nieuw rapke
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Bomi, dan heb je toch weeral van alles gezien, spijtig dat de drankjes niet gratis waren, dan zou er hier "ene van West Vlaanderen" gelift hebben (ook weer gratis vervoer) om naar Hasselt te komen.
Zeg Bomi, dat prentje van Silver vond ik toch lief voor jou hoor. Natuurlijk had ik me jou veeeeel jonger voorgesteld, maar het is "de geste" dat telt hè.
Daar kunnen er hier sommige nog een lesje aan leren, ipv. ons naar Zuid Amerika te sturen.
Ik, die zo RAP heimwee heb.
Neske met
WNV (weigert nieuw veldaankoop)
groetjes
Zeg Bomi, dat prentje van Silver vond ik toch lief voor jou hoor. Natuurlijk had ik me jou veeeeel jonger voorgesteld, maar het is "de geste" dat telt hè.
Daar kunnen er hier sommige nog een lesje aan leren, ipv. ons naar Zuid Amerika te sturen.
Ik, die zo RAP heimwee heb.
Neske met
WNV (weigert nieuw veldaankoop)
groetjes
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Ik richt me nu even enkel tot de mensen met niveau
U zult zich wellicht afgevraagd hebben, en met recht, : "waar blijft het dagelijks gedichtje uit de oude doos ?"
De uitleg is voor de hand liggend : 't zijn parels voor de zwijnen !!!!
Oorspronkelijk waren deze gedichten bedoeld om bepaalde mensen te straffen, en vooral, om ze de goesting te ontnemen gedurende de maand oktober dit mooie, zachte, liefdevolle, onpartijdige topicske te betreden
MAAR : het mocht niet baten, ze verschijnen hier zelfs nog meer dan vroeger!!!!
Dus heeft het geen zin dat ik de inhoud van dit o zo mooie boekje te grabbel gooi
En weet ge wat mij nog het meeste pijn doet ? Weet ge wie hier nu echt in mijn rapen gesch... heeft ??? TANTE RIA .... Ja, tante vermeldt hier onomwonden dat ik oude gedichtjes publiceer om allerlei taksen te omzeilen
Wie had dat gedacht van tante Ria ???
@ Juf Mathilda, reserveer maar een unit bij op dat schip naar de bananen
Og (ontmoedigde groetjes)
Rapke
U zult zich wellicht afgevraagd hebben, en met recht, : "waar blijft het dagelijks gedichtje uit de oude doos ?"
De uitleg is voor de hand liggend : 't zijn parels voor de zwijnen !!!!
Oorspronkelijk waren deze gedichten bedoeld om bepaalde mensen te straffen, en vooral, om ze de goesting te ontnemen gedurende de maand oktober dit mooie, zachte, liefdevolle, onpartijdige topicske te betreden
MAAR : het mocht niet baten, ze verschijnen hier zelfs nog meer dan vroeger!!!!
Dus heeft het geen zin dat ik de inhoud van dit o zo mooie boekje te grabbel gooi
En weet ge wat mij nog het meeste pijn doet ? Weet ge wie hier nu echt in mijn rapen gesch... heeft ??? TANTE RIA .... Ja, tante vermeldt hier onomwonden dat ik oude gedichtjes publiceer om allerlei taksen te omzeilen
@ Juf Mathilda, reserveer maar een unit bij op dat schip naar de bananen
Og (ontmoedigde groetjes)
Rapke
-
Rapke, plaats a.u.b. je gedichtjes maar!!
Het is tenslotte toch JOUW topic
Straks kom ik kijken en lezen hoor
P.S. Vooraleer je ons wegsteekt in zo een containerschip, mag ik je vragen om er nog een vierde persoon bij te vragen???
Dan kunnen we WIEZEN, ge weet wel: (jouw woorden: dat kaartspel voor oudere vrouwen
)
Lieve Groetjes
Neske
zonder niveau????
Het is tenslotte toch JOUW topic
Straks kom ik kijken en lezen hoor
P.S. Vooraleer je ons wegsteekt in zo een containerschip, mag ik je vragen om er nog een vierde persoon bij te vragen???
Dan kunnen we WIEZEN, ge weet wel: (jouw woorden: dat kaartspel voor oudere vrouwen
Lieve Groetjes
Neske
zonder niveau????
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Hey Rapke,
Die vrouwen toch,ik ga niet mee als vierde want ik kan niet wiezen
ik lees liever u gedichtjes
Silver-Wolf,ik heb dat schilderij gezien,en u hebt groot gelijk innerlijke schoon is belangrijker als uiterlijke,trek het u niet aan
Bomi,ik denk toch dat u een knappe dame bent,daar ben ik bijna zeker van
Vele lieve groetjes~~assa
Die vrouwen toch,ik ga niet mee als vierde want ik kan niet wiezen
ik lees liever u gedichtjes
Silver-Wolf,ik heb dat schilderij gezien,en u hebt groot gelijk innerlijke schoon is belangrijker als uiterlijke,trek het u niet aan
Bomi,ik denk toch dat u een knappe dame bent,daar ben ik bijna zeker van
Vele lieve groetjes~~assa
Groetjes van assa
-
Schilderij? wat voor schilderij???
Als die in mijn topic staat heb ik daar de rechten op
Maar ik zie geen schilderij
Er zijn wel nog mensen die het goed menen met Rapke
Daarjuist kreeg ik een pb-tje, met het aanbod om die containers op een stoomboot te zetten.
Ze zijn in Zuid-America al aan het oefenen met een liedje : "zie ginds komt de stoomboot met Bomi al aan -- en Nes is er ook bij, ik zie haar al staan -- ze zijn nog aan 't kaarten maar dat is niet erg -- we stu'uren ze wel sebiet over de berg
Ja, ginds kennen ze sinterklaas niet he, en die twee zijn daar precies ook niet welkom
dag sinterklaasje
Rapke
Als die in mijn topic staat heb ik daar de rechten op
Maar ik zie geen schilderij
Er zijn wel nog mensen die het goed menen met Rapke
Daarjuist kreeg ik een pb-tje, met het aanbod om die containers op een stoomboot te zetten.
Ze zijn in Zuid-America al aan het oefenen met een liedje : "zie ginds komt de stoomboot met Bomi al aan -- en Nes is er ook bij, ik zie haar al staan -- ze zijn nog aan 't kaarten maar dat is niet erg -- we stu'uren ze wel sebiet over de berg
Ja, ginds kennen ze sinterklaas niet he, en die twee zijn daar precies ook niet welkom
dag sinterklaasje
Rapke
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
rapke,
't is crisis voor iedereen, verdeel dat geld van dat schilderij dus maar onder de bezoekers van deze topic want het zijn eigenlijk zij die je hier in leven houden
lief neske, ik kan ook niet wiezen, kan jij niet omschakelen naar Scrabble ? (pasop ik speel wel om te winnen
)
Assaatje, waarom praat jij rapke altijd naar de mond ? is dat uw suikeroom misschien ?
bo_vr : mensen in containers zetten ???? zijn daar wel voldoende sanitaire voorzieningen ? heb jij een bodemattest voorzien ? en de catering wie gaat daar voor zorgen ?
Juf Mathilde, 't onderwijs is niet vet betaald akkoord, maar zal het nu echt op ne stylo aankomen ?
'k ben weg nu, 'k ga kokeneten spelen
en straks oefenen voor de conditie op peil te houden :

Liefs
Omaha.
Bomike, laat je niet doen zenne, als je hulp nodig hebt roept ge maar
't is crisis voor iedereen, verdeel dat geld van dat schilderij dus maar onder de bezoekers van deze topic want het zijn eigenlijk zij die je hier in leven houden
lief neske, ik kan ook niet wiezen, kan jij niet omschakelen naar Scrabble ? (pasop ik speel wel om te winnen
Assaatje, waarom praat jij rapke altijd naar de mond ? is dat uw suikeroom misschien ?
bo_vr : mensen in containers zetten ???? zijn daar wel voldoende sanitaire voorzieningen ? heb jij een bodemattest voorzien ? en de catering wie gaat daar voor zorgen ?
Juf Mathilde, 't onderwijs is niet vet betaald akkoord, maar zal het nu echt op ne stylo aankomen ?
'k ben weg nu, 'k ga kokeneten spelen
en straks oefenen voor de conditie op peil te houden :

Liefs
Omaha.
Bomike, laat je niet doen zenne, als je hulp nodig hebt roept ge maar
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
-
Omaha, dat is lief van je.
Toch nog iemand die met "ons" doet.
Ja, scrabble dat kan ik, maar het is al lang geleden, plus ik kan zo goed en zo vlug niet meer op mijn woorden komen.
Maar ja, we hebben tijd hè eer we in Zuid Amerika zijn????
Daartegen zullen mijn woordjes wel klaar liggen zeker!!
Seffens eens naar de cinema, dat is ook al lang geleden
Nog een prettige avond
aan iedereen.
Toch nog iemand die met "ons" doet.
Ja, scrabble dat kan ik, maar het is al lang geleden, plus ik kan zo goed en zo vlug niet meer op mijn woorden komen.
Maar ja, we hebben tijd hè eer we in Zuid Amerika zijn????
Daartegen zullen mijn woordjes wel klaar liggen zeker!!
Seffens eens naar de cinema, dat is ook al lang geleden
Nog een prettige avond
aan iedereen.
-
Verdorie, nu moet ik al 's nachts op mijn topic komen om er nog een woordje tussen te krijgen
Bomi, volgens mij zit gij op die oude versleten bedsprei met een halfvolle fles jenever in uw jaszak, pffffff, stinken!!!!......
Zou het mogelijk zijn om tegen uw volgende "interventie" (nog bij de rijkswacht gewerkt?) dat deken even te wassen ? Ik betwijfel dat ge met zo'n geurtje de boot op moogt
Neske, bla, bla, bla, blaat... "ene van West-Vlaanderen", en dan ??
Ik mag toch ook wel eens een uitstapke doen zekers
?
Over welk prentje van Silver hebt gij het ? Is Bomi één van die vier volumineuze dames uit Frankrijk mss?
Bedankt voor de week-end vlinders
Assaatje toch, maar meiske toch, natuurlijk gaat gij niet mee met die stoute madammen
! Blijft gij maar schoonkes hier bij Rapke
Maar let op he assaatje, niet te veel stroop op Bomi's mouw smeren of 't is af tussen ons
Omaha, de crisis kan mij gestolen worden, SABAM verdeelt zijn winst ook niet onder de armen he
En laat gij Assaatje maar doen, zij weet tenminste waar het zoet vertoeven is
Wat die containers betreft, geen bodemattest nodig, we zetten ze allemaal op het schip. Ik ken er hier nog wel een paar die meemoeten
Gij zijt dus toch stiekem mee naar Mars, ik vraag me af wat er daar te kokeneten valt????
Neske, ik weet dat ik een lieverd ben, gij soms ook, maar zelden
Santa, dat zal de kerstman wel zijn zekers ?
Gustilpeke, ik had niet gedacht van jou mee te sturen, maar goed, als ge zelf wilt
.
Zeg, wat voor taaltje spreken ze daar ? Een soort potjeslatijn zekers!! Bomi gaat dat daar nogal kunnen uitleggen in haar Hasselt's dialectje
BO59VR, bedankt voor de verse groenten, da's goed tegen de scheurbuik
Maar dat wc-papier is niet zo'n goed idee
, als Generaal Alcazar dat zal zien, dan wacht Bomi (als verantwoordelijke) enkel het vuurpeloton.
Maar voor mij moet ge't niet laten zunne
Allez allemaal, goede reis
OZGZG (Op Zijn Gemak Zijnde Groetjes)
Rapke
PS : Ik weet nog niet aan welk laaddok jullie uitvaren, maar ik kom jullie zeker uitzwaaien
Bomi, volgens mij zit gij op die oude versleten bedsprei met een halfvolle fles jenever in uw jaszak, pffffff, stinken!!!!......
Zou het mogelijk zijn om tegen uw volgende "interventie" (nog bij de rijkswacht gewerkt?) dat deken even te wassen ? Ik betwijfel dat ge met zo'n geurtje de boot op moogt
Neske, bla, bla, bla, blaat... "ene van West-Vlaanderen", en dan ??
Ik mag toch ook wel eens een uitstapke doen zekers
Over welk prentje van Silver hebt gij het ? Is Bomi één van die vier volumineuze dames uit Frankrijk mss?
Bedankt voor de week-end vlinders
Assaatje toch, maar meiske toch, natuurlijk gaat gij niet mee met die stoute madammen
Maar let op he assaatje, niet te veel stroop op Bomi's mouw smeren of 't is af tussen ons
Omaha, de crisis kan mij gestolen worden, SABAM verdeelt zijn winst ook niet onder de armen he
En laat gij Assaatje maar doen, zij weet tenminste waar het zoet vertoeven is
Wat die containers betreft, geen bodemattest nodig, we zetten ze allemaal op het schip. Ik ken er hier nog wel een paar die meemoeten
Gij zijt dus toch stiekem mee naar Mars, ik vraag me af wat er daar te kokeneten valt????
Neske, ik weet dat ik een lieverd ben, gij soms ook, maar zelden
Santa, dat zal de kerstman wel zijn zekers ?
Gustilpeke, ik had niet gedacht van jou mee te sturen, maar goed, als ge zelf wilt
Zeg, wat voor taaltje spreken ze daar ? Een soort potjeslatijn zekers!! Bomi gaat dat daar nogal kunnen uitleggen in haar Hasselt's dialectje
BO59VR, bedankt voor de verse groenten, da's goed tegen de scheurbuik
Maar voor mij moet ge't niet laten zunne
Allez allemaal, goede reis
OZGZG (Op Zijn Gemak Zijnde Groetjes)
Rapke
PS : Ik weet nog niet aan welk laaddok jullie uitvaren, maar ik kom jullie zeker uitzwaaien
Laatst gewijzigd door rapke op 21 okt 2008, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mamma Mia!!
Wat een toffe film, voor mij toch. Echt de moeite waard en dan Pierce Brosnan, whaauw.... en hij kan zingen...
en Meryl Streep ook goed hoor.
Over 'het prentje' zwijg ik nu, anders zijn ze boos.
Mijn kleindochtertje hangt aan mijn veren, dus ga ik met haar spelen.
Neske
Wat een toffe film, voor mij toch. Echt de moeite waard en dan Pierce Brosnan, whaauw.... en hij kan zingen...
en Meryl Streep ook goed hoor.
Over 'het prentje' zwijg ik nu, anders zijn ze boos.
Mijn kleindochtertje hangt aan mijn veren, dus ga ik met haar spelen.
Neske
-
Pierce Brosnan, wie is dat nu weer ? Als ge hier alleen maar komt om over andere venten te stoefen
Maar dat van Meryltje, da's just, ik zie die ook graag
Maar zeg kip, (ah ja, veren) over wat voor prentje gaat dat hier altijd ? Ik word oud denk ik, ik kan in mijn eigen topic al niet meer volgen
Allez, aan iedereen nen goeien dag he
MNMTVG (Met Niet Meer Te Volgen Groeten)
Rapke
Maar dat van Meryltje, da's just, ik zie die ook graag
Maar zeg kip, (ah ja, veren) over wat voor prentje gaat dat hier altijd ? Ik word oud denk ik, ik kan in mijn eigen topic al niet meer volgen
Allez, aan iedereen nen goeien dag he
MNMTVG (Met Niet Meer Te Volgen Groeten)
Rapke
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
Dag rapke,
Rapke die staat in het holst van de nacht op om hier te komen controleren heb ik gezien.
't tja, ik heb dat nog meegemaakt met mensen van aan "de schreeve"; die braden 's morgens om 6 uur kip en doen dan het brandalarm in werking treden...... plezant is wat anders.
Mevrouw bo_vr, bedankt voor het bodemattest, maar als het met die groenten (cfr rabarber....) moet gebeuren zal het niet vet worden.
Veel te doen vandaag, dus allemaal lief zijn voor mekaar.
Aan alle lieve vriendinnekes en vriendjes : een fijne dag toegewenst.

Liefs
Omaha.
Rapke die staat in het holst van de nacht op om hier te komen controleren heb ik gezien.
't tja, ik heb dat nog meegemaakt met mensen van aan "de schreeve"; die braden 's morgens om 6 uur kip en doen dan het brandalarm in werking treden...... plezant is wat anders.
Mevrouw bo_vr, bedankt voor het bodemattest, maar als het met die groenten (cfr rabarber....) moet gebeuren zal het niet vet worden.
Veel te doen vandaag, dus allemaal lief zijn voor mekaar.
Aan alle lieve vriendinnekes en vriendjes : een fijne dag toegewenst.

Liefs
Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.