nieuw rapke
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
dag rapke
met zoveel volk dat hier komt kan er niet veel fruit overblijven hé
' k ben weg zingen

(zou gustilpe er ook tussenstaan ? en denook ?)
later lees ik alles opnieuw
saluters
Liefs
Omaha.
met zoveel volk dat hier komt kan er niet veel fruit overblijven hé
' k ben weg zingen

(zou gustilpe er ook tussenstaan ? en denook ?)
later lees ik alles opnieuw
saluters
Liefs
Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Hey Rapke
Daar is nogal rekenwerk bij te pas gekomen
ik heb het eens rap gelezen al de getallen die slaan gewoon tilt,niet te doen
en het is lief dat ik welkom ben ,ik zal proberen braaf te zijn
maar ook niet te braaf want gelijk je weet alles waar een te voorstaat is niet goed
Groetjes assa,
Daar is nogal rekenwerk bij te pas gekomen
en het is lief dat ik welkom ben ,ik zal proberen braaf te zijn
Groetjes assa,
Groetjes van assa
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Assa schreef:Hey Rapke![]()
Daar is nogal rekenwerk bij te pas gekomenik heb het eens rap gelezen al de getallen die slaan gewoon tilt,niet te doen
![]()
Assa, dat heeft die Rap voor expres gedaan, daarmee wil hij zeggen dat hij het beste kan rekenen!
En schrijven en afronteren en liegen en opzoekingen doen![]()
Dan is hem kwaad als wij hem eens bestoefen, pfff... den ijdeltuit
zwarte lola![]()
![]()
en het is lief dat ik welkom ben ,ik zal proberen braaf te zijnmaar ook niet te braaf want gelijk je weet alles waar een te voorstaat is niet goed
[Assa, hier mag je niet braaf zijn of hij zet je in je hemd!
![]()
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Rapke,
Ik heb nog eens zitten lezen van enkele pag terug. Van die nacht in da hotel gij waart zogezegd zo vriendelijk om daar niets over te vertellen. Mijn gedacht is dat ik mij daar eens moet op bedenken want ik heb daar wel ’t een en ’t ander over te vertellen wat de dames denkelijk zal interesseren.
Een paar blaren erna heb je toegegeven dat ik niet zat was en allen deed alsof.
Moet daar toch eens over nadenken, kan nog een vertelselke inzitten.
Gustilpe, ik lees dat je zit te mouwvegen om bij rapke in de gratie te staan, dat is nu wel het laatste wat ge bij rap moet zoeken, gratie! Kent die man niet.
Omaha gaat zingen, ik vraag me af of die hier niet kan zingen en wat heeft deook daar mee te maken? Die gaf toch wiskunde, rapke heeft les van hem gehad, waarom dacht ge dat die nu zo zit te stoefen met zijn bezoekers, hoe kan hij da weten ?
Dan lees ik nog van Assa en Neske en daar volgt iets op van in hun hemd staan, staan jullie nu zo graag in je hemd wat heb je nu daar aan. Ofwel ben je mooi opgekleed ofwel gaat alles uit, zo hoort dat. Maar zoiets tussenin niet ’t één of niet ’t ander daar heeft niemand wat aan.
Allez ik begin na te denken over . . . juist.
Bomike.
-
Rapke,
Ik heb nog eens zitten lezen van enkele pag terug. Van die nacht in da hotel gij waart zogezegd zo vriendelijk om daar niets over te vertellen. Mijn gedacht is dat ik mij daar eens moet op bedenken want ik heb daar wel ’t een en ’t ander over te vertellen wat de dames denkelijk zal interesseren.
Een paar blaren erna heb je toegegeven dat ik niet zat was en allen deed alsof.
Moet daar toch eens over nadenken, kan nog een vertelselke inzitten.
Gustilpe, ik lees dat je zit te mouwvegen om bij rapke in de gratie te staan, dat is nu wel het laatste wat ge bij rap moet zoeken, gratie! Kent die man niet.
Omaha gaat zingen, ik vraag me af of die hier niet kan zingen en wat heeft deook daar mee te maken? Die gaf toch wiskunde, rapke heeft les van hem gehad, waarom dacht ge dat die nu zo zit te stoefen met zijn bezoekers, hoe kan hij da weten ?
Dan lees ik nog van Assa en Neske en daar volgt iets op van in hun hemd staan, staan jullie nu zo graag in je hemd wat heb je nu daar aan. Ofwel ben je mooi opgekleed ofwel gaat alles uit, zo hoort dat. Maar zoiets tussenin niet ’t één of niet ’t ander daar heeft niemand wat aan.
Allez ik begin na te denken over . . . juist.
Bomike.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
@ Juf Mathilda,
Mooi gedichtje over vroeger en heden.
Heel mooi opgesteld, vlot geschreven zonder taalfouten, kortom een meesterstukje!
Maar Mathildake, mag ik eens iets in uw oor fluisteren ? Kom eens ff in dat hoekje, de anderen hoeven dat niet te horen ... Ewel he Mathildake, 'T IS INHOUDELIJK HELEMAAL VERKEERD !!!!!!!![/b]
@ Gustilpe,
Een vraagske, is dat toeval dat berichtjes van jou en Mathilda elkaar opvolgen ? Is dat omdat jullie weten dat ge samen optreedt in mijn nieuwe roman ?
Maar bedankt voor alle lof. Gij zijt een braaf meiske Gustilpeke. Maar let op, Bomi gaat daar weer op reclameren zunne, ge kent haar he
Maar trek het je niet aan hoor :wink
@ Omaha,
Dat zingen van u, is dat elke dag ? Wat zeggen de buren daarvan ? Is dat als hobby of als beroep ? Met hoeveel zijn jullie ? Is dat een gemengd koor ? Of doet ge dat solo ? Zijn 't moderne chansons, of is het liturgisch ? Ge zingt dan ook soms in de kerk zekers ? Moogt ge dan op 't oksaal staan ? Ge ziet daar dan veel zekers ? Is't een hoog oksaal ? Komen er veel naar de kerk als jullie zingen ? Daar zitten van soorten tussen zekers ? Krijgt ge dan applaus op 't einde ? Ah neen, in een kerk mag dat niet zekers ? Of gaat ge soms in de schouwburg zingen ? Of in 't sportpaleis in Antwerpen ? Daar krijgt we applaus zekers ? Ook als ge vals zingt ? Voorzeker wel he, de mensen zijn beleefd he, just gelijk Rapke he
@ Assa,
Dat zijn wijze woorden "Alles waar een te voor staat is niet goed"
Die moet ik onthouden, in 't vervolg zeg ik 'te Bomi', hahahaha
@ Neske,
Geef maar gewoon toe dat ge jaloers zijt op uw zus haar succes
@ Te Bomi
Hahahahahahahahaha, een goei, Te Bomi, hahahahahahahaha
bedankt Assa
Jamaar, moet ge Bomi horen reclameren op Assa en Neske over dat hemd
Gij moet verdorie spreken te Bomi (hahahaha) weet ge 't niet meer misschien, in dat bos met alleen uw pluimenhoed .... Hahahahaha
Hahahahahahahaha Te Bomi, hahahahahahahaha
Rapke
Mooi gedichtje over vroeger en heden.
Maar Mathildake, mag ik eens iets in uw oor fluisteren ? Kom eens ff in dat hoekje, de anderen hoeven dat niet te horen ... Ewel he Mathildake, 'T IS INHOUDELIJK HELEMAAL VERKEERD !!!!!!!![/b]
@ Gustilpe,
Een vraagske, is dat toeval dat berichtjes van jou en Mathilda elkaar opvolgen ? Is dat omdat jullie weten dat ge samen optreedt in mijn nieuwe roman ?
Maar bedankt voor alle lof. Gij zijt een braaf meiske Gustilpeke. Maar let op, Bomi gaat daar weer op reclameren zunne, ge kent haar he
@ Omaha,
Dat zingen van u, is dat elke dag ? Wat zeggen de buren daarvan ? Is dat als hobby of als beroep ? Met hoeveel zijn jullie ? Is dat een gemengd koor ? Of doet ge dat solo ? Zijn 't moderne chansons, of is het liturgisch ? Ge zingt dan ook soms in de kerk zekers ? Moogt ge dan op 't oksaal staan ? Ge ziet daar dan veel zekers ? Is't een hoog oksaal ? Komen er veel naar de kerk als jullie zingen ? Daar zitten van soorten tussen zekers ? Krijgt ge dan applaus op 't einde ? Ah neen, in een kerk mag dat niet zekers ? Of gaat ge soms in de schouwburg zingen ? Of in 't sportpaleis in Antwerpen ? Daar krijgt we applaus zekers ? Ook als ge vals zingt ? Voorzeker wel he, de mensen zijn beleefd he, just gelijk Rapke he
@ Assa,
Dat zijn wijze woorden "Alles waar een te voor staat is niet goed"
Die moet ik onthouden, in 't vervolg zeg ik 'te Bomi', hahahaha
@ Neske,
Geef maar gewoon toe dat ge jaloers zijt op uw zus haar succes
@ Te Bomi
Hahahahahahahahaha, een goei, Te Bomi, hahahahahahahaha
bedankt Assa
Jamaar, moet ge Bomi horen reclameren op Assa en Neske over dat hemd
Hahahahahahahaha Te Bomi, hahahahahahahaha
Rapke
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen Rapke
en vriendinnekes
Rapke,Mathileke is al op het matje geroepen,
Te Rapke klinkt ook niet slecht,
Neske, ge moet gene schrik hebben ik zal mij in mijn hemd niet laten zetten gelijk gij zegt
ik kan Rapke wel aan,en als het niet lukt
zal ik het hier wel leren
Groetekes,
assa
Rapke,Mathileke is al op het matje geroepen,
Te Rapke klinkt ook niet slecht,
Neske, ge moet gene schrik hebben ik zal mij in mijn hemd niet laten zetten gelijk gij zegt
Groetekes,
assa
Groetjes van assa
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
We gaan die Rap zijn koppeke eens zo zot als een achterdeur maken zie
Ieder moet hier schrijven, schrijven, schrijven, leugens, zever, larie en apekooi, enfin over van alles en nog wat...
Tot... de Rap niet meer weet wie dit of dat gezegd heeft hahahaaaa. Zodat zijn schrift? euh..zijn dik boek bedoel ik, helemaal volgekrabbeld is, alles door mekaar is gehaspeld, verkeerde persoon bij een krabbel geschreven, een foute gok, een boers verhaal bij een "echte" dame oa.bij het verhaal van het trein-stel!
Een goed gedacht is alles, maar niet alles is een goed gedacht.Hewel dit hier is wel een goed gedacht!!
Ieder moet hier schrijven, schrijven, schrijven, leugens, zever, larie en apekooi, enfin over van alles en nog wat...
Tot... de Rap niet meer weet wie dit of dat gezegd heeft hahahaaaa. Zodat zijn schrift? euh..zijn dik boek bedoel ik, helemaal volgekrabbeld is, alles door mekaar is gehaspeld, verkeerde persoon bij een krabbel geschreven, een foute gok, een boers verhaal bij een "echte" dame oa.bij het verhaal van het trein-stel!
Een goed gedacht is alles, maar niet alles is een goed gedacht.Hewel dit hier is wel een goed gedacht!!
Laatst gewijzigd door neske op 04 dec 2008, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
hier volgt een persbericht! Sinterklaas totaal overspannen op de Nijmeegse waalkade aangetroffen .Tootaal de weg kwijt en dus danig in de war,dat men vreest dat zijn verjaardag tot nadere datum moet worden uitgesteld!
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
neske schreef:We gaan die Rap zijn koppeke eens zo zot als een achterdeur maken zie![]()
Gaan we opstandig worden Nes ?![]()
Een goed gedacht is alles, maar niet alles is een goed gedacht.
Met "niet alles" wordt hier duidelijk verwezen naar Neske haar ideeën![]()
-
Vervolg,enkelen wandelende mensen zagen tot hun grote verbazing
Sinterklaas gekleed met alleen zijn cape een hoed met struisveren,inplaats van zijn staf een rekenmachine.enkelen mensen probeerden de Sint aan te houden.
Deze mensen vervielen alleen maar in grote wanhoop.
De lieve Sint sprak geen taal,alleen rekenkundige wartaal,ook kwamen er tussendoor ook enkelen aria's naar voren,en tussen door schelden dat zijn topic leeg bleef,door piet zijn schuld.
Een zwarte piet eentje wat ook heel duister was, liep op grote afstand achter de Sint te lachen, ook daar was iets vreemds aan inplaats van een roe,droeg hij in zijn hand een grote zwarte bal,leek of er een lontje aanzat.
Om Sinterklaas te beschermen is de Goed Heiligman,opgenomen en in beschermde bewaring gesteld.
Of de verjaardag kan worden geviert moet nog worden bezien.
Tot zover dit bericht!
Sinterklaas gekleed met alleen zijn cape een hoed met struisveren,inplaats van zijn staf een rekenmachine.enkelen mensen probeerden de Sint aan te houden.
Deze mensen vervielen alleen maar in grote wanhoop.
De lieve Sint sprak geen taal,alleen rekenkundige wartaal,ook kwamen er tussendoor ook enkelen aria's naar voren,en tussen door schelden dat zijn topic leeg bleef,door piet zijn schuld.
Een zwarte piet eentje wat ook heel duister was, liep op grote afstand achter de Sint te lachen, ook daar was iets vreemds aan inplaats van een roe,droeg hij in zijn hand een grote zwarte bal,leek of er een lontje aanzat.
Om Sinterklaas te beschermen is de Goed Heiligman,opgenomen en in beschermde bewaring gesteld.
Of de verjaardag kan worden geviert moet nog worden bezien.
Tot zover dit bericht!
Laatst gewijzigd door schrijfster op 04 dec 2008, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mijn beste Nederlandse vriendin,
Blijkbaar hebben ze de verkeerde 'kop zotgemaakt'
De goede sint heeft een opkikkertje nodig, da's alles. Wees gul met die goede ouwe hollandse jenever en ge zult diene mens eens zien openbloeien. Allez, bij mij pakt dat altijd zunne
Groetjes uit België van de vriendelijke Belg
Rapke
Blijkbaar hebben ze de verkeerde 'kop zotgemaakt'
De goede sint heeft een opkikkertje nodig, da's alles. Wees gul met die goede ouwe hollandse jenever en ge zult diene mens eens zien openbloeien. Allez, bij mij pakt dat altijd zunne
Groetjes uit België van de vriendelijke Belg
Rapke
-
Nieuwe mededeling!Sint word begeleid,door een maatschappelijk werkster,een zekere matilde die geeft het advies alsnog een foto terug te plaatsen van de aanstichter van dit kwaad.Tenslotte is het hele land hier de dupe van.Hiermede hopen de hooggeplaatste heren,de kinderen voor een desillusie te behoeden.De nijmeegse Gelderlander zal dit alles op de voet volgen,en hoopt ondersteuning van zijn lezers te krijgen.Word vervolgd.