Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

Mathieu

16 dec 2008, 11:16

katana schreef:
telloorlekker schreef:
50+- schreef:Wellicht is het apneu , maar zeker geen klaplong ! Met een klaplong ging je niet nu meer aan de PC maar een machientje in een ziekenhuis liggen :lol: . Tracht in het vervolg op je zij te slapen ...
Even mijn medisch boekje erbij halen, anders zou je nog denken dat die text door mij verzonnen is.
Collaps(us): instorting, inzinking, plotselinge onmacht of flauwte ten gevolge van hartverlamming of bloedverlies, gebrek aan zuurstof...
Apnoea : het tijdelijk ophouden van de ademhaling.

In mijn duikersperiode heb ik meermaals een gewilde apneu ondergaan (hoort bij de opleiding), een klaplong of collaps gelukkig nog nooit gehad...

Heb niet opgehouden eigelijk met ademen , het was alsof mijn luchtpijp halvelings geblokkeerd was , moest al mijn macht aanwenden alsook mij levens wil , door de forcing van gorgelend gluid ( precies een rattenzwijn op sterven) tot de luchtpijp weer volledig was geopend :D
Of heb je iets ondernomen, denkende dat je nog 20 was, liggend op je rug? Met al de kwalijke gevolgen vandien. :roll: :roll: :roll:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

16 dec 2008, 11:27

Mathieu schreef:De Kampense lucht waarschijnlijk niet maar wel wat er genuttigd wordt vooralleer de slaap wordt aangevangen. En zeker nu er die koude lange avonden er zijn. :lol: :lol:

Beste Mathieu ,

Katana is vrij van alkohol al minstens 5 uur als hij zijn bedstede inkruipt , kan daar niet aanliggen , als het komt , niet de eerste keer , is het waarschijnlijk de vijand die mij wil nekken in 't geniep :lol:

Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu

16 dec 2008, 22:08

katana schreef:
Mathieu schreef:De Kampense lucht waarschijnlijk niet maar wel wat er genuttigd wordt vooralleer de slaap wordt aangevangen. En zeker nu er die koude lange avonden er zijn. :lol: :lol:

Beste Mathieu ,

Katana is vrij van alkohol al minstens 5 uur als hij zijn bedstede inkruipt , kan daar niet aanliggen , als het komt , niet de eerste keer , is het waarschijnlijk de vijand die mij wil nekken in 't geniep :lol:

Groeten katana

En ik dacht dazt jij alleen maar vrienden had, en spreek je plots van vijanden. Hoe kan dat?

katana

17 dec 2008, 11:38

[quote="Mathieu

En ik dacht dazt jij alleen maar vrienden had, en spreek je plots van vijanden. Hoe kan dat?[/quote]

Beste Mathieu ,

Iedereen heeft vrienden en vijanden , zie maar de Godsdienstfanaten :D
Voor u speciaal beste Mathieu , denk dat jij het betere bochtgewring toepast :lol:

katana

22 dec 2008, 10:33

Katana wenst alle seniorenforummers een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar 2009 :D

Mathieu

22 dec 2008, 11:23

Die wensen zijn uiteraard wederzijds Katana, maar vergeet je de Forummerinnen niet. Zie dat de lady's boos op je worden gezien je ze vergeet. :lol: :lol: :lol:

telloorlekker

22 dec 2008, 20:32

Zou ik niet over inzitten Mat... de meeste wensen zijn niet eens gemeend ! Men wenst uitsluitend om traditie, omdat iedereen het doet.
Onze ministeries zenden hun wensen zelfs via de teevee en radio uit; en dacht jij nu werkelijk dat zij menen wat ze zeggen.... kom hé, als je dat serieus neemt zou ik je kunnen bezegelen als imbeciel... :)

katana

24 dec 2008, 11:11

Doeme toch weeral naast gegrepen :)

In 't kort ; kreeg een e-mail van het SeniorenNet team....

Wenst u er nog dit eindejaar piekfijn uit te zien en een fantastische start te maken voor het nieuwe jaar ? Dan heb ik iets voor u !
SeniorenNet kan ( om te starten) 4 mensen gelukkig maken met een totale nieuwe outlift!
Zie je zo'n make-over wel zitten ?

Het volledig verslag, inclusief foto's, van deze make-over zal in één van de volgende nummers van het nieuwe magazine daarom! enzv...
De eerste 4 make-overs zullen doorgaan in een gerenomeerd centrum te Antwerpen.Er wordt 2 uur van je tijd gevraagd, De make-over is volledig zonder kosten .
DUS; stuur een recente foto van je zelf (geen pasfoto, een foto waar u volledig opstaat, bvb op vacantie...

Katana had dat gedaan , een mooie foto getrokken op de Spaanse trappen in Rome...

Kreeg een antwoord terug .
We werden echt overrompeld door de interesse in de ons aangeboden make-over.
Er zijn echter maar 4 plaatsen, de gelukkige zijn vandaag telefonisch reeds verwittigd en de afspraken zijn reeds gemaakt.
Door de zeer grote interesse (meer dan 500) gaan we proberen ergens volgend jaar nog iets te organiseren ....

Groetjes JP .

Conclusie ; katana heeft zich ergens laten rollen , had iemand (politieker) moeten aanspreken , was niet snel genoeg , of te min , ach gun het de 4 gelukkige wel en de meer dan 500 , er was geen plaats voor ons :lol:

Ps wie waren die meer dan 500 , was jij er ook bij ? :)

Mathieu

24 dec 2008, 22:53

Katana, je hebt nog iets vergeten : je was misschien niet van de juiste ouderdom. :wink: :wink:

telloorlekker

25 dec 2008, 07:26

Waren de 4 gelukkigen niet al bekend voor het idee gelanceerd werd ? Ik vermoed dat er wel meer dan 4 op de redactie werken... :lol:

telloorlekker

25 dec 2008, 20:30

Monte, 't zou de eerste keer niet zijn hé... In 't geval Fortis is ook zoiets aan de gang geweest... 't resultaat is inmiddels bekend... :wink:

Mathieu

25 dec 2008, 21:46

MONTE schreef:
telloorlekker schreef:Waren de 4 gelukkigen niet al bekend voor het idee gelanceerd werd ? Ik vermoed dat er wel meer dan 4 op de redactie werken... :lol:
Wil je daarmee de geloofwaardigheid van dit project in twijfel brengen?

En waarom suggereert jij dat : weet je er meer van misschien? :lol: :lol:

telloorlekker

26 dec 2008, 06:47

Ik was ook lid van een nationale vereniging en daarin ook bestuurslid. Eenmaal een sweepsteak gehouden en puur uit "vriendendienst" heb ik die functie neergelegd omdat er andere vriendjes waren... de rest ken je.

katana

26 dec 2008, 10:11

MONTE schreef:Dus als ik tussen jullie regeltjes lees ..........denken jullie dat er fraude is gepleegd,Foei duizendmaal Foei :evil: :evil: :evil: :evil: En dat zeggen over de persoon die al zoveel voor de senioren heeft gedaan volgens de media.... Echt dat had ik nu niet van jullie verwacht.Als ik in zijn plaats zou zijn wipte ik jullie buiten. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Beste MONTE (Christo ? ) ,

Wie bedoel je met jullie :?: :lol:
Buitenwippen , waar is dat goed voor :?: :D

katana

26 dec 2008, 10:24

MONTE schreef:Wel is hier geen sprake van ,dat de prijzen al verdeeld waren voordat het feitelijk begonnen was.Dus ik vind dit een beschuldeging naar de organisatie toe.

Niet overdrijven hé beste Monte C . :)
Heb jij belangen in het maandblad Pasc@l , de volgend maal verandering in ' Daarom' :?: :lol:
Als er klaarheid zal geschonken worden in deze zaak van ' Daarom' , wordt dit een reuze reklamestunt voor het nieuwe blad Daarom , zeker weten :lol:

Beste Nieuwjaars wensen Monte C....