DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

22 okt 2008, 18:46

Ok Fadre en den buldog heb jullie er bijgezet

Niets aan te doen Redtail ,tot een volgende rit.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

22 okt 2008, 18:48

26 OCTOBER IS HET DE HERFSTRIT TE HAMME

Nu zondag

Afspraak 8u45 aan de naftstatie van de Carfour.
of om 9u45 aan de kiosk op het plein van de inschrijvingen.

Gaan al mee (Als het weer ons gunstig gezind is)

Benson & Monique
Den buldog
Fadre
Odul
Philip & Astrid
Ronny & Sandra

Wie nog

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

23 okt 2008, 19:08

De weersvoorspellingen zien er niet slecht uit voor de herfstrit nu zondag
dus wie nog wil meegaan laat iets weten

Afbeelding

Fadre

25 okt 2008, 17:24

Morgen 87% kans op regen en rukwinden tot 70km/uur.
Sorry jongens den deze zal er niet bij zijn morgen. :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

25 okt 2008, 18:31

Allé Fadre , tusen de druppels doorrijden hé da ga toch mé jouw vliegmachien :lol:

Afbeelding

den buldog

25 okt 2008, 20:01

Hey motards
den buldog ga voor morgen ook passen . ik voel mij nu al ni erg goed
wat keelpijn , koude rillingen en ze spreken ver morgen van 4 bf wind en regen voor 85% zodus ik gaan het ni zuken en nog wa zieker worden daar heb ik gien zin in dus amuseer jullie den deze blijft morgen bij de chauffage zitten
gr :evil:

BIKERCAT

28 okt 2008, 12:03

Hello de bikers:zondag toch maar de herfstrit gereden.We hebben de morgen afgewacht voor het weer.Vertrokken met de zoon om 9,45 uur aan de kerk van Moerzeke.We hoopten wel van enkele van de online-bikers tegen te komen.Prachtige rit door de Vlaamse ardennen en de Zwalmstreek.Geen druppel regen gezien(ge ziet maar,wie nie waagt nie wint).De opkomst was niet zoals de vorige jaren.Bikegroeten van Martin alias mazo.

Benson

29 okt 2008, 06:41

Hallo mannen

zondag de herfstrit gereden er waren 2700 inschrijvingen en het bracht 12000 euro op voor de vlaamse vereniging autisme

Bijeenkomst aan de carfour en een paar er ni doorgekomen wegens schrik om nat te worden.

Afbeelding

Afbeelding

Aankomst aan de inschrijving en zoektocht naar kennissen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ne Shadow van een vrouw , ja wie rijd er nu anders me zo 'n kleurke.

Afbeelding

Groepsfoto

Afbeelding

Afbeelding

Oldtimerkes

Afbeelding

Eerste controlepost , waar staat die van mij nu weer ,begin daar tussen te zoeken.

Afbeelding

Afbeelding

En wachten op ons Moniqueske want die ging de stempels halen

Afbeelding

Tussendoor gestopt om een kleinigheidje te eten ,de serveus heeft het fotoke genomen dat spijtig genoeg een beetje onscherp is doordat da meiske wat zenuwen had met al die knappe venten voor haar.

Afbeelding

Tijdens het eten begon de lang verwachte regen maar toen we terug vertrokken was het al over.
Maar vanaf toen voorzichtig moeten rijden want op sommige plaatsen lag de weg spekglad door het slijk.
Onderweg dan wel een paar ongelukkige gezien die er bij waren gaan liggen maar goed afgelopen.

Afbeelding

De laatste controle was bij een BMW dealer waar een opblaaspop stond.

Afbeelding

En weer problémas met een M.G. en moeten laten depaneren en ook nog wat motregen gekregen.

Afbeelding

De ongelukkige bezitter (we vermelden deze keer geen namen maar we beginnen onze ongeluksvogel allemaal al te kennen ) is met iemand anders meegereden en later op de avond naar huis gebracht.

Afbeelding

Bij aankomst in de sporthal kregen we koffiekoeken die gretig verorberd werden en sloten koffie.

Tijdens deze braspartij werd door Marijn De valk de check overhandigd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een zeer mooie toer en tijdens de rit weinig gezien en gevoeld van al die regen en wind die men verwachte.

Maar ... door de panne van de M.G. was het wat later geworden en toen we uit de sporthal kwamen om huiswaarts te keren waren de poppen aan 't dansen en goot het pijpestelen.

Natuurlijk als een paar verzopen kiekens thuisgekomen.

redtail

29 okt 2008, 10:14

:roll: die MG panne was toch ni van een korfballer zeker :?: :roll: :wink:
wast den oude of den nieuwe ( MG natuurlijk) :wink:
En die GS,moet die nu eigenlijk altijd op de voorgrond staan 8O

Redtail

Benson

29 okt 2008, 10:45

Hey Redtail ja weeral van diene kb maar deze keer zijne nieuwe M.G.C.

Ja en die GS das nu eenmaal nieuw hé , maar het is wel puur toeval ,ge had maar mee moeten rijden dan stond er misschien een andere B.M.W. op de voorgrond en zou de zever ni van uw kin lopen :lol:

Hier se nog eentje om u te doen watertanden.

Afbeelding

redtail

29 okt 2008, 11:27

(Ja en die GS das nu eenmaal nieuw hé , maar het is wel puur toeval ,ge had maar mee moeten rijden dan stond er misschien een andere B.M.W. op de voorgrond en zou de zever ni van uw kin lopen :lol: )

Awel die groene BMW erachter vind ik toch ook wel nen schone zene 8) :?
redtail

Benson

29 okt 2008, 14:54

Bericht dat ik van PPG heb ontvangen.

Moto is gisteravond maar bij dealer aangekomen .Heb nog geen info .
Wel al wa priet-praat van garagist , maar da vond ik te slecht om te geloven .Zal maar afwachten , in de loop van de dag zal ik hopelijk al wa meer weten.

Was wel een helse rit met Ronny , maar ik ben ni rap bang te krijgen zenne .Had da wel wa verwacht, Ronny kennende.
Ik weet ni hoe rap maar het ging vooruit .
Hij zal toch een top-case moeten aanschaffen :
1° voor steun in de rug bij optrekken
2° als het regent krijgt ge als de duo-zitter een water/slijkstraal over uwe rug .
Ik zag er ni uit , alles direct de wasmachine in .

Nog wa reclame voor :

MIELE !!! heeft een speciaal was en droog programma om GOR-TEX en andere OUT-DOOR kleding te wassen en tegelijk ook te impregneren om terug waterafstotend te maken .
Bij het drogen gebruikt hij ook een speciaal daarvoor geschikt programma

Groeten aan iedereen en toch nog een speciale dank voor het geduld en hulpvaardigheid die jullie aan de dag leggen voor een MG rijder
PPG

Hopelijk zit er in die machine ook een speciaal programma voor de bruin plekken in zijn onder broek , die er in kwamen door het kunst en vliegwerk van de Ronny want ik kon hem ni volgen mé mijne Suzuki :lol:

PPG

29 okt 2008, 15:24

Bikers on Line ,

Da laatste is ni van mij , maar een veronderstelling ( vrije meningsuiting )van onze journalist / fotograaf Benson .
In die " MIELE " machines zitten natuurlijk nog andere programmas en er zal er zeker een bij zijn om bruine vlekken uit onderbroeken te verwijderen .Maar zoals ik eerder in het bericht melde was ik NIET van mijn stuk te krijgen door een ritje op nen BMW , zelfs ni me ne piloot als Ronny.Dus GEEN bruine vlekken in mijn onderbroek, wel slijk tot in mijnen helm .
Van moto ondertussen nog geen nieuws .Patient leeft nog , maar moet nog verzorgd worden .
Gr
PPG

Benson

30 okt 2008, 06:10

Ja PPG ik rook anders toch iets toen ik achter jullie naar huis reed, 't kan natuurlijk zijn dat er daar juist gemest was :lol:

Afbeelding

Benson

01 nov 2008, 18:59

Hey PPG weet je al iets meer van uw motor.

Afbeelding