nieuw rapke
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Neske, het enige dat ge nooit tegen Bomi moogt zeggen is "sorry".
Ten eerste kent ze dat woord zelf niet (hebt ge ze al één keer horen 'sorry Rapke' zeggen ?).
Ten tweede gaat ze vanaf nu elke keer dat ge iets mispeutert (en geef toe, ge doet niks anders) eisen dat ge 'sorry Bomi' zult roepen.
Ten derde gaat u dat niet af, dat 'sorry' gedoe. Dat past niet bij uw levensvisie. Of zegde gij elke keer 'sorry' mss, als de vijf na vijf te vroeg of te laat is ? Ik denk het niet he
Dus een goede raad : doe het niet meer, oké ?
Graaggedaan Neske, waar zijn anders vrienden voor hé
Rapke
Ten eerste kent ze dat woord zelf niet (hebt ge ze al één keer horen 'sorry Rapke' zeggen ?).
Ten tweede gaat ze vanaf nu elke keer dat ge iets mispeutert (en geef toe, ge doet niks anders) eisen dat ge 'sorry Bomi' zult roepen.
Ten derde gaat u dat niet af, dat 'sorry' gedoe. Dat past niet bij uw levensvisie. Of zegde gij elke keer 'sorry' mss, als de vijf na vijf te vroeg of te laat is ? Ik denk het niet he
Dus een goede raad : doe het niet meer, oké ?
Graaggedaan Neske, waar zijn anders vrienden voor hé
Rapke
-
Beste Schrijfster,
Ik persoonlijk moet stevig nadenken over elke grap die ik hier vertel. De lol wordt gewikt en gewogen voor hij te grabbel wordt gegooid. Als ge reeds zo lang op dit topic zit hebt ge leren voorzichtig zijn.
Maar wat de anderen betreft hebt ge volledig gelijk. Die schudden alles uit hun mouw, zomaar, zonder zich eerst eens af te vragen : "zou ik daar Rapke geen pijn mee doen ?" of "zal Rapke niet boos zijn als ik dit of 't gene zomaar uit mijn enz ... ?"
Neen, niets daarvan, roekeloos wordt hier omgesprongen met mijn geestestoestand die - zoals je weet - niet altijd bestand is tegen hun grollen en grappen.
L.R. (Lijdend Rapke)
Ik persoonlijk moet stevig nadenken over elke grap die ik hier vertel. De lol wordt gewikt en gewogen voor hij te grabbel wordt gegooid. Als ge reeds zo lang op dit topic zit hebt ge leren voorzichtig zijn.
Maar wat de anderen betreft hebt ge volledig gelijk. Die schudden alles uit hun mouw, zomaar, zonder zich eerst eens af te vragen : "zou ik daar Rapke geen pijn mee doen ?" of "zal Rapke niet boos zijn als ik dit of 't gene zomaar uit mijn enz ... ?"
Neen, niets daarvan, roekeloos wordt hier omgesprongen met mijn geestestoestand die - zoals je weet - niet altijd bestand is tegen hun grollen en grappen.
L.R. (Lijdend Rapke)
-
Neske, dat intervieuw heb ik met aandacht gelezen. Ik moet zeggen, heel goed geschreven. Uw zus, da's een zwartharige he, heeft die later niet nog opgetreden onder de artiestennaam 'Zwarte Lola' ? Ge zult haar liedje ook nog wel kennen denk ik : "Ja ik ben Lola, zwarte Lola, ik ben Lola uit de stripteasebar ...". Ik moet zeggen, een warme madam zunne, ze heeft nog op mijn schoot gezeten tijdens een optreden.
Mijn lief was nog een beetje kwaad zunne
Allez, da's uw zuster dus, wie had dat gedacht he Neske.
En gij zijt een roste heb ik gelezen ? Nu ja, niet mijn ding, maar der moeten er van soorten zijn he
En met zo'n haar kunt ge nog fungeren als stoplicht voor den vijf na vijf
We leren alle dagen bij denkt Rapke

Allez, da's uw zuster dus, wie had dat gedacht he Neske.
En gij zijt een roste heb ik gelezen ? Nu ja, niet mijn ding, maar der moeten er van soorten zijn he
En met zo'n haar kunt ge nog fungeren als stoplicht voor den vijf na vijf
We leren alle dagen bij denkt Rapke
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
schrijf fun alhoewel boeltje blijft nu ook liggen,moet af en toe jullie treintje lenen om er doorheen te komen
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Schrijfster, het gaat hier ongelooflijk vooruit je kent dat liedje van Raymond toch he! En 't ging vooruit 't ging verbazend goed vooruit . . . Rapke zingt dat elke dag 's avonds als wij al lang slapen nadat hij de nieuwe bladzijden van de dag geteld heeft, je schrijft het zelf ZIJN topic gaat vooruit, wij helpen er met veel lol aan mee.
Wat mij betreft ik aanzie het als een goed werk, de onnozele spijzen of zoiets en de arme kleden ik bedoel elke pagina die erbij komt is hem kleden he! Zo zijn wij, wij doen aan goede werken, op café gaan is in Vlaanderen ook een goed werk, de dorstigen laven, je ziet alles wat wij hier doen is goedgekeurd in Rome.
Allez ik ga nu naar ' comme chez moi '
Groetjes
Bomike
-
Schrijfster, het gaat hier ongelooflijk vooruit je kent dat liedje van Raymond toch he! En 't ging vooruit 't ging verbazend goed vooruit . . . Rapke zingt dat elke dag 's avonds als wij al lang slapen nadat hij de nieuwe bladzijden van de dag geteld heeft, je schrijft het zelf ZIJN topic gaat vooruit, wij helpen er met veel lol aan mee.
Wat mij betreft ik aanzie het als een goed werk, de onnozele spijzen of zoiets en de arme kleden ik bedoel elke pagina die erbij komt is hem kleden he! Zo zijn wij, wij doen aan goede werken, op café gaan is in Vlaanderen ook een goed werk, de dorstigen laven, je ziet alles wat wij hier doen is goedgekeurd in Rome.
Allez ik ga nu naar ' comme chez moi '
Groetjes
Bomike
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
schrijvers,bij mij komt IMs nog altijd op de eerste plaats zunne,
Rapke zal mij dat niet kwalijk nemen hoop ik dat hij op de tweede plaats komt
Neske, goed geschreven ge word nog een echte
Mathileke,laat je stilo bij Rapke anders heeft diene sukkel niets meer om te schrijven :lol:ik wacht vol ongeduld op het volgende verhaaltje,en dat zal niet over de sint gaan denk ik
Groetjes aan iedereen dat bij Rapke op bezoek komt,
assa
Rapke zal mij dat niet kwalijk nemen hoop ik dat hij op de tweede plaats komt
Neske, goed geschreven ge word nog een echte
Mathileke,laat je stilo bij Rapke anders heeft diene sukkel niets meer om te schrijven :lol:ik wacht vol ongeduld op het volgende verhaaltje,en dat zal niet over de sint gaan denk ik
Groetjes aan iedereen dat bij Rapke op bezoek komt,
assa
Groetjes van assa
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
assa schreef :
Mathileke,laat je stylo bij Rapke anders heeft diene sukkel niets meer om te schrijven :lol:ik wacht vol ongeduld op het volgende verhaaltje,en dat zal niet over de sint gaan denk ik
Assa-ke,
Je hebt gelijk, ik zal dat stylootje bij rapke, sukkel zoals jij hem aanspreekt
, laten. Voor zulke meesterwerken, die hij daarmee schrijft, zal hij me wel een dagvergoeding geven.
juf mathilda
Mathileke,laat je stylo bij Rapke anders heeft diene sukkel niets meer om te schrijven :lol:ik wacht vol ongeduld op het volgende verhaaltje,en dat zal niet over de sint gaan denk ik
Assa-ke,
Je hebt gelijk, ik zal dat stylootje bij rapke, sukkel zoals jij hem aanspreekt
juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Ha die Assa,
ge hebt groot gelijk hoor, Rapke zit liever op de tweede rij dan op de eerste, want daar vallen de meeste klappen
Dus, Schrijfstertje, doe maar lekker verder met uw ISSM-dinges, of hoe noemt dat ? Prentjes maken, lijkt me leuk voor jullie, maar niet zo voor mij. Wie geeft daar eigenlijk les ? Juf Mathilda toch niet zekers
In mijnen tijd in de show-bizz, toen ik Zwarte Lola nog managde heb ik geleerd dat succes heel relatief is. Zo zijt ge er en zo zijt ge weer weg. Zo is dat !
Dus dames, doe gerust uw ding op of in andere topics, Rapke zit daar niet mee in want hij weet dat jullie toch steeds terug komen naar de bron.
Alleen spijtig dat mijn topicske niet mobiel is, anders zou ik jullie verslaafden zelf komen opzoeken terwijl jullie samen onder leiding van Omaha zouden zingen : "Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, ..."

ge hebt groot gelijk hoor, Rapke zit liever op de tweede rij dan op de eerste, want daar vallen de meeste klappen
Dus, Schrijfstertje, doe maar lekker verder met uw ISSM-dinges, of hoe noemt dat ? Prentjes maken, lijkt me leuk voor jullie, maar niet zo voor mij. Wie geeft daar eigenlijk les ? Juf Mathilda toch niet zekers
In mijnen tijd in de show-bizz, toen ik Zwarte Lola nog managde heb ik geleerd dat succes heel relatief is. Zo zijt ge er en zo zijt ge weer weg. Zo is dat !
Dus dames, doe gerust uw ding op of in andere topics, Rapke zit daar niet mee in want hij weet dat jullie toch steeds terug komen naar de bron.
Alleen spijtig dat mijn topicske niet mobiel is, anders zou ik jullie verslaafden zelf komen opzoeken terwijl jullie samen onder leiding van Omaha zouden zingen : "Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, ..."
-
BO59VR schreef: Voor zulke meesterwerken, die hij daarmee schrijft, zal hij me wel een dagvergoeding geven.
Jufke, weet ge wat grootvader zaliger Rapulus altijd zei ?
Ewel hij zei altijd : "wie dat er dat gelooft zal stenen eten"
juf mathilda
-
Rapke,
Mijn grootvader, albertus, zei :
Vertrouwen, is geloven wat je nog niet kunt zien. De beloning voor dit vertrouwen is zien wat je gelooft.
Ik vertrouw erin dat ik een dagvergoeding krijg. En of ik het zal zien.
juf mathilda
Vertrouwen, is geloven wat je nog niet kunt zien. De beloning voor dit vertrouwen is zien wat je gelooft.
Ik vertrouw erin dat ik een dagvergoeding krijg. En of ik het zal zien.
juf mathilda
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Mathileke,dat is nu lief dat Rapke je stilo mag houden
ik zal voor je nieuwjaar ne nieuwe kopen
Rapke,ik heb bij IMs nooit geen les gehad,maar als ik aan iets niet aan uit kan vraag ik het wel,daar ben ik niet te fier voor,mijn prinsipe is wat en ander kan kan ik ook,en eerlijk gezegt ik ben verslaafd aan IMs
gelijk u hier allemaal verslaafd zijt,aan rijmen en Gedichtjes dat vind ik ook zeer tof,spijtig genoeg heb ik daar geen aanleg voor
maar ik kom hier graag en kan het ook niet meer missen.
Groetjes aan iedereen assa,
Rapke,ik heb bij IMs nooit geen les gehad,maar als ik aan iets niet aan uit kan vraag ik het wel,daar ben ik niet te fier voor,mijn prinsipe is wat en ander kan kan ik ook,en eerlijk gezegt ik ben verslaafd aan IMs
maar ik kom hier graag en kan het ook niet meer missen.
Groetjes aan iedereen assa,
Groetjes van assa
-
BO59VR schreef:Rapke,
Ik vertrouw erin dat ik een dagvergoeding krijg. En of ik het zal zien.sprak de blinde
![]()
![]()
juf mathilda
-
@ Assa,
IMs , wat wil dat zeggen ?
Maar 't is dik in orde hoor, daarbij iedereen is hier welkom (als ze braaf zijn
)
Zeg die mand fruit die ik van Omaha gekregen heb voor de 100ste blz (en ik heb er zelf maar twee pruimkes kunnen van eten) heeft mij eens aan het rekenen gezet. Schrijven oké, dat gaat maar wiskunde is nooit iets voor Rapke geweest. Dus verbeter me als ik verkeerd tel.
Topicske begonnen op 28 Aug, tot nu is een dikke 90 dagen just ?
de afkorting GEZ betekent de keren bezocht of gezien meen ik oké ?
de afkorting BER betekent aantal geplaatste berichtjes, is 't nie just mss ?
Ik rond alles wel een beetje af he, voor 't gemak van te tellen
Dus : GEZ : 56750 keren bezocht wilt da zeggen he
-------BER : 1569 keren een ding gezegd he
op een totaal van ong. een goei 90 dagen, of ben ik mis mss ?
Ge moogt het zeggen zunne, ik ga daarvoor niet kwaad zijn, zo ben ik niet, als 't verkeerd is is 't nie just he.
Bon, waar was ik, 'k zijn de tel ff kwijt, wacht
56750 keren bezocht op 100 blz is , gauw, pak 568 bezoekskes op één bladzijde he ?
1569 berichtjes over 100 blz is toens ,gauw, pak 16 berichtjes op één bladzijde he, is 't nie zo ?
Maar ja, ik zijn nu een dikke 90 dagen bezig peins ik. Ewel, 100 blz op een dikke 90 dagen, dat is toch wel gemiddeld he, 1 bladzijde per dag.
Allez, als ge goed telt, dan kom ik aan een gemiddelde per dag aan 16 berichtjes. Ja he ? Ah ja, want ik zit aan één blz per dag en 16 berichtjes per blz, is dan ook 16 berichtjes per dag !
Maar ik kreeg ook 56750 bezoekskes he, en dat maakt 568 bezoekskes per blz maar ook per dag he, aangezien dat er één blz per dag was ook. Kunde volgen ?
Let op he, van die 568 bezoekskes zijn der een stuk of 16 berichtjes per blz, dus bijgevolg ook per dag of omgekeerd, 't is gelijk hoe da je't draait of keert he? Dus als ik nu van die 568 bezoekskes 16 berichtjes aftrekke, dan zijn der nog een stuk of 550 (ongeveer he) over die niks gezeid hebben. 't Is toch waar he, of ben ik mis. Let op, 't zou me niet verwonderen da'k mis benne zunne want in 't school zeiden ze ossan da'k ik nie kost rekenen.
Maar allez, we doen voort, als 't nie just is doet het dan zelve, oké ?
Ewel, 550 die niets gezeid hebben, maar let op ik zit daar ook wel voor een paar keer tussen he, want ik kom nu en toen e keer loeren zunne.
Gauw, pakt hoop en al een twintig keren, als ge rekent dat ik ieder berichtje bekijk, en soms zelfs twee keer als ik het van de eerste keer niet verstaan heb. Allez, ik doen een geste, we slaan der een slag in he, maakt dat er, jullie ook der bij afgetrokken, nog een goei 400 overblijven. Let op he, mensen die wij niet kennen he !!!! Mensen die een keer komen kijken en dan weer weg zijn, zonder dat wij dat weten he, let op he.
'k Wil maar zeggen dat er hier toch vele volk komt.
Moet ik het nog een keer uitleggen of hebde 't vast ?
RWR (RekenWonder Rapke)
PS : Ge moet dat ne keer heel rap lezen
IMs , wat wil dat zeggen ?
Maar 't is dik in orde hoor, daarbij iedereen is hier welkom (als ze braaf zijn
Zeg die mand fruit die ik van Omaha gekregen heb voor de 100ste blz (en ik heb er zelf maar twee pruimkes kunnen van eten) heeft mij eens aan het rekenen gezet. Schrijven oké, dat gaat maar wiskunde is nooit iets voor Rapke geweest. Dus verbeter me als ik verkeerd tel.
Topicske begonnen op 28 Aug, tot nu is een dikke 90 dagen just ?
de afkorting GEZ betekent de keren bezocht of gezien meen ik oké ?
de afkorting BER betekent aantal geplaatste berichtjes, is 't nie just mss ?
Ik rond alles wel een beetje af he, voor 't gemak van te tellen
Dus : GEZ : 56750 keren bezocht wilt da zeggen he
-------BER : 1569 keren een ding gezegd he
op een totaal van ong. een goei 90 dagen, of ben ik mis mss ?
Ge moogt het zeggen zunne, ik ga daarvoor niet kwaad zijn, zo ben ik niet, als 't verkeerd is is 't nie just he.
Bon, waar was ik, 'k zijn de tel ff kwijt, wacht
56750 keren bezocht op 100 blz is , gauw, pak 568 bezoekskes op één bladzijde he ?
1569 berichtjes over 100 blz is toens ,gauw, pak 16 berichtjes op één bladzijde he, is 't nie zo ?
Maar ja, ik zijn nu een dikke 90 dagen bezig peins ik. Ewel, 100 blz op een dikke 90 dagen, dat is toch wel gemiddeld he, 1 bladzijde per dag.
Allez, als ge goed telt, dan kom ik aan een gemiddelde per dag aan 16 berichtjes. Ja he ? Ah ja, want ik zit aan één blz per dag en 16 berichtjes per blz, is dan ook 16 berichtjes per dag !
Maar ik kreeg ook 56750 bezoekskes he, en dat maakt 568 bezoekskes per blz maar ook per dag he, aangezien dat er één blz per dag was ook. Kunde volgen ?
Let op he, van die 568 bezoekskes zijn der een stuk of 16 berichtjes per blz, dus bijgevolg ook per dag of omgekeerd, 't is gelijk hoe da je't draait of keert he? Dus als ik nu van die 568 bezoekskes 16 berichtjes aftrekke, dan zijn der nog een stuk of 550 (ongeveer he) over die niks gezeid hebben. 't Is toch waar he, of ben ik mis. Let op, 't zou me niet verwonderen da'k mis benne zunne want in 't school zeiden ze ossan da'k ik nie kost rekenen.
Maar allez, we doen voort, als 't nie just is doet het dan zelve, oké ?
Ewel, 550 die niets gezeid hebben, maar let op ik zit daar ook wel voor een paar keer tussen he, want ik kom nu en toen e keer loeren zunne.
Gauw, pakt hoop en al een twintig keren, als ge rekent dat ik ieder berichtje bekijk, en soms zelfs twee keer als ik het van de eerste keer niet verstaan heb. Allez, ik doen een geste, we slaan der een slag in he, maakt dat er, jullie ook der bij afgetrokken, nog een goei 400 overblijven. Let op he, mensen die wij niet kennen he !!!! Mensen die een keer komen kijken en dan weer weg zijn, zonder dat wij dat weten he, let op he.
'k Wil maar zeggen dat er hier toch vele volk komt.
Moet ik het nog een keer uitleggen of hebde 't vast ?
RWR (RekenWonder Rapke)
PS : Ge moet dat ne keer heel rap lezen
-
vroeger
een manneke uit West-Vlaanderen
kwam hier gedichtjes parkeren
met een pluim met lichte veren
ieder kwam lezen om te kalmeren
heden
is ons aan het traumatiseren
hij begint te tellen of we lezen en reageren
straks begint hij onze fouten te corrigeren
juf mathilda
kwam hier gedichtjes parkeren
met een pluim met lichte veren
ieder kwam lezen om te kalmeren
heden
is ons aan het traumatiseren
hij begint te tellen of we lezen en reageren
straks begint hij onze fouten te corrigeren
juf mathilda
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
awel, rapke,
ja gij zijt een rekenwonder, ik kan niet volgen zunne.
maar toch proficiat met je groot aantal lezers hoor en ook aan alle schrijfsters hier proficiat,
pardon Rapke aan de schrijver komt de grootste eer toe.
ge ziet ik wil op een goed blaadje staan hé!
gustilpe
ja gij zijt een rekenwonder, ik kan niet volgen zunne.
maar toch proficiat met je groot aantal lezers hoor en ook aan alle schrijfsters hier proficiat,
pardon Rapke aan de schrijver komt de grootste eer toe.
ge ziet ik wil op een goed blaadje staan hé!
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!