:
Wat ga je doen, inspectrice wacht je het oordeel af van juf. Mathilda of start je uw onderzoek nu al? :roll:
Vermits ik nu toch niet op reis ga heb ik tijd om mee te gaan speuren.
Whaauw, eindelijk avontuur en actie!!

We zullen ze eens RAP (kes) onderscheppen...

ria

26 sep 2008, 09:56

Bomi schreef:-
-

Neske en al de andere vriendinnen,

Er moet mij iets van mijn lever, de berichten van rapke en silverwolf zijn in alles zo gelijklopend dat ik zo mijn twijfels heb, al een paar dagen trouwens.

Het lijkt wel of het broers zijn in plaats van internetkennissen, groot en klein rapke, remember!

Denken ze nu echt dat vrouwen zo dom zijn om de verhalen over russen, grieken, en auto's die rijden op rode wijn te geloven. Geleuter over vliegtuigen en geheime politie, je verstoppen in het bos, nonsens!

Doe me een plezier dames vergelijk die twee schrijfsels eens, of beter nog, begin te lezen vanaf dat silver hier ten tonele is verschenen.
Er klopt iets niet, wie is wie? wie is rapke, wie is de wolf? Welk is het verband tussen die twee?

Laat ons samen proberen het raadsel op te lossen! Spannend! misschien krijgen we een onverwachtte ontknoping.

Bomi, als speurderes cum laude.
als het is wat je denkt, Bomike, moet je toch rekening houden met het
feit dat er tussen die twee een combineke is.
Dan moet de grijze, allé de zilveren wolf, zijn coordinaten aan rapke
gegeven hebben (bv. om ze te bewaren, voor het geval dat silverwolf ze
tijdens zijn vakantie zou vergeten) en heeft ons sluwe rapke er dankbaar
gebruik van gemaakt om van huid (en pels) te veranderen.

Of erger nog, en daar durf ik zelfs niet aan denken, weet ons aller Pascal
hiervan en heeft hij gauw een programmeke geschreven om rapke
te plezieren.
Neen, laat ons dat laatste maar vergeten, daar voor is Pascal veel te
braaf en veel te ernstig.

En een derde mogelijkheid, misschien zijn rapke en silverwolf wel broers, en hebben ze gewoon dezelfde schrijfstijl.

Bomike, met al je speurwerk heb je wel over het hoofd gezien dat er
ook een stukje cyberwerk aan te pas komt.
En zolang jij mij je passwoord niet geeft kan ik geen berichtjes in jouw
naam plaatsen. En mijn passwoord geef ik lekker aan niemand, zelfs
niet aan rapke, al vertrouw ik hem nog zo hard.

dag lieve vriendin,
dag vriend in ballingschap
dag klein broerke, heb je de keuken al gevonden?

dag neske, je bent wat te voortvarend geweest hé,
wie knipt nu al haar mooie rokken tot mini's,
meisje weet je dan niet dat die al lang uit de mode zijn :lol:

tante ria :wink:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.