nieuw rapke
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
He Rapke, ik wens u een fijn weekend
Gisteren dacht ik Rapke is naar de Noordpool vertrokken,gevlucht voor dat vrouwvolk
maar nee ons rapke zat in de Ardennen
en wij hier maar wachten op die lekkere soep????
en ik denk dat u een kurkgeweer zult krijgen van de Kerstman maar dan ene met ne terugslag,
Groetjes assa
Gisteren dacht ik Rapke is naar de Noordpool vertrokken,gevlucht voor dat vrouwvolk
maar nee ons rapke zat in de Ardennen
en wij hier maar wachten op die lekkere soep????
en ik denk dat u een kurkgeweer zult krijgen van de Kerstman maar dan ene met ne terugslag,
Groetjes assa
Groetjes van assa
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Assa, gij zijt ook een braaf meiske, ik aanvaard deze weekendwensen als excuus omdat ge geen soep zijt komen eten
Ik wacht nog steeds op excuses
Maar voor de mensen die met die soep niks te maken hebben, en er zijn er veel, al diegenen die hier eens komen loeren zonder echt mee te doen : Rapke doet mee aan de wedstrijd "MAN VAN HET JAAR 2008"
Dat is een wedstrijd die ingericht wordt door 'de streekkrant' (@ moderatoren : dit is geen reclame voor DE STREEKKRANT), en waarbij de winnaar een jaar lang een gratis abonnement op de streekkrant bekomt!!!!!
Al wat ge moet doen is één goede karaktertrek van Rapke opnoemen (allemaal verschillende natuurlijk)
Niet moeilijk hé
En let op, ALS ik die verkiezing win ..... dan nodig ik iedereen die op mij gestemd heeft uit op een etentje in mijn caravan in de Dardennen (menu zie hier ergens boven, maar met een andere kip).
Jaloerse kippen moeten niet mee doen
GKGVR (Goede KarakterGroeten Van Rapke)
PS : Voor hints over goede karaktertrekken van Rapke zie mijn Blog www.Blog.be/Rapkeblog.goedekaraktertrek ... ant/haastU
MDGZHUNB (Met Dank Ge Zult Het U Niet Beklagen)
Ik wacht nog steeds op excuses
Maar voor de mensen die met die soep niks te maken hebben, en er zijn er veel, al diegenen die hier eens komen loeren zonder echt mee te doen : Rapke doet mee aan de wedstrijd "MAN VAN HET JAAR 2008"
Dat is een wedstrijd die ingericht wordt door 'de streekkrant' (@ moderatoren : dit is geen reclame voor DE STREEKKRANT), en waarbij de winnaar een jaar lang een gratis abonnement op de streekkrant bekomt!!!!!
Al wat ge moet doen is één goede karaktertrek van Rapke opnoemen (allemaal verschillende natuurlijk)
En let op, ALS ik die verkiezing win ..... dan nodig ik iedereen die op mij gestemd heeft uit op een etentje in mijn caravan in de Dardennen (menu zie hier ergens boven, maar met een andere kip).
Jaloerse kippen moeten niet mee doen
GKGVR (Goede KarakterGroeten Van Rapke)
PS : Voor hints over goede karaktertrekken van Rapke zie mijn Blog www.Blog.be/Rapkeblog.goedekaraktertrek ... ant/haastU
MDGZHUNB (Met Dank Ge Zult Het U Niet Beklagen)
Laatst gewijzigd door rapke op 15 nov 2008, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Oh ja, sorry, was de schiftingsvraag vergeten, en die luidt :
"Hoelang zal het duren (jaren, maanden, dagen, uren, minuten, seconden) voor Rapke excuses zal ontvangen hebben van al diegenen die hem met zijn soep in de Dardennen hebben laten stikken???"
Tip : Bomi zal wel weer de laatste zijn om haar excuses aan te bieden
"Hoelang zal het duren (jaren, maanden, dagen, uren, minuten, seconden) voor Rapke excuses zal ontvangen hebben van al diegenen die hem met zijn soep in de Dardennen hebben laten stikken???"
Tip : Bomi zal wel weer de laatste zijn om haar excuses aan te bieden
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
maar Rapke toch,
eigenlijk is alles een misverstand, we waren al onderweg naar west-vlaanderen, maar opeens kregen we geen verbinding meer en zijn dan maar teruggekeerd. We hadden onze laarzen bij,
eigenlijk ben jij de schuldige, wij konden niet ruiken dat het in dardennen was hé!
allez, je hebt nog soep voor moergen, je moet dan morgen niet koken...
eet smakelijk hé!
gustilpe
eigenlijk is alles een misverstand, we waren al onderweg naar west-vlaanderen, maar opeens kregen we geen verbinding meer en zijn dan maar teruggekeerd. We hadden onze laarzen bij,
eigenlijk ben jij de schuldige, wij konden niet ruiken dat het in dardennen was hé!
allez, je hebt nog soep voor moergen, je moet dan morgen niet koken...
eet smakelijk hé!
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
Gustilpe, gij zijt ook een braaf meiske gij, en ik aanvaard jouw excuses, maar op de uitnodiging stond wel heel duidelijk dat het in de Dardennen was
Maar soep voor morgen ? Hebt ge niet gezien dat die soep zijn gat gekeerd heeft ?(Bomi heeft daar zelfs nog de spot mee gedreven, de ondankbare)
Allerbestebovenstebeste Gustilpeke, stem voor mij en al uw zonden zijn u vergeven
VGVGZR (VerGeVingsGeZind Rapke)
Maar soep voor morgen ? Hebt ge niet gezien dat die soep zijn gat gekeerd heeft ?(Bomi heeft daar zelfs nog de spot mee gedreven, de ondankbare)
Allerbestebovenstebeste Gustilpeke, stem voor mij en al uw zonden zijn u vergeven
VGVGZR (VerGeVingsGeZind Rapke)
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Bomi is nie in haren dag, en weigert excuses aan te bieden, aan wie, aan wat, waarom dan ook!
'k heb Vandaag mijn bokkenpruik op.
Seffens een boke met spek ( dunnetjes ) en straks zilveren bruiloft, das wat anders dan dardennen he!
Grommel . . grommel . . grommel . . .
-
Bomi is nie in haren dag, en weigert excuses aan te bieden, aan wie, aan wat, waarom dan ook!
'k heb Vandaag mijn bokkenpruik op.
Seffens een boke met spek ( dunnetjes ) en straks zilveren bruiloft, das wat anders dan dardennen he!
Grommel . . grommel . . grommel . . .
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
ZILVEREN BRUILOFT ???????????????
da's ook toevallig, het wil toch wel passen dat ik ook uitgenodigd ben op een zilveren bruiloft van twee Limburgse mensen zekers ???? !!!!!
Hopelijk is dat hetzelfde feest niet, ik heb geen goesting om heel den avond te zitten luisteren naar een toespraak van een oud vrouwtje uit de Limburg, zo in den trant van : miiijjjjnnn hhhhooooonnnnddddd zzzzziiiiiiittttt aaaaaalllllleeeeeeeeeeeeennnnnnn tttttthhhhhhhhuuuuuuissssss eeeeennnnn iiiiiiikkkkk hhhhhheeeeebbbbbbbb nnnnnnniiiiiieeeeeeeettttttt vvvvvvvvveeeeeeeeeeeellllllllllll tttttttttttttiiiiiiiiiijjjjjjjjjjddddddddddddd........ enz....
Verdorie, zou ik gaan, zou ik niet gaan?
Shit zeg, neem nu eens aan dat ik daar Bomi tegen het lijf loop, man,man,man,
Neen dank u, ik blijf thuis vannavond
MOG (Met Onzekere Groetjes)
Rapke
da's ook toevallig, het wil toch wel passen dat ik ook uitgenodigd ben op een zilveren bruiloft van twee Limburgse mensen zekers ???? !!!!!
Hopelijk is dat hetzelfde feest niet, ik heb geen goesting om heel den avond te zitten luisteren naar een toespraak van een oud vrouwtje uit de Limburg, zo in den trant van : miiijjjjnnn hhhhooooonnnnddddd zzzzziiiiiiittttt aaaaaalllllleeeeeeeeeeeeennnnnnn tttttthhhhhhhhuuuuuuissssss eeeeennnnn iiiiiiikkkkk hhhhhheeeeebbbbbbbb nnnnnnniiiiiieeeeeeeettttttt vvvvvvvvveeeeeeeeeeeellllllllllll tttttttttttttiiiiiiiiiijjjjjjjjjjddddddddddddd........ enz....
Verdorie, zou ik gaan, zou ik niet gaan?
Shit zeg, neem nu eens aan dat ik daar Bomi tegen het lijf loop, man,man,man,
Neen dank u, ik blijf thuis vannavond
MOG (Met Onzekere Groetjes)
Rapke
-
Jamaar, zo'n toespraak kan uuuuuren duren he
Allez, ge viert uw zilveren bruiloft (wat is dat ?... 25 jaar? kan niet he, als dat kennissen zijn van Bomi, dan is dat al vlug 75 jaar... denk ik) en dan vraagt ge daar zo iemand als Bomi op dat feest...
Da's om moeilijkheden vragen he
Ge moogt al blij zijn, als zilveren bruidegom, dat ge het einde van de toespraak haalt...
Weet ge waar ik nu heimelijk aan zit te denken???
Ewel, ik hoop dat het kippensoep is op die bruiloft waar Bomi naartoe gaat, hahahahaha, in vergelijking met wat ze in de Dardennen gemist heeft zal dat maar een flauw waterke zijn, hahahahahaha (sorry dat ik ff lach)
RMBP (Rapke Met BinnenPretjes)
Allez, ge viert uw zilveren bruiloft (wat is dat ?... 25 jaar? kan niet he, als dat kennissen zijn van Bomi, dan is dat al vlug 75 jaar... denk ik) en dan vraagt ge daar zo iemand als Bomi op dat feest...
Ge moogt al blij zijn, als zilveren bruidegom, dat ge het einde van de toespraak haalt...
Weet ge waar ik nu heimelijk aan zit te denken???
RMBP (Rapke Met BinnenPretjes)
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Rapke,
Ik ben blij dat ik je lees,
Ik had zo een gevoel dat ik iets verkeerd had gezegd (maar ik zou niet weten wat) Dan spijt het mij hoor, dat was allemaal gezever.
Ik moet nog even nadenken over die goede eigenschap(pen) van jou.
Het zijn er toch meer dan de minder goede zenne.
Spijtig dat dat fotootje zo klein is, ik ga mijn vergrootglas moeten nemen.
Ik ben blij dat ik je lees,
Ik had zo een gevoel dat ik iets verkeerd had gezegd (maar ik zou niet weten wat) Dan spijt het mij hoor, dat was allemaal gezever.
Ik moet nog even nadenken over die goede eigenschap(pen) van jou.
Het zijn er toch meer dan de minder goede zenne.
Spijtig dat dat fotootje zo klein is, ik ga mijn vergrootglas moeten nemen.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Neske, gij moogt nog niet mee doen, want ge hebt u nog niet verexcuseerd dat ge niet naar de Dardennen gekomen zijt voor de soep
Gustilpeke, gij wel he, gij moogt al mee doen, en direct al prijs, amaai
Nu de andere dames nog, maar Bomi werkt weer tegen he
Gustilpeke, gij wel he, gij moogt al mee doen, en direct al prijs, amaai
Nu de andere dames nog, maar Bomi werkt weer tegen he