nieuw rapke
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Rap,
Zo'n toiletpapier is daar zeker nodig, want ik heb vernomen dat je er voor ons komt koken.
Ik weet het : Nu zal je beweren, dat jij, als hulpeloos manspersoon, jouw kookkunst in korte tijd hebt laten bijschaven.
juf mathilda
Zo'n toiletpapier is daar zeker nodig, want ik heb vernomen dat je er voor ons komt koken.
Ik weet het : Nu zal je beweren, dat jij, als hulpeloos manspersoon, jouw kookkunst in korte tijd hebt laten bijschaven.
juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Omaha, veel te doen vandaag ? watte ? Of mogen wij dat weer niet weten ? Wat zou een gepensionneerde camionchauffeuze nu te doen hebben vraag ik me af !!!
En wat is het verschil tussen een kip braden om 6 uur 's morgens of om 12 uur 's middags? Gewoon een slecht brandalarm, of was 't in de afzuigkap gemonteerd mss ? Van die aangespoelden kunde veel raars verwachten
En dan nog iets, controleren is nodig als ge ziet wat er hier allemaal binnenkomt tijdens bepaalde nachten (bij volle maan bijvoorbeeld
)!
@ BO59VR
Ten eerste, toiletpapier, oké, maar toch niet met de beeltenis van Generaal Alcazar er op
da's om moeilijkheden vragen he !!
Ten tweede, Rapke en koken, dat zijn eigenlijk synoniemen; Rapke, dat is koken
Maar ik ga niet mee, want Assaatje komt alle dagen eten terwijl jullie weg zijn
Goede reis
Rapke
En wat is het verschil tussen een kip braden om 6 uur 's morgens of om 12 uur 's middags? Gewoon een slecht brandalarm, of was 't in de afzuigkap gemonteerd mss ? Van die aangespoelden kunde veel raars verwachten
En dan nog iets, controleren is nodig als ge ziet wat er hier allemaal binnenkomt tijdens bepaalde nachten (bij volle maan bijvoorbeeld
@ BO59VR
Ten eerste, toiletpapier, oké, maar toch niet met de beeltenis van Generaal Alcazar er op
Ten tweede, Rapke en koken, dat zijn eigenlijk synoniemen; Rapke, dat is koken
Goede reis
Rapke
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
En of er mannen zijn, die kunstig omgaan
met voeding, maar in deze topic is het
niet passend dit toe te geven.
Silver Wolf, wil jij dan voor ons koken? Rap gaat
niet mee, wat synoniem klinkt als : 'Ik kan niet koken.'
vandaag zal ik zelf eten maken ...
(kalkoenfilet met prei + paprika en aardappelkoek )
smakelijk
juf mathilda
met voeding, maar in deze topic is het
niet passend dit toe te geven.
Silver Wolf, wil jij dan voor ons koken? Rap gaat
niet mee, wat synoniem klinkt als : 'Ik kan niet koken.'
vandaag zal ik zelf eten maken ...
(kalkoenfilet met prei + paprika en aardappelkoek )
smakelijk
juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
He Rapke,
ik denk dat ik toch mee ga,Silver-Wolf zal koken
kan wel niet wiezen
maar 21 zal iedereen wel kunnen spelen,
en anders hou ik mij wel met kruiswoordraadsels bezig,
Bo ke:die( Kalkoen filet met prei)en aardappelkoek dat ziet er lekker uit.
Rapke:ik denk dat je kippen uitgebroken er zat een in mijne hof,

Vele groetjes assa
ik denk dat ik toch mee ga,Silver-Wolf zal koken
maar 21 zal iedereen wel kunnen spelen,
en anders hou ik mij wel met kruiswoordraadsels bezig,
Bo ke:die( Kalkoen filet met prei)en aardappelkoek dat ziet er lekker uit.
Rapke:ik denk dat je kippen uitgebroken er zat een in mijne hof,

Vele groetjes assa
Groetjes van assa
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Zeg dat is hier allemaal goed en wel, maar blijft Bomi nu???
Zou ze nu niet meer durven komen!!
Wij hebben zalm gegeten, met patatjes, worteltjes en peultjes uit onze tuin.
Gisteren andijvie uit onze tuin.
Morgen venkel uit.... onze tuin.
Nu ga ik brood eten dat bak ik ook zelf.
Rapke, je ziet het, we zullen op "den boot" niet verhongeren.
Zou ze nu niet meer durven komen!!
Wij hebben zalm gegeten, met patatjes, worteltjes en peultjes uit onze tuin.
Gisteren andijvie uit onze tuin.
Morgen venkel uit.... onze tuin.
Nu ga ik brood eten dat bak ik ook zelf.
Rapke, je ziet het, we zullen op "den boot" niet verhongeren.
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Ik zie dat jullie verheugd zijn op dat "reisje". Het weze jullie gegund
Maar aangezien zelfs Assa mij in de steek laat, en ik geen goesting heb om hier alleen achter te blijven, dacht ik : IK WIL EEN VROUW!!!!!
Een goede vriend die ik hier onlangs heb leren kennen (ik noem geen namen) gaf mij de raad om eens te gaan loeren bij de annonckes op sennet, wat ik dus onmiddellijk deed
Ik had ook dadelijk prijs, want daar was een vrouwke dat volgens haar annonceke geïnteresseerd was in reizen en terrasjes. Nu wil het toeval dat ik hier nog een paar vierkante meter dallen liggen heb, dus ik stuurde dat mens een mailtje, en gisteren belde ze me op mijn gsm
Ze vroeg eerst of dat ik ook graag een terrasje deed, en natuurlijk antwoordde ik dat ik dat wel wou doen, de dallen leveren en zo, maar dat zij moest tussenkomen in de stabilisé. Ja zeg, de cement en 't zand zijn ook niet meer zo goedkoop he
Ze reageerde wat raar, maar ja, bij zo'n eerste gesprekje is dat normaal he
En toen vroeg ze of ik geïnteresseerd was in verre reizen
Ja natuurlijk dadde, ik zei dat vriendinnen van mij een reis plannen per stoomboot naar Zuid-Amerika, met toiletpapier en alles en zo, en dat ik zelfs mensen ken die naar Mars geweest zijn
Dat mens heeft gewoon de hoorn neergesmeten, kwaad dat die was
Vrouwen he
Pffffffff
Maar aangezien zelfs Assa mij in de steek laat, en ik geen goesting heb om hier alleen achter te blijven, dacht ik : IK WIL EEN VROUW!!!!!
Een goede vriend die ik hier onlangs heb leren kennen (ik noem geen namen) gaf mij de raad om eens te gaan loeren bij de annonckes op sennet, wat ik dus onmiddellijk deed
Ik had ook dadelijk prijs, want daar was een vrouwke dat volgens haar annonceke geïnteresseerd was in reizen en terrasjes. Nu wil het toeval dat ik hier nog een paar vierkante meter dallen liggen heb, dus ik stuurde dat mens een mailtje, en gisteren belde ze me op mijn gsm
Ze vroeg eerst of dat ik ook graag een terrasje deed, en natuurlijk antwoordde ik dat ik dat wel wou doen, de dallen leveren en zo, maar dat zij moest tussenkomen in de stabilisé. Ja zeg, de cement en 't zand zijn ook niet meer zo goedkoop he
Ze reageerde wat raar, maar ja, bij zo'n eerste gesprekje is dat normaal he
En toen vroeg ze of ik geïnteresseerd was in verre reizen
Dat mens heeft gewoon de hoorn neergesmeten, kwaad dat die was
Vrouwen he
Pffffffff
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
hey rapke,
zeker moogt gij weten wat ik vandaag gedaan heb !
ik ben gaan lobbyen : AL de VROUWEN hebben al gratis logement EN eten in Santiago de Chili, zolang ze willen en wanneer ze willen ook (voilà)

verder heb ik winterbanden gezet op al mijn vrachtwagens en sneeuwkettingen op de rolstoel
dus ben ik nu bekaf en ga ik lekker languit in de zetel liggen
slaapwel allemaal
Liefs
Omaha.
zeker moogt gij weten wat ik vandaag gedaan heb !
ik ben gaan lobbyen : AL de VROUWEN hebben al gratis logement EN eten in Santiago de Chili, zolang ze willen en wanneer ze willen ook (voilà)

verder heb ik winterbanden gezet op al mijn vrachtwagens en sneeuwkettingen op de rolstoel
dus ben ik nu bekaf en ga ik lekker languit in de zetel liggen
slaapwel allemaal
Liefs
Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
-
Rapke toch
Dat vrouwmens kent je niet zoals wij je kennen hè.
Het was toch niet diegene die bij Silver gaan eten is, haar foto's
staan hier juist op.
Als ze dan zo goed kan terrasjes leggen zoals ze kan eten??
Een goede raad Rapke, de volgende keer moet je niet direkt over die
dallen en stabilisé beginnen. Daar is niks romantisch aan hè.
Daarom heeft ze de hoorn afgesmeten).
Dat vrouwmens kent je niet zoals wij je kennen hè.
Het was toch niet diegene die bij Silver gaan eten is, haar foto's
Als ze dan zo goed kan terrasjes leggen zoals ze kan eten??
Een goede raad Rapke, de volgende keer moet je niet direkt over die
dallen en stabilisé beginnen. Daar is niks romantisch aan hè.
-
Oei oei Silver, op die korte tijd kunnen wij onmogelijk terug zijn!!
Daarbij:
WIJ moeten van Rapke op reis en in een container.
Maar zou die container wel op die boot kunnen??
Tja, van die vuile, zwarte, stinkende luchtverontreinigende rook zullen we dan wel geen last hebben.
Misschien alleen claustrofobie
Dat witte paard daarentegen
dat zal bij aankomst niet wit meer zijn, vrees ik.
Maar euh... je weet dat ik vliegangst heb hè, hewel ik zie dat precies ook niet zitten zo lang op zo een boot: dus ook bootangst. (Op ons kanaal dat vind ik wel fijn, maar dat duurt geen weken hè).
Pffff.... ik word al zeeziek als ik denk aan zo een storm op zee, die meters hoge golven, dat gewieg en geklots, die schuimkoppen. Dat water dat trekt en sleurt aan die boot. Brr... dat gehuil van de wind en van mij.
Mens mens toch, ik kan er al van "schrijven" zoals jullie.
Dat is een goeike...
Ja nu zal Rapke weer lachen met mij, ik hoor hem al denken: "ugh die schrikkemadam" dat is altijd ambras.
Toch één goed punt: JAAAA, ik kan zwemmen, ik ging elke week,maar de laatste maanden komt het er weer niet van
Daarbij:
WIJ moeten van Rapke op reis en in een container.
Maar zou die container wel op die boot kunnen??
Tja, van die vuile, zwarte, stinkende luchtverontreinigende rook zullen we dan wel geen last hebben.
Dat witte paard daarentegen
Maar euh... je weet dat ik vliegangst heb hè, hewel ik zie dat precies ook niet zitten zo lang op zo een boot: dus ook bootangst. (Op ons kanaal dat vind ik wel fijn, maar dat duurt geen weken hè).
Pffff.... ik word al zeeziek als ik denk aan zo een storm op zee, die meters hoge golven, dat gewieg en geklots, die schuimkoppen. Dat water dat trekt en sleurt aan die boot. Brr... dat gehuil van de wind en van mij.
Mens mens toch, ik kan er al van "schrijven" zoals jullie.
Ja nu zal Rapke weer lachen met mij, ik hoor hem al denken: "ugh die schrikkemadam" dat is altijd ambras.
Toch één goed punt: JAAAA, ik kan zwemmen, ik ging elke week,maar de laatste maanden komt het er weer niet van
-
Middag allen,
Silver Wolf, kan op die boot een orkestje voorzien worden ? Kwestie van het ons aangenaam te maken tijdens de reis.
gustilpe "niet kunnen zwemmen" is geen geldige reden om niet mee te gaan, we doen je wel zwembandjes aan
neske, die verhalen van storm op zee, pff hier te lande stormt het ook en dan kan uw dak nog gaan vliegen, dus ik zou zo zeggen : niks van aantrekken, ik hou je hand vast gedurende gans de reis
waar zit bomi toch, ik begin haar fameus te missen
Liefs
Omaha
Silver Wolf, kan op die boot een orkestje voorzien worden ? Kwestie van het ons aangenaam te maken tijdens de reis.
gustilpe "niet kunnen zwemmen" is geen geldige reden om niet mee te gaan, we doen je wel zwembandjes aan
neske, die verhalen van storm op zee, pff hier te lande stormt het ook en dan kan uw dak nog gaan vliegen, dus ik zou zo zeggen : niks van aantrekken, ik hou je hand vast gedurende gans de reis
waar zit bomi toch, ik begin haar fameus te missen
Liefs
Omaha
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
-
gustilpe,
kijk wie gevolg gegeven heeft aan mijn vraag : je kan binnenkort waarschijnlijk goedkoop gaan zwemmen (leren hé niet "plodderen")
Minister van Sport B. A. koestert plannen om de toegangsprijs voor jongeren en 55-plussers in alle gemeentelijke zwembaden te beperken tot één euro. (info StandaardOnLine)
Liefs
Omaha.
kijk wie gevolg gegeven heeft aan mijn vraag : je kan binnenkort waarschijnlijk goedkoop gaan zwemmen (leren hé niet "plodderen")
Minister van Sport B. A. koestert plannen om de toegangsprijs voor jongeren en 55-plussers in alle gemeentelijke zwembaden te beperken tot één euro. (info StandaardOnLine)
Liefs
Omaha.
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
Dag Rapmans, en de rest!
Rap ge gaat me nu niet meer tegen houden, als iedereen hier zo maar binnen en buiten loopt mag ik dat ook. Nè De jenever is uitgelopen op mijn bedsprei, die dat niet houden kon, daarom regende het gisteren maar natuurlijk heeft niemand eraan gedacht dat ik dat was met mijn lekkende sprei die voorbij kwam, had beter eens omhoog gekeken, vinger opgestoken en geproefd.
Wat is me dat hier allemaal?
Een hoop warrige boel door elkaar, wie gaat nu naar waar? is de vraag. Ik lees over containers, ik zie schepen of boten hoe ge 't noemen wilt, kiekens die ontsnapt zijn, De juf haren menu, kookles van Silver, Neske en de rest die zichzelf uitnodigen ( waar zijn hun manieren gebleven ) ongelooflijk als het oudste lid even afwezig is, juist kinderen als moeder niet thuis is.
Nog een opvallend feit is de voorliefde van het laatst bijgekomen lid voor uitersten. Ofwel zijn de vrouwen graatmager, kunt ge de ribben tellen of ze zijn xxxxxxxxxLL te vet. Er zijn ook mismaakte bij mismeesterd zeggen ze dan, vrouwen met een staart waar een paar mooie benen moesten staan. Waar gaat de wereld eindigen, vagevuur en hel!
Ik ga iets zeggen wat ik niet dikwijls doe " Rapke ik heb compassie met je " een vreemde in zijn eigen kot ( zonder kiekens ) Alleman komt hier zijn zeg doen, wetten stellen en dat arm rapke maar schipperen van links naar rechts. Hij zou zich van ellende in de armen van een vreemd vrouwspersoon storten. ( Rap mijn beste zeg nu nog eens dat 'k u nie graag zie! . . . ) Brand nu maar een kaarske voor me, 't hoeft geen duur te zijn.
Voila goed gezegd bomi. Ga me trakteren op een tas koffie met een . . . erbij.
Tot nog eens.
Rap ge gaat me nu niet meer tegen houden, als iedereen hier zo maar binnen en buiten loopt mag ik dat ook. Nè De jenever is uitgelopen op mijn bedsprei, die dat niet houden kon, daarom regende het gisteren maar natuurlijk heeft niemand eraan gedacht dat ik dat was met mijn lekkende sprei die voorbij kwam, had beter eens omhoog gekeken, vinger opgestoken en geproefd.
Wat is me dat hier allemaal?
Een hoop warrige boel door elkaar, wie gaat nu naar waar? is de vraag. Ik lees over containers, ik zie schepen of boten hoe ge 't noemen wilt, kiekens die ontsnapt zijn, De juf haren menu, kookles van Silver, Neske en de rest die zichzelf uitnodigen ( waar zijn hun manieren gebleven ) ongelooflijk als het oudste lid even afwezig is, juist kinderen als moeder niet thuis is.
Nog een opvallend feit is de voorliefde van het laatst bijgekomen lid voor uitersten. Ofwel zijn de vrouwen graatmager, kunt ge de ribben tellen of ze zijn xxxxxxxxxLL te vet. Er zijn ook mismaakte bij mismeesterd zeggen ze dan, vrouwen met een staart waar een paar mooie benen moesten staan. Waar gaat de wereld eindigen, vagevuur en hel!
Ik ga iets zeggen wat ik niet dikwijls doe " Rapke ik heb compassie met je " een vreemde in zijn eigen kot ( zonder kiekens ) Alleman komt hier zijn zeg doen, wetten stellen en dat arm rapke maar schipperen van links naar rechts. Hij zou zich van ellende in de armen van een vreemd vrouwspersoon storten. ( Rap mijn beste zeg nu nog eens dat 'k u nie graag zie! . . . ) Brand nu maar een kaarske voor me, 't hoeft geen duur te zijn.
Voila goed gezegd bomi. Ga me trakteren op een tas koffie met een . . . erbij.
Tot nog eens.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
wel, wel Omaha,
van B. A. gaan zwemmen voor 1 euro, maar 'k heb geen badpak, gaat hij dat ook betalen?
'k Zal mij wel houden bij de zwembandjes, maar 'k zie bij bomi dat rapke eenzaam zal worden, dus misschien toch best hier blijven!
en dan is er meer plaats in de container, dus voor iedereen goed hé!
groetjes,
gustilpe
van B. A. gaan zwemmen voor 1 euro, maar 'k heb geen badpak, gaat hij dat ook betalen?
'k Zal mij wel houden bij de zwembandjes, maar 'k zie bij bomi dat rapke eenzaam zal worden, dus misschien toch best hier blijven!
en dan is er meer plaats in de container, dus voor iedereen goed hé!
groetjes,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!