DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Fadre

04 dec 2008, 20:22

Hey bikers,
voor zondag droog en (zonnig)weer .Meer moeten wij niet hebben :D
Er zijn reeds acht motard op de lijst en er komen er waarschijnlijk nog bij die zich nooit op voorhand melden.
Het zou wel gezellig zijn moesten alle bikers die dit jaar eens met ons gereden hebben, voor de laatste rit van het jaar erbij waren.
Redtail ik hoop dat ge uw motor snel kan verkopen,mischien toch iets voor PPG? en eindelijk uwe droom kan aanschaffen.
Wat de aantal ritten van 2008 betreft mogen wij zeker niet klagen,ik heb er meer dan twintig geteld,er zijn niet veel motorclubs die het beter doen.Ik hoor net op het nieuws dat 1/5 van de dodelijke ongevallen op de weg motorrijders zijn,daarom vraag ik aan iedereen om voorzichtig te zijn en defensief te rijden.Opvallend kledij en aangepaste snelheid kan uw leven redden.Eens af en toe aan uw familieleden denken vooralleer je de bocht ingaat kan ook helpen.Het is niet mijn bedoeling om iedereen hier bang te maken maar dat iedereen nog lang zijn hobby kan blijven uitoefenen want eens dat men het microbe te pakken heeft, geraakt men er moeilijk van af.Het feit dat we geen ongevallen hebben gehad is toch een teken dat we goed bezig zijn en dat we deze manier van rijden verder zullen toepassen.(genoeg gezaagd :oops:).Ik wil ook de mensen bedanken die zich hebben ingezet om ritten in elkaar te zetten ook de mensen die van redelijk ver kwamen om met ons mee te rijden zoals onze vriend Kalieber.Ik hoop dan ook van iedereen nog eens in 2009 terug te zien ook die maar éénmaal geweest zijn ook zij die afgehaakt hebben zijn nog steeds welkom evenzo voor diegenen die nog nooit geweest zijn kunnen die stap volgend jaar zetten.Vermits onze bikers uit verschillende lokaties vertrekken dacht ik om volgend jaar eens samen te komen op een bepaalde plaats bv; Laroche ofzo zodanig dat iedereen vanuit zijn vertrekplaats vertrekt en eigen route rijdt.Graag jullie mening daarover.
Groetjes van Fadre en tot zondag :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

04 dec 2008, 20:28

Laroche 2009 en dan met een GS :roll: dik OK voor den deze :wink:

Benson

04 dec 2008, 21:23

Bij de club van General Motors heeft men ook eens zo een paar ritten gedaan met verre afspraken maar ondervond dat er veel mensen afhaakten omdat ze al heen en weer voor op de afspraak te komen 300 tot 400 km moesten doen, een paar miste die afspraak door een verkeerde afslag autostrade te nemen en zo niet op tijd gekomen en voor niks zo ver gereden.

Heb zelf ook zo eens door slechte uitleg de juiste afrit gemist maar gelukkig nog op tijd op de afspraak geraakt doordat ik ruim op tijd vertrokken was.

Persoonlijk rijd ik met mijn schopper ook niet graag zoveel kilometers aan een stuk langs een autostrade , is oersaai en zou inslaap vallen achter mijn stuur, zeker tijdens de terugrit want dan word je al moe na zoveel km.

Ieder heeft natuurlijk zijn eigen idee daar over maar misschien beter ergens een centrale afspreekplaats voor zulke ritten.

Groetjes Benson.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

05 dec 2008, 05:51

Verzet
Laatst gewijzigd door Benson op 06 dec 2008, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

05 dec 2008, 05:53

PPG zijn bericht verzet naar deze blz.

Hoi Bikers,

Ik had mij al verheugd op het etentje

DUS even overlegt met Fadre en :

Ik stel voor om 14/12 rond 18h00 al eens te gaan eten in de Colmar.

Gaat mee :

PPG & zijn madam OK
Fadre & madam OK
Redtail & Marina OK
Odul & zijn madam OK
Benson & Monique OK
Phillip & Astrid Ok

Wie nog ,,,,,,,,,,,,,,,, ???????

Graag bevestiging voor 7 /12 / 08 om 18h00 zodat ik nog even kan bellen om een tafel te reserveren

Afbeelding

Wij kunnen nog altijd voor een 2° keer afspreken in 't begin van 2009 voor diegene die nu niet kunnen

Fadre

05 dec 2008, 09:48

Beste Benson,
wat ik bedoelde om samen te komen in bijvoorbeeld Laroche is niet om ginder nog eens een paar honderd km te rijden maar een eindpunt van een route die ieder voor zichzelf heeft uitgekiemd en dat hoef dan geen autostrade te zijn zoals jij beweerd en dan is het voor iedereen ongeveer(?) de zelfde afstand tenzij je in Marche woont natuurlijk.Dus het kind niet met het badwater wegsmijten.En alles is voor verbetering vatbaar natuurlijk. :wink:

Benson

05 dec 2008, 10:18

Fadre de bedoeling van een club is wel om samen een rit te gaan doen ,niet om ieder appart een rit te maken en ergens samen te komen en iets te drinken en dan salu en terug naar huis.

Wat ik dan zou voorstellen is bv samenkomen in Hannut rond 9u30 en dan samen een rit in de ardennen gaan doen .

Hannut is voor iedereen te bereiken via de gewone weg en (of) de autostrade.

Wel zullen we op voorhand al eens tot daar moeten rijden om een voor iedereen gemakkelijk te vinden afspreekpunt te zoeken en dan samen eens een rit uit stippelen.
Groetjes Benson.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 06 dec 2008, 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.

PPG

05 dec 2008, 17:03

Hoi Bikers,

De kogel is door de kerk .Heb vandaag afspraak gaan maken met chirurg.
Toffe pee , hij wil mij , na enige aandrang, op 24 / 12 nog opensnijden juist voor hij zijn kalkoen opensnijd.Kwestie van oefening zeker.
Na bespreking en het bekijken van de scan is hij wel niet optimistisch.De afgescheurde pees is helemaal teruggekropen en reeds verklit ( vastgegroeid )en dus moeilijk te bereiken .
Hij heeft beloofd van zijn best te doen , wat ik ook wel geloof.
Pijnvrij zal ik achteraf zeker wel zijn maar de beweging kan hij niet garanderen .
De revalidatie zal afhangen van de operatie , maar voor April zal je mij niet meer op 2 wielen zien .Mijn hart bloedt maar ik zal het achteraf wel inhalen he ..
Het is nog maar 17h00 maar ik stop de inschrijving om te gaan eten en ga bellen om te bestellen omdat ik seffens weg moet .
Groetjes en tot ....hopelijk volgende week
PPG
:D HAVE A NICE RIDE ON SUNDAY :)

Benson

05 dec 2008, 17:19

Ja PPG dan zal je wel al enige tijd met je schouder sukkelen en te lang gewacht hebben om er naar te laten kijken ,ik ben al 2 maal aan de rechter schouder geopereerd is het bij jou ook rechts.

Nu zal men waarschijnlijk wel een grotere insnede moeten doen om die pees terug los te snijden voor ze die kunnen hechten maar een zware ingreep is dat niet maar wel een lange revalidatie.

Groetjes en tot bij de schranspartij :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 06 dec 2008, 01:49, 1 keer totaal gewijzigd.

skydiver

05 dec 2008, 20:18

Hallo bikers.
Als het weer blijft zoals ze voorspellen,zijn we der ook zondag.
Wel met ons nadia als passagier want hare virago is reeds verkocht, en de CBF is maar voor na nieuwjaar.
Grts Luc-Nadia.

BIKERCAT

05 dec 2008, 22:05

Hallo,de carrefour in Schoten waar is dat ergens????Komende van de ring rond Antwerpen.Of leiden alle wegen naar Schoten!!!!Ben zowat overal thuis behalve in Schoten.Bikegroeten mazo. :idea: :lol:

Benson

06 dec 2008, 01:19

Hallo Mazo

De Carfour Schoten is op de Bredabaan

Je rijd op de ring richting Breda,de afrit Bergen Op Zoom nog voorbij.

De volgende afrit is een gesplitste afrit je neemt de eerste richting Merksem - Schoten daar moet ge naar rechts de Bredabaan op (je kan ni anders)

Aan het eerste licht links af maar het rechtse vak voor af te slagen nemen want direckt op de rechtse hoek is de Carfour.

Neem de eerste oprit rij rechtdoor en rechts is de naftstatie voor de auto 5

Skydiver heb jullie er bijgezet.

Groetjes Benson.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 06 dec 2008, 01:50, 5 keer totaal gewijzigd.

Benson

06 dec 2008, 01:21

Den buldog zijn bericht verplaatst naar deze blz

Hey motards

Als het weer mee wil werken en dat ziet er wel zo naar uit doen we nu zondag 07/ 12/ 2008 de gluwijnrit

Afspraak 13.15 aan naftpomp van de carrefour te schoten

vertrek om 13.30 langs landelijke wegen en aan een rustig tempo met een stop halverwegen en laatste stop cafe STARRENHOF te Kapellen ong 100km

Groetjes den buldog

Mits redelijk weer zijn de volgende bikers er al bij

Den Buldog
Fadre
Benson & Monique
Redtail
Bandido
Odul
Philip & Astrid
Mazo & chris
Skydiver & Sabre

wie nog Afbeelding

Benson

06 dec 2008, 18:15

Allé bikers tot morgen,goe warm aangekleed met een goed humeur en een tank vol gluwijn.

Groetjes Benson

Afbeelding

Fadre

07 dec 2008, 10:54

De bikers die nog twijfelen efkens kopje buiten steken :wink:
Zonneke schijnt.Onze Bulldog heeft ne goeie datum uitgekozen.
Thuisblijvers bedenkt maar al een goeie uitvlucht :D
Motorrijden is niet voor "watjes"hé :)

Tot subiet

Fadre :wink: