Poëzie en proza

nieuw rapke

Gestart door rapke op 28 aug 2008, 18:26 1939 berichten 520.595 keer gelezen Gesloten
rapke Startte dit onderwerp 19 nov 2008, 16:27 W-Vl 3.529 berichten
Assa, dieper kan niet meer :evil:

Afbeelding
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
    Bomi 19 nov 2008, 16:37 Hasselt 3.368 berichten
    -
    -

Lulkoek, boer Yvan,

dat zijn madam der van onder is daar zwijgt 'm over in alle talen.

Het schaapke ocharme leven met zo een hyperactieftotentrekkendkoleriek manneke.

Ze zei tegen mij aan de telefoon " bij 'tonze al loopt met tabellekes en grafiekskes en o wee as 'k mij ne kier vergische " ocharme toch " dan steekt hij mij bij de kiekens " aldus madame rapke.

Speel maar spellekes met dat stuk ongeluk ikke niet !

Bomi, snik snik snik
    Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
      rapke Startte dit onderwerp 19 nov 2008, 16:56 W-Vl 3.529 berichten
      geen commentaar :evil:

Afbeelding
      De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
        rapke Startte dit onderwerp 19 nov 2008, 17:41 W-Vl 3.529 berichten
        Voor ik mij te ruste begeef had ik graag nog even het volgende medegedeeld

De heer Zevenslagers, bestuurslid van Sennet, deelt mij zopas mede dat op de algemene vergadering besloten werd om Rapke's grafiek als standaardmodule te gebruiken voor wat betreft de minuten die u zullen toegewezen worden.
        Het is idd zo dat vanaf 1 Januari 2009 er een beperking zal opgelegd worden inzake het bezoek aan sennet. Om een overbelasting van het systeem te vermijden wordt overgegaan tot een bonussysteem!!!
        Dit houdt in dat wie bovenaan Rapke's grafiek staat recht zal hebben op het maximuum aantal minuten forumtijd :!:
        Wie onder de nul-lijn komt (maar daar moet ge echt wel de beest voor uithangen hoor) zal niet meer kunnen posten (= schrijven in sennet).
        Geen paniek, op 1 Dec van dit jaar wordt een algemene amnestie uitgevaardigd, zodat de meesten van jullie just boven de grens van nul kunnen beginnen.
        Tot zover de mededeling van de heer Zevenslagers, floormanager van Seniorennet en Ridder in de Leopoldsorde
          Omaha 19 nov 2008, 17:48 Vlaams-Brabant 438 berichten
          Mijnheer Rapke,

'k ben een paar dagen ni kunnen komen en wat zie ik ????????

IK STA ZELF NI OP DE GRAFIEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schoon ist.........

Den brief naar de Sint vertrekt hier subiet hé, awel ik zal het hem eens uitleggen !

't is 17:47 uur, dus IK GA ETEN NU

Tot later

Omaha.
          Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
            rapke Startte dit onderwerp 19 nov 2008, 19:07 W-Vl 3.529 berichten
            Beste Omaha, het feit dat je niet op de grafiek voorkomt is heel eenvoudig te verklaren :
            De grafiek begint pas aan -10, maar als ge een beetje vriendelijker zijt tegen Rapke, dan zult u binnenkort bovenaan de grafiek schitteren :lol:
            Met vele vriendelijke groeten,
            Rapke
              gustilpe 19 nov 2008, 19:12 vlaams brabant 5.423 berichten
              ha, nog een spelletje, ik doe ook mee!

tante ria: Wat staat er over rapke in het boek van zwarte piet?
              Rapke : Piet zijn boek staat vol met Rapke's goede daden
              bo : Goede daden ? Ik haal mijn vergrootglas om ze te vinden.
              assa:Vinden:ik zou niet weten waar ik zijn goede daden moet zoeken,[quote]
              gustilpe: zoeken kan altijd met een speld in een hooiberg

goeie avond aan iedereen, ik moet nog naar een vergadering!
              gustilpe
              vriendschap is het kostbaarste geschenk!
                Omaha 19 nov 2008, 19:14 Vlaams-Brabant 438 berichten
                Mijn allerliefste rapke,

-10 ?????

moet ik dan nog zooooooolang in de kou zitten ?????

of versta ik het weer niet goed ?

alleszins,

'k ben weg zingen nu

tot later

Omaha
                (mvg)
                Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
                  rapke Startte dit onderwerp 19 nov 2008, 19:22 W-Vl 3.529 berichten
                  Afbeelding

Omaha, als je goed kijkt zie je jouw lijntje verschijnen aan -9, doe je best en 't komt allemaal in orde (niet vals zingen zoals gewoonlijk he) :wink:

Gustilpe : let op, ge zijt aan 't zakken op Rapke's grafiekske :idea:
                    Bomi 19 nov 2008, 22:47 Hasselt 3.368 berichten
                    -
                    -

assa:Vinden:ik zou niet weten waar ik zijn goede daden moet zoeken,

bomi:hooiberg? is dat een plek waar koppeltjes stiekem vrijen?
                      bo'ke 20 nov 2008, 07:14 6.897 berichten

juf mathilda : Vrijen : daarvoor rest me geen tijd, moet eerst nog mijn stylo vinden. :twisted:
                      'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
                      .
                        rapke Startte dit onderwerp 20 nov 2008, 08:05 W-Vl 3.529 berichten
                        Goede morgend,
                        wat is het mooi om de grafiek aan te vullen met een nieuwe kandidate, nl Juf Mathilda die start op nul en doorgaat naar 5 op de schaal van Rapke :lol:
                        Omaha schiet van -9 als een pijl naar +9, wegens haar "mijn allerliefste Rapke" van gisteren :lol:

Afbeelding

Ik heb minder goed nieuws over dat spelleke dat tanteke gestart heeft. Het moet gaan over het boek van zwarte Piet, maar jullie zitten als kippen zonder kop in hooibergen te woelen :? Dat zal punten kosten in de volgende grafiek, zeker weten :evil:

EGR (Eerlijke Groetjes, Rapke)
                          neske 20 nov 2008, 08:37 Vlaams Brabant 7.826 berichten
                          :lol: :lol:

Vermits ik zo goed sta in zijne grafiek :roll: durf ik (bijna) niks meer te zeggen, geen goed of slecht, want het is nooit okééé.

Maarrrrr.... seffens ga ik met mijn kleindochtertje naar de sint.
                          Omaha, wees gerust, ik zal de Piet op de hoogte brengen van al wat hier is gezegd. :?

tot straks allemaal,
                          p.s. ik ben eens curieus of ik ook iets ga krijgen :roll:
                          Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
                            Bomi 20 nov 2008, 09:18 Hasselt 3.368 berichten

juf mathilda : Vrijen : daarvoor rest me geen tijd, moet eerst nog mijn stylo vinden.
                            bomi:vinden? van rapke alleen maar goeds,lief, eerlijk,charmant,gul . .
                              Bomi 20 nov 2008, 09:20 Hasselt 3.368 berichten
                              -
                              -

even tussendoor, dat laatste zinnetje is onder dwang geplaatst om toch maar goed te staan met de gastheer. De Sint weet wel beter.

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp