nieuw rapke
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ons kleintje slaapt ...
Ik heb al mijn zaklamp klaar liggen, dan zal ik ze morgen niet vergeten.

Voor het geval er geen electriciteit zou zijn en we blijven wat langer dan we gedacht hadden, want het is al snel donker
Rapke, wij blijven bij jou komen, zolang we mogen en... we welkom zijn hè. Die steken onder 't water of in onze rug nemen we er graag bij.
(WIJ zijn toch lieve madammekes vind ik.
Soepmaaltijd???
Je gaat toch wat meer klaarmaken dan alleen wat soep zeker?
Voor wat soep alleen? Zo ver voor rijden?
Ons buske rijdt niet op water hè.
Ik ben toch eens curieus voor morgen zenne.
Gustilpe, Bomi moet haar eigen drank NIET meebrengen.
Rapke zei: "Omdat ik bij jullie allen zo lekker gegeten hebt is de drank er nu gratis bij.
Eindelijk zien we klein rapke ook eens.
Bomike!!!
Ik heb je fotootje nog gevonden met je chique hoed op (hopelijk is dat kro.. euh huisje proper.

Ik heb al mijn zaklamp klaar liggen, dan zal ik ze morgen niet vergeten.

Voor het geval er geen electriciteit zou zijn en we blijven wat langer dan we gedacht hadden, want het is al snel donker
Rapke, wij blijven bij jou komen, zolang we mogen en... we welkom zijn hè. Die steken onder 't water of in onze rug nemen we er graag bij.
Soepmaaltijd???
Je gaat toch wat meer klaarmaken dan alleen wat soep zeker?
Voor wat soep alleen? Zo ver voor rijden?
Ons buske rijdt niet op water hè.
Ik ben toch eens curieus voor morgen zenne.
Gustilpe, Bomi moet haar eigen drank NIET meebrengen.
Rapke zei: "Omdat ik bij jullie allen zo lekker gegeten hebt is de drank er nu gratis bij.
Eindelijk zien we klein rapke ook eens.
Bomike!!!
Ik heb je fotootje nog gevonden met je chique hoed op (hopelijk is dat kro.. euh huisje proper.

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Bovenstebeste Assa,
Gij zijt een vrouw he, net zoals de Bom en de Nes. Dus heb je niet goed opgelet
In mijn Westvlaamse contreien komt een zekere Sint Maarten op 11 November, diene andere gast (gesuppositoird door de middenstand) die gij Sinter Klaas noemt, die bestaat bij ons niet !!!
Dus, dat geweer is al in mijn bezit sinds gisteren!!
Maar 't is ontploft omdat ik het verder wou laten schieten
Nu, wat mijn geboortedatum betreft, die heb ik in één van mijn verhalen vermeld, maar geen kat die daar op gelet heeft natuurlijk. vrouwen
Ik kan u wel zeggen dat ge er volledig naast zit
MLLG (Met LeeftijdLoze Groeten)
Rapke
Gij zijt een vrouw he, net zoals de Bom en de Nes. Dus heb je niet goed opgelet
In mijn Westvlaamse contreien komt een zekere Sint Maarten op 11 November, diene andere gast (gesuppositoird door de middenstand) die gij Sinter Klaas noemt, die bestaat bij ons niet !!!
Dus, dat geweer is al in mijn bezit sinds gisteren!!
Maar 't is ontploft omdat ik het verder wou laten schieten
Nu, wat mijn geboortedatum betreft, die heb ik in één van mijn verhalen vermeld, maar geen kat die daar op gelet heeft natuurlijk. vrouwen
Ik kan u wel zeggen dat ge er volledig naast zit
MLLG (Met LeeftijdLoze Groeten)
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Zeg Assa, ik heb gezien, dank zij mijn dubbel abonnement, dat gij om 14:18 hr bij Gustilpe geweest zijt. Heeft ze nog iets gezegd over mij? Is ze nog kwaad op mij ?
Laat een keer iets weten he
OR (Ongerust Rapke)
Laat een keer iets weten he
OR (Ongerust Rapke)
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Assaatje,
Ik zag je juist binnenkomen
Je krijgt hier nooit een antwoord op een vraag hoor.
Dat zijn wij hier al gewoon.
Zijn leeftijd ... ik denk van 1930 dus 78 en geen dag jonger, maar dat is niks zenne Assa.
En ja dat kurkgeweer is al ontploft. Wat dat HEM ermee gedaan heeft?????
Dat weet hij alleen.....
Ik zag je juist binnenkomen
Dat zijn wij hier al gewoon.
Zijn leeftijd ... ik denk van 1930 dus 78 en geen dag jonger, maar dat is niks zenne Assa.
Dat weet hij alleen.....
-
Al vergeten dat zelfs de engelsen jou niet wilden zekers, jaloerse brokke !!!!neske schreef:Assaatje,
Ik zag je juist binnenkomen![]()
Dat zijn wij hier al gewoon.![]()
Zijn leeftijd ... ik denk van 1930 dus 78 en geen dag jonger, maar dat is niks zenne Assa.![]()
Dat weet hij alleen.....
-
Ik reken even uit, met het oog op een claim op sennet
32002 bezoeken, met een totaal van 946 geplaatste berichten, dat is dus ongeveer 33 %
Dat betekent dus dat één derde van diegenen die hier passeren, ook daadwerkelijk iets achterlaten
De hygiënedienst van mijn gemeente heeft dat ook ingezien, en nu mag ik niet meer met mijn hond gaan wandelen.
ok, die 32002 zijn niet verschillende peronen, zelfs Neske zal dat begrijpen, en deemoedig als ik ben deel ik gewoon alles door honderd
Kan ik er aan doen dat het eindresultaat op 33% blijft ? Neen dus, dank u.
KR (kontent Rapke)
32002 bezoeken, met een totaal van 946 geplaatste berichten, dat is dus ongeveer 33 %
Dat betekent dus dat één derde van diegenen die hier passeren, ook daadwerkelijk iets achterlaten
ok, die 32002 zijn niet verschillende peronen, zelfs Neske zal dat begrijpen, en deemoedig als ik ben deel ik gewoon alles door honderd
Kan ik er aan doen dat het eindresultaat op 33% blijft ? Neen dus, dank u.
KR (kontent Rapke)
-
neske schreef:Assaatje,
Ik zag je juist binnenkomen![]()
Dat zijn wij hier al gewoon.![]()
Is het mogelijk om Assaatje gewoon haar ding te laten doen ?
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
rap schreef....De hygiënedienst van mijn gemeente heeft dat ook ingezien, en nu mag ik niet meer met mijn hond gaan wandelen.

rap, wat jij een hond noemt...
dames... stel het goed vrijdag... ik moet overwerken, sorry
groetjes
bo

rap, wat jij een hond noemt...
dames... stel het goed vrijdag... ik moet overwerken, sorry
groetjes
bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-
@ de dames die morgen komen, gelieve uw botten mee te brengen, want 't is hier nogal drassig
Als ge binnenkomt op het terrein, 200mr rechtdoor, dan links, derde rechts, eerste weer rechts en dan aan 't rondpunt direct links;
't Is recht over het huis waar die lantaarn brandt.
allez, tot morgen he
Als ge binnenkomt op het terrein, 200mr rechtdoor, dan links, derde rechts, eerste weer rechts en dan aan 't rondpunt direct links;
't Is recht over het huis waar die lantaarn brandt.
allez, tot morgen he
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Rapke en iedereen,
Heb u al gezien wat er gebeurd is op sn bijna alle posting van woensdag en vandaag is weg riddebibi,bij mij is alles weg mijn laatse posting is van den 11ste en bijna al wat ik gezet hebt ook
Rapke het is ver zeg en dan nog door de modder,ik denk dat een van die auto's van Bo ga nemen,altijd beter als door de modder le lopen
tot straks als sn niet met ons voeten speelt
Groetekes assa
Heb u al gezien wat er gebeurd is op sn bijna alle posting van woensdag en vandaag is weg riddebibi,bij mij is alles weg mijn laatse posting is van den 11ste en bijna al wat ik gezet hebt ook
Rapke het is ver zeg en dan nog door de modder,ik denk dat een van die auto's van Bo ga nemen,altijd beter als door de modder le lopen
tot straks als sn niet met ons voeten speelt
Groetekes assa
Groetjes van assa
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Jaloezie, ie, ie ie hie !!!
Kan niet lije dat gustilpe en ik een serieus gesprek hadden. Ge hebt mensen met smaak en d'r zijn anderen.
Nog iets anders Rapzwans als ge toch dienen anderen heilige aanbidt, verander dan uw onderschrift waar ge achter da geweerke blijft vragen aan de Sint, Foei! Nooit genoeg! Van twee walletjes eten he !
Neske moet ik mijn laarzen aandoen wie weet hoe vuil het daar is. 'k Verwacht nog altijd nieuws van mijne stiefzoon, misschien kunnen we hem in Zaventem onderscheppen.
Gustilpe voor wijn is gezorgd!

of misschien toch maar beter mijn schoenen, die groene zijden met dat strikske op.
-
Jaloezie, ie, ie ie hie !!!
Kan niet lije dat gustilpe en ik een serieus gesprek hadden. Ge hebt mensen met smaak en d'r zijn anderen.
Nog iets anders Rapzwans als ge toch dienen anderen heilige aanbidt, verander dan uw onderschrift waar ge achter da geweerke blijft vragen aan de Sint, Foei! Nooit genoeg! Van twee walletjes eten he !
Neske moet ik mijn laarzen aandoen wie weet hoe vuil het daar is. 'k Verwacht nog altijd nieuws van mijne stiefzoon, misschien kunnen we hem in Zaventem onderscheppen.
Gustilpe voor wijn is gezorgd!

of misschien toch maar beter mijn schoenen, die groene zijden met dat strikske op.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Bomike, tes wel voor jou dat ik hier nog eens binnenkom. Ik heb mij voorgenomen om minder te komen, want ze zouden al beginnen te roddelen achter mijn ... rug.
Heb je dat nu gelezen: twee keer op één blad heb ik mij hier moeten laten vernederen.
Ik had wel tegen dieje ouwe pipo wel gezegd: " Je mag een beetje ruzie zoeken. NOOIT heb ik gezegd ge moogt mij 2x op hetzelfde blad voor 30.000 (of hoeveel waren het er weer) mensen belachelijk maken.
Jaloers?? op wie, voor wat, waarom, wanneer??
Als het zo zit he jongske, lepelt je watersoep morgen zelf op.
Heb ik gelijk of niet Bomike????
nes (deze keer echt roodaangelopen) en niet van de wijn
Heb je dat nu gelezen: twee keer op één blad heb ik mij hier moeten laten vernederen.
Ik had wel tegen dieje ouwe pipo wel gezegd: " Je mag een beetje ruzie zoeken. NOOIT heb ik gezegd ge moogt mij 2x op hetzelfde blad voor 30.000 (of hoeveel waren het er weer) mensen belachelijk maken.
Jaloers?? op wie, voor wat, waarom, wanneer??
Als het zo zit he jongske, lepelt je watersoep morgen zelf op.
Heb ik gelijk of niet Bomike????
nes (deze keer echt roodaangelopen) en niet van de wijn