Katana's hoekje
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
air schreef:Que?
Wha 'r you talking 'bout?!
Doet mij denken aan Manuel uit Fawity Towers
Een zogezegde domme man uit Barcelona
Manuel was eigelijk een verstandige man , veel beter dan John Cleese , die zich laat rollen door zijn 3 exvrouwen betreft alimentatiegelden !
Zijn derde vrouw psychoanaliste Alyce Faye Elchelberger zal hem nu wel nekken als hij 1.5 miljoen euro per jaar zal moeten neerleggen
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
stevens-willy - Lid geworden op: 24 jul 2005, 11:25
A ha hier zit onze vriend.
-
Klein vraagje ; heeft al iemand het blad van Goedele gelezen met als onderwerp ' cut' , naar het schijnt staan er heel wat cutten van vrouwen in te zien met schaamlippen bloot
Zelfs op den tv werd er gewag van gemaakt ...
Katana wil dergelijk blad niet in huis nemen omrede dat Lady meeloert en dan ...
Katana wil dergelijk blad niet in huis nemen omrede dat Lady meeloert en dan ...
-
baptist - Lid geworden op: 20 aug 2005, 02:10
Na zoveel jaren van omzwervingen heeft katana eindelijk de rust gevonden in zijn eigen hoekje. Veel forummers slaken een zucht van verlichting, anderen missen de scheldpartijen, het vuurke stook of het draaien met de wind. Als predikant zeg ik: "misschien is er een zieltje bijgekomen". 
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Laat jij dan ook de fruitboer voor wat ie is ? Die verkoopt toch ook steenfruit met het uitzicht van ...katana schreef:Klein vraagje ; heeft al iemand het blad van Goedele gelezen met als onderwerp ' cut' , naar het schijnt staan er heel wat cutten van vrouwen in te zien met schaamlippen bloot![]()
pruimen bv.
-
[quote="telloorlekker
Laat jij dan ook de fruitboer voor wat ie is ? Die verkoopt toch ook steenfruit met het uitzicht van ...
pruimen bv.
[/quote]
Als het Turksfruit is , laat maar komen
Laat jij dan ook de fruitboer voor wat ie is ? Die verkoopt toch ook steenfruit met het uitzicht van ...
pruimen bv.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
katana schreef:[quote="telloorlekker
pruimen bv.
Waarom Turks ? Zijn Vlaamse pruimen niet goed genoeg... (of is die van Lady verdroogt...?
-
telloorlekker schreef:[
Waarom Turks ? Zijn Vlaamse pruimen niet goed genoeg... (of is die van Lady verdroogt...?)
Er is nog geen vaststelling van verdroging , lijkt mij nog volledig in orde
-
bakker schreef:Voor turks fruit moet Katana bij zijn geburen zijn
Beste Bakker ,
Katana zal zich behoeden voor de Turken , grote afstand voor hen , is aangeraden
Mijn naaste gebuur met zijn mooie vrouwen ( dochters) wordt alleen bekeken en dat is ook alles , persoonlijk krijgen ze tot nu toe mijn respect, geen hoofdoeken, lange elegante vrouwen ,die weten wat ze willen , denkt katana toch