nieuw rapke
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ge weet het misschien niet maar ZO een grote leidster ben ik nu ook nie zenne.
Bomi, (Omaha haar bierkorf die blijft op ons buske liggen zenne.
Dat is voor ons beidjes)
Wij moeten hier toch altijd al het werk doen.
Aaja, nog iets: ge weet dat rap niet van knuffelen houdt?
Dus ne pol geven is goed, we zullen zien of dat hem zijn handjes niet gaat afwassen!
Dieje rare kwiet.
(ja ik weet het, ik zoek weer ruzie
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Neske, nog iets vergeten, moet ik Célestin niet laten overkomen, dat ventje gaat zich gepasseerd voelen als hij achteraf hoort dat we zonder hem gefeest hebben.
De rap is te gierig hij gaat die kleine zeker geen biertje gunnen!
-
Neske, nog iets vergeten, moet ik Célestin niet laten overkomen, dat ventje gaat zich gepasseerd voelen als hij achteraf hoort dat we zonder hem gefeest hebben.
De rap is te gierig hij gaat die kleine zeker geen biertje gunnen!
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Rapke heeft weer iets in gang gestoken he, en zoals altijd wordt hij weer verkeerd begrepen
Al die biermanden, da's voor niks nodig
Ik ben een sociale drinker, zo op mijn eentje al die drank nuttigen, da's niks voor Rapke.
Ik wil in het dorpscafé voor niks en niemendal pintjes drinken, en dat kan enkel als dit forum tijdens de feestdagen gesloten wordt, capitoooo??
Dan kan ik weer zoals vroeger de kerstwensen ronddragen, en onder de mensen komen.!
Btw, probeer niet zelf al die manden soldaat te maken in 't buske he, ik wil geen zatte madammen in mijn kot
Dus, en nu richt ik mij exclusief tot de leidinggevenden van dit net (neen, Bomi, gij hoort daar niet bij) : sluit uw forum, gun Rapke zijn gratis pintjes, en hou die vrouwen van mijn nek. Punt uit, of ik ga in staking!!!!
Dames, ge zijt nog altijd welkom vrijdag a.s. Gisteren heb ik nog een onderhoud gehad met mijn haan. We zijn overeengekomen dat Castafiora en Mathilda de pot in gaan, maar voor jullie verandert er niks natuurlijk
RHISG (Reeds Half In StakingsGroeten)
Rapke
Al die biermanden, da's voor niks nodig
Ik ben een sociale drinker, zo op mijn eentje al die drank nuttigen, da's niks voor Rapke.
Ik wil in het dorpscafé voor niks en niemendal pintjes drinken, en dat kan enkel als dit forum tijdens de feestdagen gesloten wordt, capitoooo??
Dan kan ik weer zoals vroeger de kerstwensen ronddragen, en onder de mensen komen.!
Btw, probeer niet zelf al die manden soldaat te maken in 't buske he, ik wil geen zatte madammen in mijn kot
Dus, en nu richt ik mij exclusief tot de leidinggevenden van dit net (neen, Bomi, gij hoort daar niet bij) : sluit uw forum, gun Rapke zijn gratis pintjes, en hou die vrouwen van mijn nek. Punt uit, of ik ga in staking!!!!
Dames, ge zijt nog altijd welkom vrijdag a.s. Gisteren heb ik nog een onderhoud gehad met mijn haan. We zijn overeengekomen dat Castafiora en Mathilda de pot in gaan, maar voor jullie verandert er niks natuurlijk
RHISG (Reeds Half In StakingsGroeten)
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Ik was nog iets vergeten te zeggen
Maar 't is enkel voor Neske
Daarom zal ik het in haar oor fluisteren : "Neske, zeg, die mooie bloemen die ik je gegeven heb voor je verjaardag, zou je die kunnen aan Bomi doorgeven met mijn complimenten aub? want die heeft geen bloemen gekregen met haar verjaardag, en zeg er bij dat ze dat boeketje dan doorgeeft aan tante Ria, want die verjaart waarschijnlijk ook he
Of anders aan iemand van mijn vriendinnen hier die binnenkort verjaren, verdorie, ik ben de tel kwijt. PS : vergeet niet een asperientje in het water te doen, dat ze vers blijven he
bedankt zunne, niks aan de andere vertellen he
"
Maar 't is enkel voor Neske
Daarom zal ik het in haar oor fluisteren : "Neske, zeg, die mooie bloemen die ik je gegeven heb voor je verjaardag, zou je die kunnen aan Bomi doorgeven met mijn complimenten aub? want die heeft geen bloemen gekregen met haar verjaardag, en zeg er bij dat ze dat boeketje dan doorgeeft aan tante Ria, want die verjaart waarschijnlijk ook he
Of anders aan iemand van mijn vriendinnen hier die binnenkort verjaren, verdorie, ik ben de tel kwijt. PS : vergeet niet een asperientje in het water te doen, dat ze vers blijven he
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Neeje Rapke,
Tegen hen ZEGGEN dat doe ik niet.
Maar ik zal de bloemen eens laten ZIEN, ze blijven slap hangen zenne,
ondanks het doosje aspirientjes

Gelukkig dat ik ze nog uit het compostvat heb kunnen halen hè
-
Neske toch
Dat is het nieuwste van 't nieuwste, 't laatste snufke, dat zijn bloemen die ge ondersteboven moet afgeven, onlangs nog gezien in boer zoekt vrouw!!!!!!!
Man,man,man, gij zijt toch echt niet mee met uwen tijd he Neske
Dat is het nieuwste van 't nieuwste, 't laatste snufke, dat zijn bloemen die ge ondersteboven moet afgeven, onlangs nog gezien in boer zoekt vrouw!!!!!!!
Man,man,man, gij zijt toch echt niet mee met uwen tijd he Neske
-
ik ben in mijn mens-erger-je-wel-periode
Let op, niks tegen dit seniorennet he, integendeel, ik heb er al veel leuke vriendinnen leren kennen
MAAR : ik ben niet akkoord met de rondvraag van vandaag, je weet wel he, hier links op het scherm. Daar moet ge zo in een bolleke klikken, en dan ziet ge of ge een kuddebeest zijt of niet
De vraag van vandaag : "Bent u (of uw partner)eigenaar van de woning waar u woont"
Wat moet ik daar nu op antwoorden? Met een invasie van allemaal zatte vrouwen in een minibusje op komst ? 'Eigenaar', da's toch 't zelfde als 'meester over' he?
Wat moet ik nu antwoorden? JA!!!? in de wetenschap dat vrijdag aanstaande mijn huisje overspoeld zal worden door dolle mina's van de ergste soort ? Ben ik dan nog meester over mijn huisje ? Vraag ik U
Als ik NEEN antwoord, en ze komen er achter dat ik gelogen heb, dan verhuis ik beter direct naar Venezuela.
De optie "ik weet het niet" is niet voorradig
OF, JAWEL, ik klik in het vierde rondelleke, 'nee,familielid is eigenaar'
Laat tanteke Ria het maar oplossen, hihihihihihihihihihihiiiiiii
Let op, niks tegen dit seniorennet he, integendeel, ik heb er al veel leuke vriendinnen leren kennen
MAAR : ik ben niet akkoord met de rondvraag van vandaag, je weet wel he, hier links op het scherm. Daar moet ge zo in een bolleke klikken, en dan ziet ge of ge een kuddebeest zijt of niet
De vraag van vandaag : "Bent u (of uw partner)eigenaar van de woning waar u woont"
Wat moet ik daar nu op antwoorden? Met een invasie van allemaal zatte vrouwen in een minibusje op komst ? 'Eigenaar', da's toch 't zelfde als 'meester over' he?
Wat moet ik nu antwoorden? JA!!!? in de wetenschap dat vrijdag aanstaande mijn huisje overspoeld zal worden door dolle mina's van de ergste soort ? Ben ik dan nog meester over mijn huisje ? Vraag ik U
Als ik NEEN antwoord, en ze komen er achter dat ik gelogen heb, dan verhuis ik beter direct naar Venezuela.
De optie "ik weet het niet" is niet voorradig
OF, JAWEL, ik klik in het vierde rondelleke, 'nee,familielid is eigenaar'
Laat tanteke Ria het maar oplossen, hihihihihihihihihihihiiiiiii
-
Dag iedereen,
Ben weer gemasseerd dit keer, lekker hmm, lekker hmm.
Bijna in orde voor ons reisje naar de ILEM, vermits ik niet goed meer zie kan ik niet lezen wat rap schrijft! en da klein gepriegel zeker niet.
Eén ding weet ik zeker hij gaat mij met open armen ontvangen gelijk het een gentellelleman past. Beloof dat ik mijn grote hoed zal opzetten die met die pluim op, 't is maar te hopen dat er geen jagers zijn want die zullen me als loslopend wild bekijken. Enfin het zij zo . Amen.
Zij die gaat eten groet jullie.
Ben weer gemasseerd dit keer, lekker hmm, lekker hmm.
Bijna in orde voor ons reisje naar de ILEM, vermits ik niet goed meer zie kan ik niet lezen wat rap schrijft! en da klein gepriegel zeker niet.
Eén ding weet ik zeker hij gaat mij met open armen ontvangen gelijk het een gentellelleman past. Beloof dat ik mijn grote hoed zal opzetten die met die pluim op, 't is maar te hopen dat er geen jagers zijn want die zullen me als loslopend wild bekijken. Enfin het zij zo . Amen.
Zij die gaat eten groet jullie.
-
jaja, oké, ge zijt allemaal welkom
Maar ik zit met iets
een probleem
iets dat ik niet begrijp
en 't ambeteert mij
Allez, kent ge dat ? als ge hier binnenkomt is er zo'n soort startpagina, kent ge dat ?
En dan staan er zo van die rare dingen, zoals ge soms op de scheurkalender vindt.
Ga maar eens kijken, nu staat er bijvoorbeeld : "Kasmijn : uitspraak van een Waal in een Vlaamse vestiaire" (van pottelberge)
Kan iemand mij uitleggen waar dit over gaat ? KASMIJN : ik draai het langs alle kanten, ik trek het uit elkaar, ik steek het weer in elkaar, maar ik vind er noch vlaming noch waal in????
Leg uit
Rapke
Maar ik zit met iets
een probleem
iets dat ik niet begrijp
en 't ambeteert mij
Allez, kent ge dat ? als ge hier binnenkomt is er zo'n soort startpagina, kent ge dat ?
En dan staan er zo van die rare dingen, zoals ge soms op de scheurkalender vindt.
Ga maar eens kijken, nu staat er bijvoorbeeld : "Kasmijn : uitspraak van een Waal in een Vlaamse vestiaire" (van pottelberge)
Kan iemand mij uitleggen waar dit over gaat ? KASMIJN : ik draai het langs alle kanten, ik trek het uit elkaar, ik steek het weer in elkaar, maar ik vind er noch vlaming noch waal in????
Leg uit
Rapke
-
Nog even het volgende
Zaventem, met name de veiligheidsdienst, heeft me gecontacteerd (op discrete wijze) , vanwege mijn vroegere uitermate efficiënte medewerking 'on the field' om een 'ultimate test' (allerlaatste test) van hun "blootscan" door te voeren!!!
Toen ik hun vertelde dat ik toevallig een aantal "mensen" zal ontmoeten volgende vrijdag, werd direct het plan gesmeed om van deze personen een lichaamsscan te maken, de zogezegde 'blootscan'!!!!!
Vanzelfsprekend heb ik hun er op gewezen dat velen van die bezoekers planten en bloemen en drankmanden zullen dragen, maar volgens mijn vertrouwenspersoon speelt dat geen enkele rol.
Enfin, ge zijt verwittigd he
Zaventem, met name de veiligheidsdienst, heeft me gecontacteerd (op discrete wijze) , vanwege mijn vroegere uitermate efficiënte medewerking 'on the field' om een 'ultimate test' (allerlaatste test) van hun "blootscan" door te voeren!!!
Toen ik hun vertelde dat ik toevallig een aantal "mensen" zal ontmoeten volgende vrijdag, werd direct het plan gesmeed om van deze personen een lichaamsscan te maken, de zogezegde 'blootscan'!!!!!
Vanzelfsprekend heb ik hun er op gewezen dat velen van die bezoekers planten en bloemen en drankmanden zullen dragen, maar volgens mijn vertrouwenspersoon speelt dat geen enkele rol.
Enfin, ge zijt verwittigd he
-
Mijnheer Rap,
Eindelijk begint je terug ruzie te zoeken!!
Ik heb dat liever dan dat gefleem van u.
Een blootscan
Daar zijn wij niet bang voor hoor
WIJ mogen gezien worden, vanbinnen en vanbuiten.
Bomike, nog goed dat je een goede masseur hebt.
Moest Rapke je masseren
dan was je heup bont en blauw.
Hij zou nogal knijpen, nijpen en pitsen.
Ken je dat "pitsen"
(Dat is hier een dialect woord) Dat is een heel klein beetje vlees (of alleen het vel) nemen en goed knijpen, heeeel pijnlijk denk ik.
Vroeger jaren deden de nonnen dat bij ons ook, in ons wang of in onze arm.
Rapke: Kasmijn waar staat dat, ge weet het hè, ik ben niet van dezen tijd.
Ik heb dat liever dan dat gefleem van u.
Een blootscan
Daar zijn wij niet bang voor hoor
WIJ mogen gezien worden, vanbinnen en vanbuiten.
Moest Rapke je masseren
Ken je dat "pitsen"
(Dat is hier een dialect woord) Dat is een heel klein beetje vlees (of alleen het vel) nemen en goed knijpen, heeeel pijnlijk denk ik.
Vroeger jaren deden de nonnen dat bij ons ook, in ons wang of in onze arm.
-
Te laat zoals gewoonlijkneske schreef:Mijnheer Rap,![]()
Ha, eindelijk een beetje erkenning
Ikke ? Jullie zekers![]()
Ik heb dat liever dan dat gefleem van u.![]()
't Is ook nooit goed he
Een blootscan![]()
Daar zijn wij niet bang voor hoor![]()
WIJ mogen gezien worden, vanbinnen en vanbuiten.![]()
Jullie niet bang, maar ikke wel![]()
Moest Rapke je masserendan was je heup bont en blauw.
![]()
Ken je dat "pitsen"![]()
![]()
wij noemen dat "niepen", en ja dat zou ik wel eens willen doen bij Bom en Nes![]()
Vroeger jaren deden de nonnen dat bij ons ook, in ons wang of in onze arm.![]()
Nes, ge zijt jezelf weer aan het vastklappen he. ge zegt "doet heel veel pijn, denk ik"; en dan beweer je dat de nonnen dat vroeger bij jou deden; jamaar, wat is 't nu eigenlijk? denkt ge 't of deden ze het? want als ze 't deden weet je het en hoef je 't niet te denkenAl die leugens altijd, vrouwen
![]()
-
Goede morgen iedereen,
Daarnet mijn fax naar mijn stiefzoon Célestinke verstuurd.
Wacht nu op antwoord, Als Abroz is gaan vissen zet hij het
apparaat weg, weet dat die kleine daar niet kan afblijven.
Neske, niet bang zijn voor die blootscans, als ik voorop
ga vallen die bedienden allemaal in katzwijm voor hun scherm
dan kunnen jullie ondertussen vrij passeren.
't Is een oplossing gelijk een ander he!
Moet nu in gang schieten! alhoewel 'schieten' langzaamaan he!
Gebedje.
Lieve Sinterklaas uit Spanje
breng Rapke appeltjes in oranje
goed zichtbaar hij is kleurenblind
is ook een echt onhandig kind.
Breng hem maar een geweertje
't is toch maar voor één keertje
De volgende dag is het toch kapot
ligt het vast en zeker in het kiekenkot
Heel zijn harem ligt op de knieën
met vijf of zes of soms met drieën
we willen U smeken en U bedanken
zingen voor U met vrolijke klanken.
Dag Sinterklaasje kohom, kohom,
kohom lieve Sint . . . dag Sinterklaasje
kohom enz.
( maar dan veel melodieuzer . . . )
Elke avond opzeggen en zingen voor 't slapen gaan.
Daarnet mijn fax naar mijn stiefzoon Célestinke verstuurd.
Wacht nu op antwoord, Als Abroz is gaan vissen zet hij het
apparaat weg, weet dat die kleine daar niet kan afblijven.
Neske, niet bang zijn voor die blootscans, als ik voorop
ga vallen die bedienden allemaal in katzwijm voor hun scherm
dan kunnen jullie ondertussen vrij passeren.
't Is een oplossing gelijk een ander he!
Moet nu in gang schieten! alhoewel 'schieten' langzaamaan he!
Gebedje.
Lieve Sinterklaas uit Spanje
breng Rapke appeltjes in oranje
goed zichtbaar hij is kleurenblind
is ook een echt onhandig kind.
Breng hem maar een geweertje
't is toch maar voor één keertje
De volgende dag is het toch kapot
ligt het vast en zeker in het kiekenkot
Heel zijn harem ligt op de knieën
met vijf of zes of soms met drieën
we willen U smeken en U bedanken
zingen voor U met vrolijke klanken.
Dag Sinterklaasje kohom, kohom,
kohom lieve Sint . . . dag Sinterklaasje
kohom enz.
( maar dan veel melodieuzer . . . )
Elke avond opzeggen en zingen voor 't slapen gaan.
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
Lieve vriendinnen en ook rapke,
't zal ni pakken van die blootscan
uitspraak wordt voor morgen nog verwacht wegens "hoogdringendheid"
Met een blootscan wordt gecontroleerd of iemand verdachte voorwerpen bij zich heeft. Een blootscanner werkt met millimetergolven die door de kleding heen gaan, maar door de huid gereflecteerd worden. Daardoor maakt een blootscan de contouren van het lichaam zichtbaar. Het Europees Parlement buigt zich over de vraag of het gebruik van zulke scans niet indruist tegen het recht op privacy. .
(bron : "die beginpagina van seniorennet") (rapke leest wat hij graag leest dus !!!!!)
Dat spel staat hier bijna in mijn tuin, dus ik heb recht op inspraak verkregen, en wie mij kent weet dat ik daar gebruik ga van maken.
Aan eenieder een fijn dag gewenst.
Omaha.
't zal ni pakken van die blootscan
uitspraak wordt voor morgen nog verwacht wegens "hoogdringendheid"
Met een blootscan wordt gecontroleerd of iemand verdachte voorwerpen bij zich heeft. Een blootscanner werkt met millimetergolven die door de kleding heen gaan, maar door de huid gereflecteerd worden. Daardoor maakt een blootscan de contouren van het lichaam zichtbaar. Het Europees Parlement buigt zich over de vraag of het gebruik van zulke scans niet indruist tegen het recht op privacy. .
(bron : "die beginpagina van seniorennet") (rapke leest wat hij graag leest dus !!!!!)
Dat spel staat hier bijna in mijn tuin, dus ik heb recht op inspraak verkregen, en wie mij kent weet dat ik daar gebruik ga van maken.
Aan eenieder een fijn dag gewenst.
Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.