1963 Dellbruck - Hasselt

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

wher

20 nov 2008, 19:18

Hallo,
Hoe ben je aan die namen gekomen bij de militiedienst ?
Ik heb ook in Dellbruck gelegen van 1964 tot 1965 .
mvg Wilfried

goemer

20 nov 2008, 21:23

wher
probeer is een berichtje te zenden naar
sonia.mafranckx@mil.be
geef wa uitleg in je email van wa je nog herrinnerd bvb datum van in dienst treding , datum afzwaai en van wanneer tot wanneer je in die kazerne hebt gelegen.
zo heb ik da ook gedaan (ik had emailadres gevonden op seniorennet )
wel enkele weken moeten wachten maar kreeg dan via de post papieren waar alle namen geboortedatums en adressen op stonden.
ik heb ondertussen al kontact met 4 legermakkers , maar niet iedereen heeft computer , en ook niet iedereen maakt tijd om kontact te maken !ik blijf wel hopen op meer vrienden te vinden ! en ik hoop da je veel sucsesmag hebben om ook verder te zoeken
groetjes
goemer
verhuis leger van dellbruck naar hasselt in 1963

goemer

21 nov 2008, 19:42

wher
ik hoop dat je iets bent met de uitleg die ik gegeven heb ? ook kan je als je wil foto's van de kazerne vinden op seniorennet !
want zo ben ik daar ook aangeraakt want ik had geen foto van de kazerne , nu dus wel zoals ze toen was en zoals ze nu is !
veel geluk bij je opzoekingen
groetjes
goemer

wher

22 nov 2008, 13:38

Hallo goemer,
Bedankt voor uw uitleg en ik zal ook eens een berichtje sturen.
mvg Wilfried

goemer

22 nov 2008, 21:20

wilfriet
ik hoop da je suskes hebt !!!

goemer

03 dec 2008, 19:14

ringo 1
waarom hoor ik plots niets meer van jou ?
ik ben bezig om foto's van legervrienden van vroeger te vergaren alsook de zelfde mannen met fotos van nu te verzamelen !
alsook zoek ik nog altijd naar vrienden van vroeger om terug kontact te hebben .
ik zoek mannen die met mij bij het leger lagen om alzo anderen terug te vinden.
zeker in de regio west vlaanderen waar voor mij de meest bekende en plezantste mannen woonden , waar ik veel mee uitging !
maar ook anderen die in dellbruck gekazerneerd waren en die nog vrienden van toen kennenik hoop nog op antwoord . je hebt mijn hotmail adres !.
de beste groeten vanwege
goemer

wher

04 dec 2008, 09:52

Hallo Goemer ,
Spijtig voor u dat Ringo 1 niet meer antwoord , hij zei dat hij deze persoon kent maar zegt niet wie hij is .
Ik heb reeds antwoord gekregen van die Sonia Mafranckx dat ze het bezig zijn met uitzoeken welke mijn legermakkers waren.
Zeker nogmaals bedankt voor het adres.
Als je iets wil weten over die West-Vlamingen mag je gerust een mailtje sturen , ik kan misschien ook helpen daar ik er ik er ook één ben en ik denk dat ik maar 1 of 2 jaar jonger ben dan u .
mvg Wilfried

goemer

04 dec 2008, 20:40

wher (wilfried)

wel een van die gasten (toen mijn vriend bij het leger ) was van de streek van west vlaanderen ! woonde in de aardappelstreek daar in west vlaanderen ! waar was typische aardappelstreek in de jaren 60 ? zijn vader was wel geen kleine boer , want zijn zoon kreeg bij het leger wel extra verlof in de tijd van de oogst ! ik dacht dat het in de regio izegem was , maar ik kan mis zijn hoor .de foto die hier op de site staat van 2 gasten dat zijn wij ----- ik sta links op de foto en rechts is dus die west vlaming

hopelijk op nieuws dank ik je al voor je antwoord
groetjes
goemer