1968 - 11 de Genie van Burcht
-
schanulekes - Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30
Het programma voor reunie heb ik gekregen van 11 Genie te Burcht,de uitnodigingen per mail zijn al vertrokken en die per brief volgende week als Freddy terug is van werk in buitenland.
Hopelijk mogen we daar veel legervrienden begroeten want het gaat een blij weerzien worden voor vele na 40 jaar.
Dus alle genodigde dagje vrij houden en komen,we zien er naar uit.
Hopelijk mogen we daar veel legervrienden begroeten want het gaat een blij weerzien worden voor vele na 40 jaar.
Dus alle genodigde dagje vrij houden en komen,we zien er naar uit.
-
Heb vandaag goed nieuws ontvangen,onze vriend Maes Rene zou volgende week naar huis mogen,zijn ziekte is onder controle en gaan beginnen met een nieuwe behandeling.
-
We zijn momenteel met 35 en er gaan er nog zeker 7 inschrijven dat ik weet na tf kontakt,dus dat ziet er al redelijk goed uit,en de afwezige gaan iets onvergetelijks missen dat is een feit.
En Maes Rene zal er ook zijn als zijn toestand blijft zoals ze nu is.
35 wil zeggen dat er 18 vrienden zijn ingeschreven met hun gezeldschap.
En Maes Rene zal er ook zijn als zijn toestand blijft zoals ze nu is.
35 wil zeggen dat er 18 vrienden zijn ingeschreven met hun gezeldschap.
-
Inschrijvingen zijn afgesloten met 62 personen die op 01 april een onvergetelijke dag gaan hebben.
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Met gelukwensen aan de organisatoren.
Wij weten welke inspanningen jullie geleverd hebben.
Het Genieterke
Wij weten welke inspanningen jullie geleverd hebben.
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
freddy55 - Lid geworden op: 15 jun 2007, 22:31
Het is bijna zover na maanden inspanningen en volharding om te slagen zijn twee vrienden er in geslaagd om een reünie te organiseren , 33 van de 58 nog levende vrienden zullen op dinsdag 1 april 2008 aanwezig zijn in onze kazerne te Burcht voor deze onvergetelijke dag . Ik persoonlijk ben blij dat de zoektocht achter de rug is want het heeft bloed zweet en tranen gekost tot op de dag dat de inschrijvingen beëindigd zijn maar het is ons gelukt en daar mogen we fier op zijn , beste vriend Guillaume ik ga alvast een goed flesje meebrengen die we samen soldaat gaan maken want dat hebben we dik verdiend tot op onze grote dag .
Vriendelijke groeten Freddy

PS : voor mensen die ook op zoek zijn naar legervrienden één tip ! volhouden volhouden en volhouden dan zal het voor jullie ook lukken
Vriendelijke groeten Freddy
PS : voor mensen die ook op zoek zijn naar legervrienden één tip ! volhouden volhouden en volhouden dan zal het voor jullie ook lukken
-
Ik heb daar niets aan toe te voegen en hoop dat dat flesje geen 1 april fles is,wat die reunie niet is,juist zoals onze oproeping op 1 april 1968 ook geen april grap was.
M.V.G aan alle mensen van lichting 1968 en tot dinsdag.
Guillaume
M.V.G aan alle mensen van lichting 1968 en tot dinsdag.
Guillaume
-
Met deze wil ik alle 62 aanwezigen op de reunie danken voor deze onvergetelijke dag die ons voor altijd zal bijblijven en wens iedereen nog een goede gezondheid en tot een volgende gelegenheid.

-
Langs deze weg wil ik Freddy en onze cameraman bedanken voor de fijne DVD film die ze gemaakt hebben van onze reunie,is voor al de aanwezige een onvergetelijke herinnering,dank u.
Guillaume.
Guillaume.
-
Wil hier toch even melden dat de gezondheids toestand van onze legermakker Rene terug aan het achteruitgaan is,en hopelijk is dat maar tijdelijk.
-
Ter nagedachtenis aan Réne Maes die vandaag overleden is,we zullen je voor eeuwig gedenken.

-
Hier in bijlage overlijdens kaartje van Maes Réné.

-
Met deze wil ik alle mensen van de lichting 01 april 1968 een zalig kerst en een gelukkig 2009 wensen,en dat al u wensen mogen uitkomen en iedereen in een goede gezondheid blijft.
Niet meer zeuren over het voorbije jaar
En trek uw handen uit het haar
Want nu gaat het beginnen
In 2009 zullen we wel winnen
Gezondheid, liefde en geluk,
Je zal zien onze hoop kan niet meer stuk!
Niet meer zeuren over het voorbije jaar
En trek uw handen uit het haar
Want nu gaat het beginnen
In 2009 zullen we wel winnen
Gezondheid, liefde en geluk,
Je zal zien onze hoop kan niet meer stuk!