Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
asfaltvreter - Lid geworden op: 23 nov 2008, 18:12
ja sette was van die kanten ergens;
en de luc is in 85 gemutteerd naar 6A,daar is de sette voor in de plaats gekomen he.
en de peter woonde aan de kanten van averbode , geloof ik...........
en de luc is in 85 gemutteerd naar 6A,daar is de sette voor in de plaats gekomen he.
en de peter woonde aan de kanten van averbode , geloof ik...........
wat je zelf doet,doe je (meestal ) beter.....
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Goeiemorgie!!
ja mense ik ben hier nog hoor!!
Ik zie dat er hier het een en ander
beweegd!!! Ondertussen heb ik het wel druk met zaken allerhande maar kom toch alle dagen hier even langs hoor!!
Straks weer de hort op voor de boodschappen en een marktje te doen!!
Want beste Mucki en parochiegenoot vandaag is het hier marktdag hee..!
We zullen de wollekes en de damarrekes kunnen gebruiken!!
Deze ochtend al het teen en tander gedaan wo. een goed warm baddeke gepakt,mmm!!
Ook de frigo uitgekuist, dus vandaag verse zaken aankopen!
Ik hoop dat wij hier vandaag niet al te veel schuiven op de weg!!
Zo beste mensen tot later hee..!!
GRTZ,EMTEEKEN
ja mense ik ben hier nog hoor!!
beweegd!!! Ondertussen heb ik het wel druk met zaken allerhande maar kom toch alle dagen hier even langs hoor!!
Straks weer de hort op voor de boodschappen en een marktje te doen!!
Want beste Mucki en parochiegenoot vandaag is het hier marktdag hee..!
We zullen de wollekes en de damarrekes kunnen gebruiken!!
Deze ochtend al het teen en tander gedaan wo. een goed warm baddeke gepakt,mmm!!
Ik hoop dat wij hier vandaag niet al te veel schuiven op de weg!!
Zo beste mensen tot later hee..!!
GRTZ,EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Ha mijn dorpsgenoot is er ook nog, jazeker woensdag is marktdag bij ons vandaag ben ik natuurlijk gaan metten zoals ze bij ons zeggen en je vuilbakse ook al gekregen ? Wat een miserie enfin het einde van het jaar komt weeral in zicht de groetjes allemaal
-
Hoi beste Mucki!!mucki schreef:Ha mijn dorpsgenoot is er ook nog, jazeker woensdag is marktdag bij ons vandaag ben ik natuurlijk gaan metten zoals ze bij ons zeggen en je vuilbakse ook al gekregen ? Wat een miserie enfin het einde van het jaar komt weeral in zicht de groetjes allemaal
Ja zeker ik heb mijn nief vuilbakske al gekregen!!
grote klucht hoor!! Je moet eens dat bijgeleverd brochuurtje lezen!!
Om te schaterlachen!!
omdat ze nog niet op de lijst stond!!
ik een falliete zaak waar wel ene stond??? Enfin de mijne staat in de garage!
Ik hoor ook verhalen van appartementen waar een 140 Liter bak langs de
trap moet naar boven gesjouwd worden!!
milieubak van destijds komen weer boven! De mijne is nog niet van zijn
plaats geweest!
Straks naar mijn sjoeke want ze heeft een flinke snotvalling!!Ze zijn lekker van de verniet!! Persies dat bij den deze ook iets aan het broeien is !!
In ieder geval de thee met citroenen is in huis !! In deze BOB periode is een portooke of twee, drie geen optie!!
Gisteren de afrekening van de gas en elek. in de bus gekregen...........ik
moest even gaan zitten??? pfffffff amai !! Het geen ik vorig jaar terugtrok
moet ik nu weer inleveren!
Zo tot later hee !!
GRTZ,EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
Ja Emtee een geldklopperij want nu hangt daar een hele administratie aan vast de volgende stap provisie betalen niet betaald vuilbak blijft staan wordt niet geledigd en van facturen gesproken bij de Pidpa zitten ze precies ook om geld verlegen eergisteren de meterstand doorgegeven vandaag stak de afrekening al in de bus en amaai dat belooft voor electrabel hopelijk is de verkoudheid van je vriendin vlug over de groetjes allemaal
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goede avond iedereen,
Ik dacht ... meer dan een week zonder computer gezeten ... er zal hier veel te lezen zijn maarre ... niks ervan! Waar zitten julie allemaal? Te koud om te schrijven offe ... hebben jullie het zo druk?
Gisteren hadden we hier een jarige job ... jaja, die klein van ons is gisteren 10 jaar geworden. Man o man, het lijkt precies of dat ze nog maar pas geboren is. Wat gaat de tijd toch snel!!
Heb ook nog wa foto's van ons huizeke in de kerstsfeer maar Edwin moet die nog een beetje verkleinen. Vermits hij dus dezen avond aan het werk is zal dat iets zijn voor morgen denk ik.
Allez, ik ga nog wa kaartjes maken se. De kerstkaarten zijn de deur al uit. Pppfff, 'k heb er zomaar eventjes een kleine 150 gemaakt. Kan geen kerstfiguurkes meer zien. Gelukkig krijgen we hier alle jaren kerstzegels voor een goedkoper tarief, alleen voor Nederland zenne. Voor het buitenland moeten we de volle pot betalen
Jongens, nog een fijne avond en tot ...????
groetjes, sonneke
Ik dacht ... meer dan een week zonder computer gezeten ... er zal hier veel te lezen zijn maarre ... niks ervan! Waar zitten julie allemaal? Te koud om te schrijven offe ... hebben jullie het zo druk?
Gisteren hadden we hier een jarige job ... jaja, die klein van ons is gisteren 10 jaar geworden. Man o man, het lijkt precies of dat ze nog maar pas geboren is. Wat gaat de tijd toch snel!!
Heb ook nog wa foto's van ons huizeke in de kerstsfeer maar Edwin moet die nog een beetje verkleinen. Vermits hij dus dezen avond aan het werk is zal dat iets zijn voor morgen denk ik.
Allez, ik ga nog wa kaartjes maken se. De kerstkaarten zijn de deur al uit. Pppfff, 'k heb er zomaar eventjes een kleine 150 gemaakt. Kan geen kerstfiguurkes meer zien. Gelukkig krijgen we hier alle jaren kerstzegels voor een goedkoper tarief, alleen voor Nederland zenne. Voor het buitenland moeten we de volle pot betalen
Jongens, nog een fijne avond en tot ...????
groetjes, sonneke
-
Goeiemorgen allemaal!
Ja beste mensen we zijn hier nog hoor!!
Maar ik heb het de laatste tijd druk ! Ja als ge nu voortaan met zijn tweeen bent is het huishouden erg belangrijk geworden hoor, maar ik kom hier nog wel regelmatig kijken !!
Deze week zijn wij begonnen met de kerstboom te plaatsen en de nodige inkopen te doen voor kerstavond!!
Ondertussen zijn wij ook bezig met regelmatig wat binnenwerk te doen zoals plafons afwassen, wat grote kuis ed. Links en rechts wat kleine klusjes doen enz. enz.!! Zodat wij klaar zijn als volgend jaar het tuinseizoen weeral begint hee..!
Volgend weekend hopen wij eens naar een kerstmarkt te gaan, dit onder voorbehoud van het weer hee..!!
Ook toeven wij graag op rommelmarkten, vorige maand zijn wij nog naar de Neckerhal geweest! En als de dagen terug wat langer worden gaan wij zeker eens naar Heist o/d berg!
Zo beste mensen tot later hee!!
GRTZ,EMTEEKEN

Ja beste mensen we zijn hier nog hoor!!
Deze week zijn wij begonnen met de kerstboom te plaatsen en de nodige inkopen te doen voor kerstavond!!
Ondertussen zijn wij ook bezig met regelmatig wat binnenwerk te doen zoals plafons afwassen, wat grote kuis ed. Links en rechts wat kleine klusjes doen enz. enz.!! Zodat wij klaar zijn als volgend jaar het tuinseizoen weeral begint hee..!
Volgend weekend hopen wij eens naar een kerstmarkt te gaan, dit onder voorbehoud van het weer hee..!!
Ook toeven wij graag op rommelmarkten, vorige maand zijn wij nog naar de Neckerhal geweest! En als de dagen terug wat langer worden gaan wij zeker eens naar Heist o/d berg!
Zo beste mensen tot later hee!!
GRTZ,EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi beste Mucki,mucki schreef:Ja ik heb zo de indruk dat het hier zo langzaam aan het doodbloeden is jammer maar niks aan te doen iedereen heeft het nu natuurlijk druk met de komende feestdagen dus daarom een beetje stillekens een fijn weekend nog allemaal
Ja zoals je al zei is het hier de laatste tijd wat windstil. Het is me ondertussen ook duidelijk geworden dat de 1000 berichten niet meer haalbaar zijn....
GRTZ,EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
asfaltvreter - Lid geworden op: 23 nov 2008, 18:12
tja,
iedereen heeft mekaar weer een beetje gevonden zeker...........
jammer , want had graag nog meer ex 43ers gehoord.........
maar ja, iedereen nog fijne feestdagen gewenst en mss tot volgend jaar he.......
wanneer het normale leven weer hervat.......
iedereen heeft mekaar weer een beetje gevonden zeker...........
jammer , want had graag nog meer ex 43ers gehoord.........
maar ja, iedereen nog fijne feestdagen gewenst en mss tot volgend jaar he.......
wanneer het normale leven weer hervat.......
wat je zelf doet,doe je (meestal ) beter.....