USA
-
bocuse - Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
spiksin schreef:In de Washington Post vroeg iemand zich af wat Osama denkt te doen aan de 70% ( !!!!! ) van de zwarte vaders die niet naar hun familie omzien . ( niet dat het in Belgie veel beter is ) .
Osama beloofd méér werk . Aan wie ???
Ik vermoed aan diegenen die zonder zitten
-
spiksin - Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Hij denkt waarschijnlijk dat hij zijn broeders kan doen werken
Hij heeft hetzelfde probleem als wij hier met onze gekleurde broeders , nl broertje dood aan schoolgaan ( en daar iets leren bedoel ik , iets positiefs dan ) , en evengoed als hier , geen school=geen werk .
( trouwens , werklust leer je niet in school ) .
Hij heeft hetzelfde probleem als wij hier met onze gekleurde broeders , nl broertje dood aan schoolgaan ( en daar iets leren bedoel ik , iets positiefs dan ) , en evengoed als hier , geen school=geen werk .
( trouwens , werklust leer je niet in school ) .
-
inro - Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
California's tomato
Spiksin klik eens op Virtual Tour van deze site ,
TomatoFest

Fried Green Tomatoes

Spiksin klik eens op Virtual Tour van deze site ,
TomatoFest

Fried Green Tomatoes

happiness is a good health and a .... bad memory
-
spiksin - Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Ik werkte daar voor de zeer grote machine fabriek die Alle werken op de velden uitvoeren , van het land voorbereiden tot de oogst . Ongelooflijk !
Landbouw van A tot Z door dezelfde firma in samenwerking met de Universiteit . Ik heb dikwijls op die tomatoharvesters gestaan ( en gehangen ) die machines werden technisch onderhouden en hersteld terwijl ze reden ! Ze mochten onder geen voorwaarde stoppen , zeer gevaarlijk werk !
Wat een ervaring .
Landbouw van A tot Z door dezelfde firma in samenwerking met de Universiteit . Ik heb dikwijls op die tomatoharvesters gestaan ( en gehangen ) die machines werden technisch onderhouden en hersteld terwijl ze reden ! Ze mochten onder geen voorwaarde stoppen , zeer gevaarlijk werk !
Wat een ervaring .
-
inro - Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
happiness is a good health and a .... bad memory