DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

24 sep 2008, 15:11

Ok Fadre en Redtail ik zet jullie er bij,ik weet niet hoelang we er op gaan rijden maar wacht best aan de inschrijving tot we er zijn.

Groetjes Benson.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

24 sep 2008, 15:12

Nu zondag ga ik met een, paar vrienden naar het griezeltreffen in Grobbendonk wie rijd er mee.

Benson & Monique
Fadre
Redtail

Wie nog ?

Dit bericht kreeg ik van men vrienden.

Deze zondag 28/09, rijden we deze http://www.m-v-k-griezel.be/p12.htm mee...
Zien jullie dat ook zitten, laat me iets weten, dan kunnen we in groep gaan.

Vertrekpunt naar Grobbendonk: om 09.00 uur aan de gazetten winkel, Ringlaan 7 te Merksem

Ik stel wel voor om dan om 8u45 samen te komen aan de naftstatie v.d. Carfour op de Bredabaan en vandaar samen naar die gazetten winkel te rijden dat is daar niet ver af.
En diegene die van de kant van Grobbendonk zijn rijden ineens naar daar en zien we aan de inschrijving.

En het wordt weer goei weer... dus....

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

skydiver

27 sep 2008, 13:32

Hallo Bikers.
Benson ,zet er ons maar bij voor zondag naar Grobbendonk.
Leg wel eens uit waar ik van de ring moet voor het punt van afspraak
in Antwerpen.
Grts Skydiver-Sabre.

odul

27 sep 2008, 14:04

Hallo vrienden

mag ik jullie groepje morgen mee vergroten ,zal zien dat ik om 8.45 uur aan de benzinepompen van de carrefour ben.

Groetjes
Ludo

Benson

27 sep 2008, 14:08

Benson schreef:Nu zondag ga ik met een, paar vrienden naar het griezeltreffen in Grobbendonk wie rijd er mee.

Benson & Monique
Fadre
Redtail
Odul
Sabre
Skydiver

Wie nog ?

Dit bericht kreeg ik van men vrienden.

Deze zondag 28/09, rijden we deze http://www.m-v-k-griezel.be/p12.htm mee...
Zien jullie dat ook zitten, laat me iets weten, dan kunnen we in groep gaan.

Vertrekpunt naar Grobbendonk: om 09.00 uur aan de gazetten winkel, Ringlaan 7 te Merksem

Ik stel wel voor om dan om 8u45 samen te komen aan de naftstatie v.d. Carfour op de Bredabaan en vandaar samen naar die gazetten winkel te rijden dat is daar niet ver af.
En diegene die van de kant van Grobbendonk zijn rijden ineens naar daar en zien we aan de inschrijving.

En het wordt weer goei weer... dus....

Afbeelding

Benson

27 sep 2008, 14:17

Hey Skydiver

op ring richting Breda de afrit Bergen Op Zoom nog voorbij rijden ,de volgende is een gesplitste afrit voor Kapellen,Brasschaat en Merksem,Schotenje neemt de eerste voor Merksem,Schoten dan kom je op de Bredabaan,daar moet je rechts,je kan ni anders en aan het volgende licht heb je links de Carfour.

Groetjes Benson.
Laatst gewijzigd door Benson op 27 sep 2008, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

skydiver

27 sep 2008, 16:45

Benson
OK, bedankt, tot morgen.
grts Skydiver.

Fadre

27 sep 2008, 18:40

Wel,wel den Odul dat is een tijdje geleden,fijn dat ge nog eens met ons meerijd :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

skydiver

28 sep 2008, 07:36

Sorry mannen,
Gisterenavond in het laat nog een tel. gehad om vandaag per
uitzondering de kleinkinderen op te passen.
Zal me dus maar opofferen he, om de kerk in het midden te
houden zeker!!
Zal dus voor volgende keer zijn !!
Grts Skydiver-Sabre.

Benson

28 sep 2008, 07:45

Ok Skydiver niets aan te doen.
Tot volgende keer.

Afbeelding

Benson

29 sep 2008, 13:28

Gisteren het griezeltreffen in Grobbendonk meegereden samen met mijn vrouwke,Fadre,Odul,Phillip & Astrid,Redtail en Ronny & Sandra.

Het was een zeer mooie rit en prachtig weer,maar waarom ze dat het griezeltreffen noemen weet ik ook niet want de enige griezel die er rondliep was ik.

Afbeelding

En op wie moesten we weer wachten zoals altijd ,de vrouwen natuurlijk,
blablabla,den Odul roept ze hier tot orde.

Afbeelding

De Fadre met zijn nieuwe aanwinst,knap machien en nen echte macho er op.

Afbeelding

Met het goede weer was er veel volk op afgekomen.

Afbeelding

En er stonden een paar knappe bakken tussen.

Afbeelding

Afbeelding

En ook een van de eerste moto's waar ik vroeger met reed een
Honda CB 750 Four

Afbeelding

Een van de controleposten waar het aanschuiven was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Allé waar blijven die wc lopers nu weer.

Afbeelding

En den Odul maar zweten op den achtergrond want zijn lampje brande dat hij dringend zen olie moest vervangen.

Afbeelding

Mijnen beer wou ook eens griezelen.

Afbeelding

Onze groep,ik sta er natuurlijk weer ni bij.En ons madam word als een madonna door de zon opgelicht.

Afbeelding

En tussendoor natuurlijk ook iets gaan eten.

Afbeelding

Afbeelding

Deze hadden ze waarschijnlijk van het motorkerkhof gehaald.

Afbeelding

Wachten aan een controlepost op de stempels.

Afbeelding

En ons Moniqueske ging die halen,zo'n smalle geraakt overal vlug door.

Afbeelding

En op het einde nog wat napraten en afspraken maken voor een volgende rit.

Afbeelding

Afbeelding

Afscheid nemen en terug op weg naar huis.

Afbeelding

Fadre

02 okt 2008, 18:02

01/10 Honda werkt aan hybride motorfiets
De grootste fabrikant van motorfietsen ter wereld werkt aan een model dat over zowel een elektromotor als een benzinemotor beschikt. De motorfiets van Honda zou al in 2011 over onze wegen kunnen scheuren.

Er bestaan al volledig elektrische motorfietsen, maar de grote fabrikanten vonden tot voor kort dat een hybride systeem in een motorfiets te moeilijk was. Volgens de Japanse krant Mainichi Times heeft Honda nu echter een manier gevonden om het aandrijfsysteem tegen een betaalbare prijs in een motorfiets in te bouwen.

Dat moet bovendien vrij snel kunnen gebeuren. Honda maakt zich sterk dat het de technologie al in 2011 naar de showrooms kan brengen. Het bedrijf spaart tijd en geld uit door componenten over te nemen uit zijn hybride auto’s.

Van 50 tot 1.000 cc
Het nieuwe aandrijfsysteem zal bruikbaar zijn in het hele gamma, van lichte 50 cc motoren tot de zware 1.000 cc’s. De nieuwe motoren zouden met een volle tank anderhalf keer zoveel kilometers kunnen afleggen als gelijkaardige conventionele moto’s.

Naast hybride motoren werkt de fabrikant ook aan een gamma van scooters die uitsluitend op elektriciteit functioneren. Ze zouden met één oplaadbeurt ongeveer dertig kilometer kunnen afleggen.

GVA

odul

03 okt 2008, 22:50

Hallo vrienden

Kreeg een mail binnen van Suzuki voor volgende zondag een happening in Hamme-Zogge.Weet niet of er interesse is,kan zelf niet spijtig genoeg.
Heb de tekst hier bijgezet en kun je desnoods meer informatie zien op
www.zogrally.be

Groetjes
Ludo

België Beeft op 5 oktober

Start your engines !
Ride out voor de meest unieke happening van 2008.

De Zogrally en "België Beeft" nodigen u uit voor een mega-event. Vertrekt in Hamme-Zogge (Neerlandt) tussen 09u en 11u30 voor het eerste deel van de Zogrally.

Wegbeschrijving : www.zogrally.be > route

Tijdens de enige halte vergasten we u op een groots evenement met diverse stuntshows, stands van sponsors, demonstraties en interviews. Er zijn stands waar u een hapje en een drankje kan nuttigen.

Rond de klok van 13u30 laten we samen België Beven onder het rubber van onze machines.

De eerste 1000 motorrijders mogen mee op de enige "België Beeft" site. Daar zal de adrenaline vloeien. Wie later komt heeft parkeergelegenheid op de aangrenzende sites en kan vrij de site opwandelen.

Na een spectaculaire BANG (verrassing) laten we in een gezamelijke inspanning Belgenland horen dat we meer veiligheid op de weg voor en door motorrijders vragen. Deze dag verloopt in samenwerking met diverse sponsoren, motorpers , televisie en de belangenverenigingen. Check nu dagelijkse updates op de website !

Om 14u krijgt U desgewenst het vervolg van de Zogrally.

Alle opbrengst voor het goede doel www.wingsforlife.com.

See you op www.zogrally.be !

Het Zogrally & België Beeft team

Fadre

09 okt 2008, 16:43

Iemand een voorstel voor zaterdag:?:

redtail

09 okt 2008, 18:41

Bikers,
ik moet passen deze keer,ben met vriendenkring oud scouts op week-end.
Moest je een trip doen,amuseer jullie en geniet van het weer 8) .

Redtail :wink: