nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

Omaha

09 nov 2008, 01:57

Bomi,

'k ben al maar wat begonnen met de voorbereidingen hé, kwestie van toch iets deftigs binnen te hebben :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

voor den drank gaat skywalker zorgen, die drinkt graag Duvel naar het schijnt

de rest laat ik aan jullie over

tot morgen laat

Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.

rapke

09 nov 2008, 07:57

Yep, Rapke is de eerste om aan Neske een gelukkige verjaardag te wensen. Ik ben daarvoor wel speciaal vroeger moeten opstaan :?
Afbeelding

Gelukkige verjaring Nes :!: :!: :!: :twisted:

Vandaag staat alles op Rapke's topic in het teken van ons Neske :lol:
Bloemen, gedichtjes, liedjes, lovende dingetjes, knuffeltjes, kortom alles waardoor ons geliefde Neske een rooie kop zal krijgen en mij daarna zeker 14 dagen zal gerust laten :P
Allez, met z'n allen zo luid mogelijk :

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY DEAR NESKE...,HAPPY BIRTHDAY TO YOU
Handengeklap, gezoen, ontkurkte flessen, geroddel,zatte praat, openbare ordeverstoring,...
Het ziet er naar uit dat Neskes verjaardagsfeestje weer net zo zal verlopen als alle vorige jaren :roll:

MGVW (Met Gelukkige VerjaardagsWensen)
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

bo'ke

09 nov 2008, 08:41

Neske,

Ik wens je een heel aangenaam levensjaar
maar de wenskaart heb ik ergens anders op
het forum geplaatst. We moeten den rap
niet alles aan zijn neus hangen. :wink:

rap, ik kan me voorstellen dat je druk bezig bent
met de voorbereidingen van het hoog bezoek, van
de dames. :)

:) bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

gustilpe

09 nov 2008, 09:17

dag neske,

'k heb niet veel tijd maar ik kom je toch gauw een fijne verjaardag wensen, geniet van de dag!

Afbeelding

groetjes,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!

neske

09 nov 2008, 10:00

OOOOOh, hoe lief!!

:lol: :lol: oewe Rapke toch,
hewel mateke, ge hebt je best gedaan zenne. Afbeelding

ZOOO mooi heeft er nog nooit iemand gezongen, (maar die valse toon daartussen, was dat Ria weer?? :roll:

Tranen rollen uit mijn ogen, (is het nu van ontroering of van 't lachen, dat weet ik niet juist.)
Ik ga er rap een emmerke bij halen.

Bedankt (snuf)
allemaal (snik)
voor
de
bloemen ( :?: ) barst in tranen uit

Ps. Als iedereen de vrijdag gaat eten dan kom ik ook.
Bomike, we gaan dat allemaal goed moeten afspreken!!
salukes
nes
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

rapke

09 nov 2008, 10:12

TOESPRAAK VAN DE HEER RAP, BEZIELER EN ORGANISATOR VAN HET SPETTERENDE NESKE-FEEST

"Test...test...ok "
"Eerst even een kleine mededeling. Genaamde juf Mathilda wordt met aandrang verzocht haar auto (licht gegniffel in de zaal) te verplaatsen, zodat Neske op de VIP-plaats kan parkeren!!... Dank U "
Pauze

"Dank u, wel dames en heren,... Ja zeg, als er geen plaats meer is om te zitten, blijf dan rechtstaan he; nog nooit in de kerk geweest zekers?!!"
Pauze

"Waarde bestuursleden van Seniorennet, Mevrouw de Burgemeester, geachte heer schepenen van Ruimtelijke Ordening (stil : wat komt die hier doen?), dames en heren, vrienden en vriendinnen van Neske..."
Spreker drinkt een slok

"We zijn hier allen tesamen om iets te vieren!!! Neen! niet de herdenking van de wapenstilstand 14-18, neen! niet de verkiezing van de eerste gekleurde president van de Verenigde Staten, neen! niet de uitreiking van het diploma van beste wielertoerist van de gemeente, NEEN... niets van dit alles!!!"
"We zijn hier gekomen voor een doel dat veel hoger ligt dan dit allemaal... DE VERJAARDAG VAN NESKE!!!!"
Pauze, applaus, buiging van spreker

"Dames en heren, daarom zal ik het hier ook niet hebben over de vele verdiensten van mezelf, als leider van een beroemd en geliefd topic op Seniorennet. Het zou me te ver leiden als ik zou uitweiden over alle welgemeende wedstrijden en weddingschappen die ik - zij het met wisselend succes (boze blik in de menigte) - heb ingericht voor allerlei goede doelen."
"Evenmin zal ik hier spreken over het vele leed dat mij werd aangedaan door de verplichte immigratie van mijn geliefde broertje naar Griekenland !"
Spreker slikt een traan weg

"Nooit zal ik vergeten hoe al mijn pogingen tot verzoening in de kiem werden gesmoord door sommigen hier aanwezig "
Boze blik richting Bomi die zich op de eerste rij heeft genesteld

"Hoe zou ik het feit kunnen negeren dat mijn mooie witte hemden, zes stuks nota bene, mij door een familielid werden ontnomen ?"
Boze blik richting tante Ria, ook op de eerste rij

"Daarvoor zijn we niet hier, maar wel voor ons aller NESKE !!!!!"
"Waar is ze ?"
"Laat Neske naar voor komen, 't is verdorie niet omdat ze weer te laat was dat ze daar vanachter moet blijven staan he !"
Neske komt aarzelend op het podium,... applaus

"Goede brave Neske, we zijn hier samen, niet omdat..."
Spreker raakt verward in zijn papieren

"Goede brave Neske, we zijn hier dus samen om een heuglijk feest te vieren. Inderdaad beste mensen, Neske heeft tram zes bestegen, maar dat zal haar niet beletten om monter verder door het leven te struikelen"
Applaus en gelach in de zaal

"Daarom, Neske, hebben uw vrienden samengelegd voor dit mooie verjaardagsgeschenk. Als voorzitter moest ik neutraal blijven, en mocht ik niet bijdragen, maar 't is zoveel als dat ge 't gehad hebt he!!"
Overhandiging en uitpakking van het cadeau

"Dames en heren, Neske is heel erg aangedaan door deze mooie electrische trein, met sporen en wissels, alles er op en er aan!!!!"
Applaus langzaam uitdovend, als Neske woedend de doos in het publiek gooit en schreiend de zaal verlaat

Langzaam aanzwellend boe - geroep richting de organisator - weldoener, stoelen vallen omver als de meute dreigend recht staat en met gebalde vuisten het podium beklimt

Gelukkig werd ik op tijd wakker :oops:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Assa

09 nov 2008, 10:33

Hey Neske, u kaartje staat elders op het forum

Happy Burthay to jou
happy Burthay to jou
en de koe zij e love jou
Happy Burthay to jou

hip pip pip hoera hip pip pip hoera,

ons Neske is jarigAfbeelding
Groetjes van assa

Bomi

09 nov 2008, 10:37

-
-
-

Lieve Neske,

Vandaag is het Jouw dag,

Alles moet kunnen en alles mag

Laat je al de wensen blij bevallen

Toeters, bellen en trompetten zullen schallen

Dikke zoenen,

Bomi

- - - - - - - - - Afbeelding

'k Zien dat ik weer aan 't staarte hang, maar ik moest mijn bloemen nog gaan plukken en in dezen tijd van 't jaar nie gemakkelijk. Hen méér dan 50 Km gereden. Dat doe ik voor de rap nie wel voor Neske.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

Bomi

09 nov 2008, 10:53

-
-
-

- - - - - - - - Afbeelding

Kreeg daarnet een foto doorgestuurd van een beeldjesjager, hij heeft er goed geld mee verdiend. Neske aan 't strand in Cannes bij de voorstelling van haar laatste
film. " Rapulus en zijn harem. " waarin ze een glansrijke hoofdrol vertolkt.

Méér over de film bezoek onze website; www.rapulus.com.
-
-

Bomi

09 nov 2008, 11:13

-
-

Omaha, vrouw naar mijn hart, vooruitziend weet van aanpakken. Mooi zo je voorstelling van de verschillende plats begint er al op te trekken.
'k Vraag me alleen af waarom ligt dat centje in die hand, het was toch gratis. ???

Rapke, het verslag van de feestelijkheden heeft me echt aangegrepen. Als het van jou komt is het normaal dat alles weer in de patatten valt. Neske zit al zovele jaren opgescheept met een treintjesmaniak dan gaat gij er nog een schep opdoen.
Shame on You.

Neske, nie wenen we zullen straks dat nog eens allemaal overdoen, ik bedoel dat schepke bovenop he!
Ideeën genoeg; Neske bij de coiffeur, in bad, in bed, als ze verfrommeld opstaat en bekaf slapen gaat, het geratel van treintjes nog in haar lieve kleine oortjes. Werk aan de winkel, denk vandaag alleen aan ons aller Neske

rapke

09 nov 2008, 11:27

Bomi schreef:-
-
-

- - - - - - - - Afbeelding

Kreeg daarnet een foto doorgestuurd van een beeldjesjager, hij heeft er goed geld mee verdiend. Neske aan 't strand in Cannes bij de voorstelling van haar laatste
film. " Rapulus en zijn harem. " waarin ze een glansrijke hoofdrol vertolkt.

Méér over de film bezoek onze website; www.rapulus.com.
-
-
Bomi!!!!! Ik heb al eens iemand van dit schermpje weggejaagd omdat de foto's te pikant werden, en nu komt gij af met die onzedigheden :evil:
En dat op Neske haar zestigste verjaardag!!!!
Shame on YOU
ps : Dat griezelgeval dat daar tussen de sterren op de maan zit , zijde gij dat niet ? Ja toch, 'k zie het nu heel duidelijk, Bomi in haar betere dagen :twisted:

Omaha

09 nov 2008, 12:45

Allerliefstje Neske,

Mijn kaartje staat ook op een andere topic.

Maar toch kom ik je ook hier nogmaals een zeer fijne en aangename verjaardag toewensen.

Afbeelding

Geniet van deze kleine attentie (ge ziet er staat maar 1 glas bij, dus voor JOU, niet laten afpakken zenne !)

Heel veel liefs van

Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.

rapke

09 nov 2008, 13:12

beste omaha,
Bomi is haar middagdutje aan het doen, dus moet Neske niet ongerust zijn over haar drankske
rapke

Bomi

09 nov 2008, 13:23

-
-

Rapke, bomi komt net naar binnen ben planten in mijn tuintje gaan uittrekken en potten leegmaken, ik had al gewacht op een vriendelijk voorstel van je om te komen helpen maar niks van.

Seniorenmishandeling noem ik dat, Neske is nog maar zestig, nog in volle bloei, de foto is wel al enkele jaren oud maar 't is nog altijd dezelfde, alhoewel als ik nu goe kijk is er toch een paar kilo bijgekomen. Neske niet kwaad zijn he!

Rapke, ja ik denk dat ik dat was maar ik wil het me niet herinneren. Mijn verkalkte hersenen kan ik aan en uit zetten, handig! Energiebesparend.

Omaha 'k had toch ook graag een glaasje bubbels gedronken maar ik val er weer langs.

bo'ke

09 nov 2008, 13:38

Dat glaasje was voor Neske? oei
Dat wist ik niet... foei :twisted:
dat glaasje schijmwijn
mocht ik van rap gebruiken
voor 't klaarmaken van 't konijn
ho die geur, zo lekker ruiken.

'k zal een stukje brengen...
:) bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan