nieuw rapke
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
@ Assa, zijt ge zeker dat dit een vos is ? Want volgens Neske, die van alles wel iets weet
zijn vossen wit!!!!
@ BO, als alle zitstokken van gelijke hoogte moeten zijn, dan zal ik die van mij moeten wegnemen
Soms ga ik voor de gezelligheid een uurke bij mijn kippen zitten, maar mijn zitstok is natuurlijk wat hoger he
Nu vraag ik me af waar ik moet gaan zitten, want mijn beestjes luisteren graag naar mijn verhaaltjes over bloeddorstige witte vossen en zo 
@ BO, als alle zitstokken van gelijke hoogte moeten zijn, dan zal ik die van mij moeten wegnemen
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Yep, maandag staking op het ganse net van De Lijn
Kan het leven nog mooier zijn?
Zelfs als ons Bomi er in slaagt te ontsnappen uit de nor van Knokke zal ze nog aan 't zeetje vast zitten
3 x Yep
mbg (met blije groetjes)
gelukkig Rapke
Kan het leven nog mooier zijn?
Zelfs als ons Bomi er in slaagt te ontsnappen uit de nor van Knokke zal ze nog aan 't zeetje vast zitten
3 x Yep
mbg (met blije groetjes)
gelukkig Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ewel Rapke, mijn echtgenoot heeft dat ook een tijd gedaan, die kippen elke avond op hun stok gaan zetten.
Deze zijn een beetje "trager van begrip" eer ze door hebben om op hun stok te gaan zitten. Vermits er in hun legplaats nog dikwijls 's morgens iets in ligt behalve een ei
Maar vermits gij er voor de gezelligheid graag een poosje gaat bijzitten? Plaats je stokje dan maar wat lager, maar zie dat niets op je hoofd droppen, voor de gezelligheid.
Rapke is het kakelen nog niet moe, want hij kan ons 's avonds niet missen, (ha ha), daarom gaat hem bij zijn kippen (hi hi).
Boke, goed gezegd en gedaan.

Deze zijn een beetje "trager van begrip" eer ze door hebben om op hun stok te gaan zitten. Vermits er in hun legplaats nog dikwijls 's morgens iets in ligt behalve een ei
Maar vermits gij er voor de gezelligheid graag een poosje gaat bijzitten? Plaats je stokje dan maar wat lager, maar zie dat niets op je hoofd droppen, voor de gezelligheid.
Rapke is het kakelen nog niet moe, want hij kan ons 's avonds niet missen, (ha ha), daarom gaat hem bij zijn kippen (hi hi).
Boke, goed gezegd en gedaan.
-
neske schreef:Ewel Rapke, mijn echtgenoot heeft dat ook een tijd gedaan, die kippen elke avond op hun stok gaan zetten.
amaai, is dat waar Neske ?Vandaar dat dat manneke geen tijd had om met zijn treintjes te spelen
![]()
En ik die dacht dat het niet mocht van jou!!!
-
Ewel Neske, als ge het echt wilt weten, het gesprek ging over jou!!!!!
Over hoe je met mij tegen Bomi samenspant en zo, maar let op, ik heb veel goeds over jou verteld hoor
Maar ja, ge kent Bomi he, ik mocht nog zo veel goeds vertellen over jou, ze zei me letterlijk : "Wie in mijn rapen sch... enz" de rest kan ik hier niet plaatsen, want er lezen ook gevoelige zielen mee
Tja, Neske, ge hebt het wel goed verkorven bij Bomi hoor, ge kent mij he, ik heb er nog alles aan proberen te doen, plooien gladstrijken en zo, maar ge kent haar he, ze gaat tot op het bot
't Is niet mijn schuld dat ze nu weet dat gij haar hebt aangegeven bij de gendarmerie in de zaak van de kippenmoord.
En ge had ook maar niet zo loslippig moeten zijn in café 'De Zwaardvis' in Knokke. Gewoon verdwijnen na het uitvoeren van jullie luguber dansje, en er had geen haan naar gekraaid
Maar neen, madam moest zo nodig gaan opscheppen in een volkscafé!!!
Tja, als de drank is in de vrouw is discretie in grote rouw!!!!
Allez, slaapwel Neske, alhoewel... met miss Bomi in aantocht zal dat niet lukken waarschijnlijk
mmg (met medelijdende groeten)
Rapke
Over hoe je met mij tegen Bomi samenspant en zo, maar let op, ik heb veel goeds over jou verteld hoor
Maar ja, ge kent Bomi he, ik mocht nog zo veel goeds vertellen over jou, ze zei me letterlijk : "Wie in mijn rapen sch... enz" de rest kan ik hier niet plaatsen, want er lezen ook gevoelige zielen mee
Tja, Neske, ge hebt het wel goed verkorven bij Bomi hoor, ge kent mij he, ik heb er nog alles aan proberen te doen, plooien gladstrijken en zo, maar ge kent haar he, ze gaat tot op het bot
't Is niet mijn schuld dat ze nu weet dat gij haar hebt aangegeven bij de gendarmerie in de zaak van de kippenmoord.
En ge had ook maar niet zo loslippig moeten zijn in café 'De Zwaardvis' in Knokke. Gewoon verdwijnen na het uitvoeren van jullie luguber dansje, en er had geen haan naar gekraaid
Tja, als de drank is in de vrouw is discretie in grote rouw!!!!
Allez, slaapwel Neske, alhoewel... met miss Bomi in aantocht zal dat niet lukken waarschijnlijk
mmg (met medelijdende groeten)
Rapke
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ts, ts, ts.... Rapke,
wat een venijnig grapke!!
Ons Bomi is veeeeeeel slimmer jong,
die luistert niet naar laster die jij vertelt
want ik heb haar daarnet nog gebeld.
Dat van in die rapen sch.... , dat is ook bullshit!
Ze zei zelf: " Ich heb hie geen rape, ik maak hie geen hutsepot."
Terwijl ze smakkend verder at van hare vissenkop.
Een zeer "aangeslagen" (dat komt door Rapke zijn leugens)
Neske,
wat een venijnig grapke!!
Ons Bomi is veeeeeeel slimmer jong,
die luistert niet naar laster die jij vertelt
want ik heb haar daarnet nog gebeld.
Dat van in die rapen sch.... , dat is ook bullshit!
Ze zei zelf: " Ich heb hie geen rape, ik maak hie geen hutsepot."
Terwijl ze smakkend verder at van hare vissenkop.
Een zeer "aangeslagen" (dat komt door Rapke zijn leugens)
Neske,