Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goeje morgen iedereen,
Ja, 'k zen ier oek nog ne kier zenne. Den dag heeft uren te kort veur mij tegenwoordig. Mensen. mensen wat een drukte.
Ik kan al 3 doagen bijna mijn bed nie uit van de spierpijn. Amaai, ik wist nie dat er in mijn benen zoveel spieren zaten. Moar ... het is mijn eigen schuld zenne. Verleden week donderdag naar de sportschool. vrijdag naar de sportschool en zaterdag ook weer maar dan voor een uurtje te steppen. Voor diegene die da nie kennen ... dat is op zo een soort verhogingske dadde oefeningen doet ... der op stappen, der af stappen, der over stappen ... en da allemaal op keiharde rappe muziek. Da ding is ongeveer 25 cm hoog en als ge zo een uur bezig zijn dan voelde de spieren goed werken zenne. Resultaat .... iel veel pijn in de beentjes. Moar .. langs den andere kant ben ik zo toch een paar kilokes kwijt zenne.
Verleden week is oek ons gasvuur noar de mallemoere gegoan. Allee, nie het gasvuur zelf moar den heteluchtoven. Pats, boem kortsluiting. Alle zekeringen doorgesloagen en daar zaten we .... in het donker. Ik was just zelfgemaakte pizza aan het bakken
Dus dan maar iets anders gegeten he en de zaterdag veur een nief gasvuur goan zien. We hebben nu nen Bosch gekocht mee nen elektrischen oven. Het gasvuur is 6 cm breder dan het vorige en da merktte goe zenne. Een veel ruimere oven en ideaal om grote schalen in te zetten nu. K zijn ielegans kontent zenne
Verder nog een druk programma voor de komende week-ends. Aanstaande zaterdagavond goan we noar het Natuurpark. De herten beginnen weer te burrelen, ja, de bronsttijd is er weer he, en da burrelen is machtig om te zien en te horen. Die mannekes kunnen nogal lawaai moaken zenne.
En de zaterdag doarop, dan zijn we al oktober, dan organizeer ik hier een Lelystad een krea-dag. Der zijn 12dames die komen knutselen waarvan 2 uit België en eentje uit Engeland. Doar komt natuurlijk nen hoop werk bij kijken moar ja, 't is toch iel plezant zenne. Volgende week dus iel veel commiskes doen se want 't ventje mag weer koken voor al die vrouwkes
Zoe se, da was weer een iel verhoal he. Nu efkes wa aan het huishouden doen se want ik krijg bezoek deze middag en dan ist weer tijd om de klein van 't school te halen en door te rijden noar den andere kant van Lelystad (Lelystad-haven) om te knutselen mee de kindjes.
Jonges, nog ne goeien dag he.
knuf, Sonneke
Ja, 'k zen ier oek nog ne kier zenne. Den dag heeft uren te kort veur mij tegenwoordig. Mensen. mensen wat een drukte.
Ik kan al 3 doagen bijna mijn bed nie uit van de spierpijn. Amaai, ik wist nie dat er in mijn benen zoveel spieren zaten. Moar ... het is mijn eigen schuld zenne. Verleden week donderdag naar de sportschool. vrijdag naar de sportschool en zaterdag ook weer maar dan voor een uurtje te steppen. Voor diegene die da nie kennen ... dat is op zo een soort verhogingske dadde oefeningen doet ... der op stappen, der af stappen, der over stappen ... en da allemaal op keiharde rappe muziek. Da ding is ongeveer 25 cm hoog en als ge zo een uur bezig zijn dan voelde de spieren goed werken zenne. Resultaat .... iel veel pijn in de beentjes. Moar .. langs den andere kant ben ik zo toch een paar kilokes kwijt zenne.
Verleden week is oek ons gasvuur noar de mallemoere gegoan. Allee, nie het gasvuur zelf moar den heteluchtoven. Pats, boem kortsluiting. Alle zekeringen doorgesloagen en daar zaten we .... in het donker. Ik was just zelfgemaakte pizza aan het bakken
Dus dan maar iets anders gegeten he en de zaterdag veur een nief gasvuur goan zien. We hebben nu nen Bosch gekocht mee nen elektrischen oven. Het gasvuur is 6 cm breder dan het vorige en da merktte goe zenne. Een veel ruimere oven en ideaal om grote schalen in te zetten nu. K zijn ielegans kontent zenne
Verder nog een druk programma voor de komende week-ends. Aanstaande zaterdagavond goan we noar het Natuurpark. De herten beginnen weer te burrelen, ja, de bronsttijd is er weer he, en da burrelen is machtig om te zien en te horen. Die mannekes kunnen nogal lawaai moaken zenne.
En de zaterdag doarop, dan zijn we al oktober, dan organizeer ik hier een Lelystad een krea-dag. Der zijn 12dames die komen knutselen waarvan 2 uit België en eentje uit Engeland. Doar komt natuurlijk nen hoop werk bij kijken moar ja, 't is toch iel plezant zenne. Volgende week dus iel veel commiskes doen se want 't ventje mag weer koken voor al die vrouwkes
Zoe se, da was weer een iel verhoal he. Nu efkes wa aan het huishouden doen se want ik krijg bezoek deze middag en dan ist weer tijd om de klein van 't school te halen en door te rijden noar den andere kant van Lelystad (Lelystad-haven) om te knutselen mee de kindjes.
Jonges, nog ne goeien dag he.
knuf, Sonneke
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes allemaal!!
Joa Sonneke ge moet 't er wa veur over hemme zenne!! As ge kilookes wilt verlieze!! Pffff...pfffff.pfffff!!
Iest valde kilookes af en den anderen dag ligde plat en miserabel in den beddebak!!
'k zeg nie da da slecht is moar we z'en oek gien 20 joar ne mier heee..!! Wel attense doen ier as we oep zo een pijnbank goan!! 'k goan iel geire wandelen in den bos hier, in passant kunne we d'er iene goan snoere he...!!
Allee 'k lees da ge serieus in de koste zij gevalle...joa as da machienneke plots in staking goa is da natuurlijk iel ambetant en as ge zegt in passant as diene pizza smulklaar oan 't geroakes is!!
Moar nou zedde weeral veur joare gerust zenne!!
Hie hemme kik nog nie gerust sé!! Bekanst m'en iel buitenwerk in 't sap gezet en gistere m'en garagepoort in een ander kleurrekke gezet..Dus de winter kan starte! Nog just kome ze volgende moand nief dakgoten plasseere....nog wa goe weer vandoen dus!!
En deze winter den binnen beginne! 't ieste misschien de keuken doen want da's 't enigste lokaal woar as nog behangpapier plakt!! En 'k schilder liever de mure as te behange zenne!!
' k goan wel iest zo van da nylonpapier plakke en dan schildere, dan hedde direkt een struktuur in hee..!!
Dees week moete kik oek beginne me oud ijzer bijeen te rapen want tenoste week is 't ijzerslag veur het goeie doel!!
En ondertusse is alles iel goe me m'en vrendin en we z'en iel content en we goan veel de route oep!
Zo sé weeral een updeetken uit Blaasveld zie!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa Sonneke ge moet 't er wa veur over hemme zenne!! As ge kilookes wilt verlieze!! Pffff...pfffff.pfffff!!
Allee 'k lees da ge serieus in de koste zij gevalle...joa as da machienneke plots in staking goa is da natuurlijk iel ambetant en as ge zegt in passant as diene pizza smulklaar oan 't geroakes is!!
Hie hemme kik nog nie gerust sé!! Bekanst m'en iel buitenwerk in 't sap gezet en gistere m'en garagepoort in een ander kleurrekke gezet..Dus de winter kan starte! Nog just kome ze volgende moand nief dakgoten plasseere....nog wa goe weer vandoen dus!!
En deze winter den binnen beginne! 't ieste misschien de keuken doen want da's 't enigste lokaal woar as nog behangpapier plakt!! En 'k schilder liever de mure as te behange zenne!!
' k goan wel iest zo van da nylonpapier plakke en dan schildere, dan hedde direkt een struktuur in hee..!!
Dees week moete kik oek beginne me oud ijzer bijeen te rapen want tenoste week is 't ijzerslag veur het goeie doel!!
En ondertusse is alles iel goe me m'en vrendin en we z'en iel content en we goan veel de route oep!
Zo sé weeral een updeetken uit Blaasveld zie!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgen allemaal!!
Joa mense en 't is ne goeie zenne!!
Amai dees week iel veel nutteloze rommel verzet! 't zit zo...tenoste joar goan ze hie beginne me een nief systeem veur den afval!!
Dan is 't me de kilo da we goan betale en nou zemme bezig me nog zoveel meugelijk nog in de ouwe zakke te foefelen da alles tegen 't einde van 't joar versast is hee..!!
En tenoste week is da hie nen ijzerslag en ik hem al wa kilookes veur die gaste geried stoan en dan zemme d'er oek van af sé!!
Dus in princiep
is al menne rommel foetsie en kunne we ploats inruime veur de courante zake hee..!!
Tees weekend zemmme van plan oem ne kier es goe te wandelen want ze zegge da 't fiest rap goa gepasserd z'en tenoste week!! Moar 'k em al nief wintergrief in huis gehaald zenne!!
'k em oek dees week een poar schoon kooppekes gedoan hie wa verder
in zo ne winkel woar as ze huize leeg hale van sterfgevalle en aangeslage goed!! Ik peis van vandoag nog es terug te goan sé!
Ik vind da iel plezant zoe es in de rommel neuze!!
En veur de rest nie zoe veel niefs!
Allee nou goan ik mij kleirmoake oem den dag te starte sé, tot loaters hee jonges!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense en 't is ne goeie zenne!!
En tenoste week is da hie nen ijzerslag en ik hem al wa kilookes veur die gaste geried stoan en dan zemme d'er oek van af sé!!
is al menne rommel foetsie en kunne we ploats inruime veur de courante zake hee..!!
Tees weekend zemmme van plan oem ne kier es goe te wandelen want ze zegge da 't fiest rap goa gepasserd z'en tenoste week!! Moar 'k em al nief wintergrief in huis gehaald zenne!!
'k em oek dees week een poar schoon kooppekes gedoan hie wa verder
in zo ne winkel woar as ze huize leeg hale van sterfgevalle en aangeslage goed!! Ik peis van vandoag nog es terug te goan sé!
Ik vind da iel plezant zoe es in de rommel neuze!!
En veur de rest nie zoe veel niefs!
Allee nou goan ik mij kleirmoake oem den dag te starte sé, tot loaters hee jonges!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Hallo allemaal kzen bijna klaar oem te vertrekken ze een beetje werken ja emtee ze hemmen ons weer goe liggen met da nief vuilbakken systeem as ze der maar kunnen aan verdienen en profiteert maar van het goe weer want ziet er nie fameus uit veur volgende week saluukes
-
Hallokes allemaal!!mucki schreef:Hallo allemaal kzen bijna klaar oem te vertrekken ze een beetje werken ja emtee ze hemmen ons weer goe liggen met da nief vuilbakken systeem as ze der maar kunnen aan verdienen en profiteert maar van het goe weer want ziet er nie fameus uit veur volgende week saluukes
Pfffff..pffffffffff Mense 't is triestig moar me da laatste schoen weekend
van 't joar zen ik in de pattate gevalle sé!!
Nogal een sjans da menne hof geried is veur in de winter te goan!Alien moet ik nou wa uitzieke ier as we oan 't binnewerk kunne beginne! Doar staat al mier as twee weken een pot witte plafondverf kleir sé!
Straks komt m'en vriendin zien of as ze nie noar den aptheek moet goan!!
Joa mense as ge joare allien au plan moest trekken da is 't nie mier zenne!
Goe wete da 't er iemand is veur au te helpen da doe iel goe zenne! En 't omgekeerde is 't er oek zenne!! As zij eur nie goe voelt dan z'en ik doar zenne!!
Ik peis da we de zon nie mier goan zien..pff!!
Zo sé tot loaters hee.. !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!
Mense, mense ik peis da we de zomer nou oep onzen buik goan kunne schrijve sé!!
Allee 'k z'en hie nog altij aan 't uitzieke zenne!!
Moar 't is toch al de goei richting in oan 't gaon!! Nou belt deze morgen m'en sjoeke da ze 't oek zitte heeft!!
Da 's alle kiere prijs!! Gedeelte smart is.....allee halve smart zekers!! Het triestige is nou da we mekander nie kunne goan bezoeke hee!!
Moar subiet goan we wel
efkes webcamme sé !!
Menne caserol me soep is al iel goe geschove..!! Den toegd da ze zegge hee!!
Doar just nog oep GOOGLE-EARTH geweest en nog es over onze Heimat von damals gevloge allee ge weet wel hee!! 't is er toch iel veel veranderd zenne!! Allee z'on 30 joarkes terug was 't nog een moandsje te kloppe sé!!
Zo sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Mense, mense ik peis da we de zomer nou oep onzen buik goan kunne schrijve sé!!
Moar 't is toch al de goei richting in oan 't gaon!! Nou belt deze morgen m'en sjoeke da ze 't oek zitte heeft!!
efkes webcamme sé !!
Menne caserol me soep is al iel goe geschove..!! Den toegd da ze zegge hee!!
Doar just nog oep GOOGLE-EARTH geweest en nog es over onze Heimat von damals gevloge allee ge weet wel hee!! 't is er toch iel veel veranderd zenne!! Allee z'on 30 joarkes terug was 't nog een moandsje te kloppe sé!!
Zo sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Hallo iedereen,
k gon giene goeje morgen wensen want 't is ter gene veur mij. Deze morgen om 07.45 uur kreeg ik een telefoontje van mijn lieve vriendin dat haar ventje gisterenmorgen overleden is. Ik wist wel dat Chiel ziek was mor dat zoe rap zou goan
Vrijdag is de crematie en Mieke heeft mij gesmeekt of dat ik alstublief wilde komen. pppfff, moeilijk zenne. Kijk, binnen 2 weken ist veur mij 9 jaar geleden dat mijn ventje "vertrok" dus da maakt het dubbel moeilijk hé. Aan de klein heb ik nog helemaal niks verteld want Chiel was haar "grote" vriend. Maar ja, ik zal het toch ne keer moeten doen hé.
En verder zit ik ook nog met de organisatie van diene knutseldag zaterdag
Da word dus janken en lachen vlak achter mekaar.
Jullie zullen wel begrijpen dat ik dus momenteel nie veel goesting em om lekker luchtig te kletsen hé!!!
En 't weer doet ook mee want het is hier al de hele morgen aan 't regenen.
Allee, 'k gon commiskes doen se. Efkes op andere gedachten komen.
Groetjes, een iel verdrietig Sonneke
k gon giene goeje morgen wensen want 't is ter gene veur mij. Deze morgen om 07.45 uur kreeg ik een telefoontje van mijn lieve vriendin dat haar ventje gisterenmorgen overleden is. Ik wist wel dat Chiel ziek was mor dat zoe rap zou goan
Vrijdag is de crematie en Mieke heeft mij gesmeekt of dat ik alstublief wilde komen. pppfff, moeilijk zenne. Kijk, binnen 2 weken ist veur mij 9 jaar geleden dat mijn ventje "vertrok" dus da maakt het dubbel moeilijk hé. Aan de klein heb ik nog helemaal niks verteld want Chiel was haar "grote" vriend. Maar ja, ik zal het toch ne keer moeten doen hé.
En verder zit ik ook nog met de organisatie van diene knutseldag zaterdag
Jullie zullen wel begrijpen dat ik dus momenteel nie veel goesting em om lekker luchtig te kletsen hé!!!
En 't weer doet ook mee want het is hier al de hele morgen aan 't regenen.
Allee, 'k gon commiskes doen se. Efkes op andere gedachten komen.
Groetjes, een iel verdrietig Sonneke
-
Hoi Sonneke!!
Iest en veural m'en oprechte deelnemen!! En iel veel sterkte de komende doagen Sonneke ! Oek veur de klein want probeerd da moar es aan eur koppeke te prate heee!
Joa 't zal iel moeilijk weurre moar door diene zuren appel moete deur zenne!!
Misschien nog efkes reclame moaken veur m'en nief topikske!!
Ik hoop da da goa lukken!! Moar da zal zijne gang wel goan zenne!!
' t probleem is da ge soms oep de sites voertuige zie me da nummer, en ge vind da zoe moar nie terug bij welke eenheid da nummer hoort hee..!!
Doar bij ons oep de weekdienst lag er een kaft me alle telefoonrs. an alle eenheden en doar stonde die nrs.bij!! Moar die kaften woare wel geteld en stonde in den inventaris
Anders was 't er wel zoe een gemuteerd noar Blaasveld!!!!
In principe waore welle brave kadeekes zenne, want alles wa nie te heet of te zwoar was bleef ligge!!Hihihi!!! Yesyes!!
Moar 'k moet wel toegeve da 'k wel menne Magirus sleutel van den MT zoegezei em vergete af te geven!!!
Diene ligt hie zie!!
Allle tot de volgende !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Iest en veural m'en oprechte deelnemen!! En iel veel sterkte de komende doagen Sonneke ! Oek veur de klein want probeerd da moar es aan eur koppeke te prate heee!
Misschien nog efkes reclame moaken veur m'en nief topikske!!
' t probleem is da ge soms oep de sites voertuige zie me da nummer, en ge vind da zoe moar nie terug bij welke eenheid da nummer hoort hee..!!
Doar bij ons oep de weekdienst lag er een kaft me alle telefoonrs. an alle eenheden en doar stonde die nrs.bij!! Moar die kaften woare wel geteld en stonde in den inventaris
Moar 'k moet wel toegeve da 'k wel menne Magirus sleutel van den MT zoegezei em vergete af te geven!!!
Allle tot de volgende !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes!!
Hie is 't bewijs zie !!
Een souvenierke van ne goeien tijd hee..!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Hie is 't bewijs zie !!

Een souvenierke van ne goeien tijd hee..!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Mucki!!mucki schreef:Haha Emtee tis te hopen dat De Crem het forum niet leest he
Ik denk da De Crem doar nie van wakker zal liggen zenne!! BTW die Magiruskes z'en allang in de motteballen!! Zie da ze mij nog kome hale veur me zo ne Magirus de route oep te goan as ze doar gien sleutels ne
mier van hemme???
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hi Mucki!!mucki schreef:Nee De crem heeft geen tijd om het forum te lezen altijd onderweg die gast en dan vroeger maar afgeven op flahaut enfin
Joa, De Crem voijageert iel veel hee!!
Want d'er kome nief machiene zenne!!
Allee en veur de rest is alles kits allien da m'en valling nog nie ielemoal
gedoan is ! Gistere ben ik bij m'en vriendin iel goe gevare sé!! Nie wa ge peist zenne moar 'k em me eur oep de noen mosselkes me lekkere huisgemaakte friettekes genuttigd!! Mense, mense m'en sjoeke ei da
iel goe kleirgemoakt sé!!
Gistern hemme kik oek nog wa kooppekes gedaon doar in diene winkel hee..!! 't is soms iel verschietelijk wa de mense zoemoar wegsmijte en
splinternief hee..!! En soms veur een habbekratske ! Me 't verschil van de niefprijs kunde al iel wa andere dinkskes doen zenne!! 't is echt de moeite oem doar es te passeeere!! Jonge koppelkes die pas getrouwd
z'en kunne doar serieus iel goeiekoop schoon meubelkes kope !!'t is toch
een begin hee!! Echt een iel schoon tafel me vier stoelen 50€rookes!!
Oem efkes en veurbeeldsje te geve!!
Ondertussen is hie de kleirte in den dag gekome, dus we goan starte mense, tot loaters hee!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Halookes allemaal
Mense, mense..edde 't al gezien buite???
En da allemoal oep den openbedrijvendag!!
Joa we dachte oem ne kier es noar een iel groot bedrijf te goan moar me da weer hee..!!
en iel belangrijk is
da m'en valling nog belange nie is geneze zenne!! Pffff...wa wilde hee me da weer!!
En m'en sjoeke is veur de moment oek wa griepperig en oemda 'k weet da ze tees kan meeleze wil ik ze langs hier nen dikke kus geve en beterschap zenne!!
Subiet goan ik doar nortoe en'k goan eur es
iel goe verwenne zenne, want as ge wa ziekskes zij doe da wel deugd hee..!!
Moar ze weurt altij verwent zenne!!
Zo sé tot loaters hee..!!
GRTZ,EMTEEKEN
Mense, mense..edde 't al gezien buite???
da m'en valling nog belange nie is geneze zenne!! Pffff...wa wilde hee me da weer!!
En m'en sjoeke is veur de moment oek wa griepperig en oemda 'k weet da ze tees kan meeleze wil ik ze langs hier nen dikke kus geve en beterschap zenne!!
iel goe verwenne zenne, want as ge wa ziekskes zij doe da wel deugd hee..!!
Zo sé tot loaters hee..!!
GRTZ,EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
hallookes !!
Mense, mense 'k weet nie hoe as da meugelijk is moar het wil nie vlotten
me de valling...pfffffffffff!!
En nou belt m'en sjoeke da ze oek goe strijk
ligt!!
Dus die vieze bacillekes z'en verniet zenne!!
Moar subiet goan ek doar noartoe veur eur es goe te verwenne zenne!!
Oe zou de zelf z'en as ze au kwame bezoeke as ge nie uit de voete kon??
Iel kontent in ieder geval!!
Allee 'k em het al vertelt oep een ander forum moar presies 30 joar gelede woare we zoe een bitsje oepgewonde sé!! Joa we woare ons leste doage bezig sé!! Diene 27ste was goe in 't zicht oan 't kome zenne!!
Amai as we doar oan terugdenke?? En die jonge gaste van tegenwoordig kunne doar nie over meeklappe hee..!!
Die wete begot nie mier wa da is zenne!! Toen woare we vandoag mee congee...dus ik had al veel overbodig grief al mee noar huis genome en ginder lag al oek nie zoe veel ne mier!! ik vertok terug uit verlof de12de en de 27ste dede we den afzwaai!!Dus veur die 14 doage hadde we nie veel ne mier vandoen hee..!!
En just oep tijd woare welle doar weg want nie veel loater was da doar diene superwinter!!
Amai die gaste da doar in ons plaats kwame!!
Die zulle zekers zoe gien goei herinneringen hebbe doar!!
Zo sé tot loaters hee jonges!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Mense, mense 'k weet nie hoe as da meugelijk is moar het wil nie vlotten
me de valling...pfffffffffff!!
ligt!!
Moar subiet goan ek doar noartoe veur eur es goe te verwenne zenne!!
Oe zou de zelf z'en as ze au kwame bezoeke as ge nie uit de voete kon??
Iel kontent in ieder geval!!
Allee 'k em het al vertelt oep een ander forum moar presies 30 joar gelede woare we zoe een bitsje oepgewonde sé!! Joa we woare ons leste doage bezig sé!! Diene 27ste was goe in 't zicht oan 't kome zenne!!
Amai as we doar oan terugdenke?? En die jonge gaste van tegenwoordig kunne doar nie over meeklappe hee..!!
En just oep tijd woare welle doar weg want nie veel loater was da doar diene superwinter!!
Die zulle zekers zoe gien goei herinneringen hebbe doar!!
Zo sé tot loaters hee jonges!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!