VOOR JACKIE (CHATROOM 1)
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
Hey jackie,
Ik kom je een fijne week toewensen. Geniet ervan !
Zoals je ziet hou ik het wel in 't oog hé !

En morgen :

Heel dikke knuffel van Omaha
Ik kom je een fijne week toewensen. Geniet ervan !
Zoals je ziet hou ik het wel in 't oog hé !

En morgen :
Heel dikke knuffel van Omaha
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
-
madeleine twee - Lid geworden op: 08 mei 2008, 21:41
Hallo Jackie, ik heb letter kleur zwart genomen en grootte 'groot', ik hoop dat het zo bij jou toekomt want hier is het gewoon klein.
Ik ben zowat een maand niet op seniorennet geweest, gisteren ging ik voor het eerst terug en merkte je afwezigheid. Vandaag te weten gekomen dat je niet meer op de chatbox gaat. Jammer.
Ik zal hier regelmatig eens komen 'piepen', reageer jij ook, is dat hier mogelijk? Ben niet zo vertrouwd met het forum. Ben feitelijk helemaal onhandig met pc : :roll, zie je wel, krijg er niet eens een smiley op :-)
Ik kan met grappen lachen maar ben geen goede uitvinder, euh...
Gevoelig ben ik wel, laat al diegenen die het rood-schrijven niet kunnen laten de klere krijgen. Oeche, niet vriendelijk van mij.
Hou je haaks, van mij geen tekening omdat, weeral, ik begod niet weet hoe ik dat moet doen.
Ik wil wel corresponderen, mocht je het zien zitten laat hier een berichtje achter, verwittig omaha, schiller of bagheera en dan laat ik hun privé wel mijn e-mail adres weten. Bagheera en Schiller hebben het trouwens.
Misschien herinner jij jou mij niet meer van de chatbox, ik was daar nog niet zolang maar ik herinner mij jou wel.
Sterkte he,
Lieve groetjes,
madeleine
Ik ben zowat een maand niet op seniorennet geweest, gisteren ging ik voor het eerst terug en merkte je afwezigheid. Vandaag te weten gekomen dat je niet meer op de chatbox gaat. Jammer.
Ik zal hier regelmatig eens komen 'piepen', reageer jij ook, is dat hier mogelijk? Ben niet zo vertrouwd met het forum. Ben feitelijk helemaal onhandig met pc : :roll, zie je wel, krijg er niet eens een smiley op :-)
Ik kan met grappen lachen maar ben geen goede uitvinder, euh...
Gevoelig ben ik wel, laat al diegenen die het rood-schrijven niet kunnen laten de klere krijgen. Oeche, niet vriendelijk van mij.
Hou je haaks, van mij geen tekening omdat, weeral, ik begod niet weet hoe ik dat moet doen.
Ik wil wel corresponderen, mocht je het zien zitten laat hier een berichtje achter, verwittig omaha, schiller of bagheera en dan laat ik hun privé wel mijn e-mail adres weten. Bagheera en Schiller hebben het trouwens.
Misschien herinner jij jou mij niet meer van de chatbox, ik was daar nog niet zolang maar ik herinner mij jou wel.
Sterkte he,
Lieve groetjes,
madeleine
binnen een paar jaar gepensioneerd, wil in Argentinië gaan wonen, kostprijs en info?
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
Xke
Geplaatst: Za 04 Okt 2008, 9:57 Onderwerp: weekend
--------------------------------------------------------------------------------
hallo lieve Jacky geniet van het mooie herfstzonnetje
Geplaatst: Za 04 Okt 2008, 9:57 Onderwerp: weekend
--------------------------------------------------------------------------------
hallo lieve Jacky geniet van het mooie herfstzonnetje
Seniorennet
I