Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

katana

01 dec 2008, 16:37

Katana vraagt zich toch wat het leven ,vrouwen meer te bieden heeft, dan de mannen :D
Lady zit al uren lang te sjauwelen met één van haar vriendinnen in de living , katana is beneden wijselijk achter zijn pc , met wereldlijkse gedachten ..
Als senoir , moet dat kunnen wederzijdse afzondering , maar ,katana vraagt zich toch af over wat ze zitten te sjauwelen deze lady's :D
Hopelijk deze nacht goede punten ' niet madame non' hihihi.
Ze is wel goed gezind ( Lady) morgen naar Aken met een bus vol lady's naar Aken , winkelen in de kerstfeer :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

01 dec 2008, 20:30

... en ik dacht dat men een ouwe vos geen kuren moest bijbrengen.
Wat meer naar WDR of ZDF kijken (Versteckte camera) en uitvinden hoe en waar je minimicrofoons moet verstoppen. Nu Lady toch weg is met die bus vol kletswijven kun jij je truckendoos bovenhalen; nog één zo'n onderonsje en z'hebben geen geheimen meer... :wink:

katana

02 dec 2008, 10:49

telloorlekker schreef:... en ik dacht dat men een ouwe vos geen kuren moest bijbrengen.
Wat meer naar WDR of ZDF kijken (Versteckte camera) en uitvinden hoe en waar je minimicrofoons moet verstoppen. Nu Lady toch weg is met die bus vol kletswijven kun jij je truckendoos bovenhalen; nog één zo'n onderonsje en z'hebben geen geheimen meer... :wink:

Katana zal zijn geliefde niet afluisteren :lol:

telloorlekker

02 dec 2008, 18:47

Jij vraagt je af wat ze te vertellen hebben maar luistert ze niet af... ruikt dit niet naar een contradixie ? Of is het een opzettelijke Tantaluskwelling... ? :lol:

katana

03 dec 2008, 17:23

Het was bijna zo ver deze nacht 5.30 , katana kreeg geen adem meer in 't bed , sprong uit het bed en viel daarna neer op de grond met resultaat een gezwollen knie ...
Maar dan was het alsof de hel losbarstte , mijn longen waren geblokkeerd , of was het een slijm die in mijn slokdarm terechtkwam ?
Mijn wil om te overleven , rochelend ademen met stoten , was aan de bovenhand , langzaam kwam het leven terug !!!
Lady stond er wezenloos bij , ze riep wat is er !!!
Ze zag het niet ...
WiL geen medelijden , mijn vijanden zijn nog niet van mij af (martin), en voor mijn vrienden en fans , katana is er nog in zijn hoekje :wink:

telloorlekker

03 dec 2008, 18:46

Getroost je Katana... een kolaps kan iedereen overkomen. Nog sjans dat je het zelf merkte anders was je in de slaap gestikt en stond Lady er alleen voor... Wie zou ons dan berichten dat je niet meer zou antwoorden ?
Spijtig van die gezwollen knie, want dat houdt dat voorval levendig... Ik hoop dat je hierna de slaap nog kan vatten... beterschap hé...

katana

05 dec 2008, 15:48

Bedankt Telloorlekker voor je aandacht , heb mijn een ' Duvel' ingeschonken van 't Vlaams front om terug op sterkte te komen :D

PS; wat is een kolaps :?: 8)

telloorlekker

05 dec 2008, 16:58

katana schreef: wat is een kolaps :?: 8)
mijn nederwiets ook hé... 't Is collaps !
Een klaplong ... (niet van " ik ga eens een klapke doen hé.." want da's nog veel erger... :lol: )

50+-

07 dec 2008, 07:53

Wellicht is het apneu , maar zeker geen klaplong ! Met een klaplong ging je niet nu meer aan de PC maar een machientje in een ziekenhuis liggen :lol: . Tracht in het vervolg op je zij te slapen ...

katana

10 dec 2008, 12:33

50+- schreef:Wellicht is het apneu , maar zeker geen klaplong ! Met een klaplong ging je niet nu meer aan de PC maar een machientje in een ziekenhuis liggen :lol: . Tracht in het vervolg op je zij te slapen ...
Bedankt beste 50+,

Slaap eerst op mijn linkse zij en dan op mijn rechtse zij en als mijn sexueel gevoel opwelt even op mijn rug :lol:

telloorlekker

10 dec 2008, 20:27

50+- schreef:Wellicht is het apneu , maar zeker geen klaplong ! Met een klaplong ging je niet nu meer aan de PC maar een machientje in een ziekenhuis liggen :lol: . Tracht in het vervolg op je zij te slapen ...
Even mijn medisch boekje erbij halen, anders zou je nog denken dat die text door mij verzonnen is.
Collaps(us): instorting, inzinking, plotselinge onmacht of flauwte ten gevolge van hartverlamming of bloedverlies, gebrek aan zuurstof...
Apnoea : het tijdelijk ophouden van de ademhaling.

In mijn duikersperiode heb ik meermaals een gewilde apneu ondergaan (hoort bij de opleiding), een klaplong of collaps gelukkig nog nooit gehad...

katana

12 dec 2008, 11:18

telloorlekker schreef:
Even mijn medisch boekje erbij halen, anders zou je nog denken dat die text door mij verzonnen is.
Collaps(us): instorting, inzinking, plotselinge onmacht of flauwte ten gevolge van hartverlamming of bloedverlies, gebrek aan zuurstof...
Apnoea : het tijdelijk ophouden van de ademhaling.

In mijn duikersperiode heb ik meermaals een gewilde apneu ondergaan (hoort bij de opleiding), een klaplong of collaps gelukkig nog nooit gehad...

Heb niet opgehouden eigelijk met ademen , het was alsof mijn luchtpijp halvelings geblokkeerd was , moest al mijn macht aanwenden alsook mij levens wil , door de forcing van gorgelend gluid ( precies een rattenzwijn op sterven) tot de luchtpijp weer volledig was geopend :D

telloorlekker

12 dec 2008, 16:41

Sorry Katana dat ik het zo uitdruk (lachwekkend maar toch...); zou het niet kunnen dat jij bezeten werd door een paardehorzel in je luchtpijp ?
Zoiets kan voorvallen als men met de mond open slaapt terwijl het de trek is van de hommels hé... in elke holte zoeken die beestjes een onderkomen... :)

katana

14 dec 2008, 10:27

telloorlekker schreef:Sorry Katana dat ik het zo uitdruk (lachwekkend maar toch...); zou het niet kunnen dat jij bezeten werd door een paardehorzel in je luchtpijp ?
Zoiets kan voorvallen als men met de mond open slaapt terwijl het de trek is van de hommels hé... in elke holte zoeken die beestjes een onderkomen... :)
Katana zal dit voorval onderzoeken , terwijl men slaapt is wat moeilijk , misschien is de Kampse lucht me 'snachts wat te zwaar :lol:

Mathieu

16 dec 2008, 11:12

De Kampense lucht waarschijnlijk niet maar wel wat er genuttigd wordt vooralleer de slaap wordt aangevangen. En zeker nu er die koude lange avonden er zijn. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie