nieuw rapke
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
hé, rapke,
mooi gedichtje ter mijner eer hoor, maar één zin doet mij toch huiveren,
ik ben er nooit voor jou alleen hoor maar wel voor allen hier.
maar ok, het is je vergeven, ik kom morgen met mijn laarzen, en ben blij dat ik gene wijn moet meebrengen. Ik hoor van de andere vrouwtjes dat er zal genoeg zijn.
Moet ik ook schoenen meebrengen of mogen we met onze laarzen binnenkomen?
evg (een vergevende) gustilpe
mooi gedichtje ter mijner eer hoor, maar één zin doet mij toch huiveren,
ik ben er nooit voor jou alleen hoor maar wel voor allen hier.
maar ok, het is je vergeven, ik kom morgen met mijn laarzen, en ben blij dat ik gene wijn moet meebrengen. Ik hoor van de andere vrouwtjes dat er zal genoeg zijn.
Moet ik ook schoenen meebrengen of mogen we met onze laarzen binnenkomen?
evg (een vergevende) gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Ik ga ne keer iets vertellen he, ik had mijn ondertitel al aangepast voor Bomi daarover begon, en nog 't een en 't ander gepost ook, en alles is precies verdwenen ? Assa heeft gelijk, er is iets louche aan de hand, rara wie daar weer achter zit ????
Morgen ben ik druk bezig aan de soep, dus ge zult mij een beetje moeten missen zunne
Rapke
Morgen ben ik druk bezig aan de soep, dus ge zult mij een beetje moeten missen zunne
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Lieve vriendjes allemaal,
Mijn valieske is klaar," van alles nog één stuk proper zei mijn moeder altijd " ge weet nooit wat er ergens onderweg gebeurt. Als ze kon had ze nog een tweede hoed opgezet, ( sorry mama ) ja toen droegen dames nog een hoed.
Weet je wat Stef Boss nog zingt " pepermunt, de protestantse cocaïne " dat zat ook altijd in die tas als we naar de mis gingen, en de Stef denkt dat, dat alleen bij de protestanten zo was, verkeerd, mis, totaal mis. Als mijn oma d'r bij was werden mijn broer en ik van twee kanten bestookt met pepermunt.
Ja dat heeft nu wel allemaal niks met onzen trip te maken maar ik heb een beetje de bibber ben een beetje zenuwachtig en dan doe ik rare dingen om me heen.
Ik zit al weer in een ander liedje, tegen morgenvroeg heb ik gans het nederlandstalig repertoire erdoor gedraaid. Sabam zal lachen.
O ja 'k hem nog ne cake gebakken een quatre/ car ( oei hoe schrijven ze dat! ) wacht de boerinnenbond zegt 4/4gebak, oef het staat er.
Ne rustigen nacht gewenst en tot morgen.
Bibber, bibber, bibber. EN DAT JONG HEEFT NOG ALTIJD NIKS LATEN HOREN.
-
Lieve vriendjes allemaal,
Mijn valieske is klaar," van alles nog één stuk proper zei mijn moeder altijd " ge weet nooit wat er ergens onderweg gebeurt. Als ze kon had ze nog een tweede hoed opgezet, ( sorry mama ) ja toen droegen dames nog een hoed.
Weet je wat Stef Boss nog zingt " pepermunt, de protestantse cocaïne " dat zat ook altijd in die tas als we naar de mis gingen, en de Stef denkt dat, dat alleen bij de protestanten zo was, verkeerd, mis, totaal mis. Als mijn oma d'r bij was werden mijn broer en ik van twee kanten bestookt met pepermunt.
Ja dat heeft nu wel allemaal niks met onzen trip te maken maar ik heb een beetje de bibber ben een beetje zenuwachtig en dan doe ik rare dingen om me heen.
Ik zit al weer in een ander liedje, tegen morgenvroeg heb ik gans het nederlandstalig repertoire erdoor gedraaid. Sabam zal lachen.
O ja 'k hem nog ne cake gebakken een quatre/ car ( oei hoe schrijven ze dat! ) wacht de boerinnenbond zegt 4/4gebak, oef het staat er.
Ne rustigen nacht gewenst en tot morgen.
Bibber, bibber, bibber. EN DAT JONG HEEFT NOG ALTIJD NIKS LATEN HOREN.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
ria - Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Wat lees ik hier nu,
morgen verwacht, bij ons aller vriend rapke,
oei-oee-oei en ik heb voor morgen al vier afspraken,
eerst naar de tandarts, dan naar de pedikuur en als ik dan nog
centen en spirit heb, naar de kapper. En 's avonds moet ik het eten klaar
maken voor mijn ventje. Normaal is hij chef-kok-van-dienst, maar omdat
hij heel de dag weg is, eist hij dat het eten op tafel staat als hij thuiskomt.
WAAROM kreeg ik geen PERSOONLIJKE uitnodiging???
Tante ria wordt stilaan in de vergeetput geschoven, mijn gedacht!
Al die afspraken verzetten? dat ziede van hier!
Ik heb vreselijke tandpijn, mijn eksterogen laten van zich spreken
en mijn haar is niet om aan te zien. En dan dien diner voor manlief.
JULLIE hebben mij goe liggen gehad.
Ik begin zo stilaan te denken dat het doorgestoken kaart is.
WIE SPANT HIER SAMEN, tegen MIJ
een verslagske over jullie feest, dat is dan toch wel het minst wat ik
mag verwachten hé
z.b.d
zeer bedroefd,
tante ria
morgen verwacht, bij ons aller vriend rapke,
oei-oee-oei en ik heb voor morgen al vier afspraken,
eerst naar de tandarts, dan naar de pedikuur en als ik dan nog
centen en spirit heb, naar de kapper. En 's avonds moet ik het eten klaar
maken voor mijn ventje. Normaal is hij chef-kok-van-dienst, maar omdat
hij heel de dag weg is, eist hij dat het eten op tafel staat als hij thuiskomt.
WAAROM kreeg ik geen PERSOONLIJKE uitnodiging???
Tante ria wordt stilaan in de vergeetput geschoven, mijn gedacht!
Al die afspraken verzetten? dat ziede van hier!
Ik heb vreselijke tandpijn, mijn eksterogen laten van zich spreken
en mijn haar is niet om aan te zien. En dan dien diner voor manlief.
JULLIE hebben mij goe liggen gehad.
Ik begin zo stilaan te denken dat het doorgestoken kaart is.
WIE SPANT HIER SAMEN, tegen MIJ
een verslagske over jullie feest, dat is dan toch wel het minst wat ik
mag verwachten hé
z.b.d
zeer bedroefd,
tante ria
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.
-
-
-Tante Ria,
Maak je geen zorgen, je neef komt seffens immers toch met een excuus om te zeggen dat we niet welkom zijn.
En Neske is kwaad voelt zich vernederd, die zal ook haren buik er wel van vol hebben.
En ik de ouwe taaie, ik wacht ...
-Tante Ria,
Maak je geen zorgen, je neef komt seffens immers toch met een excuus om te zeggen dat we niet welkom zijn.
En Neske is kwaad voelt zich vernederd, die zal ook haren buik er wel van vol hebben.
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ha ge weet het Bomi,
dat hem maar oppast manneke,
dat zet ik hem betaald.
(Bomike, dat is een goed idee van jou, de naamkaartjes verwisseld.
Vermits wij in de onderste la liggen....enfin ik vertel het je straks wel.
We gaan nog lachen.

dat hem maar oppast manneke,
dat zet ik hem betaald.
(Bomike, dat is een goed idee van jou, de naamkaartjes verwisseld.
Vermits wij in de onderste la liggen....enfin ik vertel het je straks wel.
We gaan nog lachen.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
Rapke,
waar blijf je, toch niet aan het terugkrabbelen zeker? Vandaag geen soep gemaakt omdat we bij jou komen eten, maar we horen of zien niets.
dezelfde vraag als Assa, staat de soep nu op? Straks komen ze mij ophalen! Bomi, Neske, Assa zijn al onderweg!
mgv (met grote verwachting)
gustilpe
waar blijf je, toch niet aan het terugkrabbelen zeker? Vandaag geen soep gemaakt omdat we bij jou komen eten, maar we horen of zien niets.
dezelfde vraag als Assa, staat de soep nu op? Straks komen ze mij ophalen! Bomi, Neske, Assa zijn al onderweg!
mgv (met grote verwachting)
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
ria - Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
EN HOE IS HET FEESTJE GEWEEST VANDAAG?Bomi schreef:-
-Tante Ria,
iK KIJK UIT NAAR JULLIE RELAAS...
Bomike, "mijn neef", HEB IK EEN NEEF?
Ik zou niet weten wie
Iedereen terug veilig thuis, lieve vriendinnen.
Moet rapke nu alleen de afwas doen.
O ja, da's waar ook ons aller Bomi had toch ne pyama
en een paar hoeden, niet waar? voor het geval dat...het zou regenen...
Kisses
tante ria
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.
-
Tante Ria,
Ben je je neef Célestin vergeten? Als je familie van de rap bent hoort klein rapke daar toch ook bij plus z'n kiekens en wat nog allemaal, familiebezit.
Het feestje is niet doorgegaan, had ook niemand verwacht toch?
De rap had er iets moois kunnen van maken maar stuurt zijn kat!
En wat doe ik, ik ga slapen, moe gewacht! Nooit meer.
Goede nacht!
Ben je je neef Célestin vergeten? Als je familie van de rap bent hoort klein rapke daar toch ook bij plus z'n kiekens en wat nog allemaal, familiebezit.
Het feestje is niet doorgegaan, had ook niemand verwacht toch?
De rap had er iets moois kunnen van maken maar stuurt zijn kat!
En wat doe ik, ik ga slapen, moe gewacht! Nooit meer.
Goede nacht!
-
Aan alle dames die ik heb gekend ...
Spijtig dat ik het moet zeggen, maar jullie zijn een schone bende
Tante Ria, gij waart wel uitgenodigd, maar ik vermoed dat nonkel Leootje het kaartje voor u verborgen heeft
Al de anderen : bedankt
Mij zo laten staan met mijn ketel soep waar ik zo veel werk (en Mathilda) in gestoken heb!!!!!!
Gisteren heb ik de ganse namiddag vergeefs op jullie gewacht, en het heeft mij kubieke meters gas gekost om de soep warm te houden.
En zeg nu niet dat jullie niet wisten dat het feestje doorging in mijn caravan in Dardennen he
Dat wisten jullie maar al te goed, maar ge zult dat weer afstrijden zekers
Nu ben ik bekaf, de ganse nacht van de Dardennen naar west-vlaanderen met een ketel hete soep in de koffer van mijn auto!!!!!!
Maar nu moet ge ook niet meer afkomen, die lekkere bouillon heeft zijn gat gekeerd en is zuur geworden!!!!
Jullie zullen Rapke een paar keer mogen uitnodigen voor ik jullie dat ooit vergeef!!!!!
WR (Woedend Rapke)
Spijtig dat ik het moet zeggen, maar jullie zijn een schone bende
Tante Ria, gij waart wel uitgenodigd, maar ik vermoed dat nonkel Leootje het kaartje voor u verborgen heeft
Al de anderen : bedankt
Gisteren heb ik de ganse namiddag vergeefs op jullie gewacht, en het heeft mij kubieke meters gas gekost om de soep warm te houden.
En zeg nu niet dat jullie niet wisten dat het feestje doorging in mijn caravan in Dardennen he
Nu ben ik bekaf, de ganse nacht van de Dardennen naar west-vlaanderen met een ketel hete soep in de koffer van mijn auto!!!!!!
Maar nu moet ge ook niet meer afkomen, die lekkere bouillon heeft zijn gat gekeerd en is zuur geworden!!!!
Jullie zullen Rapke een paar keer mogen uitnodigen voor ik jullie dat ooit vergeef!!!!!
WR (Woedend Rapke)
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
WR (Woedend Rapke)??????
Wie heeft hier het recht om woedend te zijn??
WIJ zijn RAZEND!!
Nu schrijft dat manneke TIEN jaar later nog fouten.
(den ezel)
En niet te geloven
tien jaren later gelooft dat manneke nog in sinterklaas. Ai ai toch, mijn buikje doet pijn van te lachen.
Zeg maatjes.. ik moet jullie iets vertellen
(zw.zw..):lol:
Zeg, dat zijn die ander maatjes dat hier meelachen hoor.
En veertig jaar later.... niet veel veranderd met dat manneke.
P.S. Sorry dat ik weer den eerste ben die hier binnenvalt maar dit moest ik nodig zeggen.
N.R. (= nooit roddelend)
Neske
Wie heeft hier het recht om woedend te zijn??
WIJ zijn RAZEND!!
Nu schrijft dat manneke TIEN jaar later nog fouten.
En niet te geloven
Zeg maatjes.. ik moet jullie iets vertellen
(zw.zw..):lol:
En veertig jaar later.... niet veel veranderd met dat manneke.
P.S. Sorry dat ik weer den eerste ben die hier binnenvalt maar dit moest ik nodig zeggen.
N.R. (= nooit roddelend)
Neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Eerst verontschuldigingen omdat jullie mij hebben laten zitten met die lekkere soep waar ik zoveel geld en tijd en moeite en kip heb in gestoken!!!
Dan zal ik antwoorden
En elk jaar krijg ik een pakske van de Kerstman, dus die bestaat WEL!!!!!!!!!!!
WR (Wachtend Rapke)
Dan zal ik antwoorden
En elk jaar krijg ik een pakske van de Kerstman, dus die bestaat WEL!!!!!!!!!!!
WR (Wachtend Rapke)
-
Allerbestebovenstebeste BO,
Gij zijt een braaf meiske gij, maar 't is wel Rapke en niet Rap
Enkel stoute vrouwen noemen mij Rap!!!!
En dat van die kippen, als ik er iedere keer eentje in de soep moet draaien voor mensen die dan toch niet naar de Dardennen komen, dan zal ik vlug zonder zitten he
Pfffffffffffff
Rapke
Gij zijt een braaf meiske gij, maar 't is wel Rapke en niet Rap
Enkel stoute vrouwen noemen mij Rap!!!!
En dat van die kippen, als ik er iedere keer eentje in de soep moet draaien voor mensen die dan toch niet naar de Dardennen komen, dan zal ik vlug zonder zitten he
Pfffffffffffff
Rapke